לא שאני מתלונן, אני דווקא מפסוט מהרוכשים על עיוור שמוציאים למכירה את הציוד שלהם ב 50% מהריטל ובכך הוא יותר נגיש לאנשים שאין להם את הפרוטה בידם..
זה עדיין לא מצדיק רכישה של רמקול טרם השמיעה, ולא משנה איזו ביקורת יש עליו.
בקשר לתשובה השנייה שלך, קל לרכוש כל חלק במערכת על עיוור, העניין הוא הסיכון.
הסיכוי לרכוש אלק׳ על עיוור, לצפות שיתאים לרמקול וגם לטעמך הוא עוד יותר קלוש ובזה אני מסכים איתך שאתה אומר שלא היית רוכש.
כל מוצר חדש נמכר. אני מכיר מעט מאוד חובבים (אם בכלל) שלא משדרגים. זה לא קשור לאיפה ואיך המוצר נרכש.
שנית. וחשוב אף יותר, שידרוג מוצר (גם שנרכש על עיוור) הוא אינו מהסיבה שהרוכש לא מבסוט ממה שרכש. יש קטע כזה באודיו, שמעטים יודעים עליו (זה אחד הסודות הגדולים ביותר בתחום הזה) והוא נקרא ״שידרוג״ או ״התקדמות״.
לגבי החלק השני
ההבדל בין לרכוש רמקול על עיוור לבין רכישה של מגבר על עיוור הוא בכך שרמקול ניתן לאזן. אפשר להבהיר אותו, להכהות אותו, לארגן לו יותר בס, יותר גבוהים. רמקול הוא רכיב ״גמיש״ לעומת מגבר או מקור דיגיטלי. ולכן, רכישה של רמקול איכותי (דגש על איכותי) על עיוור מקטין את הסיכונים.
עם זאת. ניתן בהחלט לרכוש על עיוור בצורה מאוד מושכלת. למשל לאחר האזנה של דגמים אחרים של אותה חברה ולרכוש את הדגם הבכיר (או אחר בכלל) מאותו יצרן.
גם עם מגבר זה כך, קומפקט וראש לפטיפון.