אני מבין את הגישה שלך ומתמודד איתה ביום יום במסגרת עבודתי.
נכון, העולם הופך לרובוטי, כאשר אם אתה לא מציג מספרים ונתונים - עמדתך אינה שווה הרבה.
הכיוון הוא בהחלט ביטול הידע הכללי, הניסיון והאינטואיציה.
לא שאני כזה, אבל כנראה המושג של חכמי השבט ותרופות הסבתא ייעלם בעתיד הקרוב מהעולם......
לדעתי , חבל.
מה הקשר לאן הולך העולם?
באנלוגיה, אתה אומר שהדבר שהכי חשוב לך ברכב זו התחושה שהרכב מדביק אותך למושב בתאוצה בקו ישר (סתם כך, לדוגמא).
אז אני אומר לך שזו חוויה שקל לכמת אותה, למדוד ולהציע לך איזה רכב לקנות, שיתאים לך בול, לתקציב, ותקבל מקסימום תחושת תאוצה לכסף.
אז עכשיו אתה בא לשכנע אותי "שהדבקה למושב" זו תחושה סובייקטיבית לחלוטין, שאסור למדוד אותה, כי זה יהרוס לך את הכיף?!
כי האינטואיציה שלך יודעת יותר טוב כמה הרכב מאיץ ומה רמת ה-G שמדביקה אותך למושב?
נו!
באמת?!
אמרת שאתה רוצה מקסימום פירוט.
מקסימום פירוט זה דבר מדיד לחלוטין.
זה מוגדר
אבסולוטית.
אם היית אומר שאתה רוצה לשמוע "כמו בהופעה" או שאתה רוצה שהכלים יישמעו "טבעי" או שאתה תחושת קצב חזקה או מערכת "מהירה", או כל דבר
סובייקטיבי אחר, וואללה... זה מסובך להבין ומסובך לספק.
פירוט?!
פירוט (כמו תאוצה וכוחות G) זה עניין טכני גרידא, מדיד לחלוטין, ואין בעיה למקסם לך את הפירוט של המערכת בכלים קיימים וידועים (עד כמה שניתן בחדר נתון, בכל הקשור לבאס).
הנה, יש כאן בחור שזה מה שהוא מחפש וזה מה שהוא עושה כל הזמן, מאזן רמקולים בנקודת ההאזנה שלו:
http://noaudiophile.com/JBL_LSR305/
בגרושים יש לך כאן רמקולים שקרובים מאוד, בשביל המחיר, למה שאתה מחפש.
[חסר להם הרבה דברים אחרים, אבל שווה ניסיון כדי לראות אם אתה בכלל אוהב את מה שאתה טוען שאתה אוהב...]
I've never tested anything so uniformly flat both on and off axis in the treble range, and they have a ton of detail in there with the reflected sound and direct sound both being damn near flat it makes for a new experience.