לא יודע אם המילה חנופה מתאימה. אנשי שיווק בונים תכניות שיווק בהתבסס על הפסיכולוגיה האנושית וכל תרבות הצריכה בנויה על הפסיכולוגיה שלנו - ולא על הצרכים האמיתיים.
אריה
הפסיכולוגיה משפיעה על הצרכים שלנו עד כדי כך שלפעמים אנחנו שוכחים מהם הצרכים האמיתיים שלנו ולכן יש קשר עקיף וישיר בין 2 הדברים. זה בא לידי ביטויי בסופר למשל, ליד הקופות יש כל מיני מוצרי צריכה קטנים ולכאורה זולים שקורצים לצרכן והקופאיות שמזכירות לך שיש מבצע זה או אחר, זה קורה בפרסומות בטלוויזיה, ברשתות החברתיות וגם בתחום האודיו שהוא הנושא שעליו אנו דנים, לצורך העניין יש כאלה שהאודיופיליה כל כך חזקה באופי שלהם עד שהם מושכנעים שזהו הצורך האולטימטיבי. צריך להיות בעל אופי מאוד חזק בשביל לא להיות מושפע מגורמים חיצוניים שקיימים כמעט בכל מקום (גם אם נדמה לנו שזה קל ושאנו לא מושפעים).