שמע, אני לא מתווכח כאן על העדפות אישיות. אני יכול להבין למה אתה מעדיף את הפולני על DCS. אבל בעיני, הוא לא מביא שום דבר מענין לשולחן. אני לא מדבר כרגע על הדרך שבא דברים מוצגים - אנליטיים או מוזיקליים, חמים או קרים. אני מדבר על מדדים של האזנה שאינם קשורים להעדפה אישית: פירוט, דינמיות, מהירות וכו'.
כאן, ה- DCS נתן רמות פירוט שלא שמעתי לפני זה בדיגיטל. עידון. טקסטורות. רקע שחור. זה אין בלמפיזייטור. רק בומבסטיות גדולה מהחיים. פסדר. חמוד. שיטה להציג דברים. אבל לא צעד למעלה.
אני לא אומר שהוא פחות מפורט. אני אומר שלדעתי, במחיר של 15,000 יורו (כפליים מה- WEISS למרות שה- WEISS ישן ממנו בכמעט עשור) הוא לא נותן תמורה של פי שתיים וגם לא פי 1.2.
אגב, למען הסר ספק - הלמפיזייטור נשמע מצוין. אם הייתי צריך לקנות היום מכשיר חדש כשכסף הוא לא שיקול, הייתי שוקל אותו ברצינות. אבל זה אף פעם לא המצב, נכון? תמיד משדרגים ממשהו. אז גם הוא, וגם המטרונום, בעיני, לא מהווים שידרוג משמעותי לממיר שעולה חצי.
איפה שמעת את ה- TOTALDAC? ספר. נשמע מענין. לא הבנתי מה סותר,אגב.
חבר, שאלת למה. עניתי לך. אתה חושב שאי אפשר לשמוע. אני חושב שכן אפשר לשמוע.
זה כמו שתשאל אותי: "למה אתה מחליף כבלי חשמל במערכת?" , אענה לך, "כי אני שומע הבדלים", אז תגיד לי: "אבל אין הבדלים בין כבלי חשמל." זאת רמת הדיון שאתה מכוון אליה.
אתה תעצור מתי שאתה רוצה, ואני אעצור מתי שאני רוצה. פאסיב אגרסיב של המילה האחרונה לא יעבוד.
כן, ו... זה נכון רק בסטרימרים ולא נכון באופטי, כי? הרי אמרת קודם שבקבצים אין הבדל אבל בטרנספורט CD יש הבדל. אז מה הבדל?
אבל שיצ'וק, זה לא. מה לעשות. זה פשוט לא. זה יכול להיות תלוי במליון דברים שאינם קשורים לסטרימר (למשל, מימוש הכניסות בדאק,אולי הן לא שוות?), אבל שורה תחתונה, הסטרימר אצלי נשמע הרבה יותר טוב ממחשב. וזה מקרה פרטי בלבד. פרטי שהוכח גם בממיר של מנטרונום, וגם בממיר של למפיזייטור שהיה אצלי. על שלושתם בדקתי את ה- TOTALDAC מול המחשב שלי.
לא. אכפת לו מהתיזמון של הפאקטים, ומהרעש הנוסף שהמכשיר ששולח מייצר. ויונתן שלנו מסביר את זה הרבה יותר טוב ממני.
מש"ל
במה לדעתך מתבטא מוצר שהוא עילוי? איכות השעון, אני מניח. מה עוד? האם ישנם פרוטוקולי הזרמה שלדעתך עדיפים מאחרים? אני שואל בהקשר של התחבטות - רון מול UPNP וכו'.