אספרסו מוזיקה ושרת


ליאור

חבר משקיען
הודעות
636
מעורבות
409
נקודות
63
@gds
המערכת שלך, הרמקול שלך, כל רמקול, דוחף מולקולות אויר אחת על השניה, והן מתפשטות בחדר בצורת גל\ כמו אדווה במים.
כשהגלים מגיעים לאוזניים שלך, הן ממירות אותן לאות חשמלי שהמוח מפרש (כן, יש לכולנו ממיר ADC בילט אין).
אני לא כותב לך עובדות טרווויאליות כהתנשאות, אלא כיוון שאני מקבל שאצלך גם החלפת שקע או כבל חשמל משנים קצת את הגלים.

עם זאת, בוא נדמיין אקווריום 20 ליטר, או אקווריום 200 ליטר, או אקווריום 2 קוב.
אם אתה מפיל סדרת אבנים קטנות אחת אחרי השניה במרכז אקווריום 20 ליטר, האדווה מגיעה לדפנות, חוזרת ופוגעת בגלים שנוצרים מאבנים אחרות. אם אתה מפיל את אותה סידרת אבנים במרכז אקווריום 2 קוב, הרבה פחות גלים חוזרים ופוגעים.

כעת אם נמשיך עם האנלוגיה, דמיין את המיקום בו האבנים נזרקות לאקווריום (במרכז? ליד אחת הדפנות? בפינה?), ודמיין היכן אתה בודק את ה"בלגן" בין הגלים המתנגשים: במרכז? ב- 20% מרחק מהפינה? בנוסף, דמיין לך את צורות שונות של האקווריומים : מלבני, ריבועי, אובלי..
הדברים האלה משפיעים כל אופן התפשטות הגלים, מאוד.

כעת, הואיל ואודיו מתפזר בחדר בצורה דומה, והואיל וכך שכל המוסיקה ממנה אתה נהנה אינה אלה קלי קול שמגיעים לאוזניים, התנהגות החדר ביחס להתפזרות והחזרי הגלים היא דבר מאוד משפיע, כיוון שהיא מאוד משפיעה על אילו גלי קול (מוסיקה) מגיעים אל האוזניים, באיזה תזמון, באיזו עוצמה (חלקם "נבלעים" בהתאבכויות וכו.).
 
נערך לאחרונה ב:

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
גם כפתור טראבל משנה את הצליל, איך הוא לדעתך, האם הוא יכול לפתור בעיה אקוסטית?

איך נשמע דיפ של 12 DB ב 85 הרץ, הסאונד בבאסים חלש פי 4 בהשוואה לשאר הצלילים, באס מרוח במקצת ובעיקר השפעה על צלילים אחרים.
את זה לא תפתור לא בעזרת פעמונים, רזנטורים או כבלי חשמל (מכיר את כולם היטב, לכול היותר מדובר באביזרים היכולים "להרטיב" או "ליבש" במקצת את הסאונד).
2
לאחר התיקון האקוסטי ומיקום הרמקולים הבאסים נשמעים בעוצמה דומה לשאר הצלילים - רוחב ועומק הבמה השתפרו מאוד, אין התאבכויות, דבר הגורם לסאונד להישמע מדויק, חי ודינמי (מיקרו ומקרו).

השפעת משחק בכפתור טראבל לא מתאימה לתכלית הסונית שאני מחפש. מבחנתי זו הדגשה מיותרת וסינטטית שמסרסת את הורסיטליות של הגבוהים יותר מאשר מתקנת משהו. זה מאה שמונים מעלות שונה מפעולת טוויק יעודי שרק מוסיף ורחוק מלגרוע.
לגבי מה שאתה מתאר לעיל המושג עי פלטה אקוסטית או מספר פלטות לאחר מיקום משופר של הרמקולים, יתקבל על אותו טריגר באמצעות טוויקים. מבטיח לך שבפינס יותר איכותי.

מבס שעובר לנגן אינפורמציה ופחות מברבר או נמרח, לצד קבלת שיפור בבמה. דינמיקה אחידה ומשופרת על כל טווח הצלילים. ואני מוסיף צלילות ורמת הפרדה גבוה יותר זו החוזקה נטו של הטוויק.
 
נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,909
מעורבות
2,930
נקודות
113
לגבי מה שאתה מתאר לעיל המושג עי פלטה אקוסטית או מספר פלטות לאחר מיקום משופר של הרמקולים, יתקבל על אותו טריגר באמצעות טוויקים. מבטיח לך שבפינס יותר איכותי.

מבס שעובר לנגן אינפורמציה ופחות מברבר או נמרח, לצד קבלת שיפור בבמה. דינמיקה אחידה ומשופרת על כל טווח הצלילים. ואני מוסיף צלילות ורמת הפרדה גבוה יותר זו החוזקה נטו של הטוויק.
בהקשר זה בדיוק שאלתי אותך:
כמה לדעתך ההשפעה של רזונטורים?
  1. חלקי dB
  2. 1dB
  3. 2dB
  4. 3dB
  5. 6dB
  6. 10dB
  7. יותר
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
השפעת משחק בכפתור טראבל לא מתאימה לתכלית הסונית שאני מחפש. מבחנתי זו הדגשה מיותרת וסינטטית שמסרסת את הורסיטליות של הגבוהים יותר מאשר מתקנת משהו. זה מאה שמונים מעלות שונה מפעולת טוויק יעודי שרק מוסיף ורחוק מלגרוע.
לגבי מה שאתה מתאר לעיל המושג עי פלטה אקוסטית או מספר פלטות לאחר מיקום משופר של הרמקולים, יתקבל על אותו טריגר באמצעות טוויקים. מבטיח לך שבפינס יותר איכותי.

מבס שעובר לנגן אינפורמציה ופחות מברבר או נמרח, לצד קבלת שיפור בבמה. דינמיקה אחידה ומשופרת על כל טווח הצלילים. ואני מוסיף צלילות ורמת הפרדה גבוה יותר זו החוזקה נטו של הטוויק.
אשמח לדוגמא .
שמעתי מספר טוויקים . שמעתי גם הבדל .
לא מדובר באותה קטגוריה כלל .
במידה וכן באותה קטגוריה/ עוצמה / אימפקט - הרי זה מדיד.
אנו מדברים על אותה מערכת באותו חדר .
דבר לא משתנה למעט הטוויק.
אבל - אם יש לך כזה - אשמח להפניה ואז נוכל לבדוק
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,909
מעורבות
2,930
נקודות
113
לגבי מה שאתה מתאר לעיל המושג עי פלטה אקוסטית או מספר פלטות לאחר מיקום משופר של הרמקולים, יתקבל על אותו טריגר באמצעות טוויקים. מבטיח לך שבפינס יותר איכותי.

מבס שעובר לנגן אינפורמציה ופחות מברבר או נמרח, לצד קבלת שיפור בבמה. דינמיקה אחידה ומשופרת על כל טווח הצלילים. ואני מוסיף צלילות ורמת הפרדה גבוה יותר זו החוזקה נטו של הטוויק.
רק כדי לסבר את האוזן: רמקול במרחק 4 מ' מהמאזין שמנגן בעוצמה של 90dB SPL דורש הגברה של 16 ואט.
אם יש dip של 12dB ב-85Hz, אז בהנחה (הלא נכונה) שנוכל לפצות על כך ע"י תוספת הספק שייתן 12dB נוספים -- שקול להשמעה ב-102dB SPL, יידרש הספק של 254 ואט.

נראה לך שלרזונטורים המופלאים שלך יש השפעה שקולה לתוספת הגברה של 238W?

וחוצמזה, את התוספת הזו יש לתת רק בתדרים שסביב 85dB, ולא בתדרים אחרים.
האם יש לרזונטורים אפשרות כיוונון ל-85 הרץ דווקא ושלא ישפיעו בכלל מתחת ל-60 ומעל 100 הרץ?
תיקון בדיוק הזה רק RC יכול לתת, לא אקוסטיקה פאסיבית, אבל כשאתה מודד, אתה יכול לבדוק באיזה תדרים השפעת עם אקוסטיקה פאסיבית ובכמה, ולתקן במידת האפשר, לא הרבה יותר מדי ולא הרבה פחות מדי.

עם רזונטורים, אין לך מושג באיזה תדרים הם משפיעים וכמה. אתה מקבל שינוי, שאתה יכול להעדיף או לא, אבל זה לא תיקון הבעייה. זה לא בהכרח קשור לבעייה. לא בטוח שבכלל תזהה באוזן איפה וכמה הבעייה.

ועוד ב"פינס יותר איכותי"??? " דינמיקה אחידה ומשופרת על כל טווח הצלילים"??
 
נערך לאחרונה ב:

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
בהקשר זה בדיוק שאלתי אותך:
אתה רציני? אחרי כל הטוב הזה קיים הצורך לרוץ ולארוך מדידה להשתנות שהתקבלה ברמת נתוני db, מילא להוריד את הווליום.
 

נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,909
מעורבות
2,930
נקודות
113
אתה רציני? אחרי כל הטוב הזה קיים הצורך לרוץ ולארוך מדידת להשתנות ברמת נתוני db, מילא להוריד את הווליום.
אני רציני רק בזה שנראה לי שאין לך מושג ריאלי לגבי מידת ההשפעה של הרזונטורים וטוויקים אחרים שלך.
אני לא בטוח אפילו שאתה יודע מה זה dB ומה אומרים המספרים שלייד זה.
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
אשמח לדוגמא .
שמעתי מספר טוויקים . שמעתי גם הבדל .
לא מדובר באותה קטגוריה כלל .
במידה וכן באותה קטגוריה/ עוצמה / אימפקט - הרי זה מדיד.
אנו מדברים על אותה מערכת באותו חדר .
דבר לא משתנה למעט הטוויק.
אבל - אם יש לך כזה - אשמח להפניה ואז נוכל לבדוק
דן
מה כוונתך דבר לא משתנה למעט הטוויק?
כאשר משפט לפני כן אתה כותב שמעתי מספר טוויקים . שמעתי גם הבדל.
מקובל עלי ששמעת כי אכן זה שמיע. השאלה האם ערכת השוואה לאקוסטיקה הפסיבית שאתה אישית מיישם, ואם כן אשמח לדעת מה מסקנותיך. וכן זה מדיד.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
השפעת משחק בכפתור טראבל לא מתאימה למה שאני מחפש. מבחנתי זו הדגשה מיותרת וסינטטית שמסרסת את הורסיטליות של הגבוהים יותר מאשר מתקנת משהו. זה מאה שמונים מעלות מפעולת טוויק יעודי שרק מוסיף ורחוק מלגרוע.
לגבי מה שאתה מתאר לעיל המושג עי פלטה אקוסטית או מספר פלטות לאחר מיקום משופר של הרמקולים, יתקבל על אותו טריגר באמצעות טוויקים. מבטיח לך שבפינס יותר איכותי.

מבס שעובר לנגן אינפורמציה ופחות מברבר או נמרח, לצד קבלת שיפור בבמה. דינמיקה אחידה ומשופרת על כל טווח הצלילים. ואני מוסיף צלילות ורמת הפרדה גבוה יותר זו החוזקה נטו של הטוויק.
כרגיל אודיו במילים.

לצערי, אין מאחורי הפוסטים שלך דבר וחצי דבר מלבד אודיו במילים.

אין שום עדות לפלא הזה, שום תמונה, שום הסבר, רק מילים גבוהות.

מדובר בשמן נחשים מהסוג הנחות ביותר, ביחד עם ריקודי וודו לאור ירח.
מדובר בפוסט שהוא חד משמעית Void.

אנא שלח בבקשה צילום של המערכת שלך שנשכיל כולנו להבין איזו מערכת יש לך מאחורי כל הררי המילים הגבוהות, ביחד עם הסבר באילו בעיות נתקלת וכן מה עשית באמצעות אותם טווקים שהאנושות והמחקר טרם נתקלו בהם.

שלח בבקשה רשימה של אותם טוויקים, שם, דגם, איפה ממקמים את יצורי הפלא הללו, וקצת כללי אצבע לגבי השימוש בהם.

אולי בעקבות הגילוי המרעיש הזה נכתוב איזו תיזה ונגיש אותה לקבלת פרס או משהו...


רן
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,909
מעורבות
2,930
נקודות
113
איך בא לידי ביטוי תיקון דיפ 12db ב85 הרץ , מה מתקבל בצליל?
זה דיפ בתדר גבוה יחסית, אבל כשיש דיפ כזה ספציפית, אז הצליל פה באוקטבה השנייה שמתחת לדו האמצעי בפסנתר (ובכל כלי אחר שמנגן את הצליל הזה) נשמע הרבה יותר חלש מהצלילים בסביבתו. דיפ ב-40 הרץ הוא על מי באוקטבה+ נמוך יותר, שזה צליל שלא מרבים להגיע אליו.

index.jpg


ובהאזנה למוזיקה, לא בהכרח שמים לב לזה שיש שם חור, אבל כששמים לב, שמים לב גם שזה מתוקן.
 
  • Like
Reactions: arb

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
דן
מה כוונתך דבר לא משתנה למעט הטוויק?
כאשר משפט לפני כן אתה כותב שמעתי מספר טוויקים . שמעתי גם הבדל.
מקובל עלי ששמעת כי אכן זה שמיע. השאלה האם ערכת השוואה לאקוסטיקה הפסיבית שאתה אישית מיישם, ואם כן אשמח לדעת מה מסקנותיך. וכן זה מדיד.
לא ערכתי השוואה מחקרית(מדידה) כי אני מבין מה הטוויק עושה .אני מבין באיזה תדרים הוא יכול לגעת ובאיזה לא.
שמעתי הבדל חד משמעי והוא גם היה לטובה.אני גם מניח שבמימד הזמן בתדרים היותר גבוהים - יתכן שנראה הבדל מדיד.

פחות עניין אותי למדוד את זה כי אני יודע שהוא לא יכול לטפל ולהחזיר 12 די בי לחדר בתדרים של 100 הרץ וכו.
אם היה דבר כזה - אני הייתי כנראה יודע מזה .
כשאתה אומר שזה מדיד - האם תוכל לציין מה בדיוק היה ההבדל?
כוונתי היא כשאנחנו בודקים מוצר אקוסטי אנו משנים משתנה אחד בלבד. מודדים מערכת .מזהים בעיות .מניחים פאנל ומודדים וחוזר חלילה.כך אנו יודעים לזהות מה עובד ומה לא . מה יותר מדי ומה פחות מדי וכך גם לשמור על התכונות המועילות של המוצר למקרה שלנו ולמזהר את הפחות טובות.

בכל מקרה - אם יש לך הפניה אשמח לקבל.
ואגב,אני תמיד מתעניין גם בדברים שהם לא מדידים(בשלב זה או לידעתי או שצריך להשקיע אין סוף זמן כדי למצוא את ההדל) - ואני גם משתמש בהם ומשלם עליהם לא מעט כסף - אבל הם רק בסוף בסוף - אחרי שכל היסודות הם פיקס ככל הניתן.

ככלל ,אני מוצא את רוב מוצרי האקוסטיקה המחסריים כלא ממש יעילים למטרה שהם מצהירים ורוב נתוני החברות כלא נכונים - יש גם תקנה חדשה בארצות הברית לעניין הצגת מדידות מתחת ל 100 הרץ. תתפלא כמה חברות - לא מוכנות למסור דוחות מעבדה ואני מבין שזה או בגלל שאין להם כלל דוחות כאלה או שהם לא טובים.

ופה אני חד משמעית חושב - שחברות רמקולים ואקוסטיקה חייבות למסור דוחות שכאלה -גם כדי להבין את טיב המוצר וגם כדי שמי שמשתמש באקוסטיקה או RC ידע איך לטפל היטב במוצר,במה אפשר לטפל ובמה לא.
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
כמה אנשים יכולים להיות רעים.
למה ללכלך על מוצר שלא שמעתם,למה לזלזל בצורה כל כך מגעילה?
כשמישהו חס וחלילה פותח את הפה שלו על טרינוב רן מיד מסתער עליו,מעליב אותו,רומס אותו.אבל כשמגיע arb ואומר שיש לו מוצר מיוחד מיד התנפלות מכל עבר השמצות איך אתה מעז לספר לנו סיפורי סבתא והכי חשוב תביא לנו הוכחות מדעיות.

למה שלא תבחרו בדרך היותר מכבדת,תבקשו שידגים לכם ואם לא טוב אז לא טוב...
לא קרה כלום.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
כמה אנשים יכולים להיות רעים.
למה ללכלך על מוצר שלא שמעתם,למה לזלזל בצורה כל כך מגעילה?
כשמישהו חס וחלילה פותח את הפה שלו על טרינוב רן מיד מסתער עליו,מעליב אותו,רומס אותו.אבל כשמגיע arb ואומר שיש לו מוצר מיוחד מיד התנפלות מכל עבר השמצות איך אתה מעז לספר לנו סיפורי סבתא והכי חשוב תביא לנו הוכחות מדעיות.

למה שלא תבחרו בדרך היותר מכבדת,תבקשו שידגים לכם ואם לא טוב אז לא טוב...
לא קרה כלום.
תהיתי מתי תכנס. ממש הקוזק הנגזל.

שכחת לציין שאתה מוכר את הקפיצים והפעמונים הללו ויש לך אינטרס כספי מובהק.

(שים תמיד כוכבית גדולה ליד הדברים שלך, שיבינו את הקונטקסט.)

מה הקשר בין RC ו/או אקוסטיקה פאסיבית ו/או מוצרי אקוסטיקה פאסיבית, אשר כולם מבוססים על מדע, מחקר, ידע, הוכחות, גרפים ופטנטים רשומים, לבין מוצרי ה-וודו הללו?

יש כאן דיון מהבוקר, עם אנשים שרוצים לתקן בעיות אקוסטיות באמצעות החלפת ברגים בארון החשמל, הזזת מנורות בדירה על מנת לשפר את הפוקוס ותליית קוורצים על התקרה כדיי לשפר את הבאס.
זה משהו נורמלי בכלל??!

כל הוודו הזה, במקרה הטוב, משחק בטונאליות, הא ותו לא. עוד משחק. עוד אביזר טיפש.

איך זה בכלל קשור לתיקונים של 12DB בתדר מסוים?

אנשי הוודו תמיד חזקים בדיונים פילוסופים ולא בפתיחת הדלתות שלהם. זה תמיד בשושו.

מדובר תמיד ב- אוסף אנשים שהמערכת שלהם זה הסוד שלהם, אף פעם אי אפשר לשמוע את ה Wonder הזה, את אותן מערכות פלא, שהפיזיקה בחרה לדלג דווקא עליהן.

בניגוד אליך משה הנסער, או arb שמרבה במילים, אני לא רק מדבר וחופר על החשיבות של RC, אלא גם נותן למערכת לדבר, לסאונד לדבר, הרי זה העיקר, לא?
העובדה הפשוטה היא, שהיו כאן למעלה מ- 80 איש שונים בשנתיים האחרונות, אנשים אשר חלקם הצהירו שהם בזים ל RC אבל הגיעו מסקרנות.
אין שום בעיה, שיבואו, שישמעו, שיחוו מערכת מכוילת.

מישהו יכול לשמוע את המערכות מבוססות הוודו הללו?
חלילה את המערכת של arb?
מישהו בכלל יודע איזו מערכת יש לו, איזה נסיון יש לו, מישהו בכלל יודע איך קוראים לו?

זה הכל סודות.

אוסף של מילים שאין מאחוריהן כלום ושום דבר.

רן
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,071
מעורבות
3,078
נקודות
113
כמה אנשים יכולים להיות רעים.
למה ללכלך על מוצר שלא שמעתם,למה לזלזל בצורה כל כך מגעילה?
כשמישהו חס וחלילה פותח את הפה שלו על טרינוב רן מיד מסתער עליו,מעליב אותו,רומס אותו.אבל כשמגיע arb ואומר שיש לו מוצר מיוחד מיד התנפלות מכל עבר השמצות איך אתה מעז לספר לנו סיפורי סבתא והכי חשוב תביא לנו הוכחות מדעיות.

למה שלא תבחרו בדרך היותר מכבדת,תבקשו שידגים לכם ואם לא טוב אז לא טוב...
לא קרה כלום.

נדמה לי שדן ואני רשמנו ששמענו, הטענה אינה אם המוצר עושה או לא עושה שינוי בסאונד, אלה האם מסוגל לטפל בבעיות אקוסטיות כפי שתוארו במהלך השרשור, כאן התשובה היא חד משמעית לא.

באם אתה טוען אחרת, נשמח כולנו שתעלה הוכחה מדעית ומדידות לנושא יכולתם של פעמונים ורזונטורים בנוגע לתיקון דיפ בתחום 100 הרץ.
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
תהיתי מתי תכנס. ממש הקוזק הנגזל.

שכחת לציין שאתה מוכר את הקפיצים והפעמונים הללו ויש לך אינטרס כספי מובהק.

(שים תמיד כוכבית גדולה ליד הדברים שלך, שיבינו את הקונטקסט.)

מה הקשר בין RC ו/או אקוסטיקה פאסיבית ו/או מוצרי אקוסטיקה פאסיבית, אשר כולם מבוססים על מדע, מחקר, ידע, הוכחות, גרפים ופטנטים רשומים, לבין מוצרי ה-וודו הללו?

יש כאן דיון מהבוקר, עם אנשים שרוצים לתקן בעיות אקוסטיות באמצעות החלפת ברגים בארון החשמל, הזזת מנורות בדירה על מנת לשפר את הפוקוס ותליית קוורצים על התקרה כדיי לשפר את הבאס.
זה משהו נורמלי בכלל??!

כל הוודו הזה, במקרה הטוב, משחק בטונאליות, הא ותו לא. עוד משחק. עוד אביזר טיפש.

איך זה בכלל קשור לתיקונים של 12DB בתדר מסוים?

אנשי הוודו תמיד חזקים בדיונים פילוסופים ולא בפתיחת הדלתות שלהם. זה תמיד בשושו.

מדובר תמיד ב- אוסף אנשים שהמערכת שלהם זה הסוד שלהם, אף פעם אי אפשר לשמוע את ה Wonder הזה, את אותן מערכות פלא, שהפיזיקה בחרה לדלג דווקא עליהן.

בניגוד אליך משה הנסער, או arb שמרבה במילים, אני לא רק מדבר וחופר על החשיבות של RC, אלא גם נותן למערכת לדבר, לסאונד לדבר, הרי זה העיקר, לא?
העובדה הפשוטה היא, שהיו כאן למעלה מ- 80 איש שונים בשנתיים האחרונות, אנשים אשר חלקם הצהירו שהם בזים ל RC אבל הגיעו מסקרנות.
אין שום בעיה, שיבואו, שישמעו, שיחוו מערכת מכוילת.

מישהו יכול לשמוע את המערכות מבוססות הוודו הללו?
חלילה את המערכת של arb?
מישהו בכלל יודע איזו מערכת יש לו, איזה נסיון יש לו, מישהו בכלל יודע איך קוראים לו?

זה הכל סודות.

אוסף של מילים שאין מאחוריהן כלום ושום דבר.

רן
מבקש ממך רן לא לכנות אותי בשמות כי בקלות אני יכול לרדת לרמה שלך.
ולעניינו אף פעם לא הסתרתי את הטוויקים ,אני גם לא מרוויח מזה וכל מי שרצה לשמוע בא ושמע והתרשם מהרזונטורים.
ואם אתה בספק ישנם פה כמה עם מערכות על שרכשו את הרזונטורים(לא ממני שתהיה רגוע)ולא יכולים בלי למרות שמערכת שלהם מושקעת בטירוף.
רן יקירי אתה לא חייב לשמוע אבל אל תשמיץ אם לא שמעת.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
מבקש ממך רן לא לכנות אותי בשמות כי בקלות אני יכול לרדת לרמה שלך.
ולעניינו אף פעם לא הסתרתי את הטוויקים ,אני גם לא מרוויח מזה וכל מי שרצה לשמוע בא ושמע והתרשם מהרזונטורים.
ואם אתה בספק ישנם פה כמה עם מערכות על שרכשו את הרזונטורים(לא ממני שתהיה רגוע)ולא יכולים בלי למרות שמערכת שלהם מושקעת בטירוף.
רן יקירי אתה לא חייב לשמוע אבל אל תשמיץ אם לא שמעת.
סבבה משה.

כל אחד הבהיר איפה הוא עומד. נסיים כאן לפני שנגרר למקומות לא רצויים.

לילה טוב.

רן
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,362
מעורבות
1,769
נקודות
113
רק רוצה לומר שאני אין לי צד מוגדר בויכוח שהתפתח פה בפורום , זה נכון שאני בעד אקוסטיקה פסיבית ואקטיבית כי אני מודע הייטב שהם משפיעים דרמטית יותר מהטוויקים , אני גם משתמש בRC , אבל מצד שני יש לי שפע של רסונטורים נגד עיין הרע , פעמונים , SUGER CUBS , ואפילו צלחת הינדית בקוטר 25 ס"מ במרכז החדר , הדברים הללו עושים כן משהו , בעיקר בצלילות הגבוהים וקצת במיבנה הבמה , בעצם אני מתעסק הכל בכל ולא מובל בכלום , חשמל , טוויקים , אקוסטיקה פסיבית ואקטיבית , פעמונים , כל אשר תעלו על דעתכם ,אבל עוד פעם , מה שבעיקר משפיע היא המדידה , והאביזרים הקטנטנים כמו פעמונים בלתי ניתנים למדידה ,למרות שיוצרים משהו (אולי פסיכולוגי ) , לדעתי לא צריך לזלזל בכלום !
 
  • Like
Reactions: arb

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,494
מעורבות
516
נקודות
113
הדברים שאתה מתאר יכולים להכניס שינוי לטובה או לרעה כי זה עוד דבר בחלל שמתנגש עם גלים מסויימים בחדר. עד כמה זה שמיע זה כבר קשה לומר לרוב המראה לבדו והתחושה הכללית של הינה עשינו עוד משהו ה סימון וי הזה על אותו ה "אובייקט/שינוי/השקעה, עושה את שלו.
מעבר לזה השכל הישר בתחום מחפש תמיד מה להוסיף בלי קשר לתוצאה, רוב הדברים שאנחנו מוסיפים אין בהם באמת תועלת מבחינת צליל.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
בטח אהבת יותר פוסטים על טכנולוגיה נטו. עם או בלי רשותך, אכתוב גם בעתיד על ההיבטים שאינם טכנולוגים.

למה לדעתך היססתי (וכתבתי כך לדן) לפני שנכנסתי לזה? כי להתחיל לדבר על מניעי הזולת זה שדה מוקשים וזה היה ברור לי לחלוטין כשכתבתי מה שכתבתי.
"רשת בטחון" או הומור, בין אם מוצלח ובין אם כושל - הם לא שם מתוך מבוכה. נהפוך הוא, מתוך אמפתיה. כן, גם אליך גדי.
יצאתי מגדרי כדי להבהיר שזה לא עליך אישית - לא כל כך צלח העניין. אולי כי אתה משחק פה שח סימולטני נגד קבוצה וזה חוויה לא קלה בלשון המעטה.
אתה לא באמת יודע מה הרקע שלי ואם יש לי "ידע פסיכולוגי" כזה או אחר. אני משתדל מאוד, בכל עניין, לא לחטוא בכתיבה שמנמקת ממקום של "אוטוריטה" אלא להגביל את עצמי לאמירות שאפשר לספק להם סימוכין או שלקורא יש כלים משל עצמו לחזק או לקעקע אותם.
מצחיק שאתה כותב "קלישאות" - אתה יודע מה משותף לרוב הגדול של הקלישאות? הן בד"כ (אך לא תמיד כמובן) נכונות. סתם, סתם כתבת "קלישאות" ו-"שנה א' מבוא" כי נכנסת למגננה וחשבת שזו הרמה להנחתה.

אחד הדברים שאני אוהב אצלך זה שאתה לא מתעכב יותר מדי לחשוב איך אמירות (פרובוקטיביות לעתים) יתפסו דרך עינים של פורום. לא "משחק אותה על בטוח". אני פחות אמיץ מהבחינה הזו אבל אל תטעה לחשוב שאני ההיפך הגמור.
אני בטוח שנסתדר, בעיקר כי שנינו לא לוקחים את עצמנו יותר מדי ברצינות...
רועי
"נהפוך הוא, מתוך אמפתיה. כן, גם אליך גדי."

פשוט חצוף, מתנשא ואגו מניאק.

" אולי כי אתה משחק פה שח סימולטני נגד קבוצה וזה חוויה לא קלה בלשון המעטה"

נכון, זה קשה, אבל אם כבר קלטת אותי בכישוריך אני לא חלק מעדר של זומבים ועומד על שלי, זומבים לא רק בתחום האודיו. זה קעקועים, אינסטושים, בחירות במוזיקה, סוגי נופשים, כן, אני נון קונפורמיסט.

"אתה יודע מה משותף לרוב הגדול של הקלישאות? הן בד"כ (אך לא תמיד כמובן) נכונות"

מחזק קלישאה בקלישאה, יפה. רק שתזכור שפסיכולוגיה זה לא מינוס ועוד מינוס שווה פלוס.

"אני בטוח שנסתדר, בעיקר כי שנינו לא לוקחים את עצמנו יותר מדי ברצינות..."

לפי הספר ניטרלת את המצב בסוף ואני מקבל זאת בשמחה למרות שזה לא אותנטי.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
זו נקודה חשובה מאוד. קשה להמעיט בחשיבות בס שלא עוות וסורס...
החברה שעושים מיקס יכולים להעיד כמה קריטית ההשפעה של הבס על החוויה הנתפסת של כל שאר הצלילים (וזה אגב, כן קשור לפסיכואקוסטיקה).
לכן משחקים בהחלפת ברידג'ים וג'מפרים ברמקול אם יש אפשרות לכך יכולים לגרום לשינוי דרמטי באיזון הטונלי עקב שינויים מזערים בערכים שמשפיעים בגדול על הקרוסאובר, דבר שרצוי לבדוק לפני מדידה אקוסטית. בבקשה, תתחילו להרביץ.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור