אפשר להסיק מחלק מתגובות כאן שלא בדיוק הבינו את סיטואציה עם רודי , הבחור לא אודיופיל הוא לא מוכר ציוד אודיופילי ולא חלק מתעשיה הזאת וגם ראיון נעשה באתר שעיסוק שלו הוא ג׳אז ולא ציוד היי אנד .
ההסבר שלו על דיגיטל מגיע מנקודת מבט של האיש מקצוע שאולי אין אדם יותר מעורב ממנו ומשפיעה ממנו מרגע שנגנים נכנסים לאולפן להקליט ועד לרגע שבסוף המאזין מקשיב למוזיקה בביתו .
בתחילת דרכו רודי היה מקליט הרכבי ג׳אז בתנאים שרחוקים מאולפני הקלטות .
ההקלטות נעשו בדירות מגורים מושכרת או בבית של רודי עם כמה מיקרופונים בודדים ללא טיפול אקוסטי או משהו שקרוב לכך...
רודי הצליח להוציא סאונד בתת תנאים שאנשי סאונד עד היום לא מצליחים לתפוס איך הוא עשה את זה צריך כל כך הרבה ניסיון ובמגביל השכלה של מהנדס (שליטה בפיזיקה מתמטיקה וכו).
מכאן רודי משוואה בין דיגיטל לאנלוג לא ממקום של טעם אודיופילי אלה ממקום שמעביר ביקורת על אנשי הסאונד שהכל עובד בלחיצת כפתור ואין הגבלה לכלום בסוף זה מתבטא בחוסר שליטה במקצוע וחוסר ניסיון שמתורגם בסוף לתוצאה גרוע בסאונד ולקוחות מאשימים את טכנולוגיה אבל בתכלס אנשי הקלטות עושים לעצמם חיים קלים....
בתנאים שרודי היה צריך להקליט בתחיל דרכו אין פה עניין של טעם יש שליטה מוחלטת של רודי מחישוב החדר , איזה חומרים יש בחדר , ועד לחישובים על ס׳׳מ איך להציב את מיקרופונים ...
לא מדובר על רודי בתחילת דרכו, אלא על ראיון ל-Audio Magazine מנובמבר 1995, כשכבר הייה דיגיטל בשל למדי ואחרי שהוא עשה את הקלטות המופת שלו.
לא צריכים להיות מהנדסים כדי לדעת איזה מיקרופונים לבחור ואיך למקם אותם, במיוחד כשמקליטים הרכבים קטנים. כל ההקלטות הנהדרות של פעם, כולל RCA Living Stereo למשל, לא נעשו עם מיקום מיקרופונים לפי סנטימטרים וחישובים (מישהו בכלל עושה את זה גם היום?) אלא לפי האינטואיציה והניסיון של הטכנאים.
אני לא חושב שרודי משווה בין אנאלוג לדיגיטל ממקום של טעם אודיופילי אלא ממקום של איש מקצוע והמידה בה הוא מצליח לקבל את התוצאות שהוא רוצה. בראיון המלא הוא אמר שבדיגיטל אפשר לקבל תוצאות מושלמות, ובאנלוג יש בעייה רצינית במעברים ממדיום אחד לאחר, שהמעוות הגדול הוא ה-LP עצמו, שזה הייה מאבק גדול לגרום לזה להישמע כראוי, ושאף פעם זה לא יצא טוב.
The linear storage of digital information is idealized. It can be perfect. It can never be perfect in analog because you cannot reproduce the varying voltages through the different translations from one medium to another. You go from sound to a microphone to a stylus cutting a groove. Then you have to play that back from another stylus wiggling in a groove, and then translate it back to voltage.
The biggest distorter is the LP itself... I'm glad to see the LP go. As far as I'm concerned, good riddance. It was a constant battle to try to make that music sound the way it should. It was never any good
הוא לא אמר דברים כמו "שהכל עובד בלחיצת כפתור ואין הגבלה לכלום בסוף זה מתבטא בחוסר שליטה במקצוע וחוסר ניסיון שמתורגם בסוף לתוצאה גרוע בסאונד ולקוחות מאשימים את טכנולוגיה אבל בתכלס אנשי הקלטות עושים לעצמם חיים קלים".
הוא כן אמר שאם אנשים לא אוהבים מה שהם שומעים בדיגיטל, הם צריכים להאשים את הטכנאי, או את חברת המאסטרינג, או את טכנאי המיקס, שבגללם כמה הקלטות דיגיטליות נשמעות נורא, ושהוא לא מכחיש שהן נשמעות נורא, אבל אין להאשים את המדיום.
And if people don't like what they hear in digital, they should blame the engineer who did it. Blame the mastering house. Blame the mixing engineer. That's why some digital recordings sound terrible, and I'm not denying that they do, but don't blame the medium.