AK1
חבר משקיען
- הודעות
- 11,935
- מעורבות
- 2,943
- נקודות
- 113
זה מה שיש לך לומר? לייחס לי "רוע טהור"?כשתכתוב בלי רוע טהור, אתייחס אליך.
לא נראה לי שיקרה בגילגול הזה.
שבת שלום וחיים טובים
הגעת די רחוק בהתחמקות מתשובה עניינית.
זה מה שיש לך לומר? לייחס לי "רוע טהור"?כשתכתוב בלי רוע טהור, אתייחס אליך.
לא נראה לי שיקרה בגילגול הזה.
שבת שלום וחיים טובים
הבעיה שיש הרבה רופאים ולכל אחד הבחנה ותרופה אחרתאנחנו מדברים על בעיות אקוסטיות אמיתיות,
כמו ברפואה אתה מעדיף שרופא יעשה הבחנה נכונה, כן?
אני משער (רק משער, כך אני חושב לפחות), שאיציק (רוזי) התכוון שהחשמל הינה פלטפורמה (הינה הבסיס להכל), כך גם אני התחלתי בבית. הכוונה (אולי היתה),שאם חשמל מטופל, אזי רצפת הרעש תהיה שקטה ואז יש מקום לטיפול אקוסטי אקטיבי ו/או פאסיבי, העמדה ושאר ירקות.
מקווה שהבתי נכון.
ניר(ו), או נירו(ס)
תודה על הביאור.אני משער (רק משער, כך אני חושב לפחות), שאיציק (רוזי) התכוון שהחשמל הינה פלטפורמה (הינה הבסיס להכל), כך גם אני התחלתי בבית. הכוונה (אולי היתה),שאם חשמל מטופל, אזי רצפת הרעש תהיה שקטה ואז יש מקום לטיפול אקוסטי אקטיבי ו/או פאסיבי, העמדה ושאר ירקות.
מקווה שהבתי נכון.
ניר(ו), או נירו(ס)
אז למה להיכנס לסחרור של אגו, העלבות והתנצחות אינסופית?תודה על הביאור.
הדיון החל מהיכן שהוא שיש חבר שלא מאמין בטיפול בחשמל.
מעולם לא אמרתי שטיפול חשמל פותר הכול.
מה שכן אמרתי שמה שיוצא מהמערכת עקום (ובדרך כלל האשמים המיידיים הם חשמל, שיכוך וכבלים) קשה לתקנו לאחר מכן עם אקוסטיקה פאסיבית או אקטיבית.
אני מאוד מאוד מאמין בחשיבות של אקוסטיקה פאסיבית והשקעתי בה לא מעט ( במסגרת מה שניתן לעשות בסלון ביתי).
כנראה קורה מכמה סיבות.אז למה להיכנס לסחרור של אגו, העלבות והתנצחות אינסופית?
כשמצביעים על משהו שאין לך תשובה עניינית עליו, נוח לך לפרש זאת כרוע שמכוון נגדך. הכי קל. זה פוטר אותך מהצורך להגיב, או להכיר בכך שמה שכתבת אינו עומד במבחן ההיגיון/המציאות. תגיד עלי מה שתגיד, אבל כשאני נוכח שטעיתי, אני הראשון "להודות" בכך. זה בעצם מצב שבפועל גרם לי ללמוד משהו.כנראה קורה מכמה סיבות.
כשכותבים, לא הכול יוצא ברור כמו שהתכוונת, והקורא מבין משהו אחר.
יש כאילו שרוצים להבין מה שהם רוצים, ומגיבים תוך הוצאת דברים מהקשרם או ציטוט חלקי.
ויש סתם כאילו שזה בכיף שלהם לעשות רע.
ככה זה גם בחיים ובפורומים האינטרנטיים זה מועצם פי 5.
אין חשש דן, אני נהנה ולומד מהקריאה של הפוסטים שלך (כבעל ניסיון וכזה עם ראש פתוח שלא שולל על הסף, אלא נותן לאוזניים שלך להחליט בסופו של דבר).אני קצת חושש להגיב אבל בכל זאת.
ודאי שחשמל משפיע על רצפת הרעש ועל המון דברים אחרים לטובה . אם לא היה כך - לא הייתי עושה 32 נקודות כח בחלל של 150 מטר,מחליף לוח,מריץ קוו ישיר אלי (המספרים לא בהגזמה) ,משלש את הלוח וסובל הרבה בירוקורטיות.
אבל רצפת רעש גם היא - נשלטת בטירוף על ידי אקוסטיקה.עשרות די בי יכולים לרדת.
א. RC זה לא פילטר שמנקה רעשים ו/או מכניס סטריליות. הוא פשוט מפצה על חלק מהבעייתיות שיש בחדראמנם נסיוני בrc הוא דל (למרות שאת התיאוריה אני מבין טוב למדי), שאלתי הפשוטה היא האם עם כל הסטריליות והניקיון שהrc עושה עם הסאונד, לא עדיף כבר לשמוע באוזניות איכותיות, שהרי כל מטרת המערכות האלו היא לתקן את את העיוותים הנובעים מהאקוסטיקה של החדר (וגם של הרמקולים)?
אין חשש דן, אני נהנה ולומד מהקריאה של הפוסטים שלך (כבעל ניסיון וכזה עם ראש פתוח שלא שולל על הסף, אלא נותן לאוזניים שלך להחליט בסופו של דבר).
גם אני לא ממש מת על אוזניות ולכן יש לי רמקולים די מפלצתיים. אני יודע מה הRC עושה טוב מאד (משתמש בשיטות דומות בתחום שלי). יתכן מאד שהסאונד עם RC נשמע אחלה ומהנה. העניין הוא אחר: כאשר אנשי הסאונד עשו את ההקלטה הם לא השתשמו בRC כדי לכוון אותו ובכלל סביר מאד להניח שהמערכות שלהם בזמן הבדיקה גם יצרו עיוותים מסיבות שונות, כולל אקוסטיות. לכן הסאונד שהם כיוונו אליו הוא לא הסאונד שאתה שומע במערכת עם RC. ודרך אגב מערכת RC גם מפצה חלקית על עיוותים שבאים מהמגבר והרמקולים ולא רק מהחדר עצמו. בעיה נוספת היא הרגישות של המדידה ומיקום המיקרופונים: אם תתמקם במקום קצת שונה מהמקום בהם המערכת עברה כיול, יתכן והסאונד יהיה ממש דפוק (תיאורטית וגם מעשית על פי מה שקראתי). בכל אופן, אני עדיין לומד את הנושא.א. RC זה לא פילטר שמנקה רעשים ו/או מכניס סטריליות. הוא פשוט מפצה על חלק מהבעייתיות שיש בחדר
ב. שמיעה באוזניות זו חווייה מסוג שונה מהותית מהאזנה לרמקולים. באוזניות אולי אפשר לקבל ניקיון וצלילות ושקיפות יותר מברמקולים, אבל זה נשאר ברמת האוזניים בלבד. לרמקולים יש הרבה יותר נוכחות פיזית, ויכול להיות להם ממש אימפקט פיזי שמרגישים גם בגוף.
ג. אוזניות גם פחות נוחות לאורך זמן, וגם אינן אופטימליות להאזנה בצוותא.
ד. כשמדברים על סראונד אז אוזניות בכלל בעייתיות.
3 - פה אני לא בטוח שכולם יבינו אותי אבל יש להתעסק קשות עם הפאסות של החשמל ,כלומר הפלוס בצד ימין או שמאל,המכשירים מנגנים אחרת לגמרי בהתאם לפאסה שהם מחוברים וזה כולל הכל כולל סויטצ ,ראוטר ,וכמובן מגברים ,קדם ומקור , לצורך העניין יש לייצר טבלה ולכתוב מה אתם חשים , ההבדל לא יאומן הרגע שמצליחים לאזן את הפאסות ויש שלל אביזרים לצורך העניין , מי שרוצה אסביר לו איך עושים זה אפילו בלי אדמה , בנוסף לא לפחד אם מונובלוק אחד בפאסה אחת והשני בפאסה שניה (יש לעמוד מול הרמקול במרחק 2 מטר ולראות שגובה הזמר הוא הגבוה ביותר , ברמקול שהזמר נמוך יש להחליף פאסה חשמלית במונובלוק ) - לוקח כמה ימים ליצור המצב הנכון ולהזמין אולי חברים מנוסים שישמעו גם ,
אני מזכיר לכם אחנו עדיין עם חדר ערום בלי אקוסטיקה עובדים רק עם האוזניים ,אני מניח שאחרי כל הטרחה הזו הצליל יתרומם למשהו סביר לגמרי !
גם אני לא ממש מת על אוזניות ולכן יש לי רמקולים די מפלצתיים. אני יודע מה הRC עושה טוב מאד (משתמש בשיטות דומות בתחום שלי). יתכן מאד שהסאונד עם RC נשמע אחלה ומהנה. העניין הוא אחר: כאשר אנשי הסאונד עשו את ההקלטה הם לא השתשמו בRC כדי לכוון אותו ובכלל סביר מאד להניח שהמערכות שלהם בזמן הבדיקה גם יצרו עיוותים מסיבות שונות, כולל אקוסטיות. לכן הסאונד שהם כיוונו אליו הוא לא הסאונד שאתה שומע במערכת עם RC. ודרך אגב מערכת RC גם מפצה חלקית על עיוותים שבאים מהמגבר והרמקולים ולא רק מהחדר עצמו. בעיה נוספת היא הרגישות של המדידה ומיקום המיקרופונים: אם תתמקם במקום קצת שונה מהמקום בהם המערכת עברה כיול, יתכן והסאונד יהיה ממש דפוק (תיאורטית וגם מעשית על פי מה שקראתי). בכל אופן, אני עדיין לומד את הנושא.
אוקיי. מה שאתה אומר אז הוא נכון להקלטות מודרניות אבל בוודאי לא להקלטות הישנות והטובות. תודה.היות ואתה עדיין לומד את הנושא אני מניח שבשלב מסוים אתה תבין שההנחה שלך שגויה.
עשרות עשרות אולפנים ברחבי העולם משתמשים ב RC.
מספיק שתכנס לאתר של טרינוב או תחפש: " Trinnov Partners " בגוגל ותגלה שטרינוב היא החברה היחידה בעולם שנמצאת בכל שרשרת ההפקה.
חברות הפקה כדוגמת נטפליקס, חברות שידור בריטיות, צרפתיות, יפניות, אולפני הקלטה מהידועים בעולם , אולמות מהמפורסמים בעולם, כולם משתמשים בפתרונות של טרינוב,.
חלק מהאלבומים המפורסמים בעולם נוצרו באולפני הקלטה שנעזרו במכשירים של טרינוב.
לימוד נעים. זה נושא מעניין.
רן
לא היה אז תיקונים דיגיטלים .אוקיי. מה שאתה אומר אז הוא נכון להקלטות מודרניות אבל בוודאי לא להקלטות הישנות והטובות. תודה.