אם המכשיר לא חופר בהקלטה ומוציא ממנה כל פרט הכי קטן וזה כן כולל צפצוף או תדר כזה או אחר ואמביינס,
זה לעולם לא ידמה מוזיקה ריאליסטית
העיגול פינות מיועד לסתומי אוזניים
מכשיר לא צריך לחפור.
נקודה!
במידה ואצלך התוצאה חופרת,
ממליץ לשנות כיוון.
אם המכשיר לא חופר בהקלטה ומוציא ממנה כל פרט הכי קטן וזה כן כולל צפצוף או תדר כזה או אחר ואמביינס,
זה לעולם לא ידמה מוזיקה ריאליסטית
העיגול פינות מיועד לסתומי אוזניים
עדיף מאשר להיות זקן עם אוזניים סתומות שלא מבין בסאונד. הרי 80 אחוז מהאנשים פה ציודופילים שלא אחזו בחייהם בכלי נגינה או עמדו על במה ויודעים מהי טונליות נכונה של כלי.
פותח השרשור ביקש המלצה וקיבל רעיון מעולה להתנסות במוצרים לא פחות ממדהימים, כי מה לעשות, המכשירים שלהם בטופ!
לרוב המוזיקאים אין סכומי עתק לשלם על מערכות אודיו מפונפנות (שרק מתקרבות לדבר האמיתי, אבל לא שם), ואם בכל זאת יש תקציב, מעדיפים להשקיע ברכישת כלי נגינה טובים יותר.הצורך או ההכרח לדעת לנגן פיזית באינסטרומנט כזה או אחר ולהיות בעל מערכת קצה, הנחה מגוכחת וחסרת שחר,
רוב רובם של המוזיקאים ממה שראיתי לפחות ועקבתי מסתפקים בכלי הנגינה של עצמם להעברת מוזיקה של עצמם ושל אחרים בשביל הרגש בעיקר.
ו/או מסתפקים באיזו מערכת ווינטאג סולידית שנמצאת באיזו ספרייה ולא קשורה לכלום.
וכמובן יש גם מוזיקאים שהם גם אודיופילים.
אבל לדעתי מעט מאוד.
אגב אני ניגנתי על גיטרה קלאסית ואורגן החל מגיל 13 וגיטרה חשמלית בגיל 16 ויחד עם 3 חברים בתיכון היה לנו מעין להקה, שם הייתי הסולן וגיטריסט.
נוסטלגיה.......
לרוב המוזיקאים אין סכומי עתק לשלם על מערכות אודיו מפונפנות (שרק מתקרבות לדבר האמיתי, אבל לא שם), ואם בכל זאת יש תקציב, מעדיפים להשקיע ברכישת כלי נגינה טובים יותר.
בדרך כלל אותם מכשירים שמדגישים את הציפצופים והתדרים כמו אילו שאתה אוהב - מאבדים ומסתירים את החשוב במוסיקה.אם המכשיר לא חופר בהקלטה ומוציא ממנה כל פרט הכי קטן וזה כן כולל צפצוף או תדר כזה או אחר ואמביינס,
זה לעולם לא ידמה מוזיקה ריאליסטית
העיגול פינות מיועד לסתומי אוזניים
תשאיר זאת כהמלצה, ולא כ "עובדה" (שרחוקה מהאמת).
מכשיר לא צריך לחפור.
נקודה!
במידה ואצלך התוצאה חופרת,
ממליץ לשנות כיוון.
התוצאה ממש לא חופרת. להיפך, היא נשארת מוזיקלית כל הזמן רק חושפת את כל הפרטים בהקלטהמכשיר לא צריך לחפור.
נקודה!
במידה ואצלך התוצאה חופרת,
ממליץ לשנות כיוון.
למה? כי זה לא נקנה מהיבואן רג׳ואן?תשאיר זאת כהמלצה, ולא כ "עובדה" (שרחוקה מהאמת).
הכוונה של החברים פה - היא לא פירוט ופרטים. רובם מחפשים את הפרטים - כן וגם לדעתי זה חובה.כמה שיותר פרטים,דקיי- עדיף וקרוב יותר למוזיקה.התוצאה ממש לא חופרת. להיפך, היא נשארת מוזיקלית כל הזמן רק חושפת את כל הפרטים בהקלטה
ואתה תמשיך לדמיין שרזונטרים ופעמונים משפרים את הצלילבדרך כלל אותם מכשירים שמדגישים את הציפצופים והתדרים כמו אילו שאתה אוהב - מאבדים ומסתירים את החשוב במוסיקה.
להגיד שמכשיר מסוים "קורע את כולם" , לא מעיד דבר על המכשיר אלא על חוסר הניסיון של הכותב.
למה? כי זה לא נקנה מהיבואן רג׳ואן?
אותך אני זוכר כפוליטיקאילא זוכר אותך כ "טרול"
ה T2 היה אצלי לפני מספר שנים
המשכתי הלאה.
והמבין יבין.
בכל אופן
שמור על כבודך ועל כבוד השרשור והפותח אותו.
חג שמח שיהיה לך.
.
דגם ספציפי - x-1איזה דגם, לחברה יש מספר דגמים.
בכל מקרה, לרשום "קורע את כולם", זה לא רציני מבלי להתייחס לדגם ספציפי, מה גם שתיתכן תוצאה שונה בסטאפ שונה.
מיכאל, את המוזיקאי לא מעניין הסאונד, קרי, הצליל? אם כן, בשביל מה פסנתר כנף אם אפשר פסנתר עומד משוק הפשפשים שנשמע כמו פח?מי שמנגן על כלי מרגיש את הסאונד אחרת, לא רק בגלל שהוא נמצה ליד הכלי מאשר המאזין אלא כי הוא מרגיש את הויברציות ואת הכלי עצמו. אבל בכלל, כשמנגנים מרוכזים במוזיקה והיצירה, לא מעניין אותך הסאונד אלא רגש. זאת המטרה, ככה לימדו אותי.
(ניגנתי 8 שנים פסנתר כנף)
אין שום אבל שום יתרון למוזיקאי על אודיופיל, רוב המוזיקאים בכלל לא צריכים מערכת סאונד בומבסטית
מיכאל, את המוזיקאי לא מעניין הסאונד, קרי, הצליל? אם כן, בשביל מה פסנתר כנף אם אפשר פסנתר עומד משוק הפשפשים שנשמע כמו פח?
ולמה לא לנגן על חלילית מפלסטיק?
קשה לי להאמין שיהיה מוזיקאי שיסכים עם הטענה שלך. הרי לצליל, למרקם שלו, לתהודה, ליופי, יש חלק עצום במערך המוזיקלי. מוזיקאים עובדים שנים, ולפעמים כל החיים, על הצליל שלהם.
זה אחד.
שנית, רגש הוא אחת המטרות, ובוודאי לא המטרה היחידה, אחרת הכל יישמע קליידרמן.
שלישית, למה אתה מתכוון שלמוזיקאי אין יתרון על אודיופיל? במה אין לו יתרון? לא ברור.
רביעית, מסכים אתך, רוב המוזיקאים לא זקוקים ולא מחזיקים אפילו מערכת צנועה, שלא לדבר על בומבסטית. אם כי כאן, כמו בכל תחום, זה נוגע לסקרנות. מוזיקאי שלא תקוע בכלי שלו וברפרטואר שלו, כמו רוב רובם של המוזיקאים, ירצה מן הסתם להכיר מוזיקה אחרת. ומן הסתם, הוא יעדיף לשמוע אותה חיה, או לקרוא פרטיטורות. אין הרבה המקרים שבהם הוא יעלה בדעתו לבנות מערכת מפוארת כדי לספק את הסקרנות שלו.
כל מילה!מיכאל, את המוזיקאי לא מעניין הסאונד, קרי, הצליל? אם כן, בשביל מה פסנתר כנף אם אפשר פסנתר עומד משוק הפשפשים שנשמע כמו פח?
ולמה לא לנגן על חלילית מפלסטיק?
קשה לי להאמין שיהיה מוזיקאי שיסכים עם הטענה שלך. הרי לצליל, למרקם שלו, לתהודה, ליופי, יש חלק עצום במערך המוזיקלי. מוזיקאים עובדים שנים, ולפעמים כל החיים, על הצליל שלהם.
זה אחד.
שנית, רגש הוא אחת המטרות, ובוודאי לא המטרה היחידה, אחרת הכל יישמע קליידרמן.
שלישית, למה אתה מתכוון שלמוזיקאי אין יתרון על אודיופיל? במה אין לו יתרון? לא ברור.
רביעית, מסכים אתך, רוב המוזיקאים לא זקוקים ולא מחזיקים אפילו מערכת צנועה, שלא לדבר על בומבסטית. אם כי כאן, כמו בכל תחום, זה נוגע לסקרנות. מוזיקאי שלא תקוע בכלי שלו וברפרטואר שלו, כמו רוב רובם של המוזיקאים, ירצה מן הסתם להכיר מוזיקה אחרת. ומן הסתם, הוא יעדיף לשמוע אותה חיה, או לקרוא פרטיטורות. אין הרבה המקרים שבהם הוא יעלה בדעתו לבנות מערכת מפוארת כדי לספק את הסקרנות שלו.
גם ה x1 וגם ה T3 מצויינים אבל בהשוואה למתחרה הישיר Aurander A30, W20SE בהתאמה הם מחווירים, כנ"ל בהשוואה ל Taiko SGM, פינק פואן 2.16 , Antipods Oldera, K50 ועוד הרבה אחרים...דגם ספציפי - x-1
אבל מניח שלא בתקציב של פותח השרשור.
החל ה- T-3 החדש ו-p1
אני חוזר ואומר שאין סטרימר שמתקרב לרמה הזו
לא מלקו (צר לי, היה לי בעבר את ה-Z)ובטח שלא innuos ורוקנה