החיים קצרים בשביל ברייק-אין ארוך

  • פותח הנושא gds
  • פורסם בתאריך

Cloudy

חבר משקיען
הודעות
803
מעורבות
313
נקודות
63
אז איך נראה הפורום היום, שלושה ארבעה אנשים שאפשר בקלות לקרוא להם כנופיה מבטלת ורומסת כל מי שחושב אחרת ומצדיקים זאת באמת הנצחית שנקראת מדידות.
בדיוק כמו חוקי השריעה, לא קיימת שאלה אם אללה קיים או לא, מי שלא מאמין יוצא להורג כי יש קוראן והקוראן הוא המדידות.
אני לא ביטלתי את ערך המדידות כערך עליון במיוחד כשאני בא מהתחום הטכני, אבל כמו שתשעים אחוזים מפעולת המוח האנושי עדיין אין להם הסבר ומנתח המוח מסתמך על מכשירים מדויקים למטרת עבודתו זה לא בא בסתירה שעדיין הרוב לא מובן וככך לא ניתן לבטל דברים שאי אפשר למדוד.
אנשים "טובים", לא יודע מה עוללו לכם שני הסוחרים ששמתם על הגריל והיה רצוי לא להשוות פגיעה שגרמו לכם באגו, אם היתה כזו חמורה, לפגיעה בפרנסה של אנשים בהטלת ספק במקצועיותם.
ושוב פעם אביא את הדוגמא משנותי המוקדמות בעבודה בתחום באולמות שלאחר שבוצעו כל המדידות של האקוסטיקאי ונשאב גרגר האבק האחרון אולמות נסגרו לתקופת עבודות מבניות בתוך האולם כי הצליל היה מתחת לרף המתקבל על הדעת על אנשי המוזיקה, ולא שפכו שמן נחשים על הקירות אלא ממש שברו בטון, אז מדידות עושים כמו שלפני שקונים ספה לסלון מודדים את הרווח בין הקירות, אבל זה נהיה למין דת שעושה הרבה היגיון אך לא מכילה שום אמונות "כפירה" אחרות של אנשים שזכותם לא לרצות לקחת את הסיגנל, על אחת כמה וכמה אם הוא אנלוגי, לספרת אותו ולהעבירו במכשיר שבונה אותו מחדש, לשלוח אותם למוקד!
מצד אחד אתה כותב שהאקוסטיקאי או זה שרכש והרכיב את הציוד עשה חרא עבודה, ואז לכאורה אתה תומך בגישה של לשבור קירות במקום להביא מכשיר שיפתור חלק מהבעיות הקיימות מהר וזול יותר. במילים אחרות, לפחות להבנתי, אם נמדד לא נכון ונקנתה ספה גדולה מידי, הפתרון הוא להרוס את הבית ולבנות אותו מחדש מסביב לספה. נו שוין.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
אז איך נראה הפורום היום, שלושה ארבעה אנשים שאפשר בקלות לקרוא להם כנופיה מבטלת ורומסת כל מי שחושב אחרת ומצדיקים זאת באמת הנצחית שנקראת מדידות.
בדיוק כמו חוקי השריעה, לא קיימת שאלה אם אללה קיים או לא, מי שלא מאמין יוצא להורג כי יש קוראן והקוראן הוא המדידות.
אני לא ביטלתי את ערך המדידות כערך עליון במיוחד כשאני בא מהתחום הטכני, אבל כמו שתשעים אחוזים מפעולת המוח האנושי עדיין אין להם הסבר ומנתח המוח מסתמך על מכשירים מדויקים למטרת עבודתו זה לא בא בסתירה שעדיין הרוב לא מובן וככך לא ניתן לבטל דברים שאי אפשר למדוד.
אנשים "טובים", לא יודע מה עוללו לכם שני הסוחרים ששמתם על הגריל והיה רצוי לא להשוות פגיעה שגרמו לכם באגו, אם היתה כזו חמורה, לפגיעה בפרנסה של אנשים בהטלת ספק במקצועיותם.
ושוב פעם אביא את הדוגמא משנותי המוקדמות בעבודה בתחום באולמות שלאחר שבוצעו כל המדידות של האקוסטיקאי ונשאב גרגר האבק האחרון אולמות נסגרו לתקופת עבודות מבניות בתוך האולם כי הצליל היה מתחת לרף המתקבל על הדעת על אנשי המוזיקה, ולא שפכו שמן נחשים על הקירות אלא ממש שברו בטון, אז מדידות עושים כמו שלפני שקונים ספה לסלון מודדים את הרווח בין הקירות, אבל זה נהיה למין דת שעושה הרבה היגיון אך לא מכילה שום אמונות "כפירה" אחרות של אנשים שזכותם לא לרצות לקחת את הסיגנל, על אחת כמה וכמה אם הוא אנלוגי, לספרת אותו ולהעבירו במכשיר שבונה אותו מחדש, לשלוח אותם למוקד!
אתה עדיין לא מסומן כסוחר. זה חמור מאוד.

