טכניקס חושפת מערכת היי אנד מלאה!!!


רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
  • כנראה שאיך שהוא יש להם משהו מעבר לנ"ל. בכל זאת, יצרן רכב מספר אחד בעולם, 10 מיליון מכוניות בשנה, בעשירייה הפותחת בכלל, קרוב לטריליון(!) שקל מכירות.
    ברור שאתה צודק, רק מרגיז אותי שהם הוציאו טכנולוגיה חדישה, אך עדיין לא ממש אמינה
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63

  • ברור שאתה צודק, רק מרגיז אותי שהם הוציאו טכנולוגיה חדישה, אך עדיין לא ממש אמינה

לא בדיוק כך. לגבי התיבות, למשל, הדגם הראשון היה סביר (6 הילוכים, חד-דסקי יבש); השני (7, רב-דסקי רטוב) שהיה טוב ממנו עקרונית, סבל מבעיות - אותן בעיות שעולים עליהן בשימוש. הבעיה אינה בבעיה, הבעיה היא בטיפול בבעיה, כולל ובעיקר התייחסות ללקוח ופתרון נכון עבורו.
נו, כאן בית המשפט אמר את דברו.
בדרך ליישום מערכות אלקטרוניות רבות, גם ברכב, גם הן לא יצאו תמיד מדהימות (כולל כמה פאדיחות מול עיתונאים בהדגמתן). כיום, עיקר התלונות של לקוחות בשנה ראשונה נוגעות למערכות בידור/מידע.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
אני חושב ש ה 6 הילוכים הוא הרטוב, וה 7 הילוכים הוא היבש
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
יואל שלום,

The first Audi 100, developed by Volkswagen's subsidiary Auto Union at Ingolstadt, was shown to the press as a four-door sedan on 26 November 1968

(טעיתי בשנה, כתבתי 1967...)

האתר בוויקיפדיה:

https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_100

חלוקת מניות בוולקסוואגן:

Current voting rights distribution (as at December 31, 2014)

50.73% Porsche Automobil Holding SE, Stuttgart
State of Lower Saxony, Hanover 20.00%
Qatar Holding 7..00%
12.30% Others
האתר:

http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/content/en/investor_relations/share/Shareholder_St

אריה
 

BooBoo

אוהב את התחום
הודעות
227
מעורבות
74
נקודות
28
הבעיה אינה בבעיה, הבעיה היא בטיפול בבעיה, כולל ובעיקר התייחסות ללקוח ופתרון נכון עבורו.

איזה שטויות במיץ.
הפולקסוואגן ג׳טה שלי הייתה במוסך המרכזי 3 פעמים במשך פחות מחצי שנה.
בסוף החליפו לי גיר שלם שהזמינו מגרמניה וגם אז האוט נסע סביר, לא יותר.

התייחסו אלי מאוד יפה. ניסו לטפל לי בבעיה ברצינות המירבית.
ובסוף, אחרי 3 פעמים, גם נתנו לי פתרון נכון והחליפו לי את כל הגיר.

בקיצור, חרא של אוטו וחרא של גיר.
הטיפול בבעיה מעניין את הסבתא שלי. אני לא רוצה בעיות כאלו מלכתחילה.

כנ״ל בדיוק עם הפוקוס החדשות.
המוסך המרכזי של פורד מפוצץ עד אפס מקום בפוקוסים עם בעיות גיר.
פוקוסים ופולקסוואגנים שכבר עברו את תקופת הליסינג שלהן מוצעות למכירה במחירים נמוכים בהרבה מהמחירון.

הרבה בריאות ואושר לקונים המאושרים...
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
עומר,
גם לי החליפו את המצמד הכפול פעמיים בגולף tsi,
והרחיבו את האחריות ל5.5 שנים,
מעניין איך היו מטפלות בך חברות אחרות,המחויבות והשרות זה כרטיס הביקור של החברה.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
עומר,
גם לי החליפו את המצמד הכפול פעמיים בגולף tsi,
והרחיבו את האחריות ל5.5 שנים,
מעניין איך היו מטפלות בך חברות אחרות,המחויבות והשרות זה כרטיס הביקור של החברה.
יפה,
מוכרים רכבים פגומים לרוב, וביוקר, ומעריצי המותג (מה לעשות ופולקסוואגן יצרה לעצמה עדת מעריצים בארץ), מהללים את השרות הנפלא , ועוד פעמיים...
מעניין מי החכם שיקנה רכב כזה ביד שניה, כשכבר אין אחריות, והגיר והחכם ומנוע הטורבו המופלא נמצאים מעל ראש הקונה
כמו חרב דמוקלס.
כנראה שאצל היפנים זה לא היה קורה.... ולכן לא היו צריכים לתת שירות כזה "טוב"....
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
רוזי,
כך נסיעה בגוף tsi, כבר לא תהיה אותו אדם :D
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
רוזי,
כך נסיעה בגוף tsi, כבר לא תהיה אותו אדם :D
אני מעדיף הונדה סיוויק ספורט ואפילו יאריס ספורט (שנהניתי ממנה 5 שנים ללא גיהוק).
אני מבין שלא רק באודיו יש חברות שהמציאו את הגלגל, אלא גם ברכב (תרתי משמע).

נכון, רכבים טובים, שגם העיתונות האירופאית והמקומית סוגדים להם, אבל גימור דמוי כרום ופלסטיק
נעים למגע ( שנסדק לאחר כמה שנים) לא מסווים את הפגמים בגיר ובמנועי הטורבו של כל הקבוצה.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
בגולף טורבו יש מצב s ספורט,הוא מושך הילוכים כמו שאפשר בידני,
מאפשר נהיגה ספרטיבית ובטיחות אקטיבית בעת עקיפה,
אתה מקבל שתי נשמות באוטו אחד,זה אוטו בשבילך! :אצבע מורמת
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
לאריה שלום
דיברתי על ה-100 המופתית, לא סתם על ה-100. ההיא היא מ-1982. הראשונה לא פורצת דרך
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
לי יש מצמד כפול ברכב ואין לו שום בעיה.
הטכנולוגיה היא לא הבעיה. אבל כשהישום שלה דפוק, יש בעיות.
 

ronenperetz

חבר משקיען
הודעות
1,586
מעורבות
237
נקודות
63
מה לעשות קרפיונים לא מתים רק מתחלפים.
הגירים המתוחכמים עדינים מדי לנהג הערסאוואט הישראלי המצוי חובב הקיקדאונים שגומרים את הגיר אחרי 70000
קילומטר בדיוק(עבר עגום עם פאסאט 94)
למרות שאני לא חובב קיקדאונים מושבע-כנראה הבעלים הקודם.
לחבר מהעבודה יש סקודה שלאחר חצי שנה בדיוק נדלקה נורת שמן וגילה שחסר קילו---קילו ברכב ח ד ש!!!!!!!
אין על האמינות של היפניות.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
לגבי האמינות היפנית.
ברור!!!!!!

אבל אין על הנסיעה של bmw.
לאחרונה, עקב הוספת רכב נוסף עבורי, משהו לנהיגה כמעט פרועה, נהגתי על מרצדסים, לקסוסים, אודי ועוד כמה.

החלטתי.
יש לי כרגע bmw 320 עם כל חבילת השיפורים המקורית + מערכת ניהול מנוע חדשה. זה עובר לאישתי.

אני הולך על bmw 335 עבורי. נהגתי, התקשתי לחשוב שניתן למצוא יותר טוב.
 

falou

אוהב את התחום
הודעות
412
מעורבות
18
נקודות
18
חלוקת מניות בוולקסוואגן:

Current voting rights distribution (as at December 31, 2014)

50.73% Porsche Automobil Holding SE, Stuttgart
State of Lower Saxony, Hanover 20.00%
Qatar Holding 7..00%
12.30% Others
האתר:

http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/content/en/investor_relations/share/Shareholder_St

אריה

אבל פורשה כולה בבעלות VAG...
http://www.theguardian.com/business/2012/jul/05/volkswagen-buys-porsche

אל תתווכח, יואל צודק. אנחנו לא עוסקים פה באודיו, היכן שמספיק לטעון "אבל אני שמעתי...", אלא בעובדות.
אכן קשה להבין מה קרה שם, בסאגה פיננסית, משפטית, פוליטית ומשפחתית ארוכה וענפה, אבל בסוף זה נסגר בזה ש-VAG קנתה את פורשה, ולא להפך.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,410
מעורבות
1,789
נקודות
113
לגבי האמינות היפנית.
ברור!!!!!!

אבל אין על הנסיעה של bmw.
לאחרונה, עקב הוספת רכב נוסף עבורי, משהו לנהיגה כמעט פרועה, נהגתי על מרצדסים, לקסוסים, אודי ועוד כמה.

החלטתי.
יש לי כרגע bmw 320 עם כל חבילת השיפורים המקורית + מערכת ניהול מנוע חדשה. זה עובר לאישתי.

אני הולך על bmw 335 עבורי. נהגתי, התקשתי לחשוב שניתן למצוא יותר טוב.
מה שטוב במכוניות הללו ,הוא שתוכל להכנס לבת ים ורמלה בלי שיעצרו אותך במחסום ,אל תשכח ניקלים מעל הגלגלים !
בזמן האחרון עשו לי בעיות להכנס ללוד בגלל שאין לי bmw;)
 

Alberto

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
18
נקודות
18
לגבי האמינות היפנית.
ברור!!!!!!

אבל אין על הנסיעה של bmw.
לאחרונה, עקב הוספת רכב נוסף עבורי, משהו לנהיגה כמעט פרועה, נהגתי על מרצדסים, לקסוסים, אודי ועוד כמה.

החלטתי.
יש לי כרגע bmw 320 עם כל חבילת השיפורים המקורית + מערכת ניהול מנוע חדשה. זה עובר לאישתי.

אני הולך על bmw 335 עבורי. נהגתי, התקשתי לחשוב שניתן למצוא יותר טוב.

נמר, ומה עם מערכת ,עוברת עם ה320?
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
נמר :
א. M3 GTS
ב. סדרה 5
ג. ניסאן 370Z
ד. Golf R
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
לי יש מצמד כפול ברכב ואין לו שום בעיה.
הטכנולוגיה היא לא הבעיה. אבל כשהישום שלה דפוק, יש בעיות.

נדמה לי, זו לא פולסווגן שפיתחה את מצמד הכפול?
גם עד כמה זכור לי,גולף 1976 הייתה הראשונה
עם הנעה קדמית.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
נמר :
א. M3 GTS
ב. סדרה 5
ג. ניסאן 370Z
ד. Golf R

סדרה 5 גדולה לי מידי. היא גם מרגישה פחות ספורטיבית.
ה-m3 זו הצעה מעולה. בתנאי שעוזר לי בתשלום!
ניסאן לא מעניין. רוצה גם סמל
גולף אני משאיר לנשים שביננו. נוסע נחמד, לא יותר מזה. אין לו את השילדה של הבימר.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור