לך תסביר את זה למי שסומך עליו בעיניים עצומות...הוא מהלל אותו שם , לא היה מבייש את ערוץ הקניות, וכולם שם עונים לו אמן. ממש כת
לך תסביר את זה למי שסומך עליו בעיניים עצומות...הוא מהלל אותו שם , לא היה מבייש את ערוץ הקניות, וכולם שם עונים לו אמן. ממש כת
בעיה שלהם. מפגרים יש בכל תחוםלך תסביר את זה למי שסומך עליו בעיניים עצומות...
לגבי 1 אתה צודק תיאורטית , לגבי 2 צריך להבדיל בין יצירת יש מאין , שלא זו היתה הכוונה כאן אלא שעיוות המקור (לא המציאות) עשוי להישמע יותר טוב. יש הבדל בין נאמנות למקור לבין האופן בו הצליל נחווה .אדון המקפיד על נאמנות למקור: 1. ברגע שהפכת סינוס חשמלי לPCM כבר חטאת למקור.
2.ישמע יותר טוב מהמקור ? הרי מדובר בעיוות המציאות ויצירת יש מאין דבר שאתה מתנגד לו מכל וכל.
נכשלת חביבי.
האמת אין לי מושג למה אתה מסרב לקרוא כמה עמודים ב audiosciencereview.com
אני מדבר על יצרנים כגון: טידל, מג'יקו, ווילסון, קהרמה, אלבדו (יש עוד).... אצל כולם ניתן למצוא ספייקים מתחת לרמקולים, לא מדובר בחברות שחותכות פינות בתכנון.
השאלה אם הקיצוניות שם שונה מקיצונויות אחרות בתחום כמו אמונה בsnake oil
אוקיי אבל השאלה אם אנשים שהשתמשו במילים מאוד "יפות" כאן כלפיי גם בסכנה להחסם או שאופציית החסימה תקפה רק לגביי משום מה?בפעם הבאה שתשתמש במונח הזה תחסם. אגב, אני מתאר לעצמי שאתה גם דמוקרט כזה, שנותן לכולם להתבטא, עם יכולת גבוהה להכיל את מי שחושב אחרת ממך. יפה לך. אבל אני למשל, ממש לא כזה.
לא משמיץ. בסין אתה מקבל לפי מה שאתה משלם.מספיק להשמיץ דאקים סיניים. חלקם מקבלים ביקורות מעולות כמו הטרמינטור למשל שלא נופל הרבה מהדייב, לפחות לפי מה שאומרים.
אדון המקפיד על נאמנות למקור: 1. ברגע שהפכת סינוס חשמלי לPCM כבר חטאת למקור.
2.ישמע יותר טוב מהמקור ? הרי מדובר בעיוות המציאות ויצירת יש מאין דבר שאתה מתנגד לו מכל וכל.
נכשלת חביבי.
לגבי 1 אתה צודק תיאורטית , לגבי 2 צריך להבדיל בין יצירת יש מאין , שלא זו היתה הכוונה כאן אלא שעיוות המקור (לא המציאות) עשוי להישמע יותר טוב. יש הבדל בין נאמנות למקור לבין האופן בו הצליל נחווה .
אין ספייקים ברמקולים של שלוש חברות ממה שציינת. כולל אצלי בטידל.
אונד פארוואס?(יענו ומדוע?) אתה התחלת לדבר ביידיש?!ספייקים זה דראעק!
בזמן האחרון חפרתי קצת בנושא בגלל סטנדים שבניתי. בעקרון היצרנים מבדילים בין צימוד לקרקע לבין שיכוך. יש שתי בעיות עיקריות, האחת היא התזוזה של הדרייברים שגורמים לרמקול לנוע בכיוון ההפוך לתנועתם "ולהחליק" על המשטח והבעיה השניה היא זעזועים שהרמקול מעביר לרצפה היא מחזירה אליו בחזרה. הפתרון ברצפה קשיחה הוא צימוד - ספייקים או פתרונות אחרים שמשפרים את הצימוד. ברצפת עץ/למינציה יש הרבה זעזועים החוזרים לרמקול ולכן הפתרון הוא שיכוך. בשטיחים בעיה כפולה כי צריך לעבור קודם כל את השטיח עם ספייק ואז לפי סוג הרצפה להניח מתחתיו את החומר המתאים.יש לי חדר האזנה יעודי לא גדול עם רצפת פרקט למינציה שעל מנת לא לפגוע בה תמיד השתמשתי בתחתיות איכותיות.
בזמן האחרון ניסיתי שני רמקולים עומדים ושמתי לב שבאופן קונסיסטנטי הסאונד הדוק ומדויק אך חסרה חמימות ומוזיקליות, עשיתי קצת סרץ' וניתקלתי במאמר הזה https://www.psaudio.com/copper/article/spiking-your-speakers-whats-the-point/ והחלטתי לנסות את הרמקולים ללא ספייקים ובמקומם דיסקות קשיחות עם גומי דק, מה לומר, הצליל התמלא, התאזן והחוויה הכללית יותר אורגנית, משהו מטריד נעלם ולא נוצרה הרגשה של פחות רזולוציה. דעתכם ?
1. כל העניין של "נאמנות למקור" הוא תיאורטי...אז אם gds צודק תיאורטית אז מה הטעם בדיון התיאורטי הזה ?
אם זה לא ניתן ליישום/אופטימיזציה אז מה זה נותן ?
2. עיוות מקור , טפו טפו ? ממש חילול השם...
ארז
הדיון מקבל את הטעם שלו בהתאם לזוית דרכה הוא תוקף את התפיסה ששרון מנסה לשקף כאן , ללא הצלחה מרובה לצערו וגם לצערם של עוד כמה פרסונות בשוליו ומחוצה לו . אתה וGDS נסמכים על הזוית התיאורטית שכבודה במקומה מונח , אך מתעלמים מהזוית המעשית שנדחקת כאן באופן לא מפתיע לפינה מסיבות לגיטימיות יותר וגם פחות ודווקא מחזקת את דברי שרון ; המחיר שאנו נדרשים לשלם עבור אותה המרה לדיגיטל (אם קיים - בטוח שלרוברט היה מה להגיד) יוכיח עצמו לטווח הרחוק בשימור הקובץ , לעומת מקור וציוד שמע אנלוגיים שנשחק עם הזמן ואפילו מהשמעה להשמעה - בנוסף לחסרונות של הפורמט עצמו .1. כל העניין של "נאמנות למקור" הוא תיאורטי...אז אם gds צודק תיאורטית אז מה הטעם בדיון התיאורטי הזה ?
אם זה לא ניתן ליישום/אופטימיזציה אז מה זה נותן ?
2. עיוות מקור , טפו טפו ? ממש חילול השם...
ארז
תודה רבה על התגובה.הדיון מקבל את הטעם שלו בהתאם לזוית דרכה הוא תוקף את התפיסה ששרון מנסה לשקף כאן , ללא הצלחה מרובה לצערו וגם לצערם של עוד כמה פרסונות בשוליו ומחוצה לו . אתה וGDS נסמכים על הזוית התיאורטית שכבודה במקומה מונח , אך מתעלמים מהזוית המעשית שנדחקת כאן באופן לא מפתיע לפינה מסיבות לגיטימיות יותר וגם פחות ודווקא מחזקת את דברי שרון ; המחיר שאנו נדרשים לשלם עבור אותה המרה לדיגיטל (אם קיים - בטוח שלרוברט היה מה להגיד) יוכיח עצמו לטווח הרחוק בשימור הקובץ , לעומת מקור וציוד שמע אנלוגיים שנשחק עם הזמן ואפילו מהשמעה להשמעה.
הדיון מקבל את הטעם שלו בהתאם לזוית דרכה הוא תוקף את התפיסה ששרון מנסה לשקף כאן , ללא הצלחה מרובה לצערו וגם לצערם של עוד כמה פרסונות בשוליו ומחוצה לו . אתה וGDS נסמכים על הזוית התיאורטית שכבודה במקומה מונח , אך מתעלמים מהזוית המעשית שנדחקת כאן באופן לא מפתיע לפינה מסיבות לגיטימיות יותר וגם פחות ודווקא מחזקת את דברי שרון ; המחיר שאנו נדרשים לשלם עבור אותה המרה לדיגיטל (אם קיים - בטוח שלרוברט היה מה להגיד) יוכיח עצמו לטווח הרחוק בשימור הקובץ , לעומת מקור וציוד שמע אנלוגיים שנשחק עם הזמן ואפילו מהשמעה להשמעה - בנוסף לחסרונות של הפורמט עצמו .
ההתייחסות היחידה כאן היא להשלכות הנגזרות מהזוית הזו ובאה לידי ביטוי במאמץ למזער אותן ככל האפשר , כאשר אמונה חזקה ובלתי מבוססת בדבר מתאם ביחס בין ההשקעה לתועלת מלווה את המאמץ הזה ומפקיעה אותו מהיבטים צרכניים והגיוניים , בבחינת "לחסל את היתוש עם תותח"
ראשית זה תחביבהדיון מקבל את הטעם שלו בהתאם לזוית דרכה הוא תוקף את התפיסה ששרון מנסה לשקף כאן , ללא הצלחה מרובה לצערו וגם לצערם של עוד כמה פרסונות בשוליו ומחוצה לו . אתה וGDS נסמכים על הזוית התיאורטית שכבודה במקומה מונח , אך מתעלמים מהזוית המעשית שנדחקת כאן באופן לא מפתיע לפינה מסיבות לגיטימיות יותר וגם פחות ודווקא מחזקת את דברי שרון ; המחיר שאנו נדרשים לשלם עבור אותה המרה לדיגיטל (אם קיים - בטוח שלרוברט היה מה להגיד) יוכיח עצמו לטווח הרחוק בשימור הקובץ , לעומת מקור וציוד שמע אנלוגיים שנשחק עם הזמן ואפילו מהשמעה להשמעה - בנוסף לחסרונות של הפורמט עצמו .
ההתייחסות היחידה כאן היא להשלכות הנגזרות מהמציאות הזו ובאה לידי ביטוי במאמץ למזער אותן ככל האפשר , כאשר אמונה חזקה ובלתי מבוססת בדבר מתאם ביחס בין ההשקעה לתועלת מלווה את המאמץ הזה ומפקיעה אותו מהיבטים צרכניים והגיוניים .
הטעות שלך היא כזאתראשית זה תחביב
יש לי חברים שמוציאים עשרות אלפי שח בשנה על חופשות סקי. נשאר להם מזה משהו?
בתחום הזה מוציאים על ציוד ותוכן , בין אם זה שירותי סטרים ובין אם זה תקליטים, זה חלק מהכיף גם האלמנט של האספנות.
אין בעיה לנהל דיונים עם כל אחד (כולל רוברט) כל עוד זה ענייני. כאשר בא מישהו וטוען טענה ע"ב מאמר שהוא קרא באתר וכבר הופך את זה לעובדה מדעית בלי ניתנת לערעור אין אם מי לדבר
אתה טוען שפטיפון נשמע פחות טוב מדאק בשקל וחצי? בבקשה שתף אותנו איזה פטיפון ואיזה דאק שמעת והשוואת
אמיר שמע? אמיר השווה? אמיר עשה סקירה? תביא אותו שידבר במקומך
הבנתיהטעות שלך היא כזאת
אוזן של אדם היא הדבר הכי לא מדויק בעולם וכל אחד שומע אחרת, אז גם אם הייתי שומע את כל הרמקולים על הפלנטה והייתי אומר לך את חוות דעתי זה בטח ובטח פחות מדויק מעובדות מדעיות שנבדקו שוב ושוב ואין עליהן עוררין.
יד נתונים, יש מספרים, יש עובדות יש חוקי פיזיקה , עליהם צריך להתווכח לא אם אדם כזה או אחר שמע את כל המערכות בעולם.
זה כמו לדבר על אסטרונומיה ותגיד לי אז מה אם חוקי הפיזיקה אומרים x ו y והאבל צילם את הכוכבים
לא היית במאדים / בחור שחור ובשמש, אין לך זכות לדבר עליהם בכלל.