כל הקישקושים שלך על ברגים ועל חציבות בטון זה וודו, האנושות לא מכירה בקישקושים האלה, אין שום מחקר, שום ספר, שום מאמר, שום סרטון יוטיוב, שמישהו טוען שהחלפת ברגים קשורה בכלל לתחום הזה ויש לה איזה חשיבות.

אתה מקשקש כאן בלי הרף ומציף את הפורום הזה בהבל הבלים ובפירוש מטעה אנשים.

כל הקישקושים הללו הן רק בגלל שיש לך אינטרס מסחרי שאתה טורח להסתיר אותו.

לגבי החברים הסוחרים שלך, שהאחד מספיק לחפש עליו קצת בגוגל והשני טוען שהוא שומע ברייק אין אחרי שלוש שנים, כאשר אין לו שום מקור השוואה, אין בינהם והמונח מקצועיות, שום קשר קלוש. סליחה.

וכן, אם אתה בטראומה שפורום דו ערוצי כולל, רחמנא ליצלן, דברים שנראים לך לא רלוונטיים כמו אקוסטיקה, אז אולי תפנה לנמר ותבקש ממנו לפתוח תת פורום חדש על וודו וחציבות בטון והחלפת ברגים, ומשחקים עם שקעי חשמל, מים קדושים מחוף הילדון לאיזון הבאס והחלפת מרימי כבלים לטובת מיד טבעי יותר.

מקומך בהחלט שם.

רן
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
אענה קצר... בתגובה ל"אוזניים מדממות" של רן.

הייתי אצל רן, להזמנתו. אחרי מדידות.
חצי מהזמן קיבלתי הרצאה על "אתם היבואנים לא מבינים כלום, צריכים ללמוד ממני". בסדר.
שמענו כמה קטעים. לא מוזיקה שוני שומע. מה שאני מכנה "מוזיקה של אודיופילים".
המערכת הפילה עלי תרדמת. לא מהעולם שלי.
בסוף בחרתי אני קטע פסנתר. אמרתי לו שפסנתר כזה עוד לא שמעתי ממערכת. ככה, במילים האלה.
לא רק אני חשבתי ככה. גם שניצל, חברו הטוב, אמר לו בנוכחותי, אצלי בעסק, מול האודיונק, שהוא לא מבין מה שהוא שומע,
שהמערכת שלו נשמעת כמו דובשניה מתוקה, בניגוד לסאונד חי ופתוח שהוא פשוט לא רגיל אליו.
אבל עד כאן הכל בסדר, שישמע רן איך שטוב לו.
ואולי היום שומעים אצלו אחרת. שיבושם לו. באמת שאין לי עין צרה למרות שאין לו במערכת רכיב אחד ממני.

שיכחישו שניהם עד מחר, לא ממש מעניין אותי.

ההמשך מכוער, לא קשור לאודיו. הכבוד שהיה לי לרן, ובאמת היה, התפוגג. כתבתי לו.
אני לא יוזם שוב דבר בפורום אלא נאלץ להגיב.
התקפה אישית שלי באה אחרי 20 עלבונות, סילופים, הכנסת מילים לפי, ציניות וחצאי אמיתות מגמתיים
ודיבור נפוח של מורה לתלמיד, שעברו כמעט ללא תגובה.

עד היום חשבתי שאתה בחור חמוד, עכשיו נוסף לזה אלמנט של שקרים , הכל בגלל מצוקה.

חבל.

יצאנו מההדגמה אצלך , מספר אנשים, כולנו המומים מהעולב ששמענו.

אין סאונד. סתם משהו צורמני עם חדר מהדהד.
הכל בזמן שאתה מספר צ'יזבטים על כל מיני יצירות מוזיקליות.

הסברתי לך גם אז בצורה ברורה, חדה, שאתה לא באמת מבין איך צריך לשמוע. לאונרד כהן הוא לא אישה, ואנשים לא צריכים לנוע על הכסאות בחוסר נוחות ואלדר לא צריך לתת לי בעיטות ברגל שהוא רוצה לברוח.

לא נראה לי שלקחת את זה לתשומת לבך.

לגבי מה ששמעת אצלי, זה בסדר, אתה יכול להשמיץ ולהכחיש את כל מה שאמרת באותו רגע..חח..זה ברור שהדברים נאמרים כרגע במצוקה.

ואגב, אבוי אם אחד ששומעים אצלו כמו ששמעתי אצלך, היה חלילה חושב ששומעים אצלי טוב...

מה זה היה אומר על המערכת שלי::)

רן
 
נערך לאחרונה ב:

omi

חבר משקיען
הודעות
885
מעורבות
423
נקודות
63
יאללה חברים בידידות, סתם נתקעתם אחד מול השני.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
אבל כמו שתשעים אחוזים מפעולת המוח האנושי עדיין אין להם הסבר ומנתח המוח מסתמך על מכשירים מדויקים למטרת עבודתו זה לא בא בסתירה שעדיין הרוב לא מובן וככך לא ניתן לבטל דברים שאי אפשר למדוד.
גדי,
משנות השמונים מדידות אקוסטיות בחדרים + פסיכו אקוסטיקה - מובנים לחלוטין (מדידות הרבה לפני כן ) .
זה שיש דברים לא מדידים -קיים בתחום אחרים באודיו אבל לא באקוסטיקה .(אני לא יודע איך למדוד למשל טקסטורה ומיקרודנימקה של מגבר - אני שומע את זה - זה מרגש אותי גם- יש לי גם השערות טכניות איך גורמים לזה ברמת הרכיבים- אבל אני לא יודע למדוד את זה )
אם אנחנו רואים תנודות בחדר של עשרות דציבלים והפרשי זמינים אדירים בין תדרים שונים - הם לא צריכים להיות שם.
זה לא עניין של דעה גדי .אתה צריך לקבל את זה, עם כי ממש אין חובה לרצות לבדוק או למדוד או כל דבר אחר .

אבל אל תשווה את זה למדעי המוח.זה לא דומה.
ושוב פעם אביא את הדוגמא משנותי המוקדמות בעבודה בתחום באולמות שלאחר שבוצעו כל המדידות של האקוסטיקאי ונשאב גרגר האבק האחרון אולמות נסגרו לתקופת עבודות מבניות בתוך האולם כי הצליל היה מתחת לרף המתקבל על הדעת על אנשי המוזיקה, ולא שפכו שמן נחשים על הקירות אלא ממש שברו בטון
אתה מספר על עבודה רעה.
מי שמודד בלי לשמוע - זו בעיה.
ולפי מה שאתה מתאר - אני חותם שהבעיות יופיעו במדידות.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
יאללה חברים בידידות, סתם נתקעתם אחד מול השני.
הסברתי ואסביר שוב.

לעולם אבל לעולם, בשום מצב, לא אפנה לגופו של אדם, בשום פורום שאני כותב.

אבל יידע הבחור שמחליט מרוב ייאוש, או חוסר יידע, או תסכול, או שילוב בינהם , כשברגע שהוא מחליט, לפנות אליי ברמה האישית במתקפות אלימות וחולניות כמו אותו סוחר שקורא לעצמו מאסטרו (סוג של אוקסימורון) או לני החמוץ, או יוסי המטורלל, או גדי ברגים.

שאני בהחלט אגיב. בחריפות.

רן
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
הנה תרבות השקר שלך. משפט אחד שכולו סילוף. בלי למצמץ.
ממי למדת שלחזור על שקר אלף פעמים הופך אותו לאמת?

אחרי השוואה בין שני RG10, אותו דגם, ישן וחדש. ככה כתבתי במקור.

ברייק-אין כמו כל מכשיר אחר. אבל ממשיך להשתפר עוד אחרי שנים.
לא נכתב בשום מקום ברייק אין אחרי שלש שנים.

אתה לא סתם טועה בתום לב. אתה מטעה ומטאטא.
אתה אולי מבין איפה למד מוצארט שהוא היה בגן, אבל לא מבין איך בכלל צריך לשמוע.

אתה מודע לזה שלאונרד כהן לא אמור להשמע כמו אישה עם קול צווחני??
אתה מודע לזה שבאס לא אמור להדהד בחדר ואמורה להיות לו רזולוציה ופירוט?
אתה מודע לזה שאין לך מושג קלוש באקוסטיקה והיא היא הבסיס בכלל?

על מה אתה מדבר?
מה אתה עושה בכלל 20 שנה?

מקשקש כאן על מוצרים שנשמעים טוב יותר אחרי 3 שנים.

תעביר את כל הזוהמת וודו הזאת לתת פורום של הסוחרים.


רן
 

נערך לאחרונה ב:

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
סופסוף מחמאה קטנה ממך. בערך.

לשיטתך גם מוצרט לא היה לו מושג איך צריך לשמוע. היה צריך לחכות 250 שנה כדי שאדוני
יסביר לו מה ההבדל בין כינור לויולה.
אתה עדיין לא מצליח להבין משהו בסיסי.

הידע התיאורתי שלך בתולדות מוצארט לא מעלה ולא מוריד, באותה מידה יכול להיות לך ידע בייצור ארטיקים במדינת ישראל לאורך השנים.

אין קשר בין זה לבסיס של התחביב הזה ומה לעשות, אתה בכלל לא מבין את הבסיס והראיה הברורה לכך היא איך ששומעים אצלך, זו בדיחה, צר לי לומר את זה.

אם יושב לו יבואן ומעביר הדגמה לפיה הכל נשמע צורמני, חד, טונאליות שהיא שגויה מהיסוד, מה לעשות, בני אנוש לא שרים בצורה כזאת, באס לא מתנהג בצורה כזאת, הבמה לא יכולה להיות מילימטרים מהרצפה, ללא שום עומק, אז הידע שלך פשוט לא מעניין.

ואין כאן שום חידוש, הסברתי לך את הדברים במהלך ההדגמה ההזויה, אחריה ואף בשיחות טלפון, אבל מה לעשות, אתה לא מעוניין ללמוד ואקוסטיקה לא ממש מעניינת אותך והעובדה שהחדר שלך כולו בתוך הסאונד לא מעניינת אותך, כל מה שמעניין אותך זה סיפורים על ביקורים שלך בהיכל התרבות וזה סבבה...

אבל אל תפתח את הפה ג'ורה שלך כשמדברים איתך עניינית, כי מה לעשות, יש מצב שבצד השני, יחכה לך מישהו שלא ידלג ולא יבליג.

ובניגוד אליך, ישאר נאמן וישר כמו סרגל, עם תיאור העובדות.

מאסטרו עלאק.

רן
 

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
X
 

נערך לאחרונה ב:

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
מה אתה מבין בטונליות? זה מושג רחוק ממך שנות אור.
בלי מדידות אתה אבוד.

אני מבין שלאונרד כהן הוא לא אישה, לדוגמא..

אני מבין שכל הכסא שלי לא צריך לרעוד, זה לא סרט 4 מימדים בסינמה סיטי.
אני מבין שהסאונד לא צריך לבקוע מהרצפה.
אני מבין שצריך להיות קצת עומק.

וכן, כולנו באמת קצת אבודים בלי מדידות, אנחנו שומעים בעיות, אבל לא לגמרי מבינים מהיכן הן נובעות.
תנסה את זה, אני מוכן, בכנות, אפילו לעזור. בכיף.

חבל לפרסם ווצאפים ששלחת לי לגבי הידע שלי וההערכה שלך כלפיי, אתה תצא כאן עוד יותר טומטום.

תהיה מספיק חכם להבין מתי כדאי לך לקחת צעד לאחור ובפעם הבאה תשקול אם להתחיל במתקפות אישיות.

רן
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
גדי,
משנות השמונים מדידות אקוסטיות בחדרים + פסיכו אקוסטיקה - מובנים לחלוטין (מדידות הרבה לפני כן ) .
זה שיש דברים לא מדידים -קיים בתחום אחרים באודיו אבל לא באקוסטיקה .(אני לא יודע איך למדוד למשל טקסטורה ומיקרודנימקה של מגבר - אני שומע את זה - זה מרגש אותי גם- יש לי גם השערות טכניות איך גורמים לזה ברמת הרכיבים- אבל אני לא יודע למדוד את זה )
אם אנחנו רואים תנודות בחדר של עשרות דציבלים והפרשי זמינים אדירים בין תדרים שונים - הם לא צריכים להיות שם.
זה לא עניין של דעה גדי .אתה צריך לקבל את זה, עם כי ממש אין חובה לרצות לבדוק או למדוד או כל דבר אחר .

אבל אל תשווה את זה למדעי המוח.זה לא דומה.

אתה מספר על עבודה רעה.
מי שמודד בלי לשמוע - זו בעיה.
ולפי מה שאתה מתאר - אני חותם שהבעיות יופיעו במדידות.
כתבתי אקוסטיקאים ברבים כי זה דבר לא נדיר שכשמתחילים לנגן באולם המדידות בכבודן מונח אבל הן לא מספרות את כל הסיפור, מה שלא מסופר לא נמצא בגרפים ולא חסר אולמות שעברו שינוי לפי אוזניים מקצועיות.
פה אני מסכים עם אמיר שהמדידות הן בסיס ואח"כ עושים פיין טיונינג, כמה שקונגו זה פיין, הקיר הקדמי שלי שהוא פנים ביתי מבלוק 7 ס"מ מנגן כולו ביחד עם הרמקולים, אמור נא לי, RC היה פותר את הבעיה או הטיח האקוסטי ששמתי ?
ואם יש לי ריג אנלוגי בהרבה אלפים, נראה לך הגיוני שאני אכניס DAC באמצע השרשרת? נראה לי שלא אבל זה הבסיס ל RC לא?
מעולם לא טענתי שאקוסטיקה לא נשענת על מדידות ואפילו מדויקות וההשוואה שלי למדעי המוח באה לתת דוגמה שניתן למדוד מדדים חשמליים של המוח ותו לא אך לא להבין פעולות מורכבות כמו רגשות בדיוק כפי שאקוסטיקה מסבירה איך מתנהג גל מסוים בחדר אך היא לא תנפק לך גרף של מוזיקליות או התרגשות.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
מה שעצוב לי בכל הסיפור הזה, היא לא העובדה שאתה תמהוני ומוזר, או העובדה שההדגמות אצלך הן עלובות, בעיקר בגלל העובדה שאתה לא מבין איך בכלל צריך לשמוע:
מהי בכלל טונאליות, מהו בכלל באס, מהי במה, מה זה אימיג'ינג, איך משפיע החדר על התוצאה הכוללת, אלא מה שמצער אותי, היא העובדה שהתגלית כאן כשקרן שפועל מתוך מצוקה גדולה.

אני מקווה שזה לא ישפיע על המכירות שלך, למרות שבאופן אישי לעולם, אבל לעולם, לא הייתי רוכש מוצר ממישהו ללא ידע בנושא שהוא סוחר בו, זה מתכון להמון בעיות.

רן
תוכל לחכות רגע עם הקללות ולהגיד מה לפי דעתך גרם אצל עופר את הצליל הגרוע, לא הייתי שם ואין לי דעה. האם זה רק אקוסטיקה או דבר נוסף ?
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
תוכל לחכות רגע עם הקללות ולהגיד מה לפי דעתך גרם אצל עופר את הצליל הגרוע, לא הייתי שם ואין לי דעה. האם זה רק אקוסטיקה או דבר נוסף ?
גדי.

אמרתי לך ולאחרים כאן.
אם אתם בוחרים לפתוח במתקפת קללות, אל תתבכיינו שמחזירים לכם באותה מטבע.

ברגע שאתם מתחילים במשהו , הבעיה בזה, שזה כבר לא בשליטתכם, עכשיו הווליום של הדיון ומתי להפסיק את הדבר הזה, עוברת לצד השני. לצד המותקף.
חבל להתחיל. אם אין לכם משהו ענייני להגיד, פשוט אל תגידו!

ולשאלתך. :)

אני בכנות לא יודע, זה סתם יהיה יומרני מבחינתי להגיד איפה בדיוק הייתה הבעיה , או שלל הבעיות ששמעתי.

האוזניים שומעות את שלל הבעיות, אבל תיקון שלהם, ידרוש כאן התערבות אלקטרונית, קרי, כלי מדידה, על מנת להבין איפה בדיוק נמצאת הבעיה.

טונאליות שגויה , היא לא רק פועל יוצא של סינרגיה בין רכיבים, אלא היא נובעת מבעיה אקוסטית. בעיה חמורה בבאס, אינה קשורה עם הרכיבים, (שכולם היו שם טובים פלוס), אלא שוב, נוגעת לאקוסטיקה.

אבל יתכן ובכלל לא היה נדרש שם RC , או אקוסטיקה דרמטית במיוחד, יתכן וכל מה שהיה נדרש שם, זו בדיקה חוזרת היכן למקם את הרמקולים, מספר קולטי באס ולאחר מכן, משחק קצת עם הטונאליות, בין אם זה באמצעים אלקטרונים, או בכנות וללא גרם של ציניות, כבלים, שקעים, חשמל וכיוצ"ב.

להקשיב נטו ולהגיד הבעיה היא 1,2,3 והנה הדרכים המדויקות לתקן את אותן בעיות, זה לא באמת אפשרי, מדובר ביריות בחשיכה.

ותודה על הנסיון לחזור לשפיות.

רן
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
כתבתי אקוסטיקאים ברבים כי זה דבר לא נדיר שכשמתחילים לנגן באולם המדידות בכבודן מונח אבל הן לא מספרות את כל הסיפור, מה שלא מסופר לא נמצא בגרפים ולא חסר אולמות שעברו שינוי לפי אוזניים מקצועיות.
אני לא מכיר חלל אחד שעבר טיפול מקצועי ללא פיין טיונינג באזניים.
הבסיס היה טיפול מקצועי .
נראה שהגענו להסכמה.
פה אני מסכים עם אמיר שהמדידות הן בסיס ואח"כ עושים פיין טיונינג, כמה שקונגו זה פיין, הקיר הקדמי שלי שהוא פנים ביתי מבלוק 7 ס"מ מנגן כולו ביחד עם הרמקולים, אמור נא לי, RC היה פותר את הבעיה או הטיח האקוסטי ששמתי ?
תלוי מה הבעיות.
RC לא מתיימר לפתור את כל הבעיות.
על הטיח האקוסטי שלך - אמורה להיות תווית.
על התווית רשומים נתוני הספיגה שלו.
אנחנו יודעים מה הוא עושה בדיוק וגם איך למדל אותו בהקשר הכללי של החדר.
גם פה יש הסכמה.
אם יש לי ריג אנלוגי בהרבה אלפים, נראה לך הגיוני שאני אכניס DAC באמצע השרשרת? נראה לי שלא אבל זה הבסיס ל RC לא?
נראה לי הגיוני לבדוק את שלוש האופציות.
זאת אומרת - פעם אחת ללא RC כלל .לשמוע .
פעם שניה -כולל RC מלא.לשמוע
פעם שלישית - כולל RC חלקי (רק נניח עד 300 הרץ)ולשמוע

לאחר מכן להחליט מה הכי טוב .
תאורטית, כל פתרון מציג פשרה והגיונית אתה צריך לבחור בפשרה הכי טובה.

לא נראה לי הגיוני ,לא להכניס כי..... אתה כבר יודע.
מעולם לט טענתי שאקוסטיקה לא נשענת על מדידות ואפילו מדויקות וההשוואה שלי למדעי המוח באה לתת דוגמה שניתן למדוד מדדים חשמליים של המוח ותו לא אך לא להבין פעולות מורכבות כמו רגשות בדיוק כפי שאקוסטיקה מסבירה איך מתנהג גל מסוים בחדר אך היא לא תנפק לך גרף של מוזיקליות או התרגשות.
לא.
היא לא תנפק רגשות.
זה מאוד אישי ואף משתנה עם הזמן.
פה נכנס שלב הפיין טיונינג לאחר השלב הביסיסי בו התוצאה יציבה ולא עם סטיות של עשרות דציבלים.(המצב השכיח)
כן יש נתונים מוכחים שמרגשים את רוב האנשים .חד משמעית יש .אז ניתן לדבר על רגש כקבוצה .
לא ניתן לדבר על רגש כיחיד - לדוגמא מה גדי יאהב.
עם זאת, אני כן הייתי מתחיל בלהיצמד למה שאנו יודעים שמרגש את רוב האנשים ומשם לבצע את הפיין טיונינג שלך.

כשאני אומר RC אני מתכוון גם לאקוסיטיקה פאסיבית.
 

  • Like
Reactions: gds

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
האוזניים שומעות את שלל הבעיות, אבל תיקון שלהם, ידרוש כאן התערבות אלקטרונית, קרי, כלי מדידה, על מנת להבין איפה בדיוק נמצאת הבעיה.

טונאליות שגויה , היא לא רק פועל יוצא של סינרגיה בין רכיבים, אלא היא נובעת מבעיה אקוסטית. בעיה חמורה בבאס, אינה קשורה עם הרכיבים, (שכולם היו שם טובים פלוס), אלא שוב, נוגעת לאקוסטיקה.
רן
זו סמנטיקה, בעיה חמורה בבאס נגרמת גם כאשר הוא מחובר הפוך אפילו בתוך הרמקול זו בעיה טכנית בעיני שהביטוי שלה אקוסטי, ברור שמדידות אקוסטיות יראו זאת אבל גם כבל חשמל עם פלאג בראס גרוע (וואטגייט זול) ידגיש גבוהים בצורמנות, האם צריך להביא ציוד מדידה או פשוט להחליף פלאג?
ותודה על הנסיון לחזור לשפיות.

רן

:אצבע מורמת
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור