AK1
חבר משקיען
- הודעות
- 11,950
- מעורבות
- 2,947
- נקודות
- 113
טעות בזיהוי.ג'סוס
אולי זה מה שקרה במקור גם עם היהודי/נוצרי ההוא, ושינה את כל המציאות ואת תפיסת-המציאות מאז
עמיר
נערך לאחרונה ב:
טעות בזיהוי.ג'סוס
זה כשל מארץ הכשלים , מה שייך לכאן המונח טוב?? אתה יכול לומר שאתה מעדיף את המע'והנה הנקודה המעניינת. בכל המקרים הבאים, לפי ההגדרה שלנו, המערכת פחות טובה מה"מושלמת" לא רק אם היא נשמעת פחות טוב מהמקור, אלא אפילו אם היא נשמעת יותר טוב מהמקור!!! ..
אמור להיות ברור שמדובר על "טוב" מבחינת/לדעת/לטעם המאזין, לא אבסולוטית, ושמדובר באחד או יותר מהפרמטרים, לא בהכרח כולם בו זמנית.זה כשל מארץ הכשלים , מה שייך לכאן המונח טוב?? אתה יכול לומר שאתה מעדיף את המע'
על פני המקור וזה בסדר אבל לא יתכן למשל שיתקיימו כל הפרמטרים שמנית בו זמנית ! הפירוט ההולוגרפיה
ההפרדה והבמה -בהחלט כן, כל השאר לא!!
והנה הנקודה המעניינת. לפי ההגדרה שלנו, המערכת פחות "טובה" עבור המאזין הספציפי מה"מושלמת" לא רק אם היא נשמעת לו פחות "טוב" מהמקור, אלא אפילו אם היא נשמעת לו יותר "טוב" מהמקור!!! כמו לדוגמה כאשר לפחות אחד מהבאים מתקיים:
שאלה מה זה היבט "טכני" כאן, אבל "טוב" לא קשור ל"טכני".אני לא מצליח לרדת לסוף דעתך.
האם אין דבר כזה יותר טוב אבסולוטי בהיבט הטכני?
לפי הצהרתנו/הגדרתנו, המערכת היא טובה יותר עבור מאזין ספציפי ככל שהצליל המושמע בה נשמע לו דומה יותר למקור. אם המאזין לא מצליח להבחין בשום הבדל, בשום סוג מוסיקה/צלילים, המערכת מושלמת עבורו.
המקבילה באודיו לדוגמת התוכנה הזו שנתת יכולה להיות מערכת שנכבית מעצמה, או שמשנה לעצמה את הווליום, או עוברת למקור אחר באמצע הנגינה, או מתחילה לצרצר פתאום, או שהדיסק נתקע, וכו'. לא נראה לי רלוונטי לדיון שלנו.כתוב תוכנה.
אחת תעבוד מקרטע והשניה תעבוד פיקס.
זה שאוהב תקלות במחשב יעדיף את המקרטע וזה שאוהב לעבוד חלק יעדיף את הפיקס.
מי מהתוכנות כתובה טוב יותר?
כלומר, במקרה הזה, כמו גם בכל האחרים, לא הייתה תגובה/הפרכה רלוואנטית לטענה שאפילו אם התכלית או whatever של מערכת היא "לשחזר" משהו, עדיין ייתכן שזה לא מה שהיא עושה, ושאי אפשר להסיק מהתכלית/whatever באופן תקף לגבי מה שהיא כן עושה.
אז לכל הדיון בשירשור הזה ובקודמיו הגעתי עם כל המטען הזה של הצבעה על טעויות בחשיבה, שלא הופרכו ולא קיבלו תגובה, או קיבלו תגובות לא רלוואנטיות, במשך חודשים, אלא רק לוחמה פסיכולוגית מהסוג המדכא. אז נהייתי כעוס, קצר רוח וצדקני...
וכך גם איבדתי את הסבלנות כלפי מי שמסתובב כאן ומקשקש על ה"מופרכות" של דברי, כאשר זה בעליל עניין מופרך מבחינתו לדון בו. כדי שמה שהוא אומר לא יהייה באוויר, הוא נדרש קודם כל להבין את הדברים, ואחר כך גם להפריך, ולהפריך ספציפית אותם (לא דברים שהוא ממציא במקומם בגלל חוסר-הבנה שזה לא אותו דבר, ומייחס אותם אלי). בינתיים לא זה ולא זה קרה.
