אתה רק מעיד על עצמך שאתה לא מבין מה אתה שומע.
אצלך אוזניים מדממות זה אצלי צליל חי, מהיר ואנרגטי.
אתה מחפש צליל עגול ורומנטי שלא קשור למציאות. כמה פעמים שמעת את זה מהחבר הכי טוב שלך?
לא קלטת בכלל את הפוטנציאל המטורף של הרמקולים שהממו את תערכות מינכן שנתיים רצוף.
לזה קוראים חוסר נסיון.
חוצמה, שמעת סט בצורה לא מתוכננת, בקושי עבר הרצה. אין בך הגינות לומר את זה. אתה מעוניין רק להזיק
עם הרבה השמטות וציניות.
בדיעבד, עשיתי טעות שהסכמתי להדגמה כזאת. בטח לאנשים שעוסקים ברכילות והשמצות כדרך הטבע.
היום הסט מנגן חלום עם הגברה מתאימה של ריביירה (כפי שמוצג אצל היצרן למשל) וכינור כזה
אני מבטיח לך לא שמעת בשום מקום. כולל אצלך.
על הבסיס לא אתווכח איתך. אין לנו בסיס משותף לגבי אודיו.
עופר, אתה בסך הכל בחור נחמד, אז אני אסביר שוב, למרות, שעם כל הכבוד וההערכה, במיוחד לאור השם שבחרת לעצמך, "מאסטרו", מדובר בבסיס של הבסיס.
זה לא משנה אם אני מקשיב ל - Mad Max, או האחיות קרדשיאן עושות את הוליווד, או יצירה של אבישי כהן.
אין לזה שום משמעות.
ולכן כל החירטוטים על כינורות ושאתה מבין יותר ממני, בכל הקשור לחייו הצעירים של מוצרט, הם לא רלוונטיים.
ככל ויש בעיה הקשורה לסאונד, לטונאליות, לאיזון, לבאס, לבמה, לרזולוציה, לגובה, לעומק, הבעיות הללו יבואו לידי ביטוי בזמן שאבישי כהן מנגן, בזמן שטום הארדי משוחח עם שארליז, או בזמן שהאחיות קרדשייאן עורכות קניות על רודיאו דרייב.
זה לא ממש משנה לחדר...
והידע שלך, לא מעלה או מוריד, כי הידע שלך לא רלוונטי בכלל לנושא.
מבחינתו של החדר, יכול להיות לך ידע אדיר בהרכבת כינורות, או באיסוף בולים מסין, כל אלו, לא ממש משנים לבעיות המצויות בו, הם בסך הכל מעידים על חוסר ההתמצאות שלך בחומר.
אתה צריך ללמוד ולהעמיק בבסיס והבסיס, מה לעשות, קשור למחקרים, הנשענים, רובם ככולם על....קח ניחוש?...
על מדידות.
ברגע שלך ולאחרים כאן, המתבססים על החלפת כבלים, מרימי כבלים, שינוי עצים , החלפת שקעים, חיזוק ברגים, הכל כדי לפתור בעיות שהן בכלל קשורות לחוקים פיזיקלים, יהיה את הידע הזה, הם יבינו כיצד בכלל כל הסיפור הזה עובד, איך הדברים צריכים להשמע ומה נדרש לעשות , כדי להביא את המערכת שלהם....לשם.
עלה והצלח.
רן