עומק במה בציוד אלקטרוני זה FR .......הזמרת "יוצאת החוצה" המשמעות היא הדגשה במיד ( בתדרים שהיא שרה בהם)ברגע שמישהו טוען שעם אקולייזר אפשר להעתיק סאונד, אני למד שאין לו מושג בתחום. זה משום שבתחום הזה הטונאליות היא חלק קטן מהכלל. במה, שכבות, פוקוס, נקיון, אוויר וטבעיות הם גם חלק מהסיפור.
נראה אותך אומר ל @שניצל שה RC שלו "דופק סאונד" כפי שטענת פעמים רבות בעבר .......וה RC שלו היא מערכת פי 100 יותר מורכבת ומתוחכמת מהאקוולייזר האנלוגי האומלל שלי.ברגע שמישהו טוען שעם אקולייזר אפשר להעתיק סאונד, אני למד שאין לו מושג בתחום. זה משום שבתחום הזה הטונאליות היא חלק קטן מהכלל. במה, שכבות, פוקוס, נקיון, אוויר וטבעיות הם גם חלק מהסיפור.
אתה מדבר על "עבודת אולפן" ....מסכים איתך בהחלט אבל זאת לא השאלההעומק שאתה מתייחס אליו, בטכנוקרטיות מוחלטת, זה לא מתחיל ונגמר בזמרת. שהרי כלי נגינה, שמסתובבים באותו ספקטרום, נמצאים במקומות שונים בעומק הבמה. מכיר את הטריקים של האולפנים, עשיתי את זה 20 שנה. לא מדבר על הטריקים של הדגשת תדרים, פאנינג או פאסות. זה הרבה מעבר לזה, לא משהו שנעשה באולפן אם כי משהו שהמערכת משמיעה כשבאולפן לא ידעו שהם עשו זאת בכלל.
ברגע שמישהו טוען שעם אקולייזר אפשר להעתיק סאונד, אני למד שאין לו מושג בתחום. זה משום שבתחום הזה הטונאליות היא חלק קטן מהכלל. במה, שכבות, פוקוס, נקיון, אוויר וטבעיות הם גם חלק מהסיפור.
נראה אותך אומר ל @שניצל שה RC שלו "דופק סאונד" כפי שטענת פעמים רבות בעבר .......וה RC שלו היא מערכת פי 100 יותר מורכבת ומתוחכמת מהאקוולייזר האנלוגי האומלל שלי.
גם אקוולייזר משמש לתיקון חדררום קורקשן זה אביזר אקטיבי לתיקון אקוסטיקה.
הוא לא מתקן את מה שנמר ציין כמו "שכבות, אוויר , טבעיות , ניקיון" וכו.
למרות שכתבתי שאפסיק לכתוב..... אני לא אשאיר אותך עם "חצי תאוותך בידך"......חזור שנית מה השאלה בבקשה.
וגם אקולייזר , כמו רום קורקשן, לא רלוונטי לתיקון בעיות בניקיון, טבעיות, אוויר וכו , דברים שכנראה מעולם לא התוודעת לניואנסים בהם.גם אקוולייזר משמש לתיקון חדר
גם אקוולייזר משמש לתיקון חדר
אקולייזר "אומלל"
לא מטפל ב:
Time Alliment Corecction
Room Gain Corecction
Phase Corecction
Crossover & Bass Management
Slop
אהה וגם טונאליות
EQ by 1/6 octave עד
freq by freq
אקולייזר "אומלל"
מה שעושה
זה post צבע מלאכותי, אי טבעיות ולכלוך בסיגנל!
לי אישית הוא אידאלי , ואם הוא ישמע לי חריף מידי או עמום מידי או כל דבר אחר - אתקן זאת עם אקווליזר......בדיוק כמו שאני עושה כבר 25 שנה......יש לי אקוולייזר במסלול הסיגנל.שאלתי שאלה פשוטה.
בהינתן רמקול עם FR שטוח לחלוטין, ואל תתחכם עכשיו שזה בלתי אפשרי, האם הוא הרמקול האידאלי?
כל המוסיקות מלפני 20-80 שנה שאתם מתמוגגים מימנה ומשווים עליה כבלים.....אם מה איזנו את הרמקול בחדר ה-CONTROL עם RC ? - לא .....עם אקוולייזר אנלוגי אומלל.אקולייזר "אומלל"
לא מטפל ב:
Time Alliment Corecction
Room Gain Corecction
Phase Corecction
Crossover & Bass Management
Slop
אהה וגם טונאליות
EQ by 1/6 octave עד
freq by freq
אקולייזר "אומלל"
מה שעושה
זה post צבע מלאכותי, אי טבעיות ולכלוך בסיגנל!
מוותר גם על הריבה וגם על הכבל...נמר בסוף תישרף לו הריבת תותים ולא ישאר לו זמן להכין את הכבל.
מוותר גם על הריבה וגם על הכבל...
אם סוף סוף יבין שסאונד זה לא רק אוסף של טונים - דיינו.
אם סוף סוף ייקח על עצמו , מסקרנות "מדעית ", לשמוע הדגמה של מערכת איכותית - דיינו
אם גם ישמע מערכת איכותית וגם ישמע השפעה של החלפת כבל (רחמנא ליצלן) - דיינו
"עַל אַחַת, כַּמָּה וְכַמָּה, טוֹבָה כְפוּלָה וּמְכֻפֶּלֶת..."
כל המוסיקות מלפני 20-80 שנה שאתם מתמוגגים מימנה ומשווים כבלים עליה.....אם מה איזנו את הרמקול בחדר ה-CONTROL עם RC ? - לא .....עם אקוולייזר אנלוגי אומלל.
לני, מי עבד לפני 40 שנה באולפן הקלטות אתה או אני ?
הוספתי מלל, תרענן את התגובה שלךאז לדעתך ציוד שיש בחדר הקונטרול הוא ציוד אידיאלי להאזנה ביתית ?
אם כן, למה אתה לא מחזיק אצלך בציוד כזה ?
אם לא, אז למה לברבר ולהסיט את הדיון לדברים לא קשורים ?