אלדר
אני לא יודע אם אני חסום אצלך או לא
בכל מקרה אני אני אשתדל לענות לך על השאלה התמוהה במקצת שלך"למה נוצרו 2 גישות"?
אז אני אדבר בשם עצמי. אף פעם לא פסלתי את הגישה של"המדע" וגם אמרתי לרן שמכיוון שלא שמעתי את הטרינוב אני לא יכול להגיד שזה חרא.
מצד שני רן מויאל החליט שמי שלא מקבל את האג'נדה שלו הוא חוטב עצים, עוסק בוודו, שונא את המדע וראוי למחילה.
אז בחייאת רבק תפסיקו להתיפייף ולשחק אותה נעלבים.
ואתה אלדר נכון שיש לך ניסיון רב עם רזונטורים, עם הארקות, חשמלים ומה לא אבל… גם אתה לא יכול להכפיש את האנשים שמתעסקים בעבודת האלילים הזו ,ואם כל הניסיון שיש לך לא ראית את כל הדברים בעולם ולא שמעת את כל הדברים בעולם.
שוב אין לי בעיה שרן ילחץ על כפתור והסאונד שיהיה אצלו ישמע חלום, יש לי בעיה שהוא לא יכול לקבל דעה אחרת וגרוע מזה הוא מזלזל, משמיץ ומבזה את עצמו.
בסופו של דבר אנחנו שומעים עם האוזניים ורק עם האוזניים.
למרות שמנסים להסביר לך שאתה חייב להתנתק מהמילה Trinnov, כי הדיון הוא לא על מכשיר ובטח לא עליי, או על המערכת שלי, אלא על המהות של התחום הזה, שנקרא "אודיו", זה לגמרי נופל על אוזניים ערלות.
אני אסביר לך את זה פעם נוספת, כי ההסברים שלי, במשך 27 עמודים, כנראה לא היו חדים מספיק.
אתה וחבריך לא מייצגים שום גישה. נקודה.
הקישקוש שאומר שאפשר לפתור "הכל" (בעיות אקוסטיות בחלל ) באמצעות החלפת מגבר, פעמונים, החלפת פרה, או משחקים ברשת החשמל, זו לא גישה, אף אחד לא כתב על זה שום ספר, אף אחד לא טרח לבצע על זה שום מחקר, לא תשמע על זה שום הרצאה באוניברסיטה, זו בסך הכל דיעה של השוליים של השוליים.
אסור בשום צורה לתת לדעה המופרכת הזאת להנות מהשם "גישה", כי היא מצביעה על בורות והטעייה.
באותו אופן שאי אפשר להתייחס לדברים של אנשים (תתפלא, לא מעט) הטוענים שכדור הארץ הוא שטוח ובשלב מסוים, אם נגיע עד לקצה.....נופלים ממנו.
אין לאותם אנשים "גישה".
"הגישה" שלך מעודדת לבורות, היא מקטינה את התחום האהוב הזה, היא גורמת לאנשים להחליף מליון הגברות, פרה, לשחק כל היום בחשמל, כבלים, כי אתה מטיף להם שזה העיקר, אתה מטיף להם להסתמך על חשבוניות, על משקלים של המוצר, על ביקורות ממומנות, על משחקים בפעמונים, החלפת עצים, תוקע להם צמר גפן בקונקטורים, טוען שמזיז להם את במת הסאונד באמצעות מתכות.
כל זאת, במקום לסייג את הדברים ולהסביר להם שכל אותם הדברים הם בחזקת משחקים, הצבע של הלובי, בבניין שעוד לא נבנה.
אתה הפכת את המשחקים לעיקר, את הקישקושים למהות.
במקום להתמקד בבסיס, בחלל, במקום בו נמצאים הרמקולים שלך, בהבנה, בלימוד, בהתעמקות, מה קורה לסיגנל ברגע שהוא עוזב את הרמקול שלך ואיך הוא מתערבל, מתכווצ'ץ, מתהפך ונזרק ממקום למקום, אותו מקום שאתה בחרת להכניס אותו.
להבין שהסיגנל שלך יתנהג בדיוק באותו אופן, אם הוא יצא מהרמקול כתוצאה מצפייה ב- "צלילי המוזיקה", או בהקשבה ל-"דיאנה קרול"
ואתה פשוט לא מבין את זה.
ואסור לתת יד לזה, כי אודיו, בניגוד לדעותיך, הוא דבר רציני שאסור להגחיך אותו.
רן