אספרסו מוזיקה ושרת


itay123

חבר משקיען
הודעות
3,883
מעורבות
2,609
נקודות
113
אם המכשיר לא חופר בהקלטה ומוציא ממנה כל פרט הכי קטן וזה כן כולל צפצוף או תדר כזה או אחר ואמביינס,
זה לעולם לא ידמה מוזיקה ריאליסטית
העיגול פינות מיועד לסתומי אוזניים

מכשיר לא צריך לחפור.
נקודה!

במידה ואצלך התוצאה חופרת,
ממליץ לשנות כיוון.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,883
מעורבות
2,609
נקודות
113
עדיף מאשר להיות זקן עם אוזניים סתומות שלא מבין בסאונד. הרי 80 אחוז מהאנשים פה ציודופילים שלא אחזו בחייהם בכלי נגינה או עמדו על במה ויודעים מהי טונליות נכונה של כלי.
פותח השרשור ביקש המלצה וקיבל רעיון מעולה להתנסות במוצרים לא פחות ממדהימים, כי מה לעשות, המכשירים שלהם בטופ!

תשאיר זאת כהמלצה, ולא כ "עובדה" (שרחוקה מהאמת).
 

קודו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
437
מעורבות
232
נקודות
43

נגן קטן ומצויין (ולא יקר) limetree Bridge
של חברת lindemann - משלוח מגיע לאחר החג.
 

atmos

אוהב את התחום
הודעות
422
מעורבות
127
נקודות
43
הצורך או ההכרח לדעת לנגן פיזית באינסטרומנט כזה או אחר ולהיות בעל מערכת קצה, הנחה מגוכחת וחסרת שחר,
רוב רובם של המוזיקאים ממה שראיתי לפחות ועקבתי מסתפקים בכלי הנגינה של עצמם להעברת מוזיקה של עצמם ושל אחרים בשביל הרגש בעיקר.
ו/או מסתפקים באיזו מערכת ווינטאג סולידית שנמצאת באיזו ספרייה ולא קשורה לכלום.

וכמובן יש גם מוזיקאים שהם גם אודיופילים.
אבל לדעתי מעט מאוד.

אגב אני ניגנתי על גיטרה קלאסית ואורגן החל מגיל 13 וגיטרה חשמלית בגיל 16 ויחד עם 3 חברים בתיכון היה לנו מעין להקה, שם הייתי הסולן וגיטריסט.

נוסטלגיה.......
לרוב המוזיקאים אין סכומי עתק לשלם על מערכות אודיו מפונפנות (שרק מתקרבות לדבר האמיתי, אבל לא שם), ואם בכל זאת יש תקציב, מעדיפים להשקיע ברכישת כלי נגינה טובים יותר.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,883
מעורבות
2,609
נקודות
113
לרוב המוזיקאים אין סכומי עתק לשלם על מערכות אודיו מפונפנות (שרק מתקרבות לדבר האמיתי, אבל לא שם), ואם בכל זאת יש תקציב, מעדיפים להשקיע ברכישת כלי נגינה טובים יותר.

ידידי
מאיפה ההנחות הנ"ל?

מערכת זה מותרות
כל אדם בין אם זה אומן או כל בעל תפקיד אחר, או כל אדם אחר, מחליט החלטה אם להשקיע במותרות או לא

מתקשר לכל דבר שמוגדר כמותרות.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,349
מעורבות
884
נקודות
113
אם המכשיר לא חופר בהקלטה ומוציא ממנה כל פרט הכי קטן וזה כן כולל צפצוף או תדר כזה או אחר ואמביינס,
זה לעולם לא ידמה מוזיקה ריאליסטית
העיגול פינות מיועד לסתומי אוזניים
בדרך כלל אותם מכשירים שמדגישים את הציפצופים והתדרים כמו אילו שאתה אוהב - מאבדים ומסתירים את החשוב במוסיקה.
להגיד שמכשיר מסוים "קורע את כולם" , לא מעיד דבר על המכשיר אלא על חוסר הניסיון של הכותב.
 

atmos

אוהב את התחום
הודעות
422
מעורבות
127
נקודות
43
תשאיר זאת כהמלצה, ולא כ "עובדה" (שרחוקה מהאמת).
מכשיר לא צריך לחפור.
נקודה!

במידה ואצלך התוצאה חופרת,
ממליץ לשנות כיוון.
מכשיר לא צריך לחפור.
נקודה!

במידה ואצלך התוצאה חופרת,
ממליץ לשנות כיוון.
התוצאה ממש לא חופרת. להיפך, היא נשארת מוזיקלית כל הזמן רק חושפת את כל הפרטים בהקלטה
 

atmos

אוהב את התחום
הודעות
422
מעורבות
127
נקודות
43
תשאיר זאת כהמלצה, ולא כ "עובדה" (שרחוקה מהאמת).
למה? כי זה לא נקנה מהיבואן רג׳ואן?
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
התוצאה ממש לא חופרת. להיפך, היא נשארת מוזיקלית כל הזמן רק חושפת את כל הפרטים בהקלטה
הכוונה של החברים פה - היא לא פירוט ופרטים. רובם מחפשים את הפרטים - כן וגם לדעתי זה חובה.כמה שיותר פרטים,דקיי- עדיף וקרוב יותר למוזיקה.

אתה רשמת "חופר" - שזה משהו אחר לגמרי מפרטים.

מערכת מפורטת היא לא מערכת חופרת.

מערכת חופרת היא מערכת שמרגישה לא טבעית ועשויה ואין שום קשר לפרטים שהם דבר מבורך.
 

atmos

אוהב את התחום
הודעות
422
מעורבות
127
נקודות
43
בדרך כלל אותם מכשירים שמדגישים את הציפצופים והתדרים כמו אילו שאתה אוהב - מאבדים ומסתירים את החשוב במוסיקה.
להגיד שמכשיר מסוים "קורע את כולם" , לא מעיד דבר על המכשיר אלא על חוסר הניסיון של הכותב.
ואתה תמשיך לדמיין שרזונטרים ופעמונים משפרים את הצליל
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,883
מעורבות
2,609
נקודות
113
למה? כי זה לא נקנה מהיבואן רג׳ואן?

לא זוכר אותך כ "טרול"

ה T2 היה אצלי לפני מספר שנים
המשכתי הלאה.

והמבין יבין.

בכל אופן
שמור על כבודך ועל כבוד השרשור והפותח אותו.

חג שמח שיהיה לך.

.
 

atmos

אוהב את התחום
הודעות
422
מעורבות
127
נקודות
43
לא זוכר אותך כ "טרול"

ה T2 היה אצלי לפני מספר שנים
המשכתי הלאה.

והמבין יבין.

בכל אופן
שמור על כבודך ועל כבוד השרשור והפותח אותו.

חג שמח שיהיה לך.

.
אותך אני זוכר כפוליטיקאי
Lumin x-1 כנראה לא שמעת
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,883
מעורבות
2,609
נקודות
113
על סמך ה T2
וויתרתי על התענוג.

יש לי הערכה לחברה
אך פחות בשבילי.
 

atmos

אוהב את התחום
הודעות
422
מעורבות
127
נקודות
43
איזה דגם, לחברה יש מספר דגמים.
בכל מקרה, לרשום "קורע את כולם", זה לא רציני מבלי להתייחס לדגם ספציפי, מה גם שתיתכן תוצאה שונה בסטאפ שונה.
דגם ספציפי - x-1
אבל מניח שלא בתקציב של פותח השרשור.
החל ה- T-3 החדש ו-p1
אני חוזר ואומר שאין סטרימר שמתקרב לרמה הזו
לא מלקו (צר לי, היה לי בעבר את ה-Z)ובטח שלא innuos ורוקנה
 

Vivaldi Audio

עוסק בתחום
הודעות
404
מעורבות
337
נקודות
63
מי שמנגן על כלי מרגיש את הסאונד אחרת, לא רק בגלל שהוא נמצה ליד הכלי מאשר המאזין אלא כי הוא מרגיש את הויברציות ואת הכלי עצמו. אבל בכלל, כשמנגנים מרוכזים במוזיקה והיצירה, לא מעניין אותך הסאונד אלא רגש. זאת המטרה, ככה לימדו אותי.

(ניגנתי 8 שנים פסנתר כנף)

אין שום אבל שום יתרון למוזיקאי על אודיופיל, רוב המוזיקאים בכלל לא צריכים מערכת סאונד בומבסטית
מיכאל, את המוזיקאי לא מעניין הסאונד, קרי, הצליל? אם כן, בשביל מה פסנתר כנף אם אפשר פסנתר עומד משוק הפשפשים שנשמע כמו פח?
ולמה לא לנגן על חלילית מפלסטיק?
קשה לי להאמין שיהיה מוזיקאי שיסכים עם הטענה שלך. הרי לצליל, למרקם שלו, לתהודה, ליופי, יש חלק עצום במערך המוזיקלי. מוזיקאים עובדים שנים, ולפעמים כל החיים, על הצליל שלהם.
זה אחד.
שנית, רגש הוא אחת המטרות, ובוודאי לא המטרה היחידה, אחרת הכל יישמע קליידרמן.
שלישית, למה אתה מתכוון שלמוזיקאי אין יתרון על אודיופיל? במה אין לו יתרון? לא ברור.
רביעית, מסכים אתך, רוב המוזיקאים לא זקוקים ולא מחזיקים אפילו מערכת צנועה, שלא לדבר על בומבסטית. אם כי כאן, כמו בכל תחום, זה נוגע לסקרנות. מוזיקאי שלא תקוע בכלי שלו וברפרטואר שלו, כמו רוב רובם של המוזיקאים, ירצה מן הסתם להכיר מוזיקה אחרת. ומן הסתם, הוא יעדיף לשמוע אותה חיה, או לקרוא פרטיטורות. אין הרבה המקרים שבהם הוא יעלה בדעתו לבנות מערכת מפוארת כדי לספק את הסקרנות שלו.
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,493
מעורבות
516
נקודות
113
למה הכוונה "מערכות אודיו מפונפנות" ... ?
בעניין רום קורקשין יש סטאפים שפשוט חייבים לכייל אותם כמו שצריך עניין של התאמה/או/ו/החלל "הבעייתי" שבנמצא, אחרת זה פשוט נשמע גרוע על אף רמת ומחיר המוצרים עצמם. וכמו בכל דבר יש יתרונות ויש חסרונות, אכן, אין יש מאיין.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,737
מעורבות
1,434
נקודות
113
מיכאל, את המוזיקאי לא מעניין הסאונד, קרי, הצליל? אם כן, בשביל מה פסנתר כנף אם אפשר פסנתר עומד משוק הפשפשים שנשמע כמו פח?
ולמה לא לנגן על חלילית מפלסטיק?
קשה לי להאמין שיהיה מוזיקאי שיסכים עם הטענה שלך. הרי לצליל, למרקם שלו, לתהודה, ליופי, יש חלק עצום במערך המוזיקלי. מוזיקאים עובדים שנים, ולפעמים כל החיים, על הצליל שלהם.
זה אחד.
שנית, רגש הוא אחת המטרות, ובוודאי לא המטרה היחידה, אחרת הכל יישמע קליידרמן.
שלישית, למה אתה מתכוון שלמוזיקאי אין יתרון על אודיופיל? במה אין לו יתרון? לא ברור.
רביעית, מסכים אתך, רוב המוזיקאים לא זקוקים ולא מחזיקים אפילו מערכת צנועה, שלא לדבר על בומבסטית. אם כי כאן, כמו בכל תחום, זה נוגע לסקרנות. מוזיקאי שלא תקוע בכלי שלו וברפרטואר שלו, כמו רוב רובם של המוזיקאים, ירצה מן הסתם להכיר מוזיקה אחרת. ומן הסתם, הוא יעדיף לשמוע אותה חיה, או לקרוא פרטיטורות. אין הרבה המקרים שבהם הוא יעלה בדעתו לבנות מערכת מפוארת כדי לספק את הסקרנות שלו.

זאת פונקציה ברובו של מוזיקאי להוציא צליל.
Trust me זה לא אורגנית
 

atmos

אוהב את התחום
הודעות
422
מעורבות
127
נקודות
43
מיכאל, את המוזיקאי לא מעניין הסאונד, קרי, הצליל? אם כן, בשביל מה פסנתר כנף אם אפשר פסנתר עומד משוק הפשפשים שנשמע כמו פח?
ולמה לא לנגן על חלילית מפלסטיק?
קשה לי להאמין שיהיה מוזיקאי שיסכים עם הטענה שלך. הרי לצליל, למרקם שלו, לתהודה, ליופי, יש חלק עצום במערך המוזיקלי. מוזיקאים עובדים שנים, ולפעמים כל החיים, על הצליל שלהם.
זה אחד.
שנית, רגש הוא אחת המטרות, ובוודאי לא המטרה היחידה, אחרת הכל יישמע קליידרמן.
שלישית, למה אתה מתכוון שלמוזיקאי אין יתרון על אודיופיל? במה אין לו יתרון? לא ברור.
רביעית, מסכים אתך, רוב המוזיקאים לא זקוקים ולא מחזיקים אפילו מערכת צנועה, שלא לדבר על בומבסטית. אם כי כאן, כמו בכל תחום, זה נוגע לסקרנות. מוזיקאי שלא תקוע בכלי שלו וברפרטואר שלו, כמו רוב רובם של המוזיקאים, ירצה מן הסתם להכיר מוזיקה אחרת. ומן הסתם, הוא יעדיף לשמוע אותה חיה, או לקרוא פרטיטורות. אין הרבה המקרים שבהם הוא יעלה בדעתו לבנות מערכת מפוארת כדי לספק את הסקרנות שלו.
כל מילה!
למשל הכנר Joshua Bell שרכש את הסטרדיוואריוס של הוברמן (שיוצר ב-1713) ב-4 מליון דולר
 

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,435
מעורבות
710
נקודות
113
יש פער גדול, ובלתי ניתן לגישור לעיתים בין עמדת היוצר לעמדת המאזין /פרשן. גם ריגשית וגם פיזית - הבמה מהשורה החמישית היא לא אותה במה כמו בבמה עצמה , והצליל גם.
כל אומן מחפש את הסאונד שהוא אוהב ושמדבר אליו ריגשית. וזה במקרה הטוב, מניח שרוב האומנים משאירים את הצד הטכני לטכנאי אולפן מאסטרינג וכולי. לא דיברתי עם הרבה אומנים זמרים נגנים, אבל אלו שדיברתי איתם האודיופיליה רחוקה מהם ממש. בכלל, כמעט בכל תחום נדיר למצוא בעל מקצוע שהפרספקטיבה שלו והשאיפה לשלמות היא רחבה. סך הכל זמר או נגן נמצא על הבמה , עושה את הקטע שלו ועסוק בעולם שלו- אודיופילה היא בדרך כלל לא בתפריט. אומן רוצה לצעוק את האומנות שלו ושכולם ישמעו ובדרך כלל לא משנה איך ...
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,071
מעורבות
3,078
נקודות
113
דגם ספציפי - x-1
אבל מניח שלא בתקציב של פותח השרשור.
החל ה- T-3 החדש ו-p1
אני חוזר ואומר שאין סטרימר שמתקרב לרמה הזו
לא מלקו (צר לי, היה לי בעבר את ה-Z)ובטח שלא innuos ורוקנה
גם ה x1 וגם ה T3 מצויינים אבל בהשוואה למתחרה הישיר Aurander A30, W20SE בהתאמה הם מחווירים, כנ"ל בהשוואה ל Taiko SGM, פינק פואן 2.16 , Antipods Oldera, K50 ועוד הרבה אחרים...

לכן לצאת בהצהרה ש X הוא הטוב מכולם מבלי לבדוק במערכת שלך זו אמירה שאין לה ביסוס היות שגם אם שרת X הוא הטוב ביותר, שום דבר לא מבטיח שבמערכת שלך הוא יתפקד טוב יותר גם מרכיב העולה הרבה פחות.

לדוגמה, ה Taiko SGM יהיה במיטבו בחיבור usb וזה ע"פ היצרן, שרתים אחרים כמו ה Grimm במיטבם בחיבור AES , במידה והדאק של פותח השרשור במיטבו בחיבור AES מה הטעם להשקיע במכונה כמו הTaiko ?

לבסוף, פותח השרשור ביקש המלצה לשרת, שרת = איחסון מקומי. לאף אחד מהפתרונות של לומין אין איחסון מקומי.
 

נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור