אספרסו מוזיקה ושרת


AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
לא גיא לאאא. אני כל הזמן כותב שהבסיס הוא אקוסטיקה אתם לא מקבלים את העובדה שיש עוד מלבדו והגישה צריכה להיות הוליסטית ולא אקוסטיקה 90 והשאר 10.
לא גדי לאאא. אתה *לא* כל הזמן כותב שהבסיס הוא אקוסטיקה. אנא קרא את מה שאתה כותב:
כשאני נכנס לחדר אני לא ישר חושב על אקוסיטקה.
אני עובד לפי תרשים זרימה הכי בסיסי שאפשר וזה ללכת לארון החשמל לבדוק כל חלק וחלק מאיזה יצרן ואיך חוברו ועם מה. איזה קו נפרד, שקעים, סגירה של ברגים והסרת בידודים שלא גרמה לנזק סגירות חזקות מידי שהרסו את ההברגה והמגע נפגם, איזה כבלי חשמל בעיקר החתך, מסיר את מכסי הפלאגים (אם נראה שהתעסקו עם הכבל) בודק חיבורי הגידים, מברר לגבי היסטוריה של המכשירים לנסות להפליל שינויים שבוצעו בהם ובכבלים, איזה סטנד יש למערכת ואם הורכב עצמית האם זה נעשה כראוי, האם בנוסף לסטנד מטנפים את יכולותיו עם תוספות של משככים מיותרים, איזה תחתיות ספייקים יש לו ולרמקולים תחתיות מחורבנות הורסות ביג טיים, איזה סוג רצפה ומה מעליה, האם יש העמדה הגיונית של הרמקולים כהתחלה, איזה אקוסטיקה פאסיבית נקנתה ללא ידע מעמיק והיכן יושמה, חלונות וילונות ואז אכניס ציוד מדידה אקוסטי. מקווה שלא שכחתי משהו.
כלומר אקוסטיקה אצלך אחרונה אחרי הסוף.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
האם צריך להיות שם כדי להבין ש:
  • לא יתכן שהתיכנון של מה שלא קיים נעשה לפי מדידות אקוסטיות.
  • מזה שהחברה האמורה לא עשתה מדידות בכמה וכמה מוקדים באולם ועל הבמה לאחר שינויים כלשהם, אפילו קטנים, ובטח אחרי "מז'וריים", זו פשוט חוסר אחריות מקצועית.
???

ולגבי "לא ברור כמה "מז'וריים" הייו השינויים שנעשו. כנראה שלא הזיזו קירות", הצבעתי על כך שחסר נתון.
האם אתה יכול להסביר מה היו השינויים במקום להתלהם עלי אישית?
תוצאות הבדיקה היו פלאט וזמני ההדהוד המבוקשים הושגו לשביעות רצון וזה מה שנתבקש, החברה עבדה עם המהנדס האקוסטי לאורך כל הדרך והמוצר שהוזמן סופק לפי הדרישות לכן למדידות לאחר שינויים אין כל ערך כי די ברור שזה כבר לא יהיה פלאט אבל אנשי המוזיקה העדיפו זאת.
להסביר את השינויים יהיה קשה ללא תמונות אבל אומר לך שפונו טונות של בטון ופנלי עץ מחופי בד פורקו והושמו כאלה עם צורה שונה.
התלונה היתה משהו בסגנון של צליל יבש, אם אני הייתי משתמש בביטוי הזה היית כבר עונה איך מודדים יובש או לחות של צליל.
 

נערך לאחרונה ב:

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
לא גדי לאאא. אתה *לא* כל הזמן כותב שהבסיס הוא אקוסטיקה. אנא קרא את מה שאתה כותב:

