חברים, בואו נעשה קצת סדר.
אין דבר כזה קובץ יותר טוב או פחות טוב, קובץ הוא קובץ. כשפותחים מסמך וורד הוא לא נראה טוב יותר על המסך אם הקובץ שלו "יותר טוב", אין חיה כזו.
מה שיכול לשנות איכות סאונד לאלבום נתון הוא המאסטרינג שמשתקף בהעתק של האלבום הספציפי. קחו את אותו הקובץ ותזרימו בביט פרפקט מטרנספורט או מחשב או סטרימר
לאותו הדאק דרך כניסת יואסבי אסינכרונית נורמלית, ולא תשמעו שום הבדל בינהם.
פוטנציאל השינוי פה לדעתי נובע מהחלקים האנלוגים, שעון, רעש מתח יואסבי וכו. בכניסת יואסבי אסינכרונית השעון מחוץ לתמונה כי מה שחשוב הוא השעון בתוך הדאק.
לסטרימר אין פטנט אחר, ולא אכפת לי לעצבן פה את כולם
. אם לסטרימר יש שעון טוב יותר מאשר זה של הדאק (מתח יציב, פחות רעשים, פחות גיטר) אז יש הגיון להזרים דרך קואקס או AES לדאק. אחרת יואסבי אסינכרוני לוקח הכל.
אבל למשתמש הממוצע אין ממש מושג מי השעון העדיף, של הדאק או של הסטרימר, הכל ניסוי וטעיה, ובטח שלא ניתן להגיע למסקנה גורפת לגבי כל הדאקים והסטרימרים/מחשבים והשילובים בינהם. ז"א אימרות כמו "סטרימר עדיף על מחשב" לא מחזיקות מים בדיוק כמו "מגבר מנורות טוב יותר מטרנזיסטורי".
בקיצור, בניגון אותו הקובץ על אותו הדאק, תקבלו את אותה התוצאה.
השוואתי כמה אלבומים דרך הסידי לעומת טידל/רון. היו כמה שהמחשב עקף בקלילות את הסידי והיו הפוכים, זה לא אומר כלום על מחשב מול סידי, אלא כנראה על שוני במסטרינג של האלבום הסצפציפי שנוגן.
יאללה באלאגן...