כי בפינג פונג אני מבין. על משקל, מעניין אותי ולא אחרים.למה לא קרלינג?
סדרה 5 גדולה לי מידי. היא גם מרגישה פחות ספורטיבית.
ה-m3 זו הצעה מעולה. בתנאי שעוזר לי בתשלום!
ניסאן לא מעניין. רוצה גם סמל
גולף אני משאיר לנשים שביננו. נוסע נחמד, לא יותר מזה. אין לו את השילדה של הבימר.
עם מה אתה לא מסכים?
ניסאן Z זה סמל לאנשים שיודעים איזה רכב באמת לבחור.
גולף R לנשים ? רואים שלא נסעת באוטובאן....
לא צריכה להיות שום בעיה אם אתה מתייחס לב.מ.וו, אולי בגלל שמדובר בתיבה פלנטרית ולא ברובוטית כפולת מצמדים..לי יש מצמד כפול ברכב ואין לו שום בעיה.
הטכנולוגיה היא לא הבעיה. אבל כשהישום שלה דפוק, יש בעיות.
ניסאן Z זה סמל לאנשים שיודעים איזה רכב באמת לבחור.
לא צריכה להיות שום בעיה אם אתה מתייחס לב.מ.וו, אולי בגלל שמדובר בתיבה פלנטרית ולא ברובוטית כפולת מצמדים..
נמר כתב נסיעה פרועה ולכן הלכתי על זה.
פלנטרית = תיבה אוטומטית עם ממיר מומנט. מה שאנחנו מכירים כתיבה אוטומטית רגילה.
רובוטית = תיבה הבנויה כתיבה רגילה עם מצמד אחד או שניים, ההילוכים מועברים ע"י מוח ( רובוט ) ללא התערבות הנהג. אין דוושת קלאץ' בתא הנהג.
בבמוו, לידיעתי, אין תיבה רובוטית אלא תיבה מהסוג הראשון, עם שמונה הילוכים ( מצוינת מהירה ואמינה מאוד ). הטענות כאן נגעו לתיבה שבוואגים המודרניים שהיא רובוטית עם שני מצמדים. תמצא תיבה דומה במרצדס, אלפא רומאו, חלק מדגמי קאיה ויונדאי ועוד, לא אצלך.
הם גם הראשונים בדברים נוספים.נדמה לי, זו לא פולסווגן שפיתחה את מצמד הכפול?
גם עד כמה זכור לי,גולף 1976 הייתה הראשונה
עם הנעה קדמית.