גם אני לא ממש מת על אוזניות ולכן יש לי רמקולים די מפלצתיים. אני יודע מה הRC עושה טוב מאד (משתמש בשיטות דומות בתחום שלי). יתכן מאד שהסאונד עם RC נשמע אחלה ומהנה. העניין הוא אחר: כאשר אנשי הסאונד עשו את ההקלטה הם לא השתשמו בRC כדי לכוון אותו ובכלל סביר מאד להניח שהמערכות שלהם בזמן הבדיקה גם יצרו עיוותים מסיבות שונות, כולל אקוסטיות. לכן הסאונד שהם כיוונו אליו הוא לא הסאונד שאתה שומע במערכת עם RC
כפי שכבר אמרו, בהרבה אולפנים אנשי הסאונד עובדים כיום עם RC. זה בעצם מאפשר להם "לנרמל" את התוצאות כך שיהיו מושפעות כמה שפחות מהמיקום בו הם עושים את המיקס. בעבר, אם היו עושים חלק מהמיקס במקום אחד וחלק במקום אחר הוא לא היה אחיד. יש סירטון ביוטיוב שבו טכנאי מסביר את זה ולמה הוא משתמש בטרינוב.
בכל מקרה, עם טרינוב או בלעדיו, ה"סאונד שהם כיוונו אליו" מתאים במדויק רק לחדר ולציוד שבו הם השתמשו. אם גם הם וגם המשתמש הסופי משתמשים בטרינוב, דווקא אז יש להם מכנה משותף גדול יותר מאשר אם אחד הצדדים או שניהם לא משתמשים בטרינוב.
ובכל מקרה, אם טכנאי האולפן כיוונו לסאונד כלשהו לפי רמקולים ולא לפי אוזניות, יש סיכוי טוב שזה לא יתאים לאף זוג אוזניות, כך שאוזניות לא משפרות את המצב מבחינת ה"סאונד שהם כיוונו אליו".
ודרך אגב מערכת RC גם מפצה חלקית על עיוותים שבאים מהמגבר והרמקולים ולא רק מהחדר עצמו
העיוותים מהציוד האלקטרוני הם בסדר גודל של שברי אחוזים ואין מה לטפל בהם. בקשר לרמקולים, יש "עיוותים" משני סוגים: הרמוניות בשיעור של אחוזים בודדים, שכנראה לא ממש מטופלות/מורגשות, וחוסרים, כמו זה שהם לא יורדים מספיק נמוך, ואז אולי הטרינוב ינסה לסחוט מהם קצת יותר באס ע"י הגברתו. אם יש סאב, הוא ינתב את התחום הנמוך לסאב, ובכך ישחרר את הרמקולים מהניסיון להפיק דברים שהם לא מצטיינים בהם באותה מידה כמו סאב, מה שגם עשוי לשפר את הצליל שלהם עצמם, והבאס יקבל את העוצמה והאימפקט שרק סאב מסוגל להם.
מעבר ל"חוסרים" האמורים, הסטיות של רמקולים מ-Frequency Response שטוח הן בד"כ קטנות מ-3dB, כך שאולי הן יטופלו ואולי לא, בתלות במצב.
בעיה נוספת היא הרגישות של המדידה ומיקום המיקרופונים: אם תתמקם במקום קצת שונה מהמקום בהם המערכת עברה כיול, יתכן והסאונד יהיה ממש דפוק (תיאורטית וגם מעשית על פי מה שקראתי)
לטרינוב יש את האפשרות לכייל לפי מספר מקומות האזנה ולשקלל ביניהם. היות ויש גם אפשרות לשמור כיוונונים שונים (presets), אז אתה יכול לבחור ב-preset אחד כאשר אתה יושב בנקודה המתוקה, preset שני כאשר אתה וחבר אחד מאזינים (בהנחה שיושבים בכל פעם באותם מקומות, ומכיילים עבור זה כאמור), ושלישי עבור שני חברים וכו'. זה לא מתוכנן לפתור את כל בעיות העולם, אלא רק בעיות מעשיות. אם אתה מסתובב בחדר לא במקומות שהכנת presets עבורם, אז אתה יכול להשתמש ב-preset שנותן לך את התוצאה העדיפה מבחינתך, או לנטרל את הטרינוב לגמרי. את בעיית ההסתובבות בחדר RC לא מתיימר לשפר.