מה קורה שמושיבים את אלדר ונמר למבחן עיוור של כבלי רמקולים...


roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
@ארז_וחני , לוגיקה זו לא החוזקה שלך.
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,862
מעורבות
987
נקודות
113


לא רק שזה לא הכי חשוב, זה בכלל לא חשוב !
התבלבלת בפורום.
אתה מתבקש לסור לפורום של אולפני הקלטות ולקשקש את משנתך שם.
זה לא פורום שמתיימר לתת עצות "איך נכון להקליט באולפן" ואתה מסיט את הדיון לכיוונים לא רלוונטיים ובטיפשותך טוען

@ארז_וחני , לוגיקה זו לא החוזקה שלך.

כשזה מגיע ממך זו מחמאה.
הייתי מתחיל לדאוג אם "לוגיסט" כמוך היה תומך בדעותיי.

וכרגיל אצלך, כשאין לך תשובה עניינית אז מתעלמים ומפטירים תגובה לא קשורה לכלום.

בוא נסכם - היות ולדעתך לוגיקה זה "לא הצד החזק שלי" אז תחסוך לשנינו את התגובות המיותרות שלך....
אני בטוח שיש פה עוד כמה שתומכים בדעתי.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,099
מעורבות
4,264
נקודות
113
קטע מוסיקאלי מסויים הוקלט לפני 40 שנה עם אקווליזר בכינור ובעוד כלים......אתה בוחן על הקטע הזה כבלים אבל אתה לא מוכן שאני אשמע עם אותו אקווליזר כמו שהוקלט אבל אצלי בבית.....זה לא מגוחך בעינך ?

יתירה מזו, אלבום שלם הוקלט לפני 60 שנה (נניח Kind of Blue) עם כבלים מעופשים, קבלים מעופשים בציוד, כבלי חשמל מעופשים, פיוזים מעופשים, אקוולייזרים מעופשים..... ועוד "מאה מעופשים" נוספים במסלול ההקלטה.....אתה בודק עם קטע זה כבלים במיליון דולר וטוען להבדלים של "ניסים ונפלאות".

איפה הלוגיקה והשכל הישר.....האודיופילים החוויתיים לא שמעו מעולם על המושג ה"חוליה החלשה בשרשרת"?

ובמקרה שתיארתי אין "חוליה חלשה אחת" אלא "מאה חוליות חלשות"

הרי כל הזמן האודיופילים טוענים ש"אם אין לך מערכת מספיק רסולאטיבית אז לא ניתן להבחין בהבדלים בין כבלים ".....אז מערכת רסולאטיבית כן והמוסיקה שאתם בודקים איתה את הכבלים לא איכפת לכם שהיא הוקלטה באמ-אמא של המעופש ?

@AK1 .....בוא נראה אותך מתמודד לוגית עם האמור.

שוב רוברט. תפריד בין הקלטה להשמעה. אם אתה לא מבין את ההבדל אתה בבעיה קשה, ואז הבסיס שלנו לדיון הוא מראש בעייתי.

לגבי מערכת שקופה. העובדה היא מאוד פשוטה. זה לא משנה מה הוקלט ואיך הוקלט. מה שאתה צריך הוא שכל מה שהוקלט יגיע לרמקולים ומהרקמולים אלייך. עם זאת, האולפן עושה בדיוק הפוך. הוא רוצה שכל מה שניכנס למיקרופון יטמע בסלילים או במחשב (תלוי אם זו הקלטה דיגיטלית או אנלוגית). דהיינו, טכנאי האולפן שואב מידע ושואף למקסימום ממנו, האודיופיל יורק מידע ושואף למקסימום ממנו. זה מכניס מידע, זה מוציא מידע. לכל אחד מהישומים הללו כלים שונים, גישה שונה וכמובן, מטרה שונה.
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
@נמר , תענה לי מבחינה לוגית איך אתה בודק ניואנסים עדינים כדוגמת הבדלים בין כבלים עם מוסיקה שהוקלטה עם ציוד מעופש........לוגיקה פשוטה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,099
מעורבות
4,264
נקודות
113
@נמר , תענה לי מבחינה לוגית איך אתה בודק ניואנסים עדינים כדוגמת הבדלים בין כבלים עם מוסיקה שהוקלטה עם ציוד מעופש........לוגיקה פשוטה.

רוברט. תנסה לא להיות שטוח כמו פלטה.

לא אכפת לי מה מעופש שם. אכפת לי רק דבר אחד. שהמעופש/לא מעופש יגיע אלי במלואו.

מערכות פשוטות, כאלה ממחסני חשמל, אינן מצליחות לשקף הקלטה, לחשוף פרטים וכ״ו. מדוע? כי הן אינן שקופות. במערכות הללו הכל נשמע אותו הדבר. אפילו הקלטות מעופשות אינן נחשפות שם במערומיהן. הצליל סינטטי, לא טבעי, לא מאוזן.

