מג׳יקו: האם זו באמת ביקורת או סגירת חשבון?


נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
אני מתחבר לתוצאה שהיא חושפת לי את מרכיבי הכלי המתנגן.

למשל סקסופון טנור. יש לו משקל, יש לו גוף, יש לו ״נידנוד״. את זה אני רוצה לשמוע.
אני גם רוצה לשמוע את המתכת ממנה הוא עשוי וזה אחד מהמאפיינים הבולטים של סקסופון.

בכינור אני רוצה לשמוע את העץ, את המימד שלו בחלל, את הניואנסים שמאפיינים אותו. אני גם רוצה לקבל את הקונטרס הזה בינו לבין כלים אחרים.

אני מבקש ממערכת טובה שתדע לספק לי את הביצועים הללו כאשר מנגנים המון כלים ביחד.

אני מבקש ממערכת להיות מאוזנת - לא בהירה ומבריקה, ללא שפיצים וללא בורות.

אני מבקש ממערכת שתהיה מסוגלת לפתח תלת מימדיות ושכבות במוסיקה. אני מבקש ממנה שתציג לי בס המורכב מתווים ולא מתדרים נמוכים גרידא.

אני מבקש ממערכת שתצליח לשכנע אותי שיש נוכחות אנושית בחלל. שתבנה לי מציאות מדומה ברמה כזו שאני אוכל לעצום עיניים ולחוש שאני נמצא מול הנגנים.

אני מבקש ממערכת שתנגן יצירות מורכבות מבלי לקרוס. אני מבקש ממנה שתדע לעשות את זה גם בעוצמות גבוהות מאוד אך להישאר באיזון דומה בעוצמות נמוכות.

אני מבקש ממערכת לעצור את הבס בזמן - ללא סרחים מהדהדים או יחידה רכה שלא מצליחה לנוע ולעצור בזמן. שתהיה מדויקת.

אני מבקש ממערכת שתעשה את זה תמיד באותה רמת ביצוע. היום, מחר, ובעוד שנתיים - אותה רמה בדיוק. זו הסיבה שאני לא משתמש במנורות.

אני מבקש ממערכת את מה שאני רואה כמוסיקליות ונשמה. שתעשה את כל הנ״ל, בלי פשרות, בלי לעגל פינות - מה הוקלט זה מה אני רוצה.

עבורי מערכת שאינה מסוגלת לעשות את כל אלה היא מערכת שטעונה שיפור. אם מישהו חושב אחרת? אחלה. אני חושב ככה מאחר והייתי גם בצד השני של המטבע.

לאחרונה, מאותו דיון באתר הזה על איכות מערכת וביצועים נדרשים, מפנים אותי לאתרים שונים בהם אדם אחד מדווח רק על קצוות - או אנליטי או אפל. האנליטי זה האודיופילי והאפל הרך והמרוח הוא המוסיקלי. אדם שטוען כך אינו יודע על מה הוא שח וכנראה גם עוד 100 שנות משחק לא יביאו אותו לתוצאה ראויה. ומדוע? משום שבין האפל לאנליטי יש מנעד. ובמנעד הזה יש איזון. כשמגיעים לאיזון הנכון, ניתן לשלב בין יכולות טכניות לבין טונאליות ועושר הרמוני ונתפס כמוסיקלי ועם ״נשמה״.

עם רמקולים מאוד שקופים ואודיופילים קשה יותר להגיע לזה. משום שכל נגיעה קלה במערכת עשויה לשנות לחלוטין את התוצאה. החכמה היא לשדרג ולבחון את הרכיבים באופן מסודר, עם ידיעה של מה מחפשים ועל מה מתפשרים. ברגע שאין סדר בראש, אין סאונד במערכת.
 

MOAR

אוהב את התחום
הודעות
186
מעורבות
51
נקודות
28
אין לי כלום נגד הרמקול המדובר ואיני מכיר אותו בכל מקרה הוא אינו בתקציב שלי וכנראה גם לא יהיה ללא קשר אני לא מבין על מה המהומה ?
כמה סקירות חיוביות נעשות על ידי בעלי אינטרסים ? הרבה יותר מאשר הפוך כנראה.
האם למישהו היה אכפת מהסקירה שהוצגה כאן ללא הזווית הישראלית?
ניראה לי שרוב החברים כאן מספיק מנוסים להבין שחייבים לקחת סקירות בערבון מוגבל כולל את הסקירה הזו.
אני אישית כבר לא קורא סקירות או לפחות לא מתייחס להן.
בכל אופן כשרמקול מתומחר במחירי על חלל עליו לעמוד מול ביקורות הרבה יותר מחמירות ואני מצפה מהסוקר שינמק מדוע שווה להוציא סכום כזה על המוצר או שפשוט יצעק המלך הוא עירום.
 

panter

חבר משקיען
הודעות
1,318
מעורבות
39
נקודות
48
אני מתחבר לתוצאה שהיא חושפת לי את מרכיבי הכלי המתנגן.

למשל סקסופון טנור. יש לו משקל, יש לו גוף, יש לו ״נידנוד״. את זה אני רוצה לשמוע.
אני גם רוצה לשמוע את המתכת ממנה הוא עשוי וזה אחד מהמאפיינים הבולטים של סקסופון.

בכינור אני רוצה לשמוע את העץ, את המימד שלו בחלל, את הניואנסים שמאפיינים אותו. אני גם רוצה לקבל את הקונטרס הזה בינו לבין כלים אחרים.

אני מבקש ממערכת טובה שתדע לספק לי את הביצועים הללו כאשר מנגנים המון כלים ביחד.

אני מבקש ממערכת להיות מאוזנת - לא בהירה ומבריקה, ללא שפיצים וללא בורות.

אני מבקש ממערכת שתהיה מסוגלת לפתח תלת מימדיות ושכבות במוסיקה. אני מבקש ממנה שתציג לי בס המורכב מתווים ולא מתדרים נמוכים גרידא.

אני מבקש ממערכת שתצליח לשכנע אותי שיש נוכחות אנושית בחלל. שתבנה לי מציאות מדומה ברמה כזו שאני אוכל לעצום עיניים ולחוש שאני נמצא מול הנגנים.

אני מבקש ממערכת שתנגן יצירות מורכבות מבלי לקרוס. אני מבקש ממנה שתדע לעשות את זה גם בעוצמות גבוהות מאוד אך להישאר באיזון דומה בעוצמות נמוכות.

אני מבקש ממערכת לעצור את הבס בזמן - ללא סרחים מהדהדים או יחידה רכה שלא מצליחה לנוע ולעצור בזמן. שתהיה מדויקת.

אני מבקש ממערכת שתעשה את זה תמיד באותה רמת ביצוע. היום, מחר, ובעוד שנתיים - אותה רמה בדיוק. זו הסיבה שאני לא משתמש במנורות.

אני מבקש ממערכת את מה שאני רואה כמוסיקליות ונשמה. שתעשה את כל הנ״ל, בלי פשרות, בלי לעגל פינות - מה הוקלט זה מה אני רוצה.

עבורי מערכת שאינה מסוגלת לעשות את כל אלה היא מערכת שטעונה שיפור. אם מישהו חושב אחרת? אחלה. אני חושב ככה מאחר והייתי גם בצד השני של המטבע.

לאחרונה, מאותו דיון באתר הזה על איכות מערכת וביצועים נדרשים, מפנים אותי לאתרים שונים בהם אדם אחד מדווח רק על קצוות - או אנליטי או אפל. האנליטי זה האודיופילי והאפל הרך והמרוח הוא המוסיקלי. אדם שטוען כך אינו יודע על מה הוא שח וכנראה גם עוד 100 שנות משחק לא יביאו אותו לתוצאה ראויה. ומדוע? משום שבין האפל לאנליטי יש מנעד. ובמנעד הזה יש איזון. כשמגיעים לאיזון הנכון, ניתן לשלב בין יכולות טכניות לבין טונאליות ועושר הרמוני ונתפס כמוסיקלי ועם ״נשמה״.

עם רמקולים מאוד שקופים ואודיופילים קשה יותר להגיע לזה. משום שכל נגיעה קלה במערכת עשויה לשנות לחלוטין את התוצאה. החכמה היא לשדרג ולבחון את הרכיבים באופן מסודר, עם ידיעה של מה מחפשים ועל מה מתפשרים. ברגע שאין סדר בראש, אין סאונד במערכת.
עוד מעט לא ישאר לך דיו.
 
נערך לאחרונה ב:

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,173
מעורבות
1,631
נקודות
113
יאיר תמם יכול לצחוק עד מחר וגם בלילות, אבל פוסט כזה, שהיא מוטה ולא אובייקטיבי - צריך להילחם בו ולהוריד אותו. הדברים האלה נשארים שנים ברשת, ולא ניתן לדעת כמה לקוחות שהתחילו תהליך קניה על ידי קריאה, דילגו כל הדגם או החברה בגלל סקירה אחת מטופשת כזאת.
היום כל תהליך מכירה מתחיל במחקר אונליין. סין אם זה גבינה ב-20 שקל או רמקול ב-200,-200,000. לטובת חברתו, אני מקווה שיפנים את זה.
 

MOAR

אוהב את התחום
הודעות
186
מעורבות
51
נקודות
28
יאיר תמם יכול לצחוק עד מחר וגם בלילות, אבל פוסט כזה, שהיא מוטה ולא אובייקטיבי - צריך להילחם בו ולהוריד אותו. הדברים האלה נשארים שנים ברשת, ולא ניתן לדעת כמה לקוחות שהתחילו תהליך קניה על ידי קריאה, דילגו כל הדגם או החברה בגלל סקירה אחת מטופשת כזאת.
היום כל תהליך מכירה מתחיל במחקר אונליין. סין אם זה גבינה ב-20 שקל או רמקול ב-200,-200,000. לטובת חברתו, אני מקווה שיפנים את זה.
ניראה לי שיש יותר אנשים שקנו מגיקו בגלל ביקורות מהללות מאשר כאלה שוויתרו בגלל בקורות שליליות.
האם אתה לא חושב שישנן ביקורות חיוביות מוטות ?
שמתמחרים מוצר בסכומים גבוהים צריך לדעת/ להבין שיכולות להיות בקורות לא טובות שצריך לדעת להתמודד איתן מתוך אמונה במוצר ובתמחור שלו ולא על ידי מלחמה חסרת סיכוי.
אולי הסקירה הייתה לא אובייקטיבית כפי שניטען אבל לפחות הסוקר ציין "למה".
איני מדבר על הרמקול הנסקר וגם לא שמעתי אותו מעולם אני מדבר לגופו של עניין , האם אין מקום לומר בסקירה הרמקול טוב אבל במחירו יש טובים יותר? או שהרמקול טוב אבל יש רמקולים זולים ממנו שטובים כמוהו.
על מה הצעקה??????
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,173
מעורבות
1,631
נקודות
113
אין שום בעיה עם סקירה שלילית. נהפוכו. כן ירבו. אבל הסקירה הזאת מוטה באופן גלוי.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,950
מעורבות
2,947
נקודות
113
ניראה לי שיש יותר אנשים שקנו מגיקו בגלל ביקורות מהללות מאשר כאלה שוויתרו בגלל בקורות שליליות
נראה לי שזה לא מגובה בסטטיסטיקות מהשטח -- אין כאלה -- לא הקונים ולא אלה שנמנעו מקנייה, מכל סיבה שהיא, מדווחים לך ו/או לאף אחד אחר.

על מה הצעקה??????
על זה שהכתבה מוטה בעליל, ולא הייתה צריכה להתפרסם בכלל, אלא כנקמה אישית.
מה גם שלא כולם קוראים עד הסוף ו/או שמים לב למניעי ההטייה.

עמיר
 

robo7

אוהב את התחום
הודעות
454
מעורבות
86
נקודות
28
... האם אין מקום לומר בסקירה הרמקול טוב אבל במחירו יש טובים יותר? ............על מה הצעקה??????
הוא השתמש בשפה שאיננה מקובלת בבקורת המקצועית.
יש דרכים לבטא חוסר שביעות רצון ממוצר ועדיין להשאר עניני ו"אוביקטיבי".
כאן הוא כתב בשפה בוטה - אל תקנו איקס,
Y יותר טוב ויותר זול.

ולהוסיף חטא על פשע, וידוי על אירוע שהוא סוחב על גבו.
באודיופיליה יש אמוציות חזקות, "ריגשי" מופיע לעיתים נדירות בצורה גלויה כמו פה.

ד"א - יש אודיופיל שקונה לפי בקורת ?

R
(ורד)
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,173
מעורבות
1,631
נקודות
113
ד"א - יש אודיופיל שקונה לפי בקורת ?
(ורד)
הרבה יותר מדי, לדעתי. אחרת לא היתה עדין פרנסה לכל המגזינים.
אגב זה נפוץ יותר בתחום האוזניות, שם יש לך אלפי סטודנטים זבי חוטם עם תקציב של כבל חשמל, שמענגים את עצמם עד איבוד חושים עם אוזניות של $100 ומגברי אוזניות בלי סוף שיוצרו באיזה גראז' שכוח אל בניו יורק. דגמים חדשים יוצאים חדשות לבקרים, וההייפ לא נגמר. ע"ע head-fi.org

יש לי חבר טוב אחד לפחות שמבסס 80% מהזלת הריר שלו על ביקורות שהוא קורא.
לצערי, כל עוד הנגישות שלנו למוצרים תהיה מוגבלת, לא יהיה מנוס מעונג שבת של סקירות וביקורות של מגזינים.
 

MOAR

אוהב את התחום
הודעות
186
מעורבות
51
נקודות
28
נראה לי שזה לא מגובה בסטטיסטיקות מהשטח -- אין כאלה -- לא הקונים ולא אלה שנמנעו מקנייה, מכל סיבה שהיא, מדווחים לך ו/או לאף אחד אחר.
נכון זו אנחה בלבד , אבל גם הטענה שביקורת כזו תסב נזק למותג ואנשים לא ייקנו את המוצר עקב הביקורת לא מגובה בסטטיסטיקה .
אני לא מגן על האיש וגם לא מכיר את הרמקול אבל אני לא חושב שהביקורת הזו שונה מביקורות אחרות או טענה שמבקר כזה או אחר הפך מוצר X למוצר הרפרנס שלו רק בגלל ...............
ומה ניתן להסיק מסוקר שכותב " השוותי את המוצר X למוצרים יקרים בהרבה והוא לא נופל מהם/ שווה להם"

צריך לקחת כל ביקורת בערבון מוגבל טובה ורעה גם אם הסוקר נקי וצח משיקולים זרים [ ויש כאלה] .
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,950
מעורבות
2,947
נקודות
113
נכון זו אנחה בלבד , אבל גם הטענה שביקורת כזו תסב נזק למותג ואנשים לא ייקנו את המוצר עקב הביקורת לא מגובה בסטטיסטיקה
יש הבדל מהותי בין להגיד שייש יותר אנשים שעשו ככה מאשר שעשו אחרת (דורש סטטיסטיקות), לבין לומר שסביר שהביקורת תעשה נזק, שאז מספיק שאדם בודד יימנע מלקנות כדי שיהייה נזק.

אני לא מגן על האיש וגם לא מכיר את הרמקול אבל אני לא חושב שהביקורת הזו שונה מביקורות אחרות או טענה שמבקר כזה או אחר הפך מוצר X למוצר הרפרנס שלו רק בגלל ...............
ומה ניתן להסיק מסוקר שכותב " השוותי את המוצר X למוצרים יקרים בהרבה והוא לא נופל מהם/ שווה להם"
ההבדל הוא מהותי גם כאן -- בין מישהו שאתה לא יודע אם יש לו שיקולים זרים או לא, ואתה לוקח אותה בערבון מוגבל, לבין מישהו שאתה יודע שייש לו שיקולים זרים וחזקים, שאז לא צריך לקחת אותה בכלל, ללא קשר לערבונות והגבלות.

עמיר
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
יש פה איזה פרדוקס שגורם לי לחשוב
ולנתח אותו,
לאור הביקורת עוינת מ mojo,
וביקורת קרה מ T.a.s, אף לא אחד העז בשנים
קודמות להרים אצבע מאיימת נגד מג"יקו,
ההפך היה נכון שנים רבות החברה
נחשבה למובילה בעולם חד משמעית,
החשש שלי הוא,
האם אוכלי נבלות האלה מצפים לפשוט את
עורו של הדוב הפצוע?
 

eyalw

אוהב את התחום
הודעות
278
מעורבות
212
נקודות
43
מדהים שעדיין יש אמונה שאנשים קונים על סמך ביקורות ברשת ...
לקהל שיכול להוריד את הכסף על סידרת ה Q הם אחרונים שקוראים ברשת , הכתיבה האודיופילית מעניית אותם ככליפת השום .
אותו הקהל מגיע להדגמה אחת מקסימום 2 , בתנאים מאוד אינטימיים ומקבל החלטה .
אותו הקהל בעיקר מסתכל מה יש לשכן שלו בקיסיריה ... ובסוף מדובר בכלל בווילסון :).

אודיופילים שהפרוטה לא מצוייה בכיסם הם אלו שקוראים וחופרים , והם הקהל המשופע .
עד שהם מארגנים את הכסף (עקב בצד אגודל ) , קורה מצב מעניין שהם כבר לא ממהרים לרכוש מגיקו אלא בוחנים אפשרויות נוספות (בעיקר מהחשש לטעות ) .
כמובן חלקם בסוף רוכש , וחלקם לא .
אפקט עדר הכבשים (הישראלי בעיקר ) אינו פועל כאשר הסכומים הם גדולים .
החשיבות של להיות מפורגן ע"י מגזינים בתחום בעל חשיבות קיומית כמעט לחברות הללו , זו המדיה הפירסומית היחידה שהם יכולים לעבוד .
לא ניראה לי שבקרוב ניראה פרסות בערוץ 2 של ווילסון או מגיקו .:):)
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
אייל,
הנושא הוא האם ביקורת נקמנית,
או סתם ביקורת סובייקטיבית למרות
שהיה שם גם ציניות וסרקזם?
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
מדהים שעדיין יש אמונה שאנשים קונים על סמך ביקורות ברשת ...
לקהל שיכול להוריד את הכסף על סידרת ה Q הם אחרונים שקוראים ברשת , הכתיבה האודיופילית מעניית אותם ככליפת השום .
אותו הקהל מגיע להדגמה אחת מקסימום 2 , בתנאים מאוד אינטימיים ומקבל החלטה .
אותו הקהל בעיקר מסתכל מה יש לשכן שלו בקיסיריה ... ובסוף מדובר בכלל בווילסון :).

אודיופילים שהפרוטה לא מצוייה בכיסם הם אלו שקוראים וחופרים , והם הקהל המשופע .
עד שהם מארגנים את הכסף (עקב בצד אגודל ) , קורה מצב מעניין שהם כבר לא ממהרים לרכוש מגיקו אלא בוחנים אפשרויות נוספות (בעיקר מהחשש לטעות ) .
כמובן חלקם בסוף רוכש , וחלקם לא .
אפקט עדר הכבשים (הישראלי בעיקר ) אינו פועל כאשר הסכומים הם גדולים .
החשיבות של להיות מפורגן ע"י מגזינים בתחום בעל חשיבות קיומית כמעט לחברות הללו , זו המדיה הפירסומית היחידה שהם יכולים לעבוד .
לא ניראה לי שבקרוב ניראה פרסות בערוץ 2 של ווילסון או מגיקו .:):)

עברו הימים שמוצר מכר את עצמו
כמו מקרר אמקור או תנור פרידמן
בשנות ה 50 הם היו היחידים בשוק,
היום חברה יצרנית בלי מערך שיווק
מסיבי ופרסום נרחב אין לה סיכוי לשרוד,
מובילי דעה באודיו משפיעים בצורה
מכרעת על החלטות הקונים כדי
שירגישו שקנו מניה בטוחה,
איך הופכים רמקולים נחשבים, לנחשבים
ע"י יחסי ציבור ופרסום מוטה לרוב
לטובת הרמקול.;)
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
מבלי לפגוע במג'יקו או באחרים.
רב הסקירות הן מטעם ונקנות בכסף טוב.
תמיד יהיו כאלה שירכשו מפני שהמוצר נחשב תדמידית.
אני מאמין שהרוב רוכשים משמיעה.
בסיכומו של יום המוצרים צריכים לייצר מוזיקה טובה שתנעם לאוזניי הרוכש.
יש צדק באמירה שקטילה של מוצר שנפוצה במרשתת עלולה לפגוע במכירתו.
אך כאחד שנמצא בענף המכירות מעל 40 שנה.
כבר נתקלתי בפרסומת שלילית שעשתה דבר הפוך.
 

נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
מבלי לפגוע במג'יקו או באחרים.
רב הסקירות הן מטעם ונקנות בכסף טוב.
תמיד יהיו כאלה שירכשו מפני שהמוצר נחשב תדמידית.
אני מאמין שהרוב רוכשים משמיעה.
בסיכומו של יום המוצרים צריכים לייצר מוזיקה טובה שתנעם לאוזניי הרוכש.
יש צדק באמירה שקטילה של מוצר שנפוצה במרשתת עלולה לפגוע במכירתו.
אך כאחד שנמצא בענף המכירות מעל 40 שנה.
כבר נתקלתי בפרסומת שלילית שעשתה דבר הפוך.

האם אתה חושב שהביקורת על הרמקולים שלך (ביקורת מאוד מחמיאה) אינה משקפת את המציאות?

אגב.
ישנן גם ביקורות שליליות שהן ״מטעם״.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
מדהים שעדיין יש אמונה שאנשים קונים על סמך ביקורות ברשת ...

זו לא אמונה - זה קיים. ישנם הרבה מאוד שרוכשים בזכות ביקורות בשילוב התייעצויות ברשת עם אנשים ששמעו.

לקהל שיכול להוריד את הכסף על סידרת ה Q הם אחרונים שקוראים ברשת , הכתיבה האודיופילית מעניית אותם ככליפת השום .
אותו הקהל מגיע להדגמה אחת מקסימום 2 , בתנאים מאוד אינטימיים ומקבל החלטה .
אותו הקהל בעיקר מסתכל מה יש לשכן שלו בקיסיריה ... ובסוף מדובר בכלל בווילסון :).

איך אותו קהל עושה שני דברים שסותרים אחד את השני?;)

עברו הימים שמוצר מכר את עצמו

מקינטוש מעולם לא פירסמו. המוצר מכר ומוכר את עצמו.

היום חברה יצרנית בלי מערך שיווק
מסיבי ופרסום נרחב אין לה סיכוי לשרוד,

תדי פרדו. אין פרסון מסיבי, אין מערך שיווק, אין פירסום כמעט בכלל. גם מקינטוש (נתתי אותה כדוגמא גם קודם) והיא וותיקה מאוד. גם קאראן לא מפרסמים וקיימים שנים רבות. גם nat. ועוד יצרנית שהיא ההיפך המוחלט מפרסום ושיווק (אפילו אתר אין להם) היא נוטינגהם. אם אתעמק אמצא עוד. זה ככה בשלוף.

איך הופכים רמקולים נחשבים, לנחשבים
ע"י יחסי ציבור ופרסום מוטה לרוב
לטובת הרמקול.;)

לא נכון. הוא חייב גם להיות רמקול טוב. בני אדם, במיוחד אודיופילים שהם לא פרייארים, לא יפלו כל כך מהר בפח.
רמקול לא מספיק טוב פשוט לא יצליח גם אם יפרסם מהבוקר עד הערב והמחיר שלו יהיה רחוק מהביעצוים שלו.
אחת הדוגמאות הן הרמקולים של הייפריון שהביא עופר שחורי. היו גרועים, כתבתי על זה, לא רק אני, פרסמו המון, לא קנו, פשוט רגל - לא קיימים יותר. יש עוד דוגמאות...
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
האם אתה חושב שהביקורת על הרמקולים שלך (ביקורת מאוד מחמיאה) אינה משקפת את המציאות?
אגב.
ישנן גם ביקורות שליליות שהן ״מטעם״.
עוד לא שמעתי אחד ששמע את הרמקולים שלי שטען שהם פח.
ולא קניתי אותם על סמך ביקורת כזו או אחרת.
בפעם הראשונה שמעתי אותם אצל יגאל סבו עם רעייתי.
הוא עדיין לא סיים את העסק החדש שלו,ובשיר השני ביקשתי ממנו לעצור.
אשתי נדהמה ושאלה שומעים כל כך טוב למה להפסיק.
עניתי לה יקח לי מספר שנים עד שארשה לעצמי לקנות זוג כזה.
ואני מפחד לחזור למערכת שלי ולחתוך את הוורידים...
 

נערך לאחרונה ב:

panter

חבר משקיען
הודעות
1,318
מעורבות
39
נקודות
48
זו לא אמונה - זה קיים. ישנם הרבה מאוד שרוכשים בזכות ביקורות בשילוב התייעצויות ברשת עם אנשים ששמעו.
זה נכון אבל זו הדרך הכי פחות טובה להרכיב מערכת, והסיכוי
שהרמקול ימצא חן בעייני הרוכש הוא בדיוק 50%..
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור