למה הכוונה "מערכות אודיו מפונפנות" ... ?
בעניין רום קורקשין יש סטאפים שפשוט חייבים לכייל אותם כמו שצריך עניין של התאמה/או/ו/החלל "הבעייתי" שבנמצא, אחרת זה פשוט נשמע גרוע על אף רמת ומחיר המוצרים עצמם. וכמו בכל דבר יש יתרונות ויש חסרונות, אכן, אין יש
לא קיימת מערכת אחת בעולם, אפילו לא בישראל שהפיזיקה דילגה עליה .
לכן, כל מערכת, באשר היא, בין אם היא יקרה, או זולה, בין אם המגבר תוצרת שוויצריה או הונגריה, בין אם הרמקול עלה 20,000 ש"ח או 2 מליון ש"ח, בין אם המשתמש בחר להשתמש בכבלי החשמל בקופסא, או אם המשתמש בחר לשחק ברשת החשמת הישראלית, ברגע שהמערכת תחובר ל Room Correction היא תקטין את המניפולציות והבעיות שיוצר החלל ולכן היא תרוויח בעשרות מונים.
אני מציע לך לקרוא, ללמוד ולהתנסות , במקום לכתוב על דברים שאין לך בהם מושג והבנה.
.
שיטה נוספת לטיפול בחדר והיא מקובלת בהחלט.
"ההתלהבות" ככל הנראה מהתוצאה ופחות לדעתי מהיישום.
כאשר התוצאה מרגשת אותך ומחלחלת בך, כבר שוכחים איפה וכמה הייתה מניפולציה על הסיגנל, וכמה נאבד בדרך.
העיקר ההרגשה ומה היא מייצרת ומציירת בראש ובלב ובעיקר בנשמה.
מדהים שעד היום אנשים לא מבינים מה זה Room Correction.
למעשה, כל המניפולציות על הסיגנל מבצע החדר, בין אם זה הקירות, התקרה, החומרים או השד יודע מה.
החדר מבצע מאות מניפולציות על הסאונד בכל רגע נתון. הוא לועס ובוחש את הסאונד וגורם לו להשמע שונה בתכלית השינוי בכל מקום ומקום.
ה- Room Correction מנסה, לא תמיד בהצלחה, להקטין את המניפולציות שמבצע החדר על הסיגנל.
רן