כלומר אקוסטיקה אצלך אחרונה אחרי הסוף.
שוב מעוות את דברי. אני רוצה שהבדיקה האקוסטית תבוצע על רגליים איתנות ללא מתן לאפשרות שלא קשורה אליה לחבל בה. אתן לך דוגמה: הגעתי לאולם שמערכת ה PA הותקנה ע"י טכנאים שונים מעובדי האולם.
שמתי לב למרחק הגדול בין ההייפקים למיקום המגברים והסתכלתי על חתך כבלי הרמקול, מדדתי את המרחק והסתכלתי במנואל של המגברים שבטבלה היה ניכר בבירור שהכבלים שהם משתמשים בהם באולם דקים מידי וגורמים לבעיית דמפינג פאקטור, איך היית מעדיף לעשות בדיקה אקוסטית, עם הכבלים האלה או לאחר החלפה לכבלים מתאימים?
אני חושב שהמשפט הזה מסכם את כל מה שכתבתי. ביי ביי תמצאו לכם עכבר אחר לשחק איתו.
 
נערך לאחרונה ב:

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
קרא שוב את מה שכתבתי, במידה ועדיין לא הבנת, עמיר פירש עבורך את הדברים בצורה הכי לוגית שניתן.
הכל בסדר. זכותך לחשוב בצורה שאתה חושב. גם אם עדיין לא נחשפת לטוויקים איכותיים והשפעתם.
כשאתה מבצע תיקון אקוסטי בטוויקים, אתה מקבל את אותם המאפיינים שאתה מקבל בתוצאה מהטיפול באקוסטיקה פסבית מקבילה רק אם יותר דיוק.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
שוב מעוות את דברי. אני רוצה שהבדיקה האקוסטית תבוצע על רגליים איתנות ללא מתן לאפשרות שלא קשורה אליה לחבל בה.
ושוב מסבירים לך:


המדידות לא קשורות לברגים, למנורות בסלון המשפיעות על גובה הזמרת, לקוורצים, לשיכוך, לכבל של נורדוסט, לשקע של סיין, למדף החדש שהגיע במיוחד מיערות הגשם, או לזרוע החדשה של הפטיפון שלך.

רוצה לשחק עם כל הצעצועים הללו?
סבבה. בכיף.

...אחרי שפתרת את הבעיות המהותיות.

רן
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
הכל בסדר. זכותך לחשוב בצורה שאתה חושב. גם אם עדיין לא נחשפת לטוויקים איכותיים והשפעתם.
כשאתה מבצע תיקון אקוסטי בטוויקים, אתה מקבל את אותם המאפיינים שאתה מקבל בטיפול באקוסטיקה פסבית מקבילה רק אם יותר דיוק.

מה הקשר בין "איכות" הטוויקים לבין הבעיות שיש לך בסלון?
איך בכלל טוויק משפיע על בעיות אקוסטיות?

יש לך לינק לסיפור הזה? סוג של מאמר, ניסוי מתועד, צילומים מוכחים? גרפים? משהו?

זה פשוט הבל הבלים.
זה לא בגדר דיעה לגיטימית שצריך וחייבים לכבד אותה, אלו הם קישקושים בנוסח העולם שטוח וה CIA הכניס שבב מעקב לחיסוני הקורונה.

