לגבי כבלי רשת, יש תקנים מחמירים איך צריך לייצר אותם, ואיך צריך לבדוק בשביל שהם יעברו סרטיפיקציה.
RFI, EMI, אדמה, בידוד גלווני כבר מטופל מזמן כחלק מן התקינה. תראה איך בנוי כבל רשת
לכוסית ויסקי שתיקח לפני האזנה תהיה השפעה יותר גבוה מכבל תקשורת (תקין)
אז איך אתה מסביר את ההבדל הברור בסאונד, בין כבל התקשורת של אלדר, ביחס לכבל "פשוט" וסטנדרטי מסוג Cat7?
כל זאת, בזמן שהכבלים הללו בכלל לא משתתפים בנגינה עצמה.
אני דווקא שייך לאלו שלא מייחסים חשיבות יתרה מדיי לכל מיני טוויקים שונים ומשונים, שלכאורה גורמים ל-"דרמות אדירות" בסאונד, כדוגמת "מרימי כבלים" למינהם,או סוג העץ שכרתו, על מנת לייצר את המידוף, מצד שני, אני פתוח להקשיב ואם אני שומע הבדל, אז אין לי בעיה להודות שטעיתי...
רק חמור לא משנה את דעתו.
במקרה של הכבל של אלדר, זה פשוט להבחין ובהאזנה עיוורת, 2 משתתפים זיהו אותו שוב ושוב ושוב ושוב (לא באמת צריך האזנה עיוורת לאור ההבדלים)
* כל זה לא אומר שהכבל היקר יותר משמעותית, היה עדיף מבחינתי על הכבל הפשוט, הוא הביא לשינוי, אבל לא לשינוי שמצא חן בעיניי.
רן