מצב האודיו בישראל נכון ל-2017...


נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
כל מגבר דו ערוצי ב 10K ירסק מגבר רב-ערוצי באותו מחיר לדעתי, ולדעת רבים בפורום הזה
אני יודע שאתה חושב אחרת, כתבת את זה בעבר...

ברוב המוחלט של המקרים אתה צודק. בחלקם לא.

אני זוכר ששמעתי זוג מונובלוקים של ניופורס וכל רסיבר בסיסי של היום יהיה טוב מהם.
יש עוד כמה. אפילו מנורות של a.s.l שהיו נשמעים נורא ואיום.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
אני דווקא עקרונית לא מסכים איתו... :)
(אולי נקודתית אפשר למצוא יוצא מן הכלל)

אתה לא מסכים עם זה שאנשים רוצים נוחות על חשבון הרבה דברים אחרים?
 

jabareen

חבר משקיען
הודעות
519
מעורבות
194
נקודות
43
כל מגבר דו ערוצי ב 10K ירסק מגבר רב-ערוצי באותו מחיר לדעתי, ולדעת רבים בפורום הזה
אני יודע שאתה חושב אחרת, כתבת את זה בעבר...
אני חושב שטענתך מופרכת ולא מדוייקת.

כל עוד לא בדקת כל המגברים הדו ערוציים הקיימים מול כל המגברים הרב ערוציים הקיימים באותה רמת מחיר, אז לטעון טענה שמגבר דו ערוצי ירסק מגבר רב ערוצי באותו מחיר היא חסרת בסיס!

מבחינה לוגית מספיק שתמצא מגבר רב ערוצי אחד בתקציב שציינת שמתגבר על מגבר דו ערוצי אז כל טענתך מופרכת.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,753
מעורבות
1,439
נקודות
113
אבל 10,000 שקל בדו ערוצי זה low-end, איך הגעתם לזה??
 

jabareen

חבר משקיען
הודעות
519
מעורבות
194
נקודות
43
אבל 10,000 שקל בדו ערוצי זה low-end, איך הגעתם לזה??
גם ב hi-end יש זבל!

כל התיוג
Low, mid, hi, ultra hi, super ultra hi-end
לא מעניין וזה עניין שיווקי.

מה שמעניין איך המוצר (מגבר,מקור ורמקול) נשמע והאם מספק אותי או עונה לדרישות שלי.
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
אני חושב הפוך.
רוב היבואנים מתפרנסים יפה מאוד.
קומץ קטן נקלע לקשיים.

המצב לא עגום בכלל. מי שלא יודע לנהל עסק שיעבוד בתור שכיר.
שוק האןדיו נמצא בפריחה יחסית לשנים עברו
בענין ה-4000 דולר,יש חזירים מצד הקונים וגם יש חזירים מצד היבואנים
כל אחד יבחר לו לקנות/למכור היכן שנוח לו.

ספרתי על 2 ידיים ורגל אחת של חבלן משטרה, על מעל ל-10 יבואנים שסגרו ב-4 שנים האחרונות.

תומר
 

ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,502
מעורבות
490
נקודות
83
אכן רמקול מצויין, גם אני רציתי לקנות אבל לצערי עופר לא היה יבואן

ערב טוב ג'אברין.
איפה יצא לך לשמוע את הרמקול, ובאיזה תנאים?
(לפני היבוא).


נמר.
קצת הגזמת עם עניין המרחק.
שעה נסיעה (או שעה וחצי), מהמרכז לחיפה... זה ממש זניח.
בעיקר, כשאתה מתכוון להוציא סכום של 10K ומעלה...
אזי המרחק לא מהווה משקל.
אני נסעתי לאמיר בירושלים. אפי לזיו ... וכו וכו.

שבוע טוב.
: -)
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,931
מעורבות
2,678
נקודות
113
לא הבנתי. רצת לרכוש רסיבר לשמיעת מוסיקה בסטריאו, בגלל שהמליצו לך עליו באתר הכחול?
אחדש לך משהו. משנת 2006 הרסיברים התקדמו מאוד. והשתפרו פלאים בסטריאו.

חוץ מ chips (טכנולוגיה)
מה התקדם בדיוק ??!

איכות הבנייה של רסיברים ק"ב
היום נחותה מתמיד וזה רק מתדרדר .

מה שאוזנייך שומעות לא אוכל להתווכח לגיטימי - אבל לרשום שטויות...on line...האממממ
 

web

חבר משקיען
הודעות
779
מעורבות
492
נקודות
63
אני חושב שטענתך מופרכת ולא מדוייקת.

כל עוד לא בדקת כל המגברים הדו ערוציים הקיימים מול כל המגברים הרב ערוציים הקיימים באותה רמת מחיר, אז לטעון טענה שמגבר דו ערוצי ירסק מגבר רב ערוצי באותו מחיר היא חסרת בסיס!

מבחינה לוגית מספיק שתמצא מגבר רב ערוצי אחד בתקציב שציינת שמתגבר על מגבר דו ערוצי אז כל טענתך מופרכת.

מה שתגיד....
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,931
מעורבות
2,678
נקודות
113
הניסיון שלי בתחום הקולנוע הביתי
(פרט לרסיברים סוג $&%@ שעולים 100$ ליצרם ונמכרים פי 20...)
כולל גם ניסיון (בניגוד לרבים אחרים) עם פרוססורים ברמה הגבוהה ביותר...תמיד יש פשרה בדו ערוצי - גם עם פרוססורים בסקאלה גבוהה ביותר

יחד עם זאת, בתור אדם שחיי את ה AB tests והשוואות עם ציוד ש"נופל" אלי...
- שנים "חייתי" עם פרוססור ק"ב שהצליח להקסים אותי בהחלט בדו ערוצי שלו ( וגבר לטעמי על ציוד אודיו דו ערוצי בעליות יחסית כבדות - אם היה אחרת - היה כבר מזמן מוחלף )

היום כמובן אני במקום אחר...אבל לכל כלל יש יוצא מן הכלל.
רסיברים ק"ב זה שק מלא של פשרות (גם בקולנוע אגב).
זו דעתי בכל אופן.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
חוץ מ chips (טכנולוגיה)
מה התקדם בדיוק ??!

איכות הבנייה של רסיברים ק"ב
היום נחותה מתמיד וזה רק מתדרדר .

מה שאוזנייך שומעות לא אוכל להתווכח לגיטימי - אבל לרשום שטויות...on line...האממממ

ממש ממש ממש לא נכון אח יקר.
הרסיברים של היום, להבדיל מבעבר, הם כמעט נטולי תקלות והטכנולוגיה בהם היא בערך פי 2000 יותר מתקדמת מה-z9 למשל או מהדגל של דנון בזמנו ששקל כמו טנק.

גם הטרנזיסטורים התקדמו פלאים וגם יכולות העיבוד שכוללות איזורים שונים בהם אתה יכול לנגן תכנים שונים מאותו רסיבר. היום אתה יכול להפעיל על רסיבר קולנוע ממוצע עומסים שברסיברים ישנים פשוט לא היה ניתן. היכולות של הטרנזיסטורים החדשים מסוגלים לטפל בבס למשל, כמו שאף רסיבר קולנוע ישן לא היה מסוגל לחלום עליו. האימפקט שמצאתי בפיוניר החדשים למשל, או במרנץ. זה משהו שפעם לא הייתי מסוגל לשמוע.

אני מכיר קצת היי אנד, האמן לי. ועל מנת שתבין ש-פי וליבי שווים, אתה מוזמן לבחון את הטענות שלי ביחס לכמה וכמה רסיברים שבחנתי בעצמי כאן באתר. היכולות של הרסיברים המודרנים בניגון אודיו דו ערוצי הן גבוהות משמעותית מהרסיברים הישנים.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,931
מעורבות
2,678
נקודות
113
נמר
אתה יודע שאני חולה עליך :)
אבל הניסיון שלי מדווח אחרת...
 

Adiel

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
52
נקודות
28
מי זקוק למגבר דו ערוצי או אפילו רסיבר?
היום יש הכל בטיוב ואפל אפילו מספקים אוזניות עם האייפון שלהם.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
נמר
אתה יודע שאני חולה עליך :)
אבל הניסיון שלי מדווח אחרת...

כל אחד ונסיונו, כל אחד ומסקנותיו.
אין לי בעיה שתחלוק עלי. תהיה בטוח שאתה לא הראשון ולא האחרון.
 

ברקצ

חבר משקיען
הודעות
1,804
מעורבות
269
נקודות
83
שני הסנט שלי :
1. סיקרן אותי אז הלכתי לקרוא שוב את הסקירה של איציק על ה 7010. שמתי לב שהוא ציין שזה הרסיבר היחיד ( ! ) , ההדגשה במקור , שנשמע טוב בסטריאו. האמת שלא שמעתי מזמן רסיבר ק"ב אז אני סקרן לנסות.
2. באותה סקירה הוא בחן עם דיסק של אריק טרופז. זה מזכיר לי סיפור מעברי : חיפשתי פעם סאב שיתחבר למדפיים שלי. באחת החנויות כשהסברתי מה חיפשתי אמרו לי אתה לא צריך סאב. אמרתי מה הכוונה ? אמרו לי תקשיב. חיברו מדפיים של b&w לרסיבר אונקיו ב 2000 שקל . ומה השמיעו ? אריק טרופז. ואכן קול בס אדיר הציף את החדר ... מרשים מאד. "למזלי" הייתי כבר קצת מנוסה והבנתי שזה מיד-בס בעוצמות מטורפות ולא בס אמיתי ... וגם לא היו שם שום ניואנסים או טקסטורות. בום בום.
3. בתור הבעלים המאד גאה של מונובלוקים של ניופורס אני מתפלא על מה שכתב נמר... האמנם רק עניין של טעם ? במשך שנים חשבתי ורציתי לשדרג - ניסיתי עשרות מגברי כוח ומונובלוקים ממגברי מנורות רבי שם ועד מפלצות ששוקלות 40 קילו - ולא מצאתי הגברה (לפחות במחיר שפוי) שנתנה לי תוצאה מוצלחת יותר.
4. לכל זה אין קשר לנושא יבואני אודיו שפותחים או סוגרים עסק. האם אתם יודעים מה הסטטיסטיקה לגבי הסיכוי של מסעדה חדשה לשרוד יותר משנתיים ? אפילו לא אחת מ 10 מצליחה. כמה מעצבות בגדי יוקרה/אופנה/עיצוב מודרני פתחו מותגים וחנויות וסגרו ? במקרה אני קצת מכיר את התחום . עשרות ומאות בשנה. אז מצבם של יבואני האודיו לא יותר גרוע.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
ברק.

יש רסיברים לקולנוע של קמבריג׳ אודיו, ארקם, אנטם ו-nad שנשמעים פנטסטי באודיו דו ערוצי.
איציק לא בחן אותם. או ליתר דיוק - עדיין לא בחן אותם.

העניין הוא שכששומעים את המונח רסיבר קולנוע ביתי, ישר עולה לראש מרנץ, פיוניר, דנון וימהה. אז לא. הם לא היחידים ובאודיו דו ערוצי יש כמה רסיברים שהם גם טובים מהמרנץ המעולה.

בקיצור. אני שמעתי, בחנתי אותם ותמיד יש לי איזה משהו להשוואה. ואם לא באותו רגע, יש לי בראש ובכתבי בעמוד הראשי כאן, מעל ל-1000 סיבות לצאת באיזו שהיא הצהרה בתחום האודיו.

ההצהרה שלי היא די דומה לשל איציק.
ישנם רסיברים לקולנוע ביתי שמציגים ביצועים טובים יותר בדו ערוצי מאשר חלק ממגברי הסטריאו המקבילים למחירם.
 

viamusic

אוהב את התחום
הודעות
266
מעורבות
49
נקודות
28
ספרתי על 2 ידיים ורגל אחת של חבלן משטרה, על מעל ל-10 יבואנים שסגרו ב-4 שנים האחרונות.

תומר
שוק האודיו בארץ חזק מאוד. (יחסית לשנים עברו)
כל מי שסגר עסק כנראה לא ידע להתנהל
ד"א ,מי סגר בארבע שנים האחרונות?
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,931
מעורבות
2,678
נקודות
113
נמר

אתייחס לשמות שהצגת,
Anthem עושים פרוססורים טובים מאוד.
הם נשמעים טוב - בעיקר בזכות עיבוד מוצלח ויכולות כיול מעולות של ה ARC שלהם.
את הרסיברים שלהם לא בחנתי
אבל בקרוב מקווה שיצא לי.

ה ARCAM שנקבת בשמו, לעולם לא נפלתי ממנו לא בדו ערוצי ובטח לא ברב ערוצי...
אממה
ARCAM החדשים מביאים עימם DiracLive כתוכנת RC בנוייה, צריך להיות מעניין.

Cambridge Audio וקולנוע - לא הולכים יחד מניסיוני.
היה לי בזמנו Azur משהו - כבר לא זוכר...
יצא להם משהו חדש? - אין לי מושג האמת.
אם כן אשמח להתרשם.

גם מקינטוש לא אהבתי בקולנוע...אבל כחברה הם מייצרים ומנגנים אחלה מוסיקה,
אבל בכל זאת הוציאו גם פרוססור/ים...
לא שמעתי את האחרונים שיצאו להם...

אז נכון
נתת שמות נמר שמאוד יכול להיות ש- נשמעים לא רע בכלל יחסית בסטיראו דו ערוצי - אבל הקולנוע שלהם דיי צולע...
(פרט ל anthem כמובן שאני תופס מהם בעיבוד קולנועי ויכולות RC משובחות).


ויש אמת בדברייך:
פיוניר
דנון
ימאהה
הם הראשונים שקופצים לתודעה בכל הקשור לרסיברים ק"ב...
כי מה לעשות הם עושים אחלה קולנוע למחיר שלהם...עיקר הפוקוס והמשקל וההתמקדות בעיבוד שלהם מיועד לרב ערוצי.
בדו ערוצי הם נשמעים דיי צולע לדעתי...
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
אני שמעתי משהו מאחד היבואנים שיכול להסביר את המצב: דברנו על חברת רמקולים שרמקול הכניסה שלה הוא בסביבה של עשרות אלפים מעל 50000 לא זוכר במדויק.
וכל מה שמעל המחיר כפול ומרובע. מה שהבנתי שחברות כאילו מתרכזות היום במוצרי אלפיון עליון כי יותר טוב להם למכור רמקול אחד עם רווח של 150000 נניח מ5 יחידות קטנות יותר שיביאו אותו רווח . הם סימנו את מוצרי הכניסה שלהם כמתרד.
כמות העשירים בעולם מהתפרקות ברית המועצות והפיכת סין והודו למעצמות כלכליות דורסניות גדלה בצורה דרמתית. ולכן כל היצרנים שחיו על התפר בין העשירון לאלפיון עברו להתרכז באלפיון.
ולכן היום שום חברת רכבים אקזוטיים לא נסגרת רק נפתחות חדשות.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור