מעולם לא שמעתי אותו.
זה הייה שיקול לפי ההגיון -- רק באולפן יש להם הזדמנות להשוות בין הצליל החי לצליל המוקלט.
לכן, בהינתן שמבצעים את ההתאמה לפי מודל גבוה של B&W, סביר שמידת הקירבה לצליל המקורי תמוקסם אם גם בביית יהייה בדיוק אותו מודל של B&W.
עם רמקול אחר, יתכן שמקבלים תוצאה יפה/נעימה יותר, אבל הסיכוי שזה דומה למקור קטן יותר.
שימיתי את התפיסה שלי -- עברתי לחפש מה שכייפי, לא מה שמתיימר להיות :נכון" --
ולכן הרמקולים וההגברה עברו ללוחות
עמיר
ברור לי למה אתה מחפש את המקור -צליל של אולפן מהמיקרופונים יש לרמקולים
אני שמעתי את 801F {היה הזדמנות פז בשנות שמונים ותחילת 90 לשמוע הקלטות בDGG באולפן שהקימו בהיכל התרבות תא בהקלטות ברנשטיין - כמה פעמיים . EMI זובין מהטה עם פרלמן
עדיין לא שמעתי כמו זה את הצליל של החלילים
תופים כלי מיתר וכלי הקשה - נכון זיכרון של 35 שנים זכרון שמיעתי לא נחשב אבל את גודל הרושם שהשאיר בי - אני זוכר את גודל החוייה לשמוע ישר מהקלטה
בדקה אחת שמעתי באולם .בדקה שנייה באולפן זה היה מפיל .....ואותי בטח ובטח
מעולם לא הצלחתי לשחזר אצלי בבית עם כל הציוד השהיה לי במשך שנים .את הצליל של 801 ששמעתי אז הנפח הדיוק והעוצמה של כלי ההקשה מפילים -רוחב הכינורות וכל זה בחדר שונה אולפן בהיכל התרבות .אבל
למה ואיך הצליל יוצא כל כך עגום בCD ולפני כן LP לעומת
טרי טרי
התשובה אם ישאירו ככה את המקור לבית . כל מערכת צריכה 801 עם מגברי טופ. וטייפ מסטר מכוון שאי אפשר שבכל בית יהיה את זה
עושים קומפרסיה ויוצא מה שיוצא ולך תשחזר את המקור \
והנה מרדף אחרי אין ספור פנטזיות כה וככה וככה שלא נדבר על הוצאה כספית
לכן המון המון אודיופילים בעולם מחפשים סרטים מקוריים של הקלטות על גבי סרט סלילים ואו U-MATIC
סוני שבו הקליטו את ההקלטות הראשונות בדיגיטל ראיתי אז מכונה ענקית כמו מכונת כביסה נקראה
מכונת הקלטה של סוני
DGG הוציאה לפני עשור את הקלטת סיפור הפרוורים עם ברנשטיין על SACD רק שיכבה בודדה
וההיה הבדל שמיים וארץ בין הגירסה CD לבין SACD ויש לי את שנהם
כנראה זה הכי קרוב להקלטה באולפן בניו יורק -1984