מבין?
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
לא .....אבל נעזוב זה......תחילת שבוע...... ננסה ברגוע(ורד)
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,862
מעורבות
987
נקודות
113
מערכות פשוטות, כאלה ממחסני חשמל, אינן מצליחות לשקף הקלטה, לחשוף פרטים וכ״ו. מדוע? כי הן אינן שקופות. במערכות הללו הכל נשמע אותו הדבר. אפילו הקלטות מעופשות אינן נחשפות שם במערומיהן. הצליל סינטטי, לא טבעי, לא מאוזן.

מבין?

לא .....אבל נעזוב זה......תחילת שבוע...... ננסה ברגוע(ורד)

איך יבין ?
זה כמו לנסות להסביר טעם של יינות שונים למי שלא שותה יין...
ברכה לבטלה.
עד שלא תיקח אותו להאזנה מודרכת אין סיכוי שיבין.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,099
מעורבות
4,264
נקודות
113
לא .....אבל נעזוב זה......תחילת שבוע...... ננסה ברגוע(ורד)

נעשה את זה לאט.

האם כל המערכות חושפות את אותה כמות של מידע מוסיקלי?
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
ממש לא !!! .....לדוגמא דרייבר קרמי מול פוליפרופילן.....יענו אני "מרים" לך עכשיו.....;)
 
נערך לאחרונה ב:

zs

חבר משקיען
הודעות
4,924
מעורבות
1,601
נקודות
113
לא .....אבל נעזוב זה......תחילת שבוע...... ננסה ברגוע(ורד)
נו די בחיאת...
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
נמר שואל שאלה לא תענה? - מה אתה רוצה ממני ?.....זהו נשבר לי......תהנו, אני פורש....לרווחת הפורום.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,099
מעורבות
4,264
נקודות
113
ממש לא !!! .....לדוגמא דרייבר קרמי מול פוליפרופילן.....יענו אני "מרים" לך עכשיו.....;)

וזה משנה למערכת אם מה שהיא אמורה לחשוף זו הקלטה גרועה או טובה?
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
התקבלה החלטה היסטורית !!! (בעידוד חבר פורום יקר).....לשחרר קצת......להתראות לאחר תקופת מה של "צינון מרצון".

וישקוט הפורום "כך וכך" זמן......;)

פרחים, נשיקות ולבבות..... בכתוב וגם באימוג'ים (ורד):לב:
 
נערך לאחרונה ב:

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,351
מעורבות
1,769
נקודות
113
די!!!!!! התרגלנו :לב:
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,099
מעורבות
4,264
נקודות
113
התקבלה החלטה היסטורית !!! (בעידוד חבר פורום יקר).....לשחרר קצת......להתראות לאחר תקופת מה של "צינון מרצון".

וישקוט הפורום "כך וכך" זמן......;)

פרחים, נשיקות ולבבות..... בכתוב וגם באימוג'ים (ורד):לב:

זו החלטה מצויינת לאור השטויות שאתה כותב.
 

haim sultan

חבר משקיען
הודעות
732
מעורבות
292
נקודות
63
נמחק לבקשת...
 

נערך לאחרונה ב:

Andrewv

אוהב את התחום
הודעות
313
מעורבות
151
נקודות
43
שמע, אני לא מתווכח כאן על העדפות אישיות. אני יכול להבין למה אתה מעדיף את הפולני על DCS. אבל בעיני, הוא לא מביא שום דבר מענין לשולחן. אני לא מדבר כרגע על הדרך שבא דברים מוצגים - אנליטיים או מוזיקליים, חמים או קרים. אני מדבר על מדדים של האזנה שאינם קשורים להעדפה אישית: פירוט, דינמיות, מהירות וכו'.
כאן, ה- DCS נתן רמות פירוט שלא שמעתי לפני זה בדיגיטל. עידון. טקסטורות. רקע שחור. זה אין בלמפיזייטור. רק בומבסטיות גדולה מהחיים. פסדר. חמוד. שיטה להציג דברים. אבל לא צעד למעלה.
אני לא אומר שהוא פחות מפורט. אני אומר שלדעתי, במחיר של 15,000 יורו (כפליים מה- WEISS למרות שה- WEISS ישן ממנו בכמעט עשור) הוא לא נותן תמורה של פי שתיים וגם לא פי 1.2.

אגב, למען הסר ספק - הלמפיזייטור נשמע מצוין. אם הייתי צריך לקנות היום מכשיר חדש כשכסף הוא לא שיקול, הייתי שוקל אותו ברצינות. אבל זה אף פעם לא המצב, נכון? תמיד משדרגים ממשהו. אז גם הוא, וגם המטרונום, בעיני, לא מהווים שידרוג משמעותי לממיר שעולה חצי.