זה שלא הבחנתי שאף אחד הפריך בינתיים איזושהי טענה מדברי לא אומר שהם נכונים, ולא מבטל את האפשרות שהם שגויים תפיסתית מהמסד עד הטפחות. לכל היותר זה רק אומר שעד להודעה חדשה, הם לפחות אינם "מופרכים"
כל זה אינו בא על תקן הצדקה עצמית, בקשה להבנה/רחמים, או בכלל, לכל היותר שיתוף במה שקרה איתי, והבעת צער על כך שנמר, ואולי גם אחרים, חטפו רסיסים והחזרות בגלל דברים שלא הם הגורמים להם.
ואני מקווה שהוא יעשה את זה בטיפול פרטני ולא על גבי הפורום.אני מקווה שתיישם בעתיד את תובנות ה-"אינטיליגנציה הרגשית" שכתבת עליהם ולא רק במישור התיאורתי.
חן חן לך, ובריאות.
עצלן מדי מכדי לטפל בשטויות של ענייני "אינטליגנציה רגשית", בפרטי או בכלל.ואני מקווה שהוא יעשה את זה בטיפול פרטני ולא על גבי הפורום.
אם אתה מסכים שהתכלית של מע' היא לשחזר 'משהו' הרי שבהכרח היא כן עושה זאת ועל מידת ההצלחה.
כלומר, במקרה הזה, כמו גם בכל האחרים, לא הייתה תגובה/הפרכה רלוואנטית לטענה שאפילו אם התכלית או whatever של מערכת היא "לשחזר" משהו, עדיין ייתכן שזה לא מה שהיא עושה, ושאי אפשר להסיק מהתכלית/whatever באופן תקף לגבי מה שהיא כן עושה.
אני ממש לא מסכים לתפיסה (היואלית ) שלמערכת בכלל יש תכלית/מטרה/ייעוד או איך שתקרא לזה, ובכללי בטח לא "שיחזור".אם אתה מסכים שהתכלית של מע' היא לשחזר 'משהו' הרי שבהכרח היא כן עושה זאת ועל מידת ההצלחה
אפשר להתווכח (אה כן והמשהו הזה נקרא הקלטה)
אני ממש לא מסכים לתפיסה (היואלית ) שלמערכת בכלל יש תכלית/מטרה/ייעוד או איך שתקרא לזה, ובכללי בטח לא "שיחזור".
למרות המחמאות הקודמות, אני תקוע מולך באותה נקודה...נו..
אז לאן אתה מנסה לגרור את הדיון?
האם למערכת יש רצונות משל עצמה?
האם אין לשאלה הזו תשובה ברורה וחד משמעית???
אחרת, מהי תכלית המערכת? מה הסיבה שאתה רכשת מערכת, וסוגים שונים של תיעוד מוסיקה??
אין כללים, הכל פתוח והרשות נתונה.
עמיר
אני טוען שבהכללה, כל אחד רוכש מערכת ומוסיקה כדי ליהנות מהם, ולכל אחד יכולה להיות צורת הנאה שונה.
נמר ייהנה ממהירות ורזולטיביות ושקיפות ושאר הפרמטרים שהוא ציין,
מישהו אחר למשל יהנה מתחושת הבעלות והיכולת להשוויץ,
אחר יהנה מהיכולת של המערכת לתת באס בבטן,
אחר מיכולתה להשמיע רביעיית מיתרים שהוא יכול לדמיין שנמצאת אצלו בחדר,
אחד כדי לפרק את המערכת לגורמיה, ללמוד איך היא בנוייה ולנסות לשפר אותה,
וייש כאלה שאפילו לא יודעים לאפיין מה הם מחפשים, אבל פשטו נהנים ממה שייש.
מי ביקש ממך לשקר במשהו??עמיר. אינני יכול לעשות שקר בליבי.
אני לא יכול לחשוב על דבר יותר אידיוטי לעשות מבחינתי.אני חושב שעבורך דווקא נכון לאמץ מתודה כמו שלו. אפשר תמיד לשפר אותה, לשדרג. אבל את הבסיס, הוא בהחלט נתן.
טעות?? פחחח!!!טעות,
לא הכל פתוח, והרשות לא נתונה "כרט בלנק"...
בחיים יש את דרך המלך, ואת אלה שבוחרים לחרוג מכל מסגרת ולנוע בשטח ללא פיקוח וללא הגנה...
מי אתה...??
בדיוק -- הכל סביב לאתר מה הטעם שלך ולא ללכת לפי מה שמישהו אחר חושב שאמור להתאים לכ-ו-ל-ם.האם כל הווריאציות השונות והמוטיבציות מתקיימות סביב הייעוד והמטרה של המערכת לנגן מוסיקה??
מתי תקלוט שאתה באמת לא מבין אותי ותניח לי?
האמן לי שאני מבין הרבה יותר ממה שאתה מבין.
גם באודיו...