- הודעות
- 2,471
- מעורבות
- 753
- נקודות
- 113
שרשור תגובות לכתבה: https://www.dtown.co.il/מגבר-משולב-michi-x5
היי-אנד כשמו כן הוא. מוצר קצה עם יכולות קצה. קח לדוגמה את החלק המתייחס לביצועים במוזיקה קלאסית בהרכב של תזמורת פילהרמונית גדולה. עכשיו תשווה את אותם רשמים למגבר משולב אחר שסקרתי לאחרונה של pilium עם אותה יצירת מוזיקה. ההבדלים ניכרים בכל פרמטר אפשרי ומה לעשות שבמקרה הזה גם רמות המחיר. אממה, לא תמיד היי-אנד זה מוצר במחיר של רכב חדש מהסוכנות. ראה לדוגמה הסקירה על רמקול magico A1. היי-אנד בכל מובן והמחיר דיי דומה לזה של הנסקר כאן. כך שהיי-אנד לא תמיד אומר high cost, כמובן שזה יחסי וכל מקרה / מוצר לגופו.תודה על הסקירה.
אם זה לא היי-אנד, אז אני לא יודע מה זה היי אנד.
אם זה לא היי-אנד, אז אני לא יודע מה זה היי אנד.
מסכים עם כל מילה- זו אחת הלהקות שגרמו לי לרצות לנגן יותר טוב, רק שאצלי, עם האלבום (השלישי לדעתי שלהם)Throwing Copperמכאן אני ממשיך עם אחת מלהקות הרוק האהובות עליי בכל הזמנים. האלבום הזה ליווה אותי משנותיי כנער, חייל, מטייל ועד היום. מהיום בו הוכר לי על ידי חבר ילדות, מוזיקאי בדמו, שעבד בתקופת התיכון בחנות דיסקים (עד היום אני אומר שהוא לא עבד שם יום אחד בחייו). באחת הפעמים שביקרתי בחנות הוא השמיע לי את האלבום ובאותו יום יצאתי עם הרכישה הגדולה הראשונה בחיי של מוזיקה אמיתית והאלבום הזה היה בין הערימה שחזרה איתי הביתה בגיל 16. מתופף הלהקה צ'אד גרייסי, עבורי אחד מגדולי מתופפי הרוק אי פעם. הוא כה דומיננטי והוא זה שבעצם מכתיב את קצב הלהקה כולה כולל הסולן. כמו כל להקת רוק שמכבדת את עצמה, האלבום נפתח חזק ומהר ואיך לא, עם גרייסי על הפיקוד. אני מרים את ה-X5 למספר ווליום מפחיד והוא מזרים הספקים לרמקולים שלי ולא מחסיר שום תו ומכה של גרייסי על התופים.
אז רגע, אתה מתופף או פורט?מסכים עם כל מילה- זו אחת הלהקות שגרמו לי לרצות לנגן יותר טוב, רק שאצלי, עם האלבום (השלישי לדעתי שלהם)Throwing Copper
סאונד ותפקידי תופים מאתגרים אך אפשריים...
יובל
מתופף….אז רגע, אתה מתופף או פורט?
קודם כל, במשמרת שלי אף אחד לא ימחק לך את הפוסט. כל עוד תשמור על תרבות דיבור ונימוס בסיסיים, אתה יכול להיות רגוע. אנשים יכולים לחלוק איתך מפה ועד סין ואתה איתם. אין בעיה. שוב, כל עוד נשמרת רמת דיון וכבוד בסיסיים. אגב, מחיקת פוסטים זו פעולה קיצונית והרשאה לכך יש לצוות האתר בלבד וגם שם ישנן הגבלות. אז כל האותיות הגדולות בתחילת דבריך, בינתיים רק עושות להיפך ומושכות אליך תשומת לב ודריכות. לדוגמה כך:טוב ברור שאני לא אקנה את המגבר....
לא באתי להכניס למישהו אצבע בעין אבל זה מתבקש כנראה כבר יתעצבנו יודעי דבר אחד או שתיים במאהלר ובמערכות וימחקו לי את הפוסט....וזו לא בשום פנים פגיעה אישית בסוקר אלא הצגת עובדות..
מי שבא לגחח ולצחוק ולא מבין את הכתוב שיעבור לפוסט מובן לו יותר
...ולמה אתם שואלים ...
טוב אז ככה ..לא אוכל להתייחס לנאמר בסקירה ..ראה וקדש וקדש וראה .כי המוסיקה שאינה קלאסית ממש לא מעניני כרגע
ואבל זו הקלאסית כן מעניני ....
לאחרונה ממש לא קראתי בקורות כי הביקורת היחידה שלמדתי זו האוזניים שלי מה שאתה או את שומעים יש טעם וניחוח אחר ממה שאני שומע ..{והיו המון ביקורות כאן ולא הגבתי נו בסדר אם יש לי מה לומר אז יש אבל עדיף שלא בטח ימחקו את פוסטים שלי למה כי ככה }
משום מה לא ראיתי צילום בחדר את המגבר משודך למערכת גודל החדר מרחק ישיבה גובהה ישיבה וכו טוב אולי רק אני טרלללה בזה ?
הניגש לעניין ?
הסוקר לקח את הסימפוניה החמישית של מאהלר עם זובין מהטה בהקלטה של דקה - אפריל 1976 שצוות איכותי המפיק ריי מארשל ..עם אוזניים טובות מאד באולם רוייס בלוס אנגלס ..הקליטו את רוב ההקלטות של התיזמורת ....לפני אולם דיסני שעם היום לא מוצא מה מיוחד כמובן דרך הקלטות של מנצחים וחברות שונות שהקליטו שם בעיקר SONY....נעבור לDECCA.. שנתו לי הקלטה וביצוע שני דברים שונים לצורך העניין הקלטה 3D ממש כן כן בשנות השבעים . וביצוע מרשים וסוחף לא פחות
בראוו דקה כמו שעשיתם הקלטות היום רק צריך ללמוד איך מכניסים תזמורת הביתה
המנדס ג'ימס לוק... הוציא במשך השנים סופרלטיבים ענקיים ודיי לספור כמה דווקא באותם מבצעים הסימפוניה השלישית של סן סאנס הכוכבים של הולסט ..ועוד יחסית לתוקפה לאמצעים התוצאות הם שם דבר אז והיום ... או מלחמת הכוכבים עם זובין 1978 הפך ללהיט עולמי ..ועוד הוציא לדקה סופר דופר הקלטות אפילו יש אחת שעשה בהיליקון עם זובין והפילהרמונית .
חזרה למאהלר ... זו שמעתי בתקליטים לראשונה בשנות -80 גילגולים עד להופעת הדיסק הראשון שקניתי היה באיזה חברת בת של דקה
אחר כך הופיע בקופסא של זובין ..
הקלטה זו יש ל נפח עצום עם המון הפרדה כו עש אוויר סביב הכלים עם דקאיי של ..סיום נמוג באולם ...והכל ..לפי קבוצות הכלים הכל מפורט פעם כתבתי כאן .. עוד שיתה לי המערכת הקודמת . כי אני שומע את ריצפת ההקלטה בפרק 3 עם כלי נשיפה מרהיבים ופיציקטות בכלי המיתר ובאבובים בדקה 7.20 ופיתאום הקלרינטות והקרנות
והנה לוקחים אותם משם הצליל הנוגע ללב של המיתרים של הפילהרמונית לואס אנגלס .. עם הקשות בטימפני לעורר את
עוד לא דיברתי כמה פרטים שומעים בתוך המוסיקה ובתוך הקלטה שאינם מוסיקה ... ..עד החלפת דפים ותזוזות ונפילת דברים
אם לא היה אויר לא ההיתם שומעים כלום
כלי הנשיפה ממתכת יפה יפה ממוקמים מעל לכלי המיתר הנמוכים וייולות צלים וקונטרבסים בתמונת הפוכה ממוקמים כלי נשיפה כמו הקרנות
וכלי הקשה מצד שמאל ...עם הפרדה של טמבורין תוף דרם הגדול טם טם .. ותופי הטימפני...והמצילתיים המתנפצים כמו כל ענק על סלע בחוף .
כלי הנשיפה מעץ מפוזרים לפי קבוצות הקלרינטות בצד שמאל מרכז אבובים לידם
היופי בכלי המיתר שויבראטו בפרק הראשון בדקה 9.10 עם הופעת המוטיב המלווה את היצירה כמעט מהתחלה הפעם בכלי מהיתר
עם השתלבות מדהימה של הטרומבונים מימין ....ויחד עם הקרנות פתאום מתפרצות
והינה פתאום החצוצרה שהבקיע עם שחר מעל לכולם ...
לא אמשיך לחפור לכם כאן אין נשמעת הפיצקאטו אחר כך עם חצוצרה חרישית וחליל כן כן החליל בבועה במרכז עם הקרנות
ובום קונטרבסים מימין נותנים במשיכת המיתרים את אקורד הסיום של הפרק 1
אהה אין התזמורת לא יצאה לך מהרמקולים ??? מעניין לי עם מערכת בדיוק 2 אחוז מהמערכת שלך ויצאה וגם יצאה התזמורת לכל הכוונים ...
משהו כאן לא בסדר או במקור או ברמקולים או במגבר אמרנו מיצי אם לא מוציא ... רגע רגע כמה הסוקר .. ממש מכיר ומאזין כל היום למוסיקה .. שאומר אין חיים .. ויש ויש רק צריך לשמוע עם אוזן מאומנת ... איפה אין חיים במצילתיים ..במשולש בכינורות ..נכון פלא הם לא צורמים כמו משוגעים עם עדינים ... אפה אין חיים בקלרינטות בחצוצרות הנהדרות עם הטובה אפילו יש את ספרלק שלה שנקלטו במקרופונים ..
החיים שם רק צריך לשמוע את האמור
כל התזמורת פרוסה לפני וכמעט אני נוגע בכלים ..באבובים בקרנות האנגליות לא להתבלבל עם הקרנות הרגילות ...
תלכו לפרק שני תפלו מהיופי ועוצמה של התפרצות כל התזמורת מגיעה אלי לפרצוף ..
הפרק 3
לדעתי גם מוקלט הכי טוב ..דעו לכם לא כל פרק ופרק אפילו באותו יום אותו תקליט אותה תזמורת .. תמיד נקלטת שווה ..
הלכתי אדיאגגטו אוי למות למות קבוצת הכינורות הקונטרבסים וייאלות צ'לות אוי אוי שומע את כל הקבוצות מפורטות יפה יפה ...
הפרק הסיום בום טרח סיום כל היופי הזה
דבר אחד טוב יצא מהסקירה זו שהלכתי ושמעתי שעתיים את כל הסימפוניה חלקיים חלקים נקודות נקודות שהתייחס אליהם דקה 2.35 אפה ..אבחנה המדוברת למה שיצא לי ברמקולים שלי ..
ועוד שעה + לכל הסימפוניה מהתחלה עד הסוף
יפה מלאת את כל הבוקר שלי במאהלר 5
וממש המערכת שלי רק אולי כמה כבלים שלך {שנסקרה} במערכת ..לא מי יודע מה במונחים של המערכת הרשומה כאן ...... ואוזניים שלי בנות 61 ונסיון של עוד מעט 50 שנות האזנה עם שמיעה מעולה אחרי בדיקת שמיעה . יחסית לגיל 61 שמיעה של בן 20 הרופא אמר לי שאני שומע יותר מדי טוב ... כי אני רגיש לרעש מכל סוג ותת תדרים שאדם נורמאלי לא מסוגל לשמוע .
אבל אני לא נורמאלי !!!!
אם התזמורת לא יצאה לך מהרמקולים וממש לא היה ב החיים מה אומר לכם ...ממש בהתלבטות
אולי עדיף לקנות מערכת משולבת ...שמוכרים בהום סנטר ..
אהה נכון עצבנתי הרבה הרבה אנשים אולי ימחקו לי את הפוסט .. בטח שכן למה לשמוע את האמת ...
שמעתי אותה כמה פעמים בפילהרמונית עם זובין
1986 עם גיאורג שולטי והפילהרמונית
1993 קלאודיו אבדו עם הפילהרמונית ברלין
וכמובן אין ספור הקלטות של היצירה כולל הקלטה שניה שעשה מהטה עם הפילהרמונית נויורק ועוד עוד בארבירולי ברנשטיין DGG
SONY ES
מסתבר...יש מתופפים בפורום?
הופה הופה, טוב הסתבכת עכשיו. מתי אתה מעלה לנו סרטון שלך בקטע של גרייסי??מתופף….
להיפך.מאז ומתמיד רוטל מייצרים מגברים מעולים! גם הליין הישן שלהם היה אז בזמנו מוצר נחשק, ההבדל הוא שהיום זה בהישג יד, בשנות ה80 רוטל אף אחד לא יכל להרשות לעצמו, ומיצי בכלל היה מגבר כזה 1 עם הפאנלים האדומים בבית רוטל בת"א והוא עלה הון, סקריה יפה ומעניינת.
חלאס אמרת ....זה המגבר אז המגבר יש?ה מ ג ב ר. יש?
כאשר אני מאזין ליצירה הזו במערכת שלי על כל רכיביה התוצאה אחרת לחלוטין. ארחיק ואומר, הביצוע כולל את כל מה שאתה תיארת. גם התיאורים שלא ממש הבנתי אותם, סמוך עלי, עם המערכת שלי, הם שם.
ראשית הבהרה ודיוק דברים:
אתה כותב: "יצאה וגם יצאה התזמורת לכל הכוונים..." את זה אתה משווה לטענתי לגבי ביצוע "יש חיים או אין חיים". 2 דברים שונים לגמרי.
"יצאה לכל הכיוונים" אני משייך לגודל ורוחב במה. זה X. "יש חיים או אין חיים" את זה אני מייחס למכלול דברים. במקרה הזה, דינמיקה, אימפקט, הפרדת כלים. זה Y. שים לב, 2 דברים שונים.