איפה שמעת את ה- TOTALDAC? ספר. נשמע מענין. לא הבנתי מה סותר,אגב.


חבר, שאלת למה. עניתי לך. אתה חושב שאי אפשר לשמוע. אני חושב שכן אפשר לשמוע.
זה כמו שתשאל אותי: "למה אתה מחליף כבלי חשמל במערכת?" , אענה לך, "כי אני שומע הבדלים", אז תגיד לי: "אבל אין הבדלים בין כבלי חשמל." זאת רמת הדיון שאתה מכוון אליה.
אתה תעצור מתי שאתה רוצה, ואני אעצור מתי שאני רוצה. פאסיב אגרסיב של המילה האחרונה לא יעבוד.


כן, ו... זה נכון רק בסטרימרים ולא נכון באופטי, כי? הרי אמרת קודם שבקבצים אין הבדל אבל בטרנספורט CD יש הבדל. אז מה הבדל?


אבל שיצ'וק, זה לא. מה לעשות. זה פשוט לא. זה יכול להיות תלוי במליון דברים שאינם קשורים לסטרימר (למשל, מימוש הכניסות בדאק,אולי הן לא שוות?), אבל שורה תחתונה, הסטרימר אצלי נשמע הרבה יותר טוב ממחשב. וזה מקרה פרטי בלבד. פרטי שהוכח גם בממיר של מנטרונום, וגם בממיר של למפיזייטור שהיה אצלי. על שלושתם בדקתי את ה- TOTALDAC מול המחשב שלי.


לא. אכפת לו מהתיזמון של הפאקטים, ומהרעש הנוסף שהמכשיר ששולח מייצר. ויונתן שלנו מסביר את זה הרבה יותר טוב ממני.

מש"ל


במה לדעתך מתבטא מוצר שהוא עילוי? איכות השעון, אני מניח. מה עוד? האם ישנם פרוטוקולי הזרמה שלדעתך עדיפים מאחרים? אני שואל בהקשר של התחבטות - רון מול UPNP וכו'.


את ה total שמעתי בכמה תערוכות כולל במינכן ומכיוון שהיו עוד רכיבים שהיו משותפים לסט-אפים והיו שם גם רכיבים שהכרתי די טוב יחסית, אני חושב שהצלחתי להבין באופן כללי לפחות את חתימת הצליל שלו ומאוד אהבתי אותו.
חוץ מאיזה סט-אפ אחד מוזר שכל המכשירים היו בו בצבע ירוק בהיר ונראו כמו ברבאבא ובתוכם הם השתילו את שלוש היחידות של total dac, כך שזה היה יותר מעין תצוגת עיצוב. שם הרמקולים והמגברים לקחו את זה כנראה לכיוון מוזר.
חוץ מזה גם הצרפתי בעצמו הציג במלון ושם גם המגבר היה מהתוצרת שלו ולמרות הרמקולים הגדולים והיבשים לחלוטין של magico (שאני לא משתגע עליהם בכלל, אבל מבין למה הם פופולריים אצל אודיופילים) אפשר היה להבין שם לאיפה הצרפתי חותר ועדיין לא שמעתי ממיר שאהבתי יותר ממנו בכל הפרמטרים.
נראה לי ששמעתי את רוב ממירי העל וביותר מסט-אפ אחד, אבל בחלק היה לי קשה לבודד, כי היו שם רכיבים חדשים שלא יצא לי לשמוע מספיק.
לטעמי בסט אפ עם אופי חם ואנלוגי, עם מיד בריא מאוד, הייתי יכול לדמיין גם dcs עושה עבודה טובה, אבל לסט אפ מאוד נייטרלי קר הוא מסוכן ממש בעיני.
אני גם לא מסכים שהפולני הבכיר נפוח, אם נפוח מתייחס לבליטה בנמוכים\מיד-לואו, הפולני מודגש באופן קצת מוגזם, אבל על כל הספקטרום כולל בגבוהים ובמיד-היי, אבל הוא חיי מלא אופי ומוסיקלי והוא יעיר מערכת רדומה.
אין ספק שהוא לא נבנה כדי לומר את האמת השקופה והמוחלטת, זה לא ממיר לאולפן הקלטות. אי אפשר להגיע לדיוק מוחלט עם המנורות הגדולות בממיר, זה לא אפשרי טכנית.
אגב, מי שרוצה כזה, חשוף, שקוף שלא עושה הנחות ופגז של ממיר לא צריך להוציא הרבה כסף, ה benchmark 3 הוא פשוט מעולה למשימה, הוא מיועד גם לאודיופילים קשוחים מאוד שלא מפחדים לקבל לפנים את כל המידע כולל הגיפה שיש בהקלטות וגם לאולפני הקלטות.
בקיצור ה total dac ימתין למענק יציאה לפנסיה..
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור