מבקר המיתוסים מכה שנית

  • פותח הנושא kyroz
  • פורסם בתאריך

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
זה בכלל לא הדיון.
שמעת פעם את המערכת של מיכאל ?
אתה בכלל מכיר את המגבר שיש לו ?
באיזו זכות אתה מתיימר לקבוע את כללי ( המצוצים מן ) האצבע כאשר אתה מקנטר את הבחירה של מיכאל?

על זה אני מדבר.
ארז

אני לא צריך להכיר את המגבר של מיכאל.

מה שאתה מנסה לספר לי שב 15,000$ אין בעולם מגבר טוב יותר מאותו מגבר ב 2,500$?

אני חושב למשל, שאם היה קונה מגבר ב 25,000$ ורמקולים ב 2,500$ הוא היה מקבל תוצאה הרבה הרבה יותר טובה ממה שיש לו עכשיו. אבל הוא כבר קנה. אתה בטח לא תשקיע עכשיו 30,000$ כדי להוכיח שאני טועה - אז הדעות שלך הן לכל היותר שוות כמו הדעות שלי.

אריה
 

ni-ro

חבר משקיען
הודעות
1,335
מעורבות
705
נקודות
113
אני לא צריך להכיר את המגבר של מיכאל.

מה שאתה מנסה לספר לי שב 15,000$ אין בעולם מגבר טוב יותר מאותו מגבר ב 2,500$?

אני חושב למשל, שאם היה קונה מגבר ב 25,000$ ורמקולים ב 2,500$ הוא היה מקבל תוצאה הרבה הרבה יותר טובה ממה שיש לו עכשיו. אבל הוא כבר קנה. אתה בטח לא תשקיע עכשיו 30,000$ כדי להוכיח שאני טועה - אז הדעות שלך הן לכל היותר שוות כמו הדעות שלי.

אריה


אני שמעתי את המערכת של מיכאל
נשמעת פצצה, מאוזנת מאוד.
אני בכלל לא עניין אותי עלויות המערכת וההגברה, תאמת הכל נשמע כל כך מאוזן ונכון שבכלל לא טרחתי לשאול כמה עולה ההגברה/ רמקולים וכו׳.

שבוע טוב
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,201
מעורבות
737
נקודות
113
הפרסאונד מגבר נפלא בלי קשר למחירו.
יש אותו לחבר והשוונו אותו לחברות רבות. הוא נשמע לא פחות טוב ממגברי כח יקרים ממנו פי כמה שהשווינו.
אם אודיופילים היו עם פחות אגו ולא מסיקים על איכות המוצר רק ממחירו, היו נמכרים הרבה יותר פאראסאונדים והרבה פחות שמות מפוצצים אחרים.
 

ni-ro

חבר משקיען
הודעות
1,335
מעורבות
705
נקודות
113
אני לא צריך להכיר את המגבר של מיכאל.

מה שאתה מנסה לספר לי שב 15,000$ אין בעולם מגבר טוב יותר מאותו מגבר ב 2,500$?

אני חושב למשל, שאם היה קונה מגבר ב 25,000$ ורמקולים ב 2,500$ הוא היה מקבל תוצאה הרבה הרבה יותר טובה ממה שיש לו עכשיו. אבל הוא כבר קנה. אתה בטח לא תשקיע עכשיו 30,000$ כדי להוכיח שאני טועה - אז הדעות שלך הן לכל היותר שוות כמו הדעות שלי.

אריה

אריה אפשר לדעת בבקשה למה עדיף הגברה בעלות פי 10 מרמקול?
אני שואל כי באמת אני לא מבין מאיפה הקביעה הזו למערכת נכונה.
ניר
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
אריה אפשר לדעת בבקשה למה עדיף הגברה בעלות פי 10 מרמקול?
אני שואל כי באמת אני לא מבין מאיפה הקביעה הזו למערכת נכונה.
ניר

אני הגזמתי בגלל היחס המאוד גבוה ולדעתי ההפוך בדוגמה שבדיון.

מניסיוני אני יודע שאיכות באה עם מחיר. אני מניח שיש פה ושם ציוד שאיכותו גבוהה מהשוואת המחיר שלו לציוד אחר - אבל אין ניסים. אם מישהו מנסה לספר לי שיש איזה מגבר ב 2500$ שהוא הדבר הכי טוב בעולם - אפשר להפסיק לקרוא עכשיו. אני לא צריך לשמוע את המגבר הזה כי אני יודע שכאשר באמת באמת יהיה מגבר ב 2500$ שהוא כל כך טוב, אני כבר אדע על כך מהמקורות שאני קורא בהם.

אז אם אתה מסכים שאיכות הולכת עם מחיר (וכמובן שלא כל מה שיקר הוא גם טוב ) אז ככה:
מה שהמגבר לא מסוגל לתת לא תוכל לשמוע ברמקולים. באופן ציורי הייתי אומר שאפשר לדמיין נקודת איזון דמיונית שבה גבולות הרמקול זהים לגבולות המגבר. אם גבולות הרמקול רחבים מגבולות המגבר - לא רק שאתה לא מקבל ערך מעשי למחיר הגבוה, מה שהרמקול עושה זה להדגיש את הבעייתיות של המגבר יחסית לרמקול ואז ההאזנה הופכת למאוד לא נעימה. ובסרט הזה הייתי הרבה פעמים. אם אתה הופך את הסדר וגבולות המגבר רחבים יותר מגבולות הרמקול - אומנם גם אז לא תשמע יותר ממה שהרמקול מסוגל לו אבל לא תיווצר אותה הפרעה שנוצרת כאשר הרמקול טוב מידי למגבר.

וכמו שרבים אומרים ולדעתי בצדק, הכי נכון זה לחלק את התקציב באופן שווה - אבל אם יש בעיה תקציבית, עדיף לחסוך ברמקול מהסיבה שתיארתי.

לדעתי, אם רמקול שאיכותו (איכותו) 27,000$ נשמע טוב עם מגבר שאיכותו 5,000$ ואני מרגיש פה לארג' במרווח שאני נותן למגבר הדמיוני, אז אחת מהשתיים:
או שהמגבר מנגן ברמה של 27,000$ (על פי "חוק השוויון בהשקעה...") או שהרמקולים מסיבה כזו או אחרת מנגהים ברמה של
5,000$. ושכל אחד יאמין למה שבא לו.

אריה

נ.ב. מערכת של מגבר ב 5,000$ ורמקולים ב 5,000$ יכולה להישמע פנטסטי, אבל בגבולות האיכויות שהמחיר הזה יכול להביא.
 

חומוס

חבר משקיען
הודעות
2,499
מעורבות
402
נקודות
83
הדיון הזה יכול להמשך לעולמי עד.
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
יעני אתה רומז שנמות קודם...

אריה
 

ברקצ

חבר משקיען
הודעות
1,804
מעורבות
269
נקודות
83
אם חוזרים רגע לנושא השרשור , אז :
א. למרות הכל הוא הצליח לבחור בקף LS50 בתור הרמקול הנבחר שלו - זה רמקול ששמעתי בהשוואה ישירה מול ווילסונים ענקיים והוא עמד על שלו. יציאה מדהימה (וכמובן חבל שרמקול מופלא של 1500$ עולה כאן 8,000 שקל...).
ב. קראתי את הסקירה ובאמת נעשיתי קצת עצוב ... נעשה פה מאמץ אדיר , הושקעה רצינות , לא ראינו מבחן כזה בארצנו מעולם (מבחינת כמות הציוד הנבדק). עצוב שדווקא המבחן הזה נעשה על ידי אותו אדם ובאותם תנאים שהפכו אותו לבלתי רלוונטי. אני מנסה רק לחשוב מה היה קורה אם מבחן כזה היה נעשה על ידי מישהו שמבין בתחום ושהיה משדך לו ציוד "נורמלי" (לאו דווקא האלקטרוניקה הכי יקרה שיש - כי עדיף לשדך אלקטרוניקה יותר מציאותית לרוכש הפוטנציאלי). לא שאני בא חס וחלילה בטענות , הסוקר החביב עלינו עסוק מדי בחיי משפחה , עבודה ושאר נושאים שברומו של עולם. אבל היי ... אם היה מבחן כזה שנעשה בצורה רצינית - זה היה יכול להיות נפלא, לא ?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
ברק.
אם אני אעשה מבחן מהסוג הזה הוא יהיה בסטנדרטים בהם עשיתי את המבחנים הקודמים.
מכיוון שהסטנדרטים שלי גבוהים מהמצוי כרגע ואני אפרוש לפני שאכתוב 4 מילים על כל רמקול שאינן קשורות לאודיו בתיאור צליל. מה שהיה שם זה אינו מבחן השוואתי אם כי מסה של רמקולים שאיכות המבחן היא משנית אך כמות הציוד עושה זיקפה לחלק מהגולשים שכך או כך אין להם מושג בסאונד (כולל הכתב עצמו).

נאמר שם שלא ניתן לעשות את המבחן הזה בצורה יותר ממוקדת על כל מוצר. זה כמובן לא נכון. עשיתי את זה בהחלט בצורה ממוקדת בעבר. עשיתי את זה פעמיים בשני מבחנים גדולים. כל רמקול קיבל את מלוא תשומת הלב ולא משפטים כמו ״הבס סביר, הרמקול קריספי והמיד מחבק״. שוב, אני אתבייש להעלות מבחן ברמה הזו.

בסטנדרט הזה שלהם, ברמה הזו של התיאור ועם העובדה שיש לי גישה להרבה יותר מוצרים מהם אני יכול להרים תוך חודש מבחן על 120 רמקולים.

ולגבי הרמקול הנבחר.
הוון שויקרט יותר טוב ממנו משמעותית. יש לו בס נכון יותר, מאוזן יותר, רזולטיבי וטבעי יותר. הוא מפורט בטירוף, במיוחד בקצוות. הוא מציג פרופורציות בין כלים אקוסטים בצורה יוצאת דופן והמיידיות שלו היא משהו בלתי רגיל.
אבל זה מה שקורה שנותנים מוצרים לכתב שטוען למיתוסים ההם, לעובדה שאין הבדלים בין כבלים ואם אינני טועה גם מגברים. בקיצור - בלופ שמרשים הדיוטות.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
בלי מילה אחת רעה על החנות הזו, אבל זה נראה כאילו כל חייו האודיופילים מסתכמים בהיצע שיש לחנות "פיוז".
אני מת עליהם והם אחלה אנשים!

איפה רמקולים כמו
NEAT?
JOSEPH AUDIO?
MOURDANT SHOURT?
ZINGALI?
OPERAH?
TRIANGLE?
סתם רשימה של שתי שניות שעלתה לי לראש.

גם בחברות עצמן. למשל חברה שאני מאוד אוהב (אמרתי זאת 1000 פעם) CANTON, מחזיקה רמקול בכל רמת מחיר שנבחנה פה. למה בחנו רק את הכי נמוך. וגם הוא אגב נפל על "עיצוב" אל אף שנשמע הכי טוב מכולם והיה בנוי הכי טוב מכולם.

איך מכניסים רמקול מוגבר לכזה מבחן? ואם כן , למה לא לשים מולו מתמודדים בקטגוריה שלו? למשל ADAM ?

ויש עוד ועוד ועוד חברות .
שימו לב לרשימת היבואנים (המכובדים מאוד אגב!!!) :

  • אבדור
  • אלרון
  • אס.ג'י
  • אקורד אודיו
  • גולן מערכות
  • מילניום ליין
  • טופ אודיו
  • ט.ר
  • יורוטל טק
  • מאסטרו אודיו
  • מבט לקול
  • סיריוס
  • פיוז סטריאו
  • צור סחר
  • קונקטור

חוץ 'מאסטרו אודיו' , אין ייצוג לשום יבואן בוטיק או "קטן".
מעניין למה.

ולדעתי גולת הכותרת היא שאין שום יצרן, מתכנן ישראלי ברשימה.
מורל לא שם.
הרמקול של זיו לא שם.
אומגה אודיו לא שם.
ובטח שכחתי עוד כמה (הלו , בוקר, מותר לי).

לגבי ציוד הבדיקה, אני למשל, מודע למגבלות הציוד שיש לי בבדיקות ולכן אני לא מתפרע. לא תראו אצלי רמקול יקר מ10,000 ש"ח לבדיקה כי אין לי ציוד מספיק טוב, או חדר מספיק טוב לבדוק אותו.

זה נקרא "אמינות עיתונאית" שאתה מכיר את המגבלות שלך. וזה לצערי, אין שם.
 

stereophile

חבר משקיען
הודעות
997
מעורבות
63
נקודות
28
אז אם אתה מסכים שאיכות הולכת עם מחיר (וכמובן שלא כל מה שיקר הוא גם טוב ) אז ככה:
מה שהמגבר לא מסוגל לתת לא תוכל לשמוע ברמקולים. באופן ציורי הייתי אומר שאפשר לדמיין נקודת איזון דמיונית שבה גבולות הרמקול זהים לגבולות המגבר. אם גבולות הרמקול רחבים מגבולות המגבר - לא רק שאתה לא מקבל ערך מעשי למחיר הגבוה, מה שהרמקול עושה זה להדגיש את הבעייתיות של המגבר יחסית לרמקול ואז ההאזנה הופכת למאוד לא נעימה. ובסרט הזה הייתי הרבה פעמים. אם אתה הופך את הסדר וגבולות המגבר רחבים יותר מגבולות הרמקול - אומנם גם אז לא תשמע יותר ממה שהרמקול מסוגל לו אבל לא תיווצר אותה הפרעה שנוצרת כאשר הרמקול טוב מידי למגבר.

וכמו שרבים אומרים ולדעתי בצדק, הכי נכון זה לחלק את התקציב באופן שווה - אבל אם יש בעיה תקציבית, עדיף לחסוך ברמקול מהסיבה שתיארתי.

לדעתי, אם רמקול שאיכותו (איכותו) 27,000$ נשמע טוב עם מגבר שאיכותו 5,000$ ואני מרגיש פה לארג' במרווח שאני נותן למגבר הדמיוני, אז אחת מהשתיים:
או שהמגבר מנגן ברמה של 27,000$ (על פי "חוק השוויון בהשקעה...") או שהרמקולים מסיבה כזו או אחרת מנגהים ברמה של
5,000$. ושכל אחד יאמין למה שבא לו.

אריה,

אני מבין את ההגיון שלך ומאיזה מקום זה מגיע, אבל לדעתי, אתה מייחס חשיבות מאוד גדולה למחירים כמדד לאיכות.
כלומר כן יכולות להיות תוצאות מדהימות, כאשר יש דיספרופורציות מבחינת החלוקה בין מחיר הרמקול למגבר.
אני טוען שבמקרים כאלו, הרמקול היקר יתן לך דברים שהרמקול הזול (יחסית) עם המגבר היקר לא ייתנו (כלומר במצב ההפוך).

הרעיון כאן הוא לא שמגבר ב 2500$ הוא הכי טוב או לא, אלא בהנתן תקציב איך לחלק אותו בין הרכיבים.

בסופו של דבר, אתה מקבל את מה שהרמקול שלך יכול לתת, אבל נכון שאתה שומע את צוואר הבקבוק.
לכן, צריך גם Source טוב והגברה טובה, חשמל טוב, כבילה טובה ואפילו סטנד.

אממה, לא מזמן יצא לי לשמוע רמקולים של 20,000 דולר לערך (Piega דגם גבוה) עם המגבר שלי (1,500$) Exposure 2010s.

הרמקול הזה היה מחובר לפני כן ל ASR Emitter 1 - שמענו איזה שעתיים, אח"כ חיברנו את המגבר שלי.
התוצאה עם המגבר שלי, היתה סה"כ טובה, אפילו פנטסטית, אבל רחוקה שנות אור מהתוצאה שנתן ה ASR.

העניין הוא שעל מנת למצות את הרמקול הזה, צריך הגברה בהתאם, העניין הוא שלפעמים, עדיף לקבל 60-70 אחוז מרמקולים כאלו מאשר לקבל 100 אחוז מרמקול אחר.

העקרון של "אתה שומע את צוואר הבקבוק" מן הסתם עובד גם כאן.

(לי יצא לשדרג את המערכת פעמיים, בכל פעם התפנה סכום של 10-15 אלף שקל שבו הסתכלתי על התוצאה אצלי בראיית מאקרו ובדקתי מה אפשר לשפר במערכת, יצא פעמיים, ששידרוג הרמקול נתן את השיפור הגדול ביותר בתוצאה, אח"כ יצא ששדרגתי מקור וחשמל. אצל כל אחד הסדר יהיה שונה.

גם אצלי בבית, עם הרמקולים שלי (שהריטייל שלהם 11,000$) למרות הדיספרופורציה במחיר בין הרמקול למגבר (1500$), אני מקבל המון מהרמקול ואני בספק אם הייתי מקבל תוצאה כזו עם תקציב יותר "מאוזן" בין הרכיבים.

אבל באמת, כל מקרה לגופו, אין כאן צודקים וטועים... זה עניין של התאמת רכיבים ועוד כמה פרמטרים שיכולים להשפיע על התוצאה.
 

נערך לאחרונה ב:

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,754
מעורבות
1,439
נקודות
113
אני מקבל המון מהרמקול ואני בספק אם הייתי מקבל תוצאה כזו עם תקציב יותר "מאוזן" בין הרכיבים.

בטח אפשר לנסות,
אצלי היו מגברים בגזרת מחיר עד 25,000$..
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
והמגבר שלך היה טוב יותר ממגברים ב 25,000$?
 

stereophile

חבר משקיען
הודעות
997
מעורבות
63
נקודות
28
בטח אפשר לנסות,
אצלי היו מגברים בגזרת מחיר עד 25,000$..

גם אצלי ניסיתי הגברות מעניינות ויקרות משמעותית ממה שיש לי (אמנם לא הגעתי ל 25K$ :)) חלקן לא היו טובות יותר, ומי שהיה טוב יותר, לא הצדיק מבחינתי את הדלתא שהיתה לעומת שיפור מקור, חשמל, כבילה נכון לאותה נק' מסויימת ספציפית שבה נערכה הבדיקה.

עם הזמן ככל שגם הרכיבים האחרים במערכת משתפרים, לא מן הנמנע שתגיע הנק' שבה שיפור ההגברה ייתן את השיפור הגדול - בכל פעם שבוחנים את התוצאה ברמת המאקרו יכולה מבחינתי להיות מסקנה שונה (אם יש שוני מהמצב הקודם) - אני שוב חזרתי לבדוק הגברות יקרות יותר, בדיוק מהסיבה הזו (צורך/חשק להערכה מחדש).
 

נערך לאחרונה ב:

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
אני מסכים שסטנד חשוב ביותר. מפליא לראות אנשים שמחזיקים מערכות מאוד יקרות על סטנדים מאוד זולים או אפילו גרוע יותר ללא סטנדים בכלל.

לדעתי אם במערכת מסויימת אין הבדל נשמע בין מגבר שעולה 1500 או 2000 דולר לבין מגבר שעולה 25000 דולר, יש בעייה במערכת עצמה. בהנחה כמובן שהמגבר היקר שווה את מחירו.

אריה
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,344
מעורבות
852
נקודות
113
בלי מילה אחת רעה על החנות הזו, אבל זה נראה כאילו כל חייו האודיופילים מסתכמים בהיצע שיש לחנות "פיוז".
אני מת עליהם והם אחלה אנשים!

איפה רמקולים כמו
NEAT?
JOSEPH AUDIO?
MOURDANT SHOURT?
ZINGALI?
OPERAH?
TRIANGLE?
סתם רשימה של שתי שניות שעלתה לי לראש.

גם בחברות עצמן. למשל חברה שאני מאוד אוהב (אמרתי זאת 1000 פעם) CANTON, מחזיקה רמקול בכל רמת מחיר שנבחנה פה. למה בחנו רק את הכי נמוך. וגם הוא אגב נפל על "עיצוב" אל אף שנשמע הכי טוב מכולם והיה בנוי הכי טוב מכולם.

איך מכניסים רמקול מוגבר לכזה מבחן? ואם כן , למה לא לשים מולו מתמודדים בקטגוריה שלו? למשל ADAM ?

ויש עוד ועוד ועוד חברות .
שימו לב לרשימת היבואנים (המכובדים מאוד אגב!!!) :

  • אבדור
  • אלרון
  • אס.ג'י
  • אקורד אודיו
  • גולן מערכות
  • מילניום ליין
  • טופ אודיו
  • ט.ר
  • יורוטל טק
  • מאסטרו אודיו
  • מבט לקול
  • סיריוס
  • פיוז סטריאו
  • צור סחר
  • קונקטור

חוץ 'מאסטרו אודיו' , אין ייצוג לשום יבואן בוטיק או "קטן".
מעניין למה.

ולדעתי גולת הכותרת היא שאין שום יצרן, מתכנן ישראלי ברשימה.
מורל לא שם.
הרמקול של זיו לא שם.
אומגה אודיו לא שם.
ובטח שכחתי עוד כמה (הלו , בוקר, מותר לי).

לגבי ציוד הבדיקה, אני למשל, מודע למגבלות הציוד שיש לי בבדיקות ולכן אני לא מתפרע. לא תראו אצלי רמקול יקר מ10,000 ש"ח לבדיקה כי אין לי ציוד מספיק טוב, או חדר מספיק טוב לבדוק אותו.

זה נקרא "אמינות עיתונאית" שאתה מכיר את המגבלות שלך. וזה לצערי, אין שם.

בתגובות לכתבה מישהו העלה את אותה הטענה בדיוק. הם אמרו שפנו לכל היבואנים כולל יצרנים כגון מורל אבל לא כולם נענו בחיוב...

בכל מקרה לדעתי אתם מפספסים פה משהו... קהל היעד של קוראי האתר אינו אודיופילים כבדים אלה אנשים מהשורה שרוצים לקנות מערכת סטריאו מעל הממוצע... לא יודע אם שמתם לב אבל סתם שימוש במגבר דו ערוצי למוזיקה נשמע אודיופילי מספיק לישראלי ההדיוט (יעני בלתי מומחה, לא אידיוט) ששומע בכלל עם רסיבר... אז בקונטקס הזה הסקירה דווקא הגיונית, ואולי אפילו תקרב אנשים בלתי מומחים אל התחום.

יש בזה גם טוב. לא תמיד צריך לחפש את השלילי.
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
לדעתי אם במערכת מסויימת אין הבדל נשמע בין מגבר שעולה 1500 או 2000 דולר לבין מגבר שעולה 25000 דולר, יש בעייה במערכת עצמה. בהנחה כמובן שהמגבר היקר שווה את מחירו.

אריה

הכול מדויק רק שכחת להוסיף - או במאזין.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,754
מעורבות
1,439
נקודות
113
והמגבר שלך היה טוב יותר ממגברים ב 25,000$?

למה הכוונה "טוב"?
אני לא קן קסלר.. לאוזניי - כן.
הרי ברור כי אופציה של שדרוג הגברה נלקחה בחשבון.. וכמו שאמרתי, אם היה משהו מפריע לי הייתי משדרג, כמו ששדרגתי את כל השאר - קדם, ממיר, מחשב, כבלים, חשמל, אקוסטיקה. סטאנד יהיה הבא כנראה.

מגבר זה הרכיב הכי זול במערכת שלי (שעלותה הכללית מגרדת את 100K$), וזה החסרון בעיניי המומחה אריה


ביקרו אצלי כמה אנשים, אני מבקר אצל כמה אנשים עם מערכת TOP. עוד לא היה מקרה שחזרתי הבייתה ולא אהבתי את שלי.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,754
מעורבות
1,439
נקודות
113
לא הצדיק מבחינתי את הדלתא שהיתה לעומת שיפור מקור, חשמל, כבילה נכון לאותה נק' מסויימת ספציפית שבה נערכה הבדיקה.

אצלי הדלטא הייתה לא לטובה - אחד היה חריף מדי, בשני הבאס היה חלש, בשלישי עודף
אז נכון, יש עוד אולי 10 מגברים שלא ניסיתי.. אני רק לא רוצה, יש לי את האיזון עכשיו.
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
יכול להיות שיש אצלך סאונד שמספק אותך ועוד כמה -על זה אין לי עוררין
אבל לא ניתן להצהיר שמגבר של 1500$ טוב יותר ממגברים ברמת מחירים של 25.000$
הרי לא אשאל אותך אילו מגברים הם היו? כי בטוח לא תציין אותם כדי לא "לפגוע" חלילה ביבואנים אחרים.
וזה מה שיעשה את הדיון לעקר מתוכן.

אבל לא משנה מה אני חושב אלא מה אתה שומע. הרי כל אחד חי לפי הסטנדרטים שלו.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור