עבודה עם כרטיס USB עוד יותר נוראית.
עבודה למשל עם כרטיס FIREWIRE היא מומלצת.
הממממ, אני לא בטוח שהבנתי אותך.
USB, FireWire , PCI , ComPort וכו... אלה התקנים סטאנדארטיים לחיבור פריפרייה ל BUS של מחשב.
PCI הוא פנימי ( On Board ) אז נעזוב אותו.
USB 1.0 ן USB 1.1 הם התקנים ישנים בעלי רוחב פס מוגבל של ה BUS, 1.5 MegaBit/second אז נעזוב גם אותו.
FireWire הוא התקן ש Apple דחפה, כיוון ש USB 1.X היה מזעזע בביצועים. הוא תומך ב 400 MegaBit / S.
USB 2.0 יצא כשנתיים אחריו , והוא תומך ב 480 Megabit/ s.
כאשר מדובר בכרטיס קול חיצוני אמיתי, כזה שהמעבד שלו (וה DSP ) נמצא בקופסה החיצונית, וכל הקשר שלו עם מערכת ההפעלה הוא דרייבר, אז אין
הבדל עקרוני \ אודיובילי בין שימוש ב FW או USB. כי במקרה שכזה, כל מה שעובר בין המחשב וההתקן החיצוני הם דברים סטאנדארטיים שיעברו גם דרך Pci , Pcix , Vesa וכל BUS אחר (בעיקר IO, קבצי מוסיקה, MID וכו.., או הוראות מתוכנות נגינה או עריכה). שום סאונד. לא דיגיטלי ולא אנאלוגי. כל הסאונד "חי" בין הכרטיס החיצוני וה DAC או המגבר.
ההבדל היחידי הוא ברוחב הפס בין הכרטיס והמחשב, וזה כאמור זניח ( 480 לעומת 400) כי אני בספק שיש כרטיס שמנצל את כל רוחב הפס הזה.
ההבדל
הלא עקרוני שאני יכול לחשוב עליו הוא שיתכן כי מסיבות היסטוריות, יותר מוצרים High End יצאו ל FireWire, כי הוא קיים הרבה יותר שנים, וכי הרבה עריכת סאונד בעבר היתה נעשית כל מחשבי MAC.
אני לגמרי משוכנע כי מגמה זאת תשתנה, ראשית כי Apple אימצו את חומרת אינטל ( USB הוא תקן של אינטל), ושנית כי יצא לי להציץ בתוכנית לתקן USB 3.0, ואני לא יכול לחשוב על כרטיס קול שיזדקק ליותר מזה.