רן
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
רועי,

שוב - זה לא מתחרה אחד בשני- זו המצאה .או אגו כלשהוא.
כל מה שאמרת בסוף מסתכם בהרבה אגו שצריך לשחרר.
דווקא אלו שיודעים הכי הרבה - מבינים כמה הם לא יודעים דבר ויש להם עוד כל כך הרבה מה ללמוד.(ולכן חזקת המומחה נעלמת)
לעניין הכספי - אני חושב הפוך.הרבה יותר תוצאה בהרבה פחות כסף.
את הניסון הקודם לא זורקים -הוא נסיוו מועיל ורלוונטי.
בסוף אם אתה מודד את עצמך רק ביחס לעצמך(תקף לכולם) - יש לך רק מה להרוויח .
זה שיש יותר התעמקות טכנית - לא מוריד מהרומנטיקה שהיא הבסיס לסיבה שבכלל בגינה בא לך להשקיע בלימוד.
תלות במותגים כאלה או אחרים - גם אגו נקי.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
שוב מעוות את דברי. אני רוצה שהבדיקה האקוסטית תבוצע על רגליים איתנות ללא מתן לאפשרות שלא קשורה אליה לחבל בה. אתן לך דוגמה: הגעתי לאולם שמערכת ה PA הותקנה ע"י טכנאים שונים מעובדי האולם.
שמתי לב למרחק הגדול בין ההייפקים למיקום המגברים והסתכלתי על חתך כבלי הרמקול, מדדתי את המרחק והסתכלתי במנואל של המגברים שבטבלה היה ניכר בבירור שהכבלים שהם משתמשים בהם באולם דקים מידי וגורמים לבעיית דמפינג פאקטור, איך היית מעדיף לעשות בדיקה אקוסטית, עם הכבלים האלה או לאחר החלפה לכבלים מתאימים?
אני חושב שהמשפט הזה מסכם את כל מה שכתבתי. ביי ביי תמצאו לכם עכבר אחר לשחק איתו.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
לא הבנתי מה זה קשור .
חיברו לא נכון .צריך לחבר נכון.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,071
מעורבות
3,078
נקודות
113
הכל בסדר. זכותך לחשוב בצורה שאתה חושב. גם אם עדיין לא נחשפת לטוויקים איכותיים והשפעתם.
נחשפתי, לא אומר שהם לא משנים את הצליל, הם כן, אבל הם אינם מטפלים או יכולים לטפל בבעיות אקוסטיות.
כשאתה מבצע תיקון אקוסטי בטוויקים, אתה מקבל את אותם המאפיינים שאתה מקבל בתוצאה מהטיפול באקוסטיקה פסבית מקבילה רק אם יותר דיוק.
שלילי, אין דבר כזה תיקון אקוסטי בטוויקים כמו אלה הנזכרים למעלה, אין שום פעמון, רזונטור, מאמ"ת או כבל חשמל, כבל רמקול קריסטל או קריפטונייט שיתקן דיפ של 12DB ב 85 הרץ.
 

RB68

חבר משקיען
הודעות
716
מעורבות
587
נקודות
93
"לפני שמישהו יצעק פסיכולוגיה בגרוש"

ומה זה?

זה שאתה כבר יוצר לעצמך רשת ביטחון כי אתה לא משוכנע לגמרי שכל התובנות הפסיכולוגיות שציטטת מספר שנה א' מבוא לפסיכולוגיה לא יתקבלו כעוד ציטוטי קלישאות מראה שאין להתייחס בכובד ראש למה שכתבת.
אתה רהוט ומשכיל, ספץ טכנולוגי. אל תרעה בשדות שאינך בקיא בהם אפילו אם יש לך יכולת ניסוח אקדמית ותתגונן מראש ממבוכה עקב כך, "לפני שמישהו...פסיכולוגיה..גרוש..."
אהבתי יותר לקרוא פוסטים שלך בטכנולוגיה נטו.
בטח אהבת יותר פוסטים על טכנולוגיה נטו. עם או בלי רשותך, אכתוב גם בעתיד על ההיבטים שאינם טכנולוגים.

למה לדעתך היססתי (וכתבתי כך לדן) לפני שנכנסתי לזה? כי להתחיל לדבר על מניעי הזולת זה שדה מוקשים וזה היה ברור לי לחלוטין כשכתבתי מה שכתבתי.
"רשת בטחון" או הומור, בין אם מוצלח ובין אם כושל - הם לא שם מתוך מבוכה. נהפוך הוא, מתוך אמפתיה. כן, גם אליך גדי.
יצאתי מגדרי כדי להבהיר שזה לא עליך אישית - לא כל כך צלח העניין. אולי כי אתה משחק פה שח סימולטני נגד קבוצה וזה חוויה לא קלה בלשון המעטה.
אתה לא באמת יודע מה הרקע שלי ואם יש לי "ידע פסיכולוגי" כזה או אחר. אני משתדל מאוד, בכל עניין, לא לחטוא בכתיבה שמנמקת ממקום של "אוטוריטה" אלא להגביל את עצמי לאמירות שאפשר לספק להם סימוכין או שלקורא יש כלים משל עצמו לחזק או לקעקע אותם.
מצחיק שאתה כותב "קלישאות" - אתה יודע מה משותף לרוב הגדול של הקלישאות? הן בד"כ (אך לא תמיד כמובן) נכונות. סתם, סתם כתבת "קלישאות" ו-"שנה א' מבוא" כי נכנסת למגננה וחשבת שזו הרמה להנחתה.

אחד הדברים שאני אוהב אצלך זה שאתה לא מתעכב יותר מדי לחשוב איך אמירות (פרובוקטיביות לעתים) יתפסו דרך עינים של פורום. לא "משחק אותה על בטוח". אני פחות אמיץ מהבחינה הזו אבל אל תטעה לחשוב שאני ההיפך הגמור.
אני בטוח שנסתדר, בעיקר כי שנינו לא לוקחים את עצמנו יותר מדי ברצינות...
רועי
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,819
מעורבות
903
נקודות
113
חיפשתי ריגשון של מתפוצץ מצחוק לא מצאתי, אבל מה שרציתי להגיד זה תראו מי שמדבר!

כנ"ל לך התשובה האחרונה שלי לרועי.
ריגשון?
מאיפה הבאת את זה
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
נחשפתי, לא אומר שהם לא משנים את הצליל, הם כן, אבל הם אינם מטפלים או יכולים לטפל בבעיות אקוסטיות.

שלילי, אין דבר כזה תיקון אקוסטי בטוויקים כמו אלה הנזכרים למעלה, אין שום פעמון, רזונטור, מאמ"ת או כבל חשמל, כבל רמקול קריסטל או קריפטונייט שיתקן דיפ של 12DB ב 85 הרץ.

יפה התקדמנו. מה זה אומר מבחינתך שטוויק משנה את הצליל?. באיזה אופן זה משפיע על התוצאה עבורך. אתה יכול לשתף אותנו איך בא לידי ביטוי תיקון דיפ 12db ב85 הרץ , מה מתקבל בצליל?
 
נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
תוצאות הבדיקה היו פלאט וזמני ההדהוד המבוקשים הושגו לשביעות רצון וזה מה שנתבקש, החברה עבדה עם המהנדס האקוסטי לאורך כל הדרך והמוצר שהוזמן סופק לפי הדרישות לכן למדידות לאחר שינויים אין כל ערך כי די ברור שזה כבר לא יהיה פלאט אבל אנשי המוזיקה העדיפו זאת.
להסביר את השינויים יהיה קשה ללא תמונות אבל אומר לך שפונו טונות של בטון ופנלי עץ מחופי בד פורקו והושמו כאלה עם צורה שונה.
התלונה היתה משהו בסגנון של צליל יבש, אם אני הייתי משתמש בביטוי הזה היית כבר עונה איך מודדים יובש או לחות של צליל.
אכן מעניין היה לראות את התמונות, ומדידות אחרי השינויים, גם אם זה לא flat.
flat זו נקודת פתיחה, לא נקודת סיום, ואין שום בעייה עם הגדרת צליל כ"יבש".

אבל שאלה אם עקב "הרטבת" הצליל לא נוצרו בעיות חדשות של פיקים או דיפים מאוד גדולים בכל מיני מקומות באולם, שהיה צורך לטפל בהם, כך שאי ביצוע מדידות כדי לוודא שהכל תקין גם לאחר השינויים זה לא אחראי.

חוצמזה, זה ידוע שקשה מאוד לבצע תכנון אקוסטי טוב מראש, ולא מפתיע שנדרשים הרבה שינויים.
מה הקשר בין כל הסיפור הזה לבין טיפול אקוסטי ביתי??

שוב מעוות את דברי. אני רוצה שהבדיקה האקוסטית תבוצע על רגליים איתנות ללא מתן לאפשרות שלא קשורה אליה לחבל בה.
אבל רק מעטים מהדברים שציינת משפיעים בכלל על תוצאות מדידה.
ללכת לארון החשמל לבדוק כל חלק וחלק מאיזה יצרן ואיך חוברו ועם מה. איזה קו נפרד, שקעים, סגירה של ברגים והסרת בידודים שלא גרמה לנזק סגירות חזקות מידי שהרסו את ההברגה והמגע נפגם, איזה כבלי חשמל בעיקר החתך, מסיר את מכסי הפלאגים (אם נראה שהתעסקו עם הכבל) בודק חיבורי הגידים, מברר לגבי היסטוריה של המכשירים לנסות להפליל שינויים שבוצעו בהם ובכבלים,
בכל אלה קשה לי לדמיין מה ההשפעה עך המדידה.

איזה סטנד יש למערכת ואם הורכב עצמית האם זה נעשה כראוי, האם בנוסף לסטנד מטנפים את יכולותיו עם תוספות של משככים מיותרים, איזה תחתיות ספייקים יש לו ולרמקולים תחתיות מחורבנות הורסות ביג טיים,
אולי שיכוך דפוק במיוחד מאפשר רעידה רצינית שמשפיעה על הבאס, אבל אלה דברים ברמה של כמעט קילקול, ולרוב שומעים אותם באוזן. אחרת זה לא בהכרח משפיע על המדידה, שעיקרה קשור לחדר, לא לציוד.

איזה סוג רצפה ומה מעליה,
מה אתה עושה עם הרצפה ומה שעליה?

האם יש העמדה הגיונית של הרמקולים כהתחלה, איזה אקוסטיקה פאסיבית נקנתה ללא ידע מעמיק והיכן יושמה, חלונות וילונות
העמדה יכולה להשפיע, אבל גם לגביה וגם לגבי אקוסטיקה פאסיבית, אתה לא באמת יודע האם ובכמה מה משפר/מגריע. לא תמיד זה בהכרח משפיע בצורה שנדמה לך שזה משפיע, ולא תמיד זה הולך לפי ההיגיון שלך. אז אם כבר ברור שהולכים למדוד, אין טעם לנחש האם זה הגיוני או לא.

כך שהרוב המוחלט של מה שכתבת אינם תנאים מקדימים לביצוע מדידות.

אני חושב שהמשפט הזה מסכם את כל מה שכתבתי. ביי ביי תמצאו לכם עכבר אחר לשחק איתו.
כשעונים לך עניינית אתה מרגיש כמו עכבר שמשחקים בו? :(
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,071
מעורבות
3,078
נקודות
113
יפה התקדמנו. מה זה אומר מבחינתך שטוויק משנה את הצליל?. באיזה אופן זה משפיע על התוצאה עבורך. אתה יכול לשתף אותנו איך בא לידי ביטוי תיקון דיפ 12db ב85 הרץ , מה מתקבל בצליל?
גם כפתור טראבל משנה את הצליל, איך הוא לדעתך, האם הוא יכול לפתור בעיה אקוסטית?

איך נשמע דיפ של 12 DB ב 85 הרץ, הסאונד בבאסים חלש פי 4 בהשוואה לשאר הצלילים, באס מרוח במקצת ובעיקר השפעה על צלילים אחרים.
את זה לא תפתור לא בעזרת פעמונים, רזנטורים או כבלי חשמל (מכיר את כולם היטב, לכול היותר מדובר באביזרים היכולים "להרטיב" או "ליבש" במקצת את הסאונד).

לאחר התיקון האקוסטי ומיקום הרמקולים הבאסים נשמעים בעוצמה דומה לשאר הצלילים - רוחב ועומק הבמה השתפרו מאוד, אין התאבכויות, דבר הגורם לסאונד להישמע מדויק, חי ודינמי (מיקרו ומקרו).
 

RB68

חבר משקיען
הודעות
716
מעורבות
587
נקודות
93
לאחר התיקון האקוסטי ומיקום הרמקולים הבאסים נשמעים בעוצמה דומה לשאר הצלילים - רוחב ועומק הבמה השתפרו מאוד, אין התאבכויות, דבר הגורם לסאונד להישמע מדויק, חי ודינמי (מיקרו ומקרו).
זו נקודה חשובה מאוד. קשה להמעיט בחשיבות בס שלא עוות וסורס...
החברה שעושים מיקס יכולים להעיד כמה קריטית ההשפעה של הבס על החוויה הנתפסת של כל שאר הצלילים (וזה אגב, כן קשור לפסיכואקוסטיקה).
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
יפה התקדמנו. מה זה אומר מבחינתך שטוויק משנה את הצליל?
כמה לדעתך ההשפעה של רזונטורים?
  1. חלקי dB
  2. 1dB
  3. 2dB
  4. 3dB
  5. 6dB
  6. 10dB
  7. יותר
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
זו נקודה חשובה מאוד. קשה להמעיט בחשיבות בס שלא עוות וסורס...
החברה שעושים מיקס יכולים להעיד כמה קריטית ההשפעה של הבס על החוויה הנתפסת של כל שאר הצלילים (וזה אגב, כן קשור לפסיכואקוסטיקה).
מעבר להשפעה הכמותית,יש גם השפעה ב TIMING.
בקונטקטס של מדידות אקוסטיות ,אילו אזורים שנחשבים ל Minimum Phase - ז"א ההשפעה על האמפליטודה (גרף עקומת התדרים) תביא בהכרח להשפעה על התזמון.
הדיפ/פיק גורם לדיליי של אותו תדר ביחס לשאר התדרים וכאשר ממתנים אותו - רואים בבירור בכל הגרפים של ציר הזמן - איך גם הדיליי מתמתן.
זאת אומרת שבאוזן אתה מקבל יותר באס (בכפולות במקרה הזה) וגם אותו באס נשמע לא מנותק מהמערכת (מריחה/ BLOATED/ONE NOTE BASS).
 

RB68

חבר משקיען
הודעות
716
מעורבות
587
נקודות
93
רועי,

שוב - זה לא מתחרה אחד בשני- זו המצאה .או אגו כלשהוא.
כל מה שאמרת בסוף מסתכם בהרבה אגו שצריך לשחרר.
דווקא אלו שיודעים הכי הרבה - מבינים כמה הם לא יודעים דבר ויש להם עוד כל כך הרבה מה ללמוד.(ולכן חזקת המומחה נעלמת)
לעניין הכספי - אני חושב הפוך.הרבה יותר תוצאה בהרבה פחות כסף.
את הניסון הקודם לא זורקים -הוא נסיוו מועיל ורלוונטי.
בסוף אם אתה מודד את עצמך רק ביחס לעצמך(תקף לכולם) - יש לך רק מה להרוויח .
זה שיש יותר התעמקות טכנית - לא מוריד מהרומנטיקה שהיא הבסיס לסיבה שבכלל בגינה בא לך להשקיע בלימוד.
תלות במותגים כאלה או אחרים - גם אגו נקי.
דן,
הרי ברור לך שאתה לא צריך לשכנע אותי. "הרבה יותר תוצאה בהרבה פחות כסף" - זה נכון לטעמי ברמה של סדר גודל...
ובכל זאת, מתוך נסיון חיי, שכולל הרבה התעסקות באיך טכנולוגיה (או מוצר או פיצ'ר) נתפסת אצל הלקוח/ות שלה - ומה זה עושה להצלחה שלה:
לדעתי אתה ממעיט בגודל האתגר שתפיסת העולם שאתה מיצג (לשמחתי!) מציבה בפני חובבים רבים. "מסתכם בהרבה אגו"? - להשתחרר מהאגו זו לא משימה קלה, עבור אף אחד.
 

RB68

חבר משקיען
הודעות
716
מעורבות
587
נקודות
93
מעבר להשפעה הכמותית,יש גם השפעה ב TIMING.
בקונטקטס של מדידות אקוסטיות ,אילו אזורים שנחשבים ל Minimum Phase - ז"א ההשפעה על האמפליטודה (גרף עקומת התדרים) תביא בהכרח להשפעה על התזמון.
הדיפ/פיק גורם לדיליי של אותו תדר ביחס לשאר התדרים וכאשר ממתנים אותו - רואים בבירור בכל הגרפים של ציר הזמן - איך גם הדיליי מתמתן.
זאת אומרת שבאוזן אתה מקבל יותר באס (בכפולות במקרה הזה) וגם אותו באס נשמע לא מנותק מהמערכת (מריחה/ BLOATED/ONE NOTE BASS).
תעלה קצת דיפ/פיקס :p
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור