מגבר משולב Michi X5 במבחן


dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,471
מעורבות
753
נקודות
113
שרשור תגובות לכתבה: https://www.dtown.co.il/מגבר-משולב-michi-x5
 

איציק ירקוני

צוות האתר
צוות האתר
הודעות
4,102
מעורבות
1,044
נקודות
113
גיא.

תודה על הסקירה העמוקה והמפורטת, וכמובן התמונות המרשימות.

מכיר את סדרת המצ'י הישנה והחדשה.
חבל שחברת רוטל לא לקחה בחשבון להטמיע במוצר כניסת H.T ייעודית.
 

ayal30

חבר משקיען
הודעות
3,102
מעורבות
918
נקודות
113
כמו תמיד גיא אתה מפתיע אותנו עם ביקורת \סקירה ניפלאה ישר כוח גיא הייקר ;)
 

shmuelsf

חבר אתר
הודעות
44
מעורבות
9
נקודות
8
תודה על הסקירה.
אם זה לא היי-אנד, אז אני לא יודע מה זה היי אנד.
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,266
מעורבות
1,247
נקודות
113
תודה על הסקירה.
אם זה לא היי-אנד, אז אני לא יודע מה זה היי אנד.
היי-אנד כשמו כן הוא. מוצר קצה עם יכולות קצה. קח לדוגמה את החלק המתייחס לביצועים במוזיקה קלאסית בהרכב של תזמורת פילהרמונית גדולה. עכשיו תשווה את אותם רשמים למגבר משולב אחר שסקרתי לאחרונה של pilium עם אותה יצירת מוזיקה. ההבדלים ניכרים בכל פרמטר אפשרי ומה לעשות שבמקרה הזה גם רמות המחיר. אממה, לא תמיד היי-אנד זה מוצר במחיר של רכב חדש מהסוכנות. ראה לדוגמה הסקירה על רמקול magico A1. היי-אנד בכל מובן והמחיר דיי דומה לזה של הנסקר כאן. כך שהיי-אנד לא תמיד אומר high cost, כמובן שזה יחסי וכל מקרה / מוצר לגופו.
 

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
אם זה לא היי-אנד, אז אני לא יודע מה זה היי אנד.

זו לא בושה.
מאחל לך שעוד תדע...
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,884
מעורבות
2,609
נקודות
113
גיא
אוהב את המגוון בסקירות.

רשום יפה
נהניתי לקרא.
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,494
מעורבות
516
נקודות
113
מאז ומתמיד רוטל מייצרים מגברים מעולים! גם הליין הישן שלהם היה אז בזמנו מוצר נחשק, ההבדל הוא שהיום זה בהישג יד, בשנות ה80 רוטל אף אחד לא יכל להרשות לעצמו, ומיצי בכלל היה מגבר כזה 1 עם הפאנלים האדומים בבית רוטל בת"א והוא עלה הון, סקריה יפה ומעניינת.
 

Yuval a

עוסק בתחום
הודעות
149
מעורבות
87
נקודות
28
מכאן אני ממשיך עם אחת מלהקות הרוק האהובות עליי בכל הזמנים. האלבום הזה ליווה אותי משנותיי כנער, חייל, מטייל ועד היום. מהיום בו הוכר לי על ידי חבר ילדות, מוזיקאי בדמו, שעבד בתקופת התיכון בחנות דיסקים (עד היום אני אומר שהוא לא עבד שם יום אחד בחייו). באחת הפעמים שביקרתי בחנות הוא השמיע לי את האלבום ובאותו יום יצאתי עם הרכישה הגדולה הראשונה בחיי של מוזיקה אמיתית והאלבום הזה היה בין הערימה שחזרה איתי הביתה בגיל 16. מתופף הלהקה צ'אד גרייסי, עבורי אחד מגדולי מתופפי הרוק אי פעם. הוא כה דומיננטי והוא זה שבעצם מכתיב את קצב הלהקה כולה כולל הסולן. כמו כל להקת רוק שמכבדת את עצמה, האלבום נפתח חזק ומהר ואיך לא, עם גרייסי על הפיקוד. אני מרים את ה-X5 למספר ווליום מפחיד והוא מזרים הספקים לרמקולים שלי ולא מחסיר שום תו ומכה של גרייסי על התופים.
מסכים עם כל מילה- זו אחת הלהקות שגרמו לי לרצות לנגן יותר טוב, רק שאצלי, עם האלבום (השלישי לדעתי שלהם)Throwing Copper
סאונד ותפקידי תופים מאתגרים אך אפשריים...
יובל
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,266
מעורבות
1,247
נקודות
113
מסכים עם כל מילה- זו אחת הלהקות שגרמו לי לרצות לנגן יותר טוב, רק שאצלי, עם האלבום (השלישי לדעתי שלהם)Throwing Copper
סאונד ותפקידי תופים מאתגרים אך אפשריים...
יובל
אז רגע, אתה מתופף או פורט?
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
טוב ברור שאני לא אקנה את המגבר....
לא באתי להכניס למישהו אצבע בעין אבל זה מתבקש כנראה כבר יתעצבנו יודעי דבר אחד או שתיים במאהלר ובמערכות וימחקו לי את הפוסט....וזו לא בשום פנים פגיעה אישית בסוקר אלא הצגת עובדות..
מי שבא לגחח ולצחוק ולא מבין את הכתוב שיעבור לפוסט מובן לו יותר

...ולמה אתם שואלים ...
טוב אז ככה ..לא אוכל להתייחס לנאמר בסקירה ..ראה וקדש וקדש וראה .כי המוסיקה שאינה קלאסית ממש לא מעניני כרגע
ואבל זו הקלאסית כן מעניני ....

לאחרונה ממש לא קראתי בקורות כי הביקורת היחידה שלמדתי זו האוזניים שלי מה שאתה או את שומעים יש טעם וניחוח אחר ממה שאני שומע ..{והיו המון ביקורות כאן ולא הגבתי נו בסדר אם יש לי מה לומר אז יש אבל עדיף שלא בטח ימחקו את פוסטים שלי למה כי ככה }
משום מה לא ראיתי צילום בחדר את המגבר משודך למערכת גודל החדר מרחק ישיבה גובהה ישיבה וכו טוב אולי רק אני טרלללה בזה ?

הניגש לעניין ?
הסוקר לקח את הסימפוניה החמישית של מאהלר עם זובין מהטה בהקלטה של דקה - אפריל 1976 שצוות איכותי המפיק ריי מארשל ..עם אוזניים טובות מאד באולם רוייס בלוס אנגלס ..הקליטו את רוב ההקלטות של התיזמורת ....לפני אולם דיסני שעם היום לא מוצא מה מיוחד כמובן דרך הקלטות של מנצחים וחברות שונות שהקליטו שם בעיקר SONY....נעבור לDECCA.. שנתו לי הקלטה וביצוע שני דברים שונים לצורך העניין הקלטה 3D ממש כן כן בשנות השבעים . וביצוע מרשים וסוחף לא פחות
בראוו דקה כמו שעשיתם הקלטות היום רק צריך ללמוד איך מכניסים תזמורת הביתה
המנדס ג'ימס לוק... הוציא במשך השנים סופרלטיבים ענקיים ודיי לספור כמה דווקא באותם מבצעים הסימפוניה השלישית של סן סאנס הכוכבים של הולסט ..ועוד יחסית לתוקפה לאמצעים התוצאות הם שם דבר אז והיום ... או מלחמת הכוכבים עם זובין 1978 הפך ללהיט עולמי ..ועוד הוציא לדקה סופר דופר הקלטות אפילו יש אחת שעשה בהיליקון עם זובין והפילהרמונית .

חזרה למאהלר ... זו שמעתי בתקליטים לראשונה בשנות -80 גילגולים עד להופעת הדיסק הראשון שקניתי היה באיזה חברת בת של דקה
אחר כך הופיע בקופסא של זובין ..
הקלטה זו יש ל נפח עצום עם המון הפרדה כו עש אוויר סביב הכלים עם דקאיי של ..סיום נמוג באולם ...והכל ..לפי קבוצות הכלים הכל מפורט פעם כתבתי כאן .. עוד שיתה לי המערכת הקודמת . כי אני שומע את ריצפת ההקלטה בפרק 3 עם כלי נשיפה מרהיבים ופיציקטות בכלי המיתר ובאבובים בדקה 7.20 ופיתאום הקלרינטות והקרנות
והנה לוקחים אותם משם הצליל הנוגע ללב של המיתרים של הפילהרמונית לואס אנגלס .. עם הקשות בטימפני לעורר את
עוד לא דיברתי כמה פרטים שומעים בתוך המוסיקה ובתוך הקלטה שאינם מוסיקה ... ..עד החלפת דפים ותזוזות ונפילת דברים
אם לא היה אויר לא ההיתם שומעים כלום

כלי הנשיפה ממתכת יפה יפה ממוקמים מעל לכלי המיתר הנמוכים וייולות צלים וקונטרבסים בתמונת הפוכה ממוקמים כלי נשיפה כמו הקרנות
וכלי הקשה מצד שמאל ...עם הפרדה של טמבורין תוף דרם הגדול טם טם .. ותופי הטימפני...והמצילתיים המתנפצים כמו כל ענק על סלע בחוף .
כלי הנשיפה מעץ מפוזרים לפי קבוצות הקלרינטות בצד שמאל מרכז אבובים לידם
היופי בכלי המיתר שויבראטו בפרק הראשון בדקה 9.10 עם הופעת המוטיב המלווה את היצירה כמעט מהתחלה הפעם בכלי מהיתר
עם השתלבות מדהימה של הטרומבונים מימין ....ויחד עם הקרנות פתאום מתפרצות
והינה פתאום החצוצרה שהבקיע עם שחר מעל לכולם ...

לא אמשיך לחפור לכם כאן אין נשמעת הפיצקאטו אחר כך עם חצוצרה חרישית וחליל כן כן החליל בבועה במרכז עם הקרנות

ובום קונטרבסים מימין נותנים במשיכת המיתרים את אקורד הסיום של הפרק 1


אהה אין התזמורת לא יצאה לך מהרמקולים ??? מעניין לי עם מערכת בדיוק 2 אחוז מהמערכת שלך ויצאה וגם יצאה התזמורת לכל הכוונים ...

משהו כאן לא בסדר או במקור או ברמקולים או במגבר אמרנו מיצי אם לא מוציא ... רגע רגע כמה הסוקר .. ממש מכיר ומאזין כל היום למוסיקה .. שאומר אין חיים .. ויש ויש רק צריך לשמוע עם אוזן מאומנת ... איפה אין חיים במצילתיים ..במשולש בכינורות ..נכון פלא הם לא צורמים כמו משוגעים עם עדינים ... אפה אין חיים בקלרינטות בחצוצרות הנהדרות עם הטובה אפילו יש את ספרלק שלה שנקלטו במקרופונים ..
החיים שם רק צריך לשמוע את האמור
כל התזמורת פרוסה לפני וכמעט אני נוגע בכלים ..באבובים בקרנות האנגליות לא להתבלבל עם הקרנות הרגילות ...
תלכו לפרק שני תפלו מהיופי ועוצמה של התפרצות כל התזמורת מגיעה אלי לפרצוף ..
הפרק 3
לדעתי גם מוקלט הכי טוב ..דעו לכם לא כל פרק ופרק אפילו באותו יום אותו תקליט אותה תזמורת .. תמיד נקלטת שווה ..
הלכתי אדיאגגטו אוי למות למות קבוצת הכינורות הקונטרבסים וייאלות צ'לות אוי אוי שומע את כל הקבוצות מפורטות יפה יפה ...
הפרק הסיום בום טרח סיום כל היופי הזה
דבר אחד טוב יצא מהסקירה זו שהלכתי ושמעתי שעתיים את כל הסימפוניה חלקיים חלקים נקודות נקודות שהתייחס אליהם דקה 2.35 אפה ..אבחנה המדוברת למה שיצא לי ברמקולים שלי ..
ועוד שעה + לכל הסימפוניה מהתחלה עד הסוף
יפה מלאת את כל הבוקר שלי במאהלר 5

וממש המערכת שלי רק אולי כמה כבלים שלך {שנסקרה} במערכת ..לא מי יודע מה במונחים של המערכת הרשומה כאן ...... ואוזניים שלי בנות 61 ונסיון של עוד מעט 50 שנות האזנה עם שמיעה מעולה אחרי בדיקת שמיעה . יחסית לגיל 61 שמיעה של בן 20 הרופא אמר לי שאני שומע יותר מדי טוב ... כי אני רגיש לרעש מכל סוג ותת תדרים שאדם נורמאלי לא מסוגל לשמוע .
אבל אני לא נורמאלי !!!!

אם התזמורת לא יצאה לך מהרמקולים וממש לא היה ב החיים מה אומר לכם ...ממש בהתלבטות

אולי עדיף לקנות מערכת משולבת ...שמוכרים בהום סנטר ..

אהה נכון עצבנתי הרבה הרבה אנשים אולי ימחקו לי את הפוסט .. בטח שכן למה לשמוע את האמת ...

שמעתי אותה כמה פעמים בפילהרמונית עם זובין
1986 עם גיאורג שולטי והפילהרמונית
1993 קלאודיו אבדו עם הפילהרמונית ברלין
וכמובן אין ספור הקלטות של היצירה כולל הקלטה שניה שעשה מהטה עם הפילהרמונית נויורק ועוד עוד בארבירולי ברנשטיין DGG

SONY ES
 
נערך לאחרונה ב:

Yuval a

עוסק בתחום
הודעות
149
מעורבות
87
נקודות
28
אז רגע, אתה מתופף או פורט?
מתופף….
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,266
מעורבות
1,247
נקודות
113
טוב ברור שאני לא אקנה את המגבר....
לא באתי להכניס למישהו אצבע בעין אבל זה מתבקש כנראה כבר יתעצבנו יודעי דבר אחד או שתיים במאהלר ובמערכות וימחקו לי את הפוסט....וזו לא בשום פנים פגיעה אישית בסוקר אלא הצגת עובדות..
מי שבא לגחח ולצחוק ולא מבין את הכתוב שיעבור לפוסט מובן לו יותר

...ולמה אתם שואלים ...
טוב אז ככה ..לא אוכל להתייחס לנאמר בסקירה ..ראה וקדש וקדש וראה .כי המוסיקה שאינה קלאסית ממש לא מעניני כרגע
ואבל זו הקלאסית כן מעניני ....

לאחרונה ממש לא קראתי בקורות כי הביקורת היחידה שלמדתי זו האוזניים שלי מה שאתה או את שומעים יש טעם וניחוח אחר ממה שאני שומע ..{והיו המון ביקורות כאן ולא הגבתי נו בסדר אם יש לי מה לומר אז יש אבל עדיף שלא בטח ימחקו את פוסטים שלי למה כי ככה }
משום מה לא ראיתי צילום בחדר את המגבר משודך למערכת גודל החדר מרחק ישיבה גובהה ישיבה וכו טוב אולי רק אני טרלללה בזה ?

הניגש לעניין ?
הסוקר לקח את הסימפוניה החמישית של מאהלר עם זובין מהטה בהקלטה של דקה - אפריל 1976 שצוות איכותי המפיק ריי מארשל ..עם אוזניים טובות מאד באולם רוייס בלוס אנגלס ..הקליטו את רוב ההקלטות של התיזמורת ....לפני אולם דיסני שעם היום לא מוצא מה מיוחד כמובן דרך הקלטות של מנצחים וחברות שונות שהקליטו שם בעיקר SONY....נעבור לDECCA.. שנתו לי הקלטה וביצוע שני דברים שונים לצורך העניין הקלטה 3D ממש כן כן בשנות השבעים . וביצוע מרשים וסוחף לא פחות
בראוו דקה כמו שעשיתם הקלטות היום רק צריך ללמוד איך מכניסים תזמורת הביתה
המנדס ג'ימס לוק... הוציא במשך השנים סופרלטיבים ענקיים ודיי לספור כמה דווקא באותם מבצעים הסימפוניה השלישית של סן סאנס הכוכבים של הולסט ..ועוד יחסית לתוקפה לאמצעים התוצאות הם שם דבר אז והיום ... או מלחמת הכוכבים עם זובין 1978 הפך ללהיט עולמי ..ועוד הוציא לדקה סופר דופר הקלטות אפילו יש אחת שעשה בהיליקון עם זובין והפילהרמונית .

חזרה למאהלר ... זו שמעתי בתקליטים לראשונה בשנות -80 גילגולים עד להופעת הדיסק הראשון שקניתי היה באיזה חברת בת של דקה
אחר כך הופיע בקופסא של זובין ..
הקלטה זו יש ל נפח עצום עם המון הפרדה כו עש אוויר סביב הכלים עם דקאיי של ..סיום נמוג באולם ...והכל ..לפי קבוצות הכלים הכל מפורט פעם כתבתי כאן .. עוד שיתה לי המערכת הקודמת . כי אני שומע את ריצפת ההקלטה בפרק 3 עם כלי נשיפה מרהיבים ופיציקטות בכלי המיתר ובאבובים בדקה 7.20 ופיתאום הקלרינטות והקרנות
והנה לוקחים אותם משם הצליל הנוגע ללב של המיתרים של הפילהרמונית לואס אנגלס .. עם הקשות בטימפני לעורר את
עוד לא דיברתי כמה פרטים שומעים בתוך המוסיקה ובתוך הקלטה שאינם מוסיקה ... ..עד החלפת דפים ותזוזות ונפילת דברים
אם לא היה אויר לא ההיתם שומעים כלום

כלי הנשיפה ממתכת יפה יפה ממוקמים מעל לכלי המיתר הנמוכים וייולות צלים וקונטרבסים בתמונת הפוכה ממוקמים כלי נשיפה כמו הקרנות
וכלי הקשה מצד שמאל ...עם הפרדה של טמבורין תוף דרם הגדול טם טם .. ותופי הטימפני...והמצילתיים המתנפצים כמו כל ענק על סלע בחוף .
כלי הנשיפה מעץ מפוזרים לפי קבוצות הקלרינטות בצד שמאל מרכז אבובים לידם
היופי בכלי המיתר שויבראטו בפרק הראשון בדקה 9.10 עם הופעת המוטיב המלווה את היצירה כמעט מהתחלה הפעם בכלי מהיתר
עם השתלבות מדהימה של הטרומבונים מימין ....ויחד עם הקרנות פתאום מתפרצות
והינה פתאום החצוצרה שהבקיע עם שחר מעל לכולם ...

לא אמשיך לחפור לכם כאן אין נשמעת הפיצקאטו אחר כך עם חצוצרה חרישית וחליל כן כן החליל בבועה במרכז עם הקרנות

ובום קונטרבסים מימין נותנים במשיכת המיתרים את אקורד הסיום של הפרק 1


אהה אין התזמורת לא יצאה לך מהרמקולים ??? מעניין לי עם מערכת בדיוק 2 אחוז מהמערכת שלך ויצאה וגם יצאה התזמורת לכל הכוונים ...

משהו כאן לא בסדר או במקור או ברמקולים או במגבר אמרנו מיצי אם לא מוציא ... רגע רגע כמה הסוקר .. ממש מכיר ומאזין כל היום למוסיקה .. שאומר אין חיים .. ויש ויש רק צריך לשמוע עם אוזן מאומנת ... איפה אין חיים במצילתיים ..במשולש בכינורות ..נכון פלא הם לא צורמים כמו משוגעים עם עדינים ... אפה אין חיים בקלרינטות בחצוצרות הנהדרות עם הטובה אפילו יש את ספרלק שלה שנקלטו במקרופונים ..
החיים שם רק צריך לשמוע את האמור
כל התזמורת פרוסה לפני וכמעט אני נוגע בכלים ..באבובים בקרנות האנגליות לא להתבלבל עם הקרנות הרגילות ...
תלכו לפרק שני תפלו מהיופי ועוצמה של התפרצות כל התזמורת מגיעה אלי לפרצוף ..
הפרק 3
לדעתי גם מוקלט הכי טוב ..דעו לכם לא כל פרק ופרק אפילו באותו יום אותו תקליט אותה תזמורת .. תמיד נקלטת שווה ..
הלכתי אדיאגגטו אוי למות למות קבוצת הכינורות הקונטרבסים וייאלות צ'לות אוי אוי שומע את כל הקבוצות מפורטות יפה יפה ...
הפרק הסיום בום טרח סיום כל היופי הזה
דבר אחד טוב יצא מהסקירה זו שהלכתי ושמעתי שעתיים את כל הסימפוניה חלקיים חלקים נקודות נקודות שהתייחס אליהם דקה 2.35 אפה ..אבחנה המדוברת למה שיצא לי ברמקולים שלי ..
ועוד שעה + לכל הסימפוניה מהתחלה עד הסוף
יפה מלאת את כל הבוקר שלי במאהלר 5

וממש המערכת שלי רק אולי כמה כבלים שלך {שנסקרה} במערכת ..לא מי יודע מה במונחים של המערכת הרשומה כאן ...... ואוזניים שלי בנות 61 ונסיון של עוד מעט 50 שנות האזנה עם שמיעה מעולה אחרי בדיקת שמיעה . יחסית לגיל 61 שמיעה של בן 20 הרופא אמר לי שאני שומע יותר מדי טוב ... כי אני רגיש לרעש מכל סוג ותת תדרים שאדם נורמאלי לא מסוגל לשמוע .
אבל אני לא נורמאלי !!!!

אם התזמורת לא יצאה לך מהרמקולים וממש לא היה ב החיים מה אומר לכם ...ממש בהתלבטות

אולי עדיף לקנות מערכת משולבת ...שמוכרים בהום סנטר ..

אהה נכון עצבנתי הרבה הרבה אנשים אולי ימחקו לי את הפוסט .. בטח שכן למה לשמוע את האמת ...

שמעתי אותה כמה פעמים בפילהרמונית עם זובין
1986 עם גיאורג שולטי והפילהרמונית
1993 קלאודיו אבדו עם הפילהרמונית ברלין
וכמובן אין ספור הקלטות של היצירה כולל הקלטה שניה שעשה מהטה עם הפילהרמונית נויורק ועוד עוד בארבירולי ברנשטיין DGG

SONY ES
קודם כל, במשמרת שלי אף אחד לא ימחק לך את הפוסט. כל עוד תשמור על תרבות דיבור ונימוס בסיסיים, אתה יכול להיות רגוע. אנשים יכולים לחלוק איתך מפה ועד סין ואתה איתם. אין בעיה. שוב, כל עוד נשמרת רמת דיון וכבוד בסיסיים. אגב, מחיקת פוסטים זו פעולה קיצונית והרשאה לכך יש לצוות האתר בלבד וגם שם ישנן הגבלות. אז כל האותיות הגדולות בתחילת דבריך, בינתיים רק עושות להיפך ומושכות אליך תשומת לב ודריכות. לדוגמה כך:

בוקר טוב חברים!

מבטיח לך שאת ה-"בוקר טוב חברים!" באדום ובגדול, אנשים קראו ראשית. אפילו ברמת התת מודע.

הלאה לגופו של עניין.
קראתי פעמיים את הפוסט שלך. וואלה, יסלחו החברים כאן וכמובן גם כבודו, לא הכל הבנתי לא בתוכן הכתוב ולא במטרה וכנראה גם לא במסר.
מה שכן הבני (אני חושב) כדלקמן:
1. כיצד אני רושם על יצירה כזו שאני "לכאורה" מכיר אותה היטב נשמעה לי "חסרת חיים"?? ואז אתה פוצח בתיאורים שאת רובם לא ממש הבנתי במטרתם ותוכנם ואומר לי שעם המערכת שלך שהיא 2% משלי התזמורת יצאה לכל הכיוונים, משם פצחת בהרצאה שלמה על מאהלר "כאילו" אני לא מבין על מה אני מדבר.
ראשית הבהרה ודיוק דברים:
אתה כותב: "יצאה וגם יצאה התזמורת לכל הכוונים..." את זה אתה משווה לטענתי לגבי ביצוע "יש חיים או אין חיים". 2 דברים שונים לגמרי.
"יצאה לכל הכיוונים" אני משייך לגודל ורוחב במה. זה X. "יש חיים או אין חיים" את זה אני מייחס למכלול דברים. במקרה הזה, דינמיקה, אימפקט, הפרדת כלים. זה Y. שים לב, 2 דברים שונים.

ולתשובתי הפשוטה: המגבר הנסקר, את היצירה הזו לא ביצע מספיק טוב. שים לב, המגבר. לא הרמקולים, לא הכבלים, לא המקור, לא החדר ולא המוכר פלאפל ממול. ה מ ג ב ר(!) אה רגע, גם לא מאהלר.
ה מ ג ב ר. יש?
כאשר אני מאזין ליצירה הזו במערכת שלי על כל רכיביה התוצאה אחרת לחלוטין. ארחיק ואומר, הביצוע כולל את כל מה שאתה תיארת. גם התיאורים שלא ממש הבנתי אותם, סמוך עלי, עם המערכת שלי, הם שם.

2. "אולי עדיף לקנות מערכת משולבת ...שמוכרים בהום סנטר .." זה אתה אמרת. אני אמרתי שהמגבר הזה לא הצטיין ביצירה של מאהלר והתוצאה הייתה לא טובה מספיק. זה הכל. מכאן ועד למערכת של הום סנטר... זה שלך ולא שלי. אומר לך בבטחון מלא, גם לא של מירב החברים כאן. אני בטוח שהם הבינו את הדברים אחרת לחלוטין ממך. שוב, הסקירה היא על המגבר ולא על היצירות של מאהלר.

3. "אהה נכון עצבנתי הרבה הרבה אנשים אולי ימחקו לי את הפוסט .. בטח שכן למה לשמוע את האמת ..."
3.1. לתחושתי, היחיד כאן שעצבני זה אתה.
3.2. אין כאן שום עילה למחיקת הפוסט. על זה כבר דברנו.
3.3. לא יודע על איזו אמת אתה מדבר. באמת שלא.
לקחת אבחנה על ביצועים של מגבר ושייכת את אותה אבחנה ליוצר וליצירה עצמה. מה הקשר???

בקיצור חבר יקר, הכל בסדר. החמישית של מאהלר היא יצירת אומנות שופעת חיים!! אתה יכול לישון בשקט ואין צורך להגיע לסניף הום סנטר הקרוב לביתך.
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,266
מעורבות
1,247
נקודות
113
יש מתופפים בפורום?
מסתבר... :מנצח::מנצח:
 

shmuelsf

חבר אתר
הודעות
44
מעורבות
9
נקודות
8
לאיתי ו.

קבל ציטוט מ soundstage למגבר הנ"ל :

"Rotel has produced an extremely accomplished, high-end integrated amplifier-DAC that continues their tradition of providing exceptional value
"
כנראה שאני לא לבד. קצת צניעות לא תזיק.

שמעת את מגבר? צורם לך שזה רוטל? רק קונסטליישן או ויטוס בא לך בטוב?

סדרת המיצ'י היא הייאנד לכל דבר ועניין. כנראה שהשם רוטל ו30,000 ש"ח מצטייר כזול מדי לכמה חברים.
 

eldo

חבר משקיען
הודעות
710
מעורבות
129
נקודות
43
מאז ומתמיד רוטל מייצרים מגברים מעולים! גם הליין הישן שלהם היה אז בזמנו מוצר נחשק, ההבדל הוא שהיום זה בהישג יד, בשנות ה80 רוטל אף אחד לא יכל להרשות לעצמו, ומיצי בכלל היה מגבר כזה 1 עם הפאנלים האדומים בבית רוטל בת"א והוא עלה הון, סקריה יפה ומעניינת.
להיפך.
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
ה מ ג ב ר. יש?
כאשר אני מאזין ליצירה הזו במערכת שלי על כל רכיביה התוצאה אחרת לחלוטין. ארחיק ואומר, הביצוע כולל את כל מה שאתה תיארת. גם התיאורים שלא ממש הבנתי אותם, סמוך עלי, עם המערכת שלי, הם שם.
חלאס אמרת ....זה המגבר אז המגבר יש?
אם קיים אצלך כל זה אז מאושרים אתה ואני כי ככה רוצים לשמוע .....האמת צריך לשמוע באוזניים ...ועצוב לי מאד אם לומר בכנות ... עם קצת הומור ..." כל כך רציתי חייל " {גבעת חלפון } ...את המאהלר שזה עתה ...בקע מהרמקולים שלך עם מיצי נשמע קטן ולא ממש ...גדול רחב .......מה ואיך דבר כזה קורה למיצי ?.... זה מותג מכובד כמו ש TAD של פיוניר ז"ל ....
וחלילה לא באתי לומר כי אתה !אם כן ואם לא מכיר את היצירה .לא לא ... כל התאור שלי הוא מה אני שומע ..באמת עם מערכת צנועה שומע את את כל זה .
שאלה מסקרנת אותי האם לקחת דיסק להשוואה אולי הדווקא במיצי נשמע לא טוב עם המקור ואולי חיבור סידי הישן והטוב היה מעניק חוויה שונה .. סתם סקרנות ..
על סגנוות אחרים לא מבין לא מדבר ...

ראשית הבהרה ודיוק דברים:
אתה כותב: "יצאה וגם יצאה התזמורת לכל הכוונים..." את זה אתה משווה לטענתי לגבי ביצוע "יש חיים או אין חיים". 2 דברים שונים לגמרי.
"יצאה לכל הכיוונים" אני משייך לגודל ורוחב במה. זה X. "יש חיים או אין חיים" את זה אני מייחס למכלול דברים. במקרה הזה, דינמיקה, אימפקט, הפרדת כלים. זה Y. שים לב, 2 דברים שונים.

או בדיוק לזה התכוונתי רק את פיצלת גודל רוחב/ ואיך זה בפועל נשמע {יש כאלו יש במה רוחב אבל מעפן והפוך מלא חזק ברור ובמה ממש ועומק ..דלים ועלובים }
זה ברור לי כמאזין מה אני רוצה לשמוע ..בדיוק מאותו דיסק שלי ...כנראה לא שמעת בדיסק ..קבצים וכיוצא בזה ...גיא זה בדיוק מה שצריך להיות ...מוזר מוזר שכל זה לא ככל אבל הרגשת חסר .... זה לא זה ...
חוץ ..מיצירה זו ניסת יצירות אחרות גם דקה למשל ...אמליץ לך את אנטל דוראטי מנצח על הפטרושקה של סרווינסקי .. הסימפונית של דטרוייט...מאהלר 5 זה הקדמה . טובה מאד אבל יש הרבה הרבה אחרים מעולים ..... ויש לי הרבה דוגמאות ...
הוקלט בצורה מופלאה איך לא ???? DEECA עם הפרדת ומיקום כלים ואימפקט בכלי הקשה ..רוחב ומיקום הכלים מייתרים .. כלי נשיפה בעיקר הקשה המפוזרים בקשת אוי אתה תחגוג ... בעיקר התלת ממימדיות עם עומק ורוחב והרגשה של להיות שם ...יוצא מן הכלל ... אמרנו חיים .. אויר והפרדה בין הכלים ... לפחות אצלי עם מערכת צנועה .נשמע יפה וגדול ועצום
וזה בשנות שמונים הראשונות עם הקלטות הגלאסי מתכתי .. וחדות ועירפול ..בכלים ובומיות שהיו די נפוץ אז...דקה היתה מעל לכולם .. וחברה שאני עוד ממליץ לך .טלארק ...יש לי כמה דוגמאות שהקלטה של מאהלר 5 עם מהטה {לא היצירה } מתגמדת לידם ....

תראה אני חיי את זה יום יום ...ואני ממש לא אודיופיל ולא בטיח . רק נהנה לשמוע יצירה עם ...הצבעים העומק והסיפור ... אם יש כזו ..הקלטה אוי מתענג שבעתיים....
רק החוייה באוזן ..מעצימה את החוייה של המוסיקה ..וזה ..אצלי WOW...בטח ובטח אצלך .. שיש לי גם ביצוע מדהים וגם הקלטה טובה ...לראיה הקלטות ברונו וואלטר ב SONY היום ...והם ממש לא אודיופליות . אבל תענוג לי להאזין .


גיא ...
קראתי גם את הכתוב על סגננות אחרים במוסיקה ..מודה לא מבין בזה כלום ...והקדמה מעמיקה ...מפורטת כאילו עמדתי לידך ופתחתי את המגבר .. בעצם הכל נהנתי לקרא ...היתה חסרה לי התמונה של המגבר בחלל השמיעה שלך ... במערכת
איך זה נראה .. ויזואלית המיקום של הרמקולים נקודת הישיבה .. וכו
זה פרמטר אצלי חשוב כי ככה אני שומע ..ולא מהצד או מהמטבח או מהמרפסת ..טקס ישיבה מול ולהאזין .. לפנטסיה שיוצאת לי .
דווקא נמשכתי כמו מגנט לקרא על המיצי ....בדרך כלל קורא מה אוכל להשיג אבל בום משכת אותי בתמונה .. ופנימה למאמר
ושנכנסתי ..מיד ראיתי אוי אמרתי הנה עוד יצירה כלבבי . מיצי . עד למאהלר ..ופה נפחה נשמתו של מיצי ..אוי הייתי פתאום עצוב .כן התעצבנתי ..לא עלייך חלילה ..הרסו לי ..
אצלי בראש אולי בפנטסיה ..לא??? {הסרט ..כל כך רציתי חייל} את מיצי ..


בכל מקרה תראה את השעה .. אם עניתי והואלתי לכתב .הרי הייתי אמור לישון בשעה זו..טוב זה לא באשמת מיצי ..
חוש ההומור שלך ראוי גם לציון ..אהבתי

אם נלך אחרונית בו נגיד 40 שנות האזנה שלי למוסיקה ... עוד לפני הולדת המדיה כלשהי פרט לגרמפון .חוברת אנגלית הקשורה לפינגוין ..התנך של אוהבי מוסיקה ..ואודיו איך זה נשמע לנו ? להם באנגליה עם רמקולים קווד 63 ומגבר ופרה סוני ESPRIT וסידי סוני 555ES ופטיפון TT-8000 סוני כמובן .. ...קראתי חוץ איך ומה הביצוע שונה מאחרים גם איך זה נשמע
. הייתי מנוי מ1983 עד 1993
וגם קניתי בנפרד חוברות ... או התגנבות לסטימצקי כדי לקרא אז WHAT HIFI או HIFI חוברות שונות ...
אמרתי פנטסיה כן ... באופן כמעט אובסיסי ...מיד בודק איך זה ? הם שומעים את ..הדוגמא שהם היו משתמשים ...
יצא אולי? לא מהרמקול ..זה היום המונחים וחיים כן או לא .. פחות או יותר אותו הדבר ..


גיא תודה רבה על הסקירה .. מעל לכל הכנות ..וזה חשוב מאד
איציק אמר שברמה זו חבל שלא חשבו על H.T ...נקודה מעניינת אולי חשבו אחרת .
בהחלט זה הגודל הצורה ואיך שכל המפלצת הזו בנויה .באמת מרשים ביותר ...
שוב תודה
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור