אספרסו מוזיקה ושרת


Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,668
מעורבות
1,164
נקודות
113
מהדברים שגם בחלל ביתי ניתן "לחיות בשקט" ללא RC בעזרת בחירה ברמקול נכון וטיפול פסיבי במידה ונדרש כזה.
בהחלט.
כל מקרה לגופו .
מעבר לזה וכפי שדויד רשם- יש עוד דרכים לשלב סאב / סאבים.
דויד העלה את דוגמת הקרוסאובר האנלוגי - כאשר כמובן מעבר לחיתוך - ניתן לייבא קבצי REW לסאב או להזין נתוני EQ ידניים ואז נהנים משני דברים שונים ומשלימים.
אגב,המערכת הכי טובה ששמעתי (לדעתי האישית ולא רק ) - עובדת בדיוק כך.
 

soler

אוהב את התחום
הודעות
108
מעורבות
130
נקודות
43
אם כבר בחרת לצטט את דבריי אז:
למה זה שמוצר הוא יקר הוא אוטומטית נחשב כמשהו שלילי?
א. אין פה שום דבר אוטומטי
ב. קוראים לזה יוקר המחיה ! לדעתי ההשתוללות בעליית המחירים זו מגמה שיוצאת מכל פרופורציה ולא בטוח שאנחנו כצרכנים לא מזינים את המגמה הזו..

אם המוצר עצמו נותן תמורה ממשית אשר לא קיימת אצל המתחרים ו/או עדיפה על זו שקיימת אצל המתחרים אז מן הראוי שיהיה לזה ערך כספי.
כל הפרוססורים של החברות שציינתי (ויש עוד) הן ברמה סופר גבוהה וכאמור אני בחרתי ב - STORM AUDIO בגלל יכולות הפרוססור, מערכת הכיול, המכייל, ומערכת ניהול הבס המאד מתוחכמת שלהם DLBC (שאם אני מבין נכון היא די ייחודית אבל ייתכן כי אני לא מעודכן מספיק, כמו שאמרתי - זה לא המקצוע שלי..).
זה כן עשוי להיות משהו שלילי כשיצרן יוצא עם מוצר ובתוך 5 שנים מגיע כבר ל-MK3 כאשר כל עדכון מוצר כזה הרוכשים של הדור הנוכחי מאבדים עוד ערך מהמוצר שלהם והיצרן לא מאפשר להם אופציית שדרוג מתקבלת על הדעת אם בכלל.
אני מניח שאתה מכוון לחברת STORM AUDIO.
אז ככה, אני לא מוכר/משווק או בעל עניין בחברה ולכן לא אכפת לי מה אדם פרטי בוחר לרכוש, אני יכול רק לתת מדעתי על הנושא.
אגב גם STORM AUDIO מציעים אופציות שדרוג פנימיות כך שזה לא ממש נכון מה שכתבת..

אני לא מתכוון לסנגר על STORM AUDIO או על אף חברה לצורך העניין. אני צרכן ! ומפרגן לכל מי שאני חושב שעושה לנו טוב בתור צרכנים, אף אחד לא חייב לחשוב כמוני.

אבל, אם אני מבין נכון, כיום אתה "עוסק בתחום" (כך לפחות אתה מופיע באתר בכחול) ועובד בחברה אשר משווקת את המתחרה של STORM AUDIO, האם זה ראוי לכתוב מה שאתה כותב בלי שאתה מציין זאת ?

עד כמה שאני מבין, אין מימוש לאותו DIRAC UNISON שהוזכר פה בקונסטלציה של סטריאו, אלא רק בקונסטלציה של סראונד וגם היא לא בדיוק טיפוסית אלא רחוקה מכך.
ראשית, התכוונתי למימוש של מערכות הכיול של כל החברות שציינתי - כולם עושים עבודה מעולה (!) גם בכיול סטריאו שהרי מערכת הכיול מנסה לטפל בבעיות שנוצרות עקב החלל המסויים (כפי שאתה בוודאי יודע).

שנית, לא שמעתי בעצמי ולכן לא יכול להתחייב על התוצאה. אבל, בהנחה שה-UNISON אכן מדהים כמו שאני שומע, אין שום רציונל לחשוב שלא יהיה אותו שיפור גם בסטריאו, כפי שיש שיפור בסטריאו כתוצאה מהשימוש במערכות הקיימות כיום.
או על סמך איזה נתונים / השוואה אפשר לבסס אמירה שזה יעשה הבדל של שמיים וארץ?
כרגע מאמירות שאני שומע ברשת ומאחורי הקלעים אבל צודק אתה שאין לי ביסוס מוצק לדברים, לא שמעתי בעצמי - אבל בקרוב מאד נדע.
אני באופן אישי מאד מחכה לזה.
אני הייתי מפעיל ביקורתיות יתר על כל מה שמר Gene Della Sala אומר, מפרשן, דוחף לו, מעלה לדיון ובטח שבטח ממליץ. לא מאתמול יש לא מעט אנשים שטוענים שהאדם הזה הוא אחד האנשים הרקובים ביותר בענף בו הוא פעיל ולפני כשנתיים בערך, כשהוא בנה/שיפץ את הבית שלו הדבר הגיע לשיא כשהוא בלי בושה פנה ליצרנים עם המסר הבא: אני בונה חדר קולנוע ואני מציע לכם את הסידור הבא - תתנו לי את המוצר שאני מבקש לצמיתות ואני אעשה לכם בתמורה ביקורת, אפרסם אותו באופן חיובי ואוהד ואדאג שיהיה עליו שיח מתמיד במדיות השונות בהן אני נמצא, כשאני באופן אקטיבי אפרגן לו.

החלק השני של הסיפור הזה הוא שמי שהוא פנה אליו והעדיף שלא להכנס לסידור הזה, הוא דאג לייצר לו תדמית שלילית בכל הזדמנות.
לא אכפת לי מ Gene Della Sala, לא מכיר אותו באופן אישי ולא יודע מה הוא עושה/עשה, אני יודע שאני מסכים עם הרבה דברים שהוא אומר (אם החוויה שלי דומה לשלו), אבל ממש לא עם כולם !

ושוב אני אשאל : האם אתה ? כמעין קולגה שלו, ראוי שתכתוב עליו או על מישהו אחר בתעשיה כמו שאתה כותב כאן ? יש לך הוכחות לדברים האלו ? או כמו שכתבת לי : "על סמך אילו נתונים אפשר לבסס את האמירה שלך.."
בעיני, אם אתה כותב כאדם פרטי זה דבר אחד אבל דבר אחר אם אתה כותב כ"עוסק בתחום".
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,819
מעורבות
903
נקודות
113
הדיון פה מסקרן מאד
אני שומע סטריאו בסטאפ נפרד אבל בקולנוע ביתי יש לי anthem 1120 שיש לו מערכת כיול שנחשבת טובה
עשיתי ניסוי
חיברתי את הרמקולים לרסיבר וכיילתי אותו דו ערוצי בלבד לשני פרופילים נוספים אחד עם סאב והשני בלי
ראשית הייתי מופתע לטובה מאיכות השמע הדו ערוצי שלו (לא כמו הלקסמן אבל לא רחוק)
שנית , נפל לי האסימון במה ה RC מועיל כי אפשר בלחיצת כפתור לנטרל אותו. ההבדל עצום ובדיוק כמו שצויין פה בעיקר בא לידי ביטוי בתדרים הנמוכים.
הקיצר, יש מה לחקור
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
הדיון פה מסקרן מאד
אני שומע סטריאו בסטאפ נפרד אבל בקולנוע ביתי יש לי anthem 1120 שיש לו מערכת כיול שנחשבת טובה
עשיתי ניסוי
חיברתי את הרמקולים לרסיבר וכיילתי אותו דו ערוצי בלבד לשני פרופילים נוספים אחד עם סאב והשני בלי
ראשית הייתי מופתע לטובה מאיכות השמע הדו ערוצי שלו (לא כמו הלקסמן אבל לא רחוק)
שנית , נפל לי האסימון במה ה RC מועיל כי אפשר בלחיצת כפתור לנטרל אותו. ההבדל עצום ובדיוק כמו שצויין פה בעיקר בא לידי ביטוי בתדרים הנמוכים.
הקיצר, יש מה לחקור
שתי המערכות נמצאות באותו חלל?

רק כדי להבין, התוצאה של האנטאם הפתיעה לטובה, אבל התוצאה הכללית הייתה טובה יותר עם הלקסמן?

רן
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,668
מעורבות
1,164
נקודות
113
זה כן עשוי להיות משהו שלילי כשיצרן יוצא עם מוצר ובתוך 5 שנים מגיע כבר ל-MK3 כאשר כל עדכון מוצר כזה הרוכשים של הדור הנוכחי מאבדים עוד ערך מהמוצר שלהם והיצרן לא מאפשר להם אופציית שדרוג מתקבלת על הדעת אם בכלל.
ערב טוב .
יהיה טוב יותר אם תציין שאתה עוסק בתחום או לפחות תציג את עצמך ככזה, לפני שאתה מבקר מוצר אחר.במקרה הנדון -מוצר שאני מייבא.

שואל את עצמי – מדוע גם בחרת לעשות את זה על דפי הפורום באופן כללי ובאופן פרטני, מדוע בפוסט שדיבר,בין היתר, גם על מערכת חדשה של דיראק ומן הסתם תהיה זמינה להמון משתמשים גם מחוץ לפלטפורמה של STORM AUDIO.

בקשר לביקורת שלך - המוצרים מודולרים לחלוטין.ניתן להחליף כרטיסים.מספר האנשים שהחליפו הוא אפס – אין באמת סיבה לעשות את זה כי אין הבדל של ממש בין הדורות השונים. תוכל להיות רגוע – המערכת החדשה תרוץ גם על MK1.

אתם גם צריכים לתאם עמדות לגבי יעילות ה UNISON -כי אתה טוען שזה לא ישים/תאורטי/מחקרי ואחרים אומרים שהחברות כבר עובדות על הדבר הנגדי ל UNISON.

ובכלל – יהיה טוב אם נתרכז בנושא הטכני של המערכת החדשה ומה שהיא מציעה מאשר לזרוק לאוויר תגובות בוז לא רלוונטיות.
עד כמה שאני מבין, אין מימוש לאותו DIRAC UNISON שהוזכר פה בקונסטלציה של סטריאו, אלא רק בקונסטלציה של סראונד וגם היא לא בדיוק טיפוסית אלא רחוקה מכך. היא טיפוסית אולי במטה של CEDIA / Herman או באולפן עריכה של Lucasfilm, אם כי שם משתמשים במערכות כיול אחרות.

ודאי שיש – הסבר למטה.

על סמך איזה נתונים / השוואה אפשר לבסס אמירה שזה יעשה הבדל של שמיים וארץ?

על סמך המדע -בעיקר איך מטפלים ב SBIR ו גלים עומדים – שהם שני דברים שונים(כן?).

כאשר SBIR מתייחס להחזרים בתדרים שהם מתחת TRANSASITION ZONE – החזרים בתדרים של 250-300 ומטה השונים מהחזרים בתדרי מיד וגבוהים (המתנהגים בצורה כיוונית) החזקים בעוצמתם יחסית – מה שנקרא האזור הבוצי.

גלים עומדים -קשורים כבר לאורך הגל ביחס לצלעות החדר ומופיעים בתדרים נמוכים יותר.פחות תנודות ברמה המספרית - אך גדלות מאוד בעוצמתן. למטה או למעלה.

מי שחי ונושם חדרים, מבין שהדרך לטפל בצרות האלו היום היא:

1. מלכודות אקוסטיות -זאת אומרת – המרת האנרגיה.

2.שינוי התגובה האקוסטית בחדר בנקודת האזנה - על ידי הזזת הרמקול ו/או מיקום הישיבה

3.הוספת רמקול נוסף - סאב - הממוקם במקום אחר ומגיב אקוסטית אחרת

4.שליחת אנרגיה זהה בפאזה הפוכה.(ראה דאבל בס אריי וכו)

ישנן גם מלכודות אקטביות עצמאיות וכמובן RC ובצורתו הנוכחית הוא מוגבל (אין חדש פה).

UNISON

זאת אומרת שאם היינו רוצים לדוגמא לטפל בסיגנל של הרמקול הקידמי שמאלי והיינו יכולים לקבל "תמיכה" אקוסטית מהרמקול הקידמי ימני – הדבר היה יכול מאוד לסייע .בל נשכח שאת אותו ROOM GAIN שיש לרמקולים הם יכולים לנצל לטובת אותו תיקון אקוסטי לרמקול נגדי.
ROOM GAIN- יכול להגיע לעשרות דציבלים, בדיוק בתדרים המדוברים, שלרוב נחתכים במערכות דור קודם (ובצדק) - כעת כבר לא צריך לזרוק לפח.

וזה בדיוק מה שקורה כאן מבחינת דו ערוצי.

UNISON תמיד יודעת מה כל רמקול עושה בכל רגע נתון ומעצם היותה MIMO ולא SIMO - יכולה להשתמש בכל רמקול במערכת לתיקון סיגנל של רמקול אחר. נגמר העידן שכל רמקול עובד בצורה עצמאית ועובד רק עם פילטר אחד.

זאת אומרת -שלערוץ קידמי שמאלי יהיה את הפילטר שלו אך לקידמי ימני גם יהיה פילטר המתקן את רמקול קידמי שמאלי וכך לכל רמקול .(ללא קשר לפילטר הסיגנל שלו ,כן?)

גם אם יהיה תיקון רק באזורים של 250-50 הרץ מפני שהרמקול לא FULL RANGE מלא – ולא עד 20 הרץ .פתרנו 90 אחוז מהבעיות.

עכשיו – עוד לא דיברנו על הוספת סאב/סאבים – כאשר אלו יוכלו להוות מלכודות אקוסטית חכמה מאין כמוה ולאו דווקא רק יצרני סיגנל.

גם לא נחוייב לעבוד במונו SUM. תאר לעצמך שתוכל להגיד למערכת נניח 2.2 שסאב ימני יתקן את רמקול ימין עד 100 הרץ וסאב שמאלי יתקן את רמקול שמאל עד 100 הרץ ומתחת לזה שיעבדו יחד.

המערכת כבר לא עובדת "כל רמקול לעצמו" – המונח קרוסאובר ודיליי בין סאבים לקידמיים ובין סאב אחד לשני כבר לא רלוונטים.

מעבר לזה -ישנן שמועות שעניין ה PRE RINGING נפתר – אותו אפקטי המסוגל לגרום למערכות קיימות להישמע מכניות.

בסופו של יום המערכת הזו תטפל בדברים שהיום לא ניתן לטפל בהם וגם תהיה מאוד רובסטית -זאת אומרת זזת קצת שמאלה ,קצת ימינה עם הראש – הסאונד זהה (מה שהיום ממש ממש לא)

זה לא ממש המצב...

מכל מה שיצא לי לראות, ה״סרטונים ברשת״ ו״מי שהתנסה בה״ זה למעשה בן אדם אחד, שקוראים לו Gene Della Sala והוא הבעלים של Audioholics.

אני הייתי מפעיל ביקורתיות יתר על כל מה שמר Gene Della Sala אומר, מפרשן, דוחף לו, מעלה לדיון ובטח שבטח ממליץ. לא מאתמול יש לא מעט אנשים שטוענים שהאדם הזה הוא אחד האנשים הרקובים ביותר בענף בו הוא פעיל ולפני כשנתיים בערך, כשהוא בנה/שיפץ את הבית שלו הדבר הגיע לשיא כשהוא בלי בושה פנה ליצרנים עם המסר הבא: אני בונה חדר קולנוע ואני מציע לכם את הסידור הבא - תתנו לי את המוצר שאני מבקש לצמיתות ואני אעשה לכם בתמורה ביקורת, אפרסם אותו באופן חיובי ואוהד ואדאג שיהיה עליו שיח מתמיד במדיות השונות בהן אני נמצא, כשאני באופן אקטיבי אפרגן לו.

החלק השני של הסיפור הזה הוא שמי שהוא פנה אליו והעדיף שלא להכנס לסידור הזה, הוא דאג לייצר לו תדמית שלילית בכל הזדמנות.

חוץ ממנו מה שקיים בעיקר זה הסרטונים של Volvo ואולי עוד כמה יצרני רכב שעבורם נוצרה ה-Unison מלכתחילה לפני לא מעט שנים.
האם קראת את ההסברים על הטכנולוגיה ב White papers של דיראק הפזורים ברשת ? – אם זה מעניין אותך אוכל לשלוח לך.

האם נכנסת לדפי הפורומים המובילים בתחום וקראת את הדיונים ואת האכזבה שהדבר לא היה בשל לשימוש ביתי - לא מעט שנים?

אני לא מכיר אישית את ג'ין אבל אני כן מכיר דיי מקרוב את המכייל והאקוסטיקאי שמציג את הטכנלוגיה (ומאוד מתלהב – יש לו על מה) .

בכלל בקרב המכיילים – אלו חדשות אדירות בשבילנו -הרי כבר המערכת הוצגה בסביבה ביתית וביישום ביתי ב CES לפני לא מעט שנים – אנשים שמעו .

האתגר היה איך להביא אותה הביתה ובממשק שיהיה נוח למשתמש הפשוט,מפני שהיכולות פה הן אין סופיות.אתה ממש יכול לעצב אקוסטית דברים שלא ניתן כיום.

בסופו של יום המערכת הזו תוכל בלחיצת כפתור לעשות – מה שאני לא אוכל להתקרב לעשות בשנה עבודה ידנית וזו הבשורה.

עוד לא נכנסתי לטיפול שלה בזמני הדהוד – שזה בכלל פלא הנדסי.

הבשורה היא משמחת ואני מקווה ומאמין שהיא תרד גם לרמות מחיר נגישות יותר עם הזמן בעתיד הלא רחוק.
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,819
מעורבות
903
נקודות
113
שתי המערכות נמצאות באותו חלל?

רק כדי להבין, התוצאה של האנטאם הפתיעה לטובה, אבל התוצאה הכללית הייתה טובה יותר עם הלקסמן?

רן
שתי המערכות באותו החלל
התוצאה של האנטם הפתיעה מאד לטובה. קשה להשוות כי לוקח זמן להחליף ביניהם אבל נראה לי שהלקסמן שולט טוב יותר ברמקולים

אולי זה רק פסיכולוגי כי זה רמקול יחסית קל להנעה (living voice )
בכל מקרה כאשר מפעילים ומכבים את ה ARC ההבדל עצום
ואני עוד מאלה שלא שומעים הבדלים בין כבלים אפילו של רמקולים
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,926
מעורבות
2,941
נקודות
113
כתבתי חזור וכתוב שסיום הטיפול האקוסטי, הפאסיבי ו/או האקטיבי, אינו נקודת סיום סופית, אלא נקודת פתיחה משופרת לאודיופיליה קלאסית.

אבל שכחתי משהו מאוד חשוב ועקרוני:

לחלק ממכשירי ה-RC -- לא לכולם, אבל לטרינוב בהחלט -- יש יכולות קינפוג והתאמות מאוד משמעותיים, שמאפשרים לתפור את הסאונד לטעמו האישי של בעל המערכת (ו/או של אורחיו, אם הוא רוצה לעשות רושם). אפשר למשל להוסיף באס, בעדינות או באגרסיביות, להפוך אותו לרך יותר או punchy יותר, לרכך חריפות, להדגיש דווקא את המיד, או את הגבוהים, למי שאוהב צליל מבריק, ו/או לפצות על בעיות שמיעה, וכו' וכו'

============================

תמיד יהיו כאלה שירצו רק את מה שהם מחשיבים כצליל המדויק ביותר. פעם גם אני חשבתי כך. אבל בהמשך חשבתי על זה שההקלטות שאנחנו שומעים בכלל לא מנסות לשמר צליל טבעי כלשהו, אז ממילא לא מקבלים צליל טבעי כשמאזינים להן, והמירדף אחרי הטבעי והראליסטי נראה לי מופרך, מה גם שהמאזין לא באמת יכול לדעת עד כמה הצליל שהוא מקבל מתקרב או מתרחק מהצליל שהיה בנקודה כלשהי בחלל ההקלטה, ובנקודה אחרת ממילא הצליל היה שונה.

מבחינתי, מערכת נועדה לייצר כיף, לא דיוק, אז כדאי לבנות אותה ולכוונן אותה לפי הכייף, לא לפי אף קריטריון אחר.

יש את המקרה הפרטי של כאלה שהכייף שלהם הוא המחשבה שהמערכת שלהם מדויקת, אבל זה מוכל במקרה הכללי של ייצור כייף :)
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
שתי המערכות באותו החלל
התוצאה של האנטם הפתיעה מאד לטובה. קשה להשוות כי לוקח זמן להחליף ביניהם אבל נראה לי שהלקסמן שולט טוב יותר ברמקולים

אולי זה רק פסיכולוגי כי זה רמקול יחסית קל להנעה (living voice )
בכל מקרה כאשר מפעילים ומכבים את ה ARC ההבדל עצום
ואני עוד מאלה שלא שומעים הבדלים בין כבלים אפילו של רמקולים
קודם כל ARC היא מערכת מאוד מוצלחת, הייתי בלא מעט שווט אווטים שלה מול מערכות אחרות והיא תמיד הפתיעה לטובה.

אני רק מנסה להבין את המשמעות של דבריך.

ככל ויש הבדל עצום, בין מצב בו ARC עובד לבין מצב בו הוא לא עובד, זה אומר שאתה חי בסביבה אקוסטית בעייתית ו- ARC מתקן לא מעט.

זו הסיבה להבדלים הגדולים שאתה מציין ואתה מגדיל ומדגיש, שאתה אחד שבדרך כלל לא שומע הבדלים, זה רק מעצים את ההצלחה של ARC אצלך בחלל. הבדלים עצומים כהגדרתך.

עכשיו אני מנסה להבין איך נכנס לכאן הלקסמן, כי מן הסתם הוא לא עושה שום עבודה.

רן
 

MarioMan

אוהב את התחום
הודעות
101
מעורבות
45
נקודות
28
@soler @Dan-Cinemart

מצער לראות שבמקום להיצמד לעניין, החלטתם להסיט את הדיון לגופו של אדם, כשאתם מעלים טענות שאין מאחוריהן ממש, וזאת במטרה לגרוע מהקרדביליות של מי שהגיב לא לרוחכם.

הסמל של פיוצ׳ר מופיע כתמונת הפרופיל של המשתמש שלי, שם החברה מופיע כחתימת ההודעות שלי ולא רק זה, אלא שלמעשה המותגים עמם החברה מזוהה רשומים לצידו.

אין לי שליטה על המדבקה ששמים או לא שמים לי באתר למעט היכולת שלי לבקש באופן יזום להיות מסומן כך, דבר שנעשה בזמן אמת בשעתו, כפי שנעשה מול האתר הכחול.

לגבי Gene – אני יודע כי הייתי שם כחלק מהצד שהוצעה לו אותה ״הצעה אטרקטיבית״ . מה שאני לא יודע הוא מי זה ״אתם״.




עכשיו, בתקווה שההברה הזו תוריד מסדר היום טענות חסרות בסיס המופנות לגופו של אדם, ממליץ שנחזור לדיון הטכני בעניין ה-DIRAC UNISON וקודם כל נפשט את הדברים התיאורטיים ונסביר שהמערכת הזו היא מוצר מאוד ישן, שנועד קודם כל ולפני הכל לשוק הרכב ובנוי על טכנולוגיה מאוד ישנה (8 שנים להכרזה בערך), שכפי שכתבת, הדבר לא היה בשל לשימוש ביתי לא מעט שנים. כלומר לא רק שהטכנולוגיה עצמה מאוד ישנה, החברה לא הצליחה להוריד אותה לשטח (שזה בדיוק מה שכתבתי כמה הודעות קודם).

המערכת הזו מסתמכת על כך שלמשתמש יהיו מספר מאוד מאוד גדול של רמקולים אשר בשאיפה יתקנו אחד את השני.

אין כאן מקום לנהל דיונים על ריבוי סאבוופרים ורמקולים על התקרה והקירות כי זה לא הפורום המתאים. ואם ממש מתעקשים, אז כמובן אפשר לדבר על הבעיות של היישום אשר הן ברורות מאליהן ופחות באות לידי ביטוי ברכב של מאזדה, שם הרמקולים זהים טונאלית ופיזית, אבל יבואו לידי ביטוי בבית פרטי.

הרמקולים הפיצפונים האחוריים של רובנו המוחלט לא יצליחו לתקן בעיות שקשורות לקדמיים ולכן אנשים, על מנת להנות ממנה, יצטרכו להיות בעלים של רמקולים רבים וגדולים עם מערכות הגברה תואמות.

וכל זה עוד לפני שדיברנו על מיש מש בסאונד שרמקול מסוג אחד מתקן רמקול מסוג אחר, האטמוס מסוג קליפש מתקן טונאלית רמקול מסוג פוקאל. אולי עובד מבחינה גרפית, אבל צריך לחכות לשמוע עם האוזניים.


בכל אופן, הסיפור סביב ה-UNISON מאוד מזכיר לי את מערכת הבחירות בישראל בה לפוליטיקאים אין מה למכור לציבור ולכן הם באים עם תוכניות חדשות ומפוצצות, שהן בעצם מחזור של תוכניות מלפני עשור שלא תרמו פה הרבה או פשוט מבטיחים לקהל הבוחרים הבטחות שגם אם יממשו אותן, בכלל לא יועילו להם.
 

נערך לאחרונה ב:

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,819
מעורבות
903
נקודות
113
קודם כל ARC היא מערכת מאוד מוצלחת, הייתי בלא מעט שווט אווטים שלה מול מערכות אחרות והיא תמיד הפתיעה לטובה.

אני רק מנסה להבין את המשמעות של דבריך.

ככל ויש הבדל עצום, בין מצב בו ARC עובד לבין מצב בו הוא לא עובד, זה אומר שאתה חי בסביבה אקוסטית בעייתית ו- ARC מתקן לא מעט.

זו הסיבה להבדלים הגדולים שאתה מציין ואתה מגדיל ומדגיש, שאתה אחד שבדרך כלל לא שומע הבדלים, זה רק מעצים את ההצלחה של ARC אצלך בחלל. הבדלים עצומים כהגדרתך.

עכשיו אני מנסה להבין איך נכנס לכאן הלקסמן, כי מן הסתם הוא לא עושה שום עבודה.

רן
ראשית אם היית משמיע לי ללא ARC לא בטוח שהייתי שם לב לבעיות , רק שיש אפשרות להשוות שמים לב
עכשיו לגבי הלקסמן ברור שהוא לא פותר את הבעיות , מה שמוביל בהכרח לצורך להוסיף לו RC
האיכות שלו מעולה אבל כמו שזה נראה הוא יכול יותר
אני צריך לחקור את העניין יותר פשוט החלפה היא לא מיידית , חיבור כבלים, סאב ואין לי זיכרון שמיעתי טוב
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
ראשית אם היית משמיע לי ללא ARC לא בטוח שהייתי שם לב לבעיות , רק שיש אפשרות להשוות שמים לב
עכשיו לגבי הלקסמן ברור שהוא לא פותר את הבעיות , מה שמוביל בהכרח לצורך להוסיף לו RC
האיכות שלו מעולה אבל כמו שזה נראה הוא יכול יותר
אני צריך לחקור את העניין יותר פשוט החלפה היא לא מיידית , חיבור כבלים, סאב ואין לי זיכרון שמיעתי טוב
עכשיו התגובה שלך מובנת לי יותר.

הלקסמן ו/או כל פרה באשר הוא, יכולים להיות מופלאים ונהדרים, אבל הם לא יוכלו להתחרות באנטאם שלך, בחדר שלך, במצב בו תיארת, לפיו קיים הבדל מאוד גדול בין מצב מכויל למצב לא מכויל.

זה המצב.

רן
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,668
מעורבות
1,164
נקודות
113
מצער לראות שבמקום להיצמד לעניין, החלטתם להסיט את הדיון לגופו של אדם, כשאתם מעלים טענות שאין מאחוריהן ממש, וזאת במטרה לגרוע מהקרדביליות של מי שהגיב לא לרוחכם.

הלך רוחי לא באמת מעניין .מענינות העובדות בלבד.
כשתהיה מפורסם כמו קוקה קולה, אפשר יהיה להסתמך על כך שאנשים יזהו אותך לפי הלוגו. מעבר לזה, שם החברה ושמות המוצרים מופיעים באותיות מיקרוסקופיות.
ובשורה התחתונה - אף אחד לא ידע מי אתה (הערות שאני קיבלתי)
והאמת זה כלל לא חשוב בסופו של יום,כי המשפט השני המופיע מטה מבהיר שאין מקום לדיון.
אנו פשוט דוברים שפה שונה .
ממליץ שנחזור לדיון הטכני בעניין ה-DIRAC UNISON וקודם כל נפשט את הדברים התיאורטיים ונסביר שהמערכת הזו היא מוצר מאוד ישן
באמת שאין לי מה להוסיף.זה לא יאומן שאתה רושם דבר כזה -כנציג של חברה סופר טכנלוגית.
שיהיה המון בהצלחה בהמשך.
 

נערך לאחרונה ב:

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,884
מעורבות
1,882
נקודות
113
ברוב המקרים, רמקול טוב לא יצטרך כלל RC בתדרים שהם מעל TRANSASITION ZONE - האזורים בהם הרמקול מכתיב את הטונאליות ופחות החדר, מפני שאלו ניתנים לחיזוי בדיוק מופלא בסביבות רפלקטיביות (חדרי מגורים) ובמידה וכן אז התיקון יהיה כזה שיתפוס גם ל ON AXIS ו ל OFF AXIS -המערכת לא "תשתגע" והסאונד לא יהיה סניטטי מהסיבה הפשוטה שהיא לא ממש צריכה לעבוד קשה ומה שהיא כן צריכה לעשות – הוא עיקבי.

מתחת ל 250-300 – כבר תלוי יותר בחדר ופה RC מאוד יכול לעזור במידה וצריך עזרה כזו.
מבחינתי זו תובנה חדשה ומרעישה שמשנה לגמרי את פני הדברים בכל הקשור ליישום מערכות RC בסטריאו.
ואם זה נכון, אז זה הדבר הכי חשוב בכל השרשור הארוך הזה והדומים לו.
חתרני משהו. שאפו על הביצים.
:שתוי:
 

soler

אוהב את התחום
הודעות
108
מעורבות
130
נקודות
43
תראה, אתה ממשיך להתייחס אלי כאילו אני מתחרה שלך - שמשווק את ה-UNISON, אני לא ! אני רק מקווה להנות ממנה.
אין לי שליטה על המדבקה ששמים או לא שמים לי באתר למעט היכולת שלי לבקש באופן יזום להיות מסומן כך, דבר שנעשה בזמן אמת בשעתו, כפי שנעשה מול האתר הכחול.
גם אני - שמכיר את פיוצ'ר - לא מזהה את הלוגו. תעשו טוב מנהלים אם תבהירו מי עוסק בתחום ועלול להגיב עם אינטרס ומי אדם פרטי.
ושיחולו אותם כללים על כולם.
לגבי Gene – אני יודע כי הייתי שם כחלק מהצד שהוצעה לו אותה ״הצעה אטרקטיבית״ .
זו אמירה מאד קשה ושונה ממה שכתבת קודם. יש הבדל גדול בין "שמעתי שעשו ל.." לבין "עשו לי".
ממליץ שנחזור לדיון הטכני בעניין ה-DIRAC UNISON וקודם כל נפשט את הדברים התיאורטיים ונסביר שהמערכת הזו היא מוצר מאוד ישן, שנועד קודם כל ולפני הכל לשוק הרכב ובנוי על טכנולוגיה מאוד ישנה (8 שנים להכרזה בערך), שכפי שכתבת, הדבר לא היה בשל לשימוש ביתי לא מעט שנים. כלומר לא רק שהטכנולוגיה עצמה מאוד ישנה, החברה לא הצליחה להוריד אותה לשטח (שזה בדיוק מה שכתבתי כמה הודעות קודם).
לא הבנתי את הקשר.. האם ה-OLED שהומצא ב1987, קרס במשך 10 שנים, קפץ שוב ב-1996 אל תוך המסכים המיניאטוריים ולקח לו עד היום כדי להיות נפוץ בשוק הביתי הוא גם טכנולוגיה ישנה מאד ? או הרכב החשמלי או התלת מימד ופיתוחים רבים אחרים הם גם חלק מ"טכנולוגיות ישנות" ? כי לקח להם זמן להגיע למיינסטרים ? טענה חלשה מאד שאני לא מבין מה המשמעות שלה..
ואם ממש מתעקשים, אז כמובן אפשר לדבר על הבעיות של היישום אשר הן ברורות מאליהן ופחות באות לידי ביטוי ברכב של מאזדה, שם הרמקולים זהים טונאלית ופיזית, אבל יבואו לידי ביטוי בבית פרטי.
איך אתה יודע מה יעבוד ומה לא ? איך לך זה ברור ולאחרים לא? יש לך התנסות איתה?
וכל זה עוד לפני שדיברנו על מיש מש בסאונד שרמקול מסוג אחד מתקן רמקול מסוג אחר, האטמוס מסוג קליפש מתקן טונאלית רמקול מסוג פוקאל. אולי עובד מבחינה גרפית,
איך אתה יודע אם יהיה "מישמש" ? בחנת? מאיפה הקביעות האלו שמטרתן מאד שקופה - לפגוע במתחרה שלך ?
אבל צריך לחכות לשמוע עם האוזניים.
אההה, אז אתה לא ממש יודע , אבל זה לא מפריע לך לזרוק אמירות חסרות ביסוס.

אתה חושב שאתה עושה טוב למותגים שאתה מייצג ? אומר לך ממש בבירור : בעיני אתה רק מזיק להם וחבל.
לא שמת לב מה קורה לעוסקים בתחום שמתעסקים בללכלך על מותגים אחרים ?

בכל אופן, הסיפור סביב ה-UNISON מאוד מזכיר לי את מערכת הבחירות בישראל בה לפוליטיקאים אין מה למכור לציבור ולכן הם באים עם תוכניות חדשות ומפוצצות, שהן בעצם מחזור של תוכניות מלפני עשור שלא תרמו פה הרבה או פשוט מבטיחים לקהל הבוחרים הבטחות שגם אם יממשו אותן, בכלל לא יועילו להם.
:נגד:, ראה תגובתי למעלה, לא שנראה לי שזה יעניין אותך..
 

MarioMan

אוהב את התחום
הודעות
101
מעורבות
45
נקודות
28
@soler

אני לא מצליח להבין למה אתה כל הזמן במקום להגיב עניינית גורר את הדיון למלחמות מוצרים והיעדר לגיטימיות להחזיק בדעה שונה מזו שלך. מה יוצא לך מזה? ויותר חשוב - מה יוצא לקוראים מזה?

מה כל כך מפריע לך שיש למישהו דעה שונה מזו שלך שאתה הולך למחוזות שכאלה? בעיקר שאני מנמק היטב ובהרחבה את דעתי.

אני התייחסתי לעניין טכנולוגי (DIRAC UNISON), אתה הגבת לדברי וציינת שרכשת מוצר מסוים ואז בא בטענות על זה שזה הפך לדיון על מוצר או יצרן כזה או אחר, כאשר העובדות הן שאני לא העלתי במהלך הדיון הזה פעם אחת שם של מוצר כלשהו.

אנחנו מדברים פה על UNISON, שזה לא מוצר (אלא אם כן אתה יצרן, ואז אתה קונה אותו, אבל אתה לא יצרן - אתה צרכן שקונה מוצר אחר שהוא יהיה חלק ממנו).

כמוך, גם אני מקווה שאתה תהנה מה-UNISON, כמו גם הקוראים שמחזיקים במגוון של מותגים שיקבלו אותה.


זו אמירה מאד קשה ושונה ממה שכתבת קודם. יש הבדל גדול בין "שמעתי שעשו ל.." לבין "עשו לי".

ומה אתה רוצה שאני אגיד לך ? אני הצגתי מקרה, אתה באת בטענות ותהיות מאיפה אני טוען את מה שאני טוען - אז עניתי לך. גם זה לא בסדר?

לא הבנתי את הקשר.. האם ה-OLED שהומצא ב1987, קרס במשך 10 שנים, קפץ שוב ב-1996 אל תוך המסכים המיניאטוריים ולקח לו עד היום כדי להיות נפוץ בשוק הביתי הוא גם טכנולוגיה ישנה מאד ? או הרכב החשמלי או התלת מימד ופיתוחים רבים אחרים הם גם חלק מ"טכנולוגיות ישנות" ? כי לקח להם זמן להגיע למיינסטרים ? טענה חלשה מאד שאני לא מבין מה המשמעות שלה..

דוגמא גרועה שסותרת את עצמה.
אתה אומר: ל-OLED היו אי אילו בעיות והתחילו במסכים קטנים ומאז התקדמו למסכים גדולים יותר.
כאן יש לנו מערכת ישנה שהומצאה עבור תחום הרכב ומנסים לארוז אותה מחדש ולשווק אותה לתחום הקולנוע הביתי.

זה לא שעשו הקלטות בסטריאו ואחרי תקופה מתחו את מספר הרמקולים והגדילו לסראונד אלא לקחו מערכת בת 8 שנים שהומצאה לרכב ומנסים למכור אותה לבתים.

ועוד פעם אני אומר, גם אם נניח לרגע שזו מערכת שהומצאה היום בבוקר ומלכתחילה תוכננה לסביבה ביתית - היא עדיין לא רלוונטית לכמעט כל מי שקורא את הפורום הזה, כי היא דורשת רמקולים וסאב-וופרים באיכות ובכמות שלא רלוונטית.

ולכן אני חוזר על מה שכתבתי שוב - אני לא מצליח להבין כיצד אפשר לקרוא לזה Game Changer. זה כל מה שטענתי לפני שגררת את הדיון למקומות לא רלוונטיים.

איך אתה יודע מה יעבוד ומה לא ? איך לך זה ברור ולאחרים לא? יש לך התנסות איתה?

מאיפה הקביעה שלאחרים זה לא ברור ? תסביר
מאיפה זה ברור לי: הם אומרים בעצמם מה ואיך הם מנסים לעשות. האם לך זה לא ברור שרמקול סראונד שעלה 1500$ לא יעזור לרמקול קדמי שעלה 30,000$? הם גם לא באותה רמה, אין להם הגברה באותה רמה ואין להם אותו צליל.

הטענה שלי, ואני חוזר עליה, היא שזה לא פרקטי לרוב המוחלט של מי שקורא את הדיון הזה.



אההה, אז אתה לא ממש יודע , אבל זה לא מפריע לך לזרוק אמירות חסרות ביסוס.

הסברתי היטב את הביסוס ועוד לא ראיתי תגובה עניינית אחת שמציגה משהו שחולק עליו. כל מה שראיתי עד כה זה ״אתה לא שמעת״.
לא שמת לב מה קורה לעוסקים בתחום שמתעסקים בללכלך על מותגים אחרים ?

אתה מוכן להסביר לי בבקשה איפה לכלכתי? מותר לי, בתור מישהו שזה המקצוע שלו, להחזיק בדעה מקצועית. לא רק שמותר אלא אפילו חובה.

איפה הבעיה פה? מעבר לכך, זו עוד טענה שלא פוגשת את המציאות מכיוון שלא הזכרתי אף מותג.

תשים לב לסיטואציה: עד רגע זה, כל הטיעונים שלך בעניין סובבים סביב: זה טוב / אומרים ש / זה יהיה game changer / הדבר הבא / יודעי דבר.
אני הצגתי התייחסות טכנית לדברים. זכותך להסכים וזכותך גם לחלוק, אבל במה אתה בעצם מאשים אותי פה? שאני תורם מזמני, נסיוני ומקצועי ומתבטא בפורום?
 

נערך לאחרונה ב:

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,105
מעורבות
3,113
נקודות
113
מבחינתי זו תובנה חדשה ומרעישה שמשנה לגמרי את פני הדברים בכל הקשור ליישום מערכות RC בסטריאו.
ואם זה נכון, אז זה הדבר הכי חשוב בכל השרשור הארוך הזה והדומים לו.
חתרני משהו. שאפו על הביצים.
:שתוי:
הדברים שאנו ההדיוטות למדים בשרשור הנ״ל שווים את הקריאה הארוכה דרך כלל התגובות.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,668
מעורבות
1,164
נקודות
113
@soler

אני לא מצליח להבין למה אתה כל הזמן במקום להגיב עניינית גורר את הדיון למלחמות מוצרים והיעדר לגיטימיות להחזיק בדעה שונה מזו שלך. מה יוצא לך מזה? ויותר חשוב - מה יוצא לקוראים מזה?

מה כל כך מפריע לך שיש למישהו דעה שונה מזו שלך שאתה הולך למחוזות שכאלה? בעיקר שאני מנמק היטב ובהרחבה את דעתי.

אני התייחסתי לעניין טכנולוגי (DIRAC UNISON), אתה הגבת לדברי וציינת שרכשת מוצר מסוים ואז בא בטענות על זה שזה הפך לדיון על מוצר או יצרן כזה או אחר, כאשר העובדות הן שאני לא העלתי במהלך הדיון הזה פעם אחת שם של מוצר כלשהו.

אנחנו מדברים פה על UNISON, שזה לא מוצר (אלא אם כן אתה יצרן, ואז אתה קונה אותו, אבל אתה לא יצרן - אתה צרכן שקונה מוצר אחר שהוא יהיה חלק ממנו).

כמוך, גם אני מקווה שאתה תהנה מה-UNISON, כמו גם הקוראים שמחזיקים במגוון של מותגים שיקבלו אותה.




ומה אתה רוצה שאני אגיד לך ? אני הצגתי מקרה, אתה באת בטענות ותהיות מאיפה אני טוען את מה שאני טוען - אז עניתי לך. גם זה לא בסדר?



דוגמא גרועה שסותרת את עצמה.
אתה אומר: ל-OLED היו אי אילו בעיות והתחילו במסכים קטנים ומאז התקדמו למסכים גדולים יותר.
כאן יש לנו מערכת ישנה שהומצאה עבור תחום הרכב ומנסים לארוז אותה מחדש ולשווק אותה לתחום הקולנוע הביתי.

זה לא שעשו הקלטות בסטריאו ואחרי תקופה מתחו את מספר הרמקולים והגדילו לסראונד אלא לקחו מערכת בת 8 שנים שהומצאה לרכב ומנסים למכור אותה לבתים.

ועוד פעם אני אומר, גם אם נניח לרגע שזו מערכת שהומצאה היום בבוקר ומלכתחילה תוכננה לסביבה ביתית - היא עדיין לא רלוונטית לכמעט כל מי שקורא את הפורום הזה, כי היא דורשת רמקולים וסאב-וופרים באיכות ובכמות שלא רלוונטית.

ולכן אני חוזר על מה שכתבתי שוב - אני לא מצליח להבין כיצד אפשר לקרוא לזה Game Changer. זה כל מה שטענתי לפני שגררת את הדיון למקומות לא רלוונטיים.



מאיפה הקביעה שלאחרים זה לא ברור ? תסביר
מאיפה זה ברור לי: הם אומרים בעצמם מה ואיך הם מנסים לעשות. האם לך זה לא ברור שרמקול סראונד שעלה 1500$ לא יעזור לרמקול קדמי שעלה 30,000$? הם גם לא באותה רמה, אין להם הגברה באותה רמה ואין להם אותו צליל.

הטענה שלי, ואני חוזר עליה, היא שזה לא פרקטי לרוב המוחלט של מי שקורא את הדיון הזה.





הסברתי היטב את הביסוס ועוד לא ראיתי תגובה עניינית אחת שמציגה משהו שחולק עליו. כל מה שראיתי עד כה זה ״אתה לא שמעת״.


אתה מוכן להסביר לי בבקשה איפה לכלכתי? מותר לי, בתור מישהו שזה המקצוע שלו, להחזיק בדעה מקצועית. לא רק שמותר אלא אפילו חובה.

איפה הבעיה פה? מעבר לכך, זו עוד טענה שלא פוגשת את המציאות מכיוון שלא הזכרתי אף מותג.

תשים לב לסיטואציה: עד רגע זה, כל הטיעונים שלך בעניין סובבים סביב: זה טוב / אומרים ש / זה יהיה game changer / הדבר הבא / יודעי דבר.
אני הצגתי התייחסות טכנית לדברים. זכותך להסכים וזכותך גם לחלוק, אבל במה אתה בעצם מאשים אותי פה? שאני תורם מזמני, נסיוני ומקצועי ומתבטא בפורום?
אני שמח שהשיחה מתמקדת בנושאים טכניים. כך ניתן לקיים שיחה ודיון אמיתי.
מפני שאתה טוען שאתה מגיע כאיש מקצוע וכמכייל וחשובה לך האמת הטכנית(גם לי - יותר מכל דבר אחר) - אשמח אם תיתן נימוקים טכניים לדבריך.
כמו כן על נסיונך כמכייל - זה גם יעזור.

למיטב הבנתי במשך השנים - אתה לא עוסק בכיול ונסיון עם אקוסטיקה גם אין.
מדבריך, אני מבין אחרת - ואילו חדשות בשבילי. אני מאוד שמח על כך ותמיד ממליץ על התמקצעות. אשמח שהשיחה תעלה לרמה טכנית גבוהה יותר .
חשוב מאוד שהקוראים יבינו וכך זה יוכל לשרת אותם.

באשר לטענה שרמקול במחיר X לא יוכל לתקן רמקול במחיר Y ,יש כמה בעיות מאוד גדולות:

1.מה הקשר למחיר הרמקול בהקשר שלו לתקן בעיה אקוסטית.

2.למה שרמקול אחורי יתקן רמקול קידמי? אין בזה שום הגיון אקוסטי.
במידה והתכוונת שהרמקול יתקן בתדרים הלא כיוונים(גם זה לא מסתדר טכנית) קרי סביב 80-100 ומטה - הרי ברור לך שבאזור תדרים זה - אנו בשליטה של החדר ולא של הרמקול - Minimum phase ובאנו לתקן בעיה שהחדר גורם ולא הרמקול.

3.לא רלוונטי לדבר על אחוריים בפורום דו ערוצי, כדבריך.

לילה טוב:)
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
636
מעורבות
409
נקודות
63
הדברים שאנו ההדיוטות למדים בשרשור הנ״ל שווים את הקריאה הארוכה דרך כלל התגובות.

ראשית, מסכים! אם מסננים את הרעש זה שירשור מועיל מאוד.
שנית, בהתאם לדברים שציטטת, אכן יש יצרנים שמספקים את המגברים\רסיברים\פרוססורים שלהם עם דיראק כשהרשיון הוא לא לטווח מלא, אלא לתחום התחתון "בלבד" (דיראק יודעת לטפל במערכות גם עם 3 סאבים..). המרכאות הן בגלל שדי ברור לכולם ששם האתגר. ניתנת ללקוח האפשרות לשדרג את הרשיון לטווח המלא. בד"כ.

קטונתי מלהתווכח עם הנסיון של דן נגר, אך אני דווקא כן מאמין שעדיף להפעיל את הפילטרים על כל התחום, במיוחד בארץ שבה הדירות קטנות, ויותר נפוץ שהרמקול צמוד לקיר, הישיבה קרובה, ומאחורי המאזין יש קיר. במיוחד כאשר חבר'ה קונים רמקול גדול, מגבר חזק, ואוהבים לשמוע בעוצמה גבוהה.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
ראשית, מסכים! אם מסננים את הרעש זה שירשור מועיל מאוד.
שנית, בהתאם לדברים שציטטת, אכן יש יצרנים שמספקים את המגברים\רסיברים\פרוססורים שלהם עם דיראק כשהרשיון הוא לא לטווח מלא, אלא לתחום התחתון "בלבד" (דיראק יודעת לטפל במערכות גם עם 3 סאבים..). המרכאות הן בגלל שדי ברור לכולם ששם האתגר. ניתנת ללקוח האפשרות לשדרג את הרשיון לטווח המלא. בד"כ.

קטונתי מלהתווכח עם הנסיון של דן נגר, אך אני דווקא כן מאמין שעדיף להפעיל את הפילטרים על כל התחום, במיוחד בארץ שבה הדירות קטנות, ויותר נפוץ שהרמקול צמוד לקיר, הישיבה קרובה, ומאחורי המאזין יש קיר. במיוחד כאשר חבר'ה קונים רמקול גדול, מגבר חזק, ואוהבים לשמוע בעוצמה גבוהה.
אין כאן משהו חדש, אבל מסתבר שזה גילוי מרעיש למי שקצת פחות מתעסק בזה.. :)

הרעיון נובע מהעובדה שהתערבות החדר, או בעצם השליטה האבסולוטית של החדר, תהיה עד לאזורים של 200-300 הרץ.

בתדרים הללו בעצם מדובר בסוג של כלי נוסף המנגן בחלל, ביחד עם שאר הכלים להם אנו מקשיבים בקטע המנוגן.

זה לא אומר שלחדר אין השפעה מעבר לתחום הזה, יש לו השפעה ולפעמים לא מועטה, אבל הטיפול שם (אמור) להיות קל יותר ויתכן וניתן להסתפק בפתרון בסיסי של וילונות שטיחים וכיוצ"ב.

לאור זאת, הפיוריסטים בתחום של ה RC (כן, יש גם כאלה) יגידו שהם לא מוכנים לתקן מעל 300 הרץ ויגבילו את המוצר עד לתדר מסוים ומעל התדר: מה שיוצא אני מרוצה

כל התוכנות הללו, גם הבסיסיות שבהן, יכולות לקבל הגדרות מדויקות על ידי המשתמש באופן בו ניתן לקבוע באיזה תחום ספציפי של תדרים התוכנה תעבוד ובאיזה תחום נקבל את "המצב הטבעי" של החדר.

המערכות היותר מתוחכמות יהיו ניתנות לשליטה גם באיזה סוג של פילטרים נרצה להשתמש, או איזה סוג של תיקון נרצה לבצע בתדרים מסוימים, בניגוד למצב של 0 או 100.

היות וזה עניין של שניות ספורות, ניתן לדלג בין המצבים ולהגיע למסקנה ספציפית, היות ואין כאן משהו חד ערכי.

במקרה הזה אני מסכים איתך לירן, גרפים ותיאוריה לחוד ומציאות לחוד.
למרות שיש לי שטיחים ופרקט ווילונות ועוד כל מיני דברים שונים ומשונים "שעוזרים", תמיד קיבלתי תוצאה טובה יותר עם כלל המערכות הללו , כאשר הן מתקנות עד הסוף.

עם זאת, כל מקרה הוא בהחלט לגופו.

רן
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור