חברים, מזה שלושה ימים מוצבים אצלי לנסיון בבית הדיפטיק 160 באדיבותו של דן נגר.
אקדים את המאוחר ואומר שמבחינתי מדובר בלא פחות מפלא.
אני וזוגתי (שרחוקה מאודיופיליה בערך כמו שהיא רחוקה מהמאדים) יושבים פה ימים ולילות, עד השעות הקטנות ופשוט לא מסוגלים ללחוץ על כפתור הכיבוי של המערכת.
הרמקול מנגן סאונד ענק ומרגש ותחושה כל כך אמיתית של לייב. כל טראק בהופעה חיה!
הרזולוציה פשוט מטורפת והדינמיות מעולה.
הרמקול הזה כל כך נכון טונלית.
פתר לי (בלי שום רום קורקשיין) בעית הדהוד רצינית שהיתה לי. הרמקול פשוט לא מהדהד.
הרמקול גם לא מערב את החדר ולכן הוא הרבה יותר סלחן בהיבט הזה מרמקול דינמי לכל מיני בעיות של אקוסטיקה.
דבר נוסף, אני יכול לשבת במרחק מטר ממנו או ששה מטר ממנו ושומעים נפלא אותו דבר. סטרטאפ. לא חייבים לשבת בנקודה מאוד צרה.
בהתייחס לתגובות שלמעלה.
הרמקול הזה כל כך מרגש ונכון ומוזיקלי. אין לי מושג על מה רונן מדבר, וכנראה שלמרות שהם מאותה ״משפחה״, ישנם הבדלים מאוד מהותיים בין המגנפן לדיפטיק.
שיטת העבודה היא שונה. דיפטיק עובדים בקרוס פוש פול מגנט (שזה פטנט רשום שלהם) יש מגנטים מקדימה וגם מאחורה כך שהממברנה זהה בשדה הרבה יותר יציב ונשלט וכך גם הרמקול מוציא בס דינמי ונכון יותר.
העכבה בדיפטיק סופר יציבה ואין לו שום בעיה עם קירות בטון.
שמעתי אותם גם בחדר מטופל בכבדות אצל דן וגם אצלי בבית בלי שום טיפול אקוסטי ואפילו לא מינימלי, ולדעתי אצלי שומעים יותר טוב.
האמת שקשה לי להסביר במילים את החוויה. כשאני משתדל להסביר לעצמי אני חוזר כל פעם לאותה תשובה. לא שמעתי אף רמקול, בשום גזרת מחיר, שנתן לי את ההרגשה הריאליסטית הזאת של הופעה חיה או קונצרט, בלי טריקים ובלי שטיקים ובלי ״פייק״ פשוט פרזנטציה הכי נכונה שיש.
אני התאהבתי.
אני גם חושב שהרמקול הוא תמורה אדירה למחירו.
אציין גם שלא חסר לי באס ולא חושב שאנסה לשלב סאב דינמי עם הרמקול הזה. לטעמי, זה לא הולך ביחד.
אני שוקל מאוד מאוד מאוד ברצינות…..
(דן, אם אתה מתקשר לתאם את ההובלה חזרה אז תדע שאני לא בבית עד סוף מאי והנייד שלי שבור ואני במילואים והצ׳יק בדואר ושיהיה לך בהצלחה בלמצוא אותי
)