שאלה לשניצל אבל גם לכל השאר..
מכל הרשום לעיל והדיונים החוזרים על יתרונות וחסרונות של טופולוגיות, מדוע לא יותר אנשים מפצלים את ההגברה ומניעים תחום תחתון באמצעות class d או לפחות קלאס ab טרנזיסטורי שייתן זרם וכוח כמה שצריך כדי לייצר authority והידוק ותחום בינוני-עליון עם קלאס A מנורות single ended, או class A טרנזסטורי למי שלא רוצה להתעסק עם מנורות.
הרי אפשר בהרבה פחות כסף להוציא את הטוב משני העולמות.
גם ביחס למה שמיכאל רשם וגם מהתנסות לא מעטה עם מגברי מנורות, מגבר מנורות שבאמת יכול לשלוט ברמקול סטנדרטי עם דינמיקה ומיקרודינמיקה שיכולה לשחזר כמו שצריך תזמורת וכל שאר הז'אנרים המאתגרים, ואפילו עם רמקול נציל יחסית, עם עכבה ביציבות סבירה (לא מדבר על רמקול של 100db ועכבה 16 אוהם קבועה..) זה המון המון כסף.
איך שמסובבים את זה מגבר + פרה לא יוצאים בפחות מ 80 אלף שח.
וגם אם מוותרים על המנורות, אז הגברה + פרה שיכולה לתת את המוסיקליות והקסם של המנורות ואת השליטה כמו שצריך ברמקול ממוצע ומיד עמוק ועשיר שלא נופל ממגבר מנורות סינגל-אנדד, אז גם לא תצא בפחות מזה.