אני לא מתחבר לאנלוגיה, החל בזה שלא כולם מחפשים רק חתיכה עם ראש ריק בהתבגרותם, וכלה בזה שלא כולם מוותרים על קסם בבגרותם -- יש גם נשים בוגרות עם הרבה מאוד קסם, ואפילו גם חתיכות.
אני גם לא מתחבר להצגה של זה כהליכה אחורנית, אם אהבת את הקסם שהיה ואיננו. אולי ההליכה אחורנית הייתה דווקא בשדרוג, ולחזור לסאונד המקסים הוא לחזור קדימה, ומשם, אם רוצים, אפשר ללכת עוד יותר קדימה.
מאיפה המצאת את זה? סאונד מאוזן זה לא אומר צליל פח יבש.
כל מה שזה רק אומר שאף תחום תדרים אינו חזק ואינו חלש יותר מתחום אחר, כך שמה שאתה מקבל דומה יותר -- באספקט הזה -- למה שהוקלט. האם לדעתך הקסם נמצא דווקא בהדגשת/הנחתת תחומי צלילים??
הרבה מאוד התפלספות, שאינה אומרת הרבה מעבר לזה שהסאונד אינו תוצאה של המערכת בלבד אלא -- הפתעה גדולה -- גם האקוסטיקה, ושלקבל סאונד קסום זה לא קל. חידושים גדולים ומעמיקים.
לא הבנתי: ה"משוואה" (איזו "משוואה" יש כאן?) אמורה לקלף את הקסם??
לא יודע למה מתייחס "
זה" האמור, ומה יש יותר מדי עבור אלה שמתעלמים מדברים שלדעתך בסיסיים.
זה בלתי נמנע שבסטאפ נתון יהיו דברים שישמעו טוב ודברים שלא, ושינויים משמעותיים שמשפרים את הגרוע פוגעים בטוב ולהיפך, ויש דברים שבכלל אי אפשר לשפר בעזרת שינויים בסטאפ, כמו הקלטה/העברה גרועה, או לא מפורטת, או מעוותת, וכד'. לפעמים אפשר לשפר דברים בעזרת fine tuning בלי להרוס במקום אחר. אבל גם אם זה עוזר במקרים מסוימים, לא בטוח שזה יהיה אפשרי בכותר הבעייתי הבא.