איפה הצעירים?


ilam

אוהב את התחום
הודעות
325
מעורבות
129
נקודות
43
בקיצור, מה שהורג את התחום זה המחירים השערורייתיים שהחברות לוקחות היום בשביל מערכות כניסה ברמת הייאנד. ההמלצה שלי היא לקנות ציוד משומש ולשדרג בהמשך מרכיבים שונים בהתאם ליכולת. כל המערכת שלי נבנתה ככה ואני לא מתחרט.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,667
מעורבות
1,164
נקודות
113
בקיצור, מה שהורג את התחום זה המחירים השערורייתיים שהחברות לוקחות היום בשביל מערכות כניסה ברמת הייאנד. ההמלצה שלי היא לקנות ציוד משומש ולשדרג בהמשך מרכיבים שונים בהתאם ליכולת. כל המערכת שלי נבנתה ככה ואני לא מתחרט.
זה שיש מוצרים יקרים להחריד זה לא אומר שום דבר על איכותם או על איכות המוצרים שמתומחרים פחות .
אם היה קשר בין המחיר לאיכות - אתה צודק .
אבל זה לא המצב .

אני יכול להבין למה אתה חושב ככה - מה שיקר אמור להיות יותר טוב ….
אין רגולציה באודיו
לא צריך להיות מהנדס כדי לפתוח חברת רמקולים.
וגם לא צריך לפרסם נתונים יבשים
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,903
מעורבות
2,635
נקודות
113
בוקר טוב.
לא חושב שיש קשר למחירים של היום ,
היום ניתן "לבשל" יופי של מערכת סטיראו+ באלפים בודדים יחסית שמורכבת ממגבר משולב חביב סטייל הגל + סטרימר מפתיע מאוד למחירו של WiiM ultra לצורך העניין + רמקולים מדפיים מכל חברה עממית שעולה על דעתכם...זה לא האישיו פה בכלל.

האישיו פה, שהחבר'ה הצעירים של היום, בתנועה כל הזמן (יש שיקראו לזה - נלחמים כדי לשרוד את יוקר המחייה והקושי הכמעט בלתי אפשרי לצערי היום לתכנן חיים תקינים ורכישת דירה) עם תחומי עניין רבים שלא היו נפוצים כאשר אנחנו היינו צעירים ויפים,

כשאנחנו היינו צעירים,
לשמוע מוזיקה היה או דרך נגן/פטיפון או טייפ קסטות...זוכר היטב את ה-80s...
היום המוזיקה - ב א ו ו ו י ר !
המוזיקה נשפכת מכל כייוון שרק נסתכל ונגע...בין אם זה סטרימינג מטלוויזיה (שהפכה להיות מקור המולטימדיה בבית) , yotube, רדיו אינטרנטי, ספוטיפיי, אפליקציות למינהם ומה לא...עיקר כלי השמע היום הפך להיות אוזניות in ear אלחוטיות - הכי מנימליסטי שניתן...לצעירים לא מעניין הרמות של קופסאות שחורות, כסופות או מוזהבות, גם אם האיכות תהיה NEXT BEST THING לגן עדן, ועל אחת כמה וכמה, לנתק עצמם מהקשיים השגרתיים ולהקשיב, להתיישב על הטוסיק ולשמוע צלילים שבוקעים מקופסאות מוזרות (רמקולים).

במידה ותערוכת dtown תשוב, זה אפרופו יהווה יופי של הזדמנות לבדוק סטטיסטית את כמות הצעירים שרכשו כרטיס לתערוכה וכמות הצעירים שמתיישבים להקשיב למערכות סטטיות שלא הולכות איתם לכל מקום.
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,507
מעורבות
524
נקודות
113
פעם היה יותר זמן\רוגע\לשבת בבית יותר פחות לחץ היום הכל מהר\עכשיו\שופוני\חומרי\כמה שפחות לשבת בבית ורק לצאת ממנו ולספר הייתי והייתי הכל חירטוטים, הקלות הבלתי נסבלת של ה... כך גם המוצרים יותר ויותר נגזרת של ייצור זול ולא מושקע ושם דבר יקר על כלום כדיי להכניס לקטגוריה המתאימה, זה בכל דבר ככה היום, דור שהולך ונעלם אין כמו שנות ה 80 שלא יחזרו לעולם בכי לדורות. החנויות שורדות רק מטריידים שידרוגים שאנשים מחליפים כל הזמן, הייצור היום זול והטווח בין מכירה לקניה גדול בגלל זה איכשהו שורדים את התחום, אפסי האנשים שקונים מאפס היום הכל זה מטריידים היום לדור הצעיר אין מה לחפש פה האמת וטוב ככך האמת בהסתכלות 40 שנה אחורה, היום לא הייתי מציע לאף אחד להיכנס לתחום הזה עם ציוד עכשווי.
 

נערך לאחרונה ב:

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,459
מעורבות
714
נקודות
113
קורא פה הרבה הספדים, וצוחק. ככה הספידו פטיפונים ותקליטים, וכרגע דיסקים, חברים אנחנו לא מנהלים את העולם. מוסיקה הייתה ותהיה ואנחנו בשלב חדש יחסית בהיסטוריה שהמוזיקה זמינה מאין כמותה. מי שירצה להעמיק באיכות- כמו שתמיד היה- יעשה את זה כמו פעם.
מכל חבריי בגילי שגדלו והתעצבו באמצע שנות ה 80 - 90 רק אני ואולי עוד אחד נאמנים למקור. ואיכות היא דבר מדתנה אגב, תפיסת האיכות משתנה עם ההיצע והידע האישי- במובןצהזה לא היה שינוי כי ברנש שפתאום שמע fm stereo בשנות ה 60 עבורו זה היה כמו מימשדומע היום היי-רייז ( למי שחושב,שזו איכות מיוחדת כמובן, לא אני).
ואל תשכחו שאנחנו בעידן שבו תיוג הוא מוקצה , אז,למה להגדיר את עצמי אודיופיל? אז הרבה צעירים כן קונים מערכות טובות אבל לא רוצים להיכנס להגדרה.
אני לא מזהה בעולם החיצוני לנו ירידה באודיופיליה רק עלייה -,לפחות על סמך יוטיוב וכולי. אלא שהיום אודיופיליה היא קובץ יותר גדול מסטראו , מקור וזוג רמקולים . כנראה .

חוצמזה, מה זה מעניין הצעירים ?
ה60 של היום זה 40 של פעם....

הצעירים זה אובררייטד.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,096
מעורבות
3,093
נקודות
113
אהלן אח - גם אני את שלך!!

מסגים לגמרי - והאמת זה לא "שלי" לחלוק מבחינתי .נאמנות למקור.
זה שבחדר שלך ריצפתי מסתדר - זה לא מצייר את כל החדרים והרמקולים.הרבה רמקולים עם פורטים בתכנון של שנות ה 60 ומייצרים ים בבעיות ובטח חדרי הבטון והספה שמקומה לא גמיש או צמוד לקיר. אצלך יש גמישות רבה.
יש דברים תקציביים גם - פשוט מעועלים.

יש לך המון רמקול נגשים שבחדר ירדו עד 30 הרץ קל ולגבי סאב אתה יודע מה אני חושב על זה . גם הריצפתי הגדול ביותר בסבירות גבוהה יצטרך סאב ולא בגלל אי יכולץו לרדת נמוך אלא בגלל חוקי האקוסטיקה כשבאס מגיע ממקום אחד אתה תמיד תקבל מודים/ביטולים/הגברים זהים וכדי לשטח את זה אתה תצטרך לקבל מודים/הגברים/ביטולים אחרים (על ידי מיקום אחר) שזה בדיוק מה שעושה סאב או פילטר ב RC מתקדם.

התחביב הזה שונה מתחביבים אחרים - בזמן שבקבוק יין עומד בפני עצמו וגם שעון - מערכת אודיו תלויה יותר בחדר מאשר במוצרים שנבחרו ובידע של הבעלים שלה ובמכונות שלו להשקיע המון זמן או להשקיע בבעל מקצוע לא מעט כסף.
ליין יהיה אותו טעם בבית שלי או שלך בהנחה שלא הרסתי אותו בדרך וגם השעון יהיה עם אותם ביצועים ומראה על היד שלי או שלך.
אבל בתחביב הזה?
קח את אותה מערכת - תעביר לחדר הסמוך ולא תזהה אותה . או פשוט תצמיד את הספה לקיר וכו וכו - הבנת אותי.

עם האליטזם מגיע ממקצוענות - ניחא.
אבל כמעט תמיד הוא מגיע ממחיר המערכת -וזה כבר תחביב אחר שלא קשור לידע או לאודיו.
פשוט מי שבאמת יודע ומבין סאונד - מבין עוד כמה יש לו ללמוד ומה זה עולם עצום ומתקדם אז הוא מעדיף לשתוק(בגדול).



לא תמצא חסיד גדול ממני של נאמן למקור ושל ערכים אבוסולטים בתחביב .אני דיי בטוח שזה ברור לכולם,גם אם לא ממש מקובל עליהם.

הכי חשוב :
ערב נעים ושקט לך ולכולם !

היי דן,

כל מה שרשמת עדיין לא סותר את הטענה שכרטיס כניסה לעולמות ה Hi End היו ונשארו גבוהים ולא נגישים לחלק גדול לאוכלוסיה, מה שמרחיק את האוכלוסיה הצעירה מהתחביב.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,903
מעורבות
2,635
נקודות
113
צריכת המוזיקה עלתה פי כמה וכמה ממה שהיה, חשיפה אין סופית לכל אומן קיים, ובכלי השמעה של יום יום ללא כל התחייבות (ספוטיפיי, youtube, רדיו אינטרנטי) - הכול הפך למינימליסטי, באוויר וחופשי!

שימוש בכלים פיזיים שעולים כסף ומכבידים על הכיס והעין, מקום שחלק נכבד מהציוד יכול לתפוס בבית, עבור צעירים, זה מותרות ומיותר ולא קשור למיתוג כזה או אחר, זו פשוט המציאות.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,924
מעורבות
2,940
נקודות
113
נראה לי שיש כאן בלבול מתמשך בין אודיופיל == מי שמנסה באופן מודע ואקטיבי לקבל את הצליל הטוב/טבעי ביותר שהוא יכול להשיג, גם אם יכולתו מוגבלת, לפחות בשלב הנתון, לבין חברים במועדון האקסקלוסיבי של היי אנד, שהוא זה שדורש דמי כניסה גבוהים שרק מעטים יכולים ומוכנים להשקיע.

חלק מהאודיופילים בעלי התקציב המוגבל משקיעים יותר ויותר ככל שרווחתם הכלכלית עולה, וחלק קטן מהם, שיכולים להרשות לעצמם, מגיעים בשלב כלשהו ל"מועדון".
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,667
מעורבות
1,164
נקודות
113
היי דן,

כל מה שרשמת עדיין לא סותר את הטענה שכרטיס כניסה לעולמות ה Hi End היו ונשארו גבוהים ולא נגישים לחלק גדול לאוכלוסיה, מה שמרחיק את האוכלוסיה הצעירה מהתחביב.
אבל הם עולים היום הרבה פחות מפעם .
בפחות כסף מקבלים הרבה יותר .
אז אי אפשר להשתמש במחיר כסיבה לאי הכניסה .

ועוד לא נכנסו ליכולת לקנות מיקרופון ולנתח חדר ב 79 דולר בצורה מצוינת , מה שפעם לא היה אפשרי כלל - לא במחיר ולא במדריכים אינטרנטיים לכל דורש למי שמוכן להושיב את ישבנו על כיסא וללמוד .
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,096
מעורבות
3,093
נקודות
113
אבל הם עולים היום הרבה פחות מפעם .
בפחות כסף מקבלים הרבה יותר .
אז אי אפשר להשתמש במחיר כסיבה לאי הכניסה .

ועוד לא נכנסו ליכולת לקנות מיקרופון ולנתח חדר ב 79 דולר בצורה מצוינת , מה שפעם לא היה אפשרי כלל - לא במחיר ולא במדריכים אינטרנטיים לכל דורש למי שמוכן להושיב את ישבנו על כיסא וללמוד .
דן,

להאזין למוזיקה ברמה סבירה או אפילו טובה ניתן גם בתקציבים נמוכים יחסית – לדוגמה, כבר יותר מ-20 שנה אני לא משקיע בשדרוג מערכות שמע ברכב שלי, וזה מספיק לי. אבל אודיופיליה, כמו שאני רואה אותה, היא סיפור שונה לגמרי.


אודיופיליה היא לא רק תחביב, אלא שאיפה מתמדת להגיע לחוויית האזנה אופטימלית, כזו המאפשרת לנו לשמוע את המוזיקה בדיוק כפי שהתכוונו היוצרים. תחום זה דורש ציוד שמע מתקדם שמותאם לסביבת ההאזנה, החל ממקור איכותי, דרך מגברים ורמקולים, ועד לחדר מטופל אקוסטית.

לדוגמה, רמקולי DSP אמנם זמינים גם בטווח מחירים נגיש, אבל הם אינם משתווים לרמה שיכולים להציע רמקולים מוגברים ברמת היי-אנד כמו Dutch & Dutch או Kii, שלא לדבר על מה שניתן להשיג משילוב בין מקור איכותי, רמקולים פסיביים, מגברים ייעודיים וחדר מטופל. ההבדל כאן הוא לא רק טכני, אלא פילוסופיה של מקסום התחביב – הבנה שאין קיצורי דרך להשגת איכות שמע ברמה גבוהה באמת. בסופו של דבר, אין דבר כזה "ארוחות חינם" בתחום הזה.

לכן, אם אתה שואף למצות את התחביב ולמקסם את חוויית ההאזנה, חשוב להבין שהשקעה בציוד ובסביבה הנכונה היא חלק בלתי נפרד מהתהליך.
 

רן לוי

אוהב את התחום
הודעות
312
מעורבות
296
נקודות
63
אני בהחלט מסכים עם הפילוסופיה של מקסום התחביב. אלא שהשימוש במילים ״חוויית האזנה אופטימלית, כזו המאפשרת לנו לשמוע בדיוק כפי שהתכוונו היוצרים״ לא ברור לי. אף אחד מאיתנו לא היה באולפן ההקלטות בעת שהוקלטו האלבומים האהובים עלינו ואין לנו שום מושג למה התכוונו היוצרים. הייתי משלם המון כדי להיות באולפני המון בהקלטות האלבומים של אריק איינשטיין, ובאולפני טריטון בעת שהוקלטו האלבומים של כוורת ומאות אלבומים ישראלים אחרים. אבל מכיוון שלא הייתי שם אני ממש לא יודע למה התכוונו היוצרים. ואין שום סיכוי שדני סנדרסון האליל יגיע אלי הביתה כדי לשמוע ולפסוק אם המערכת שלי חופפת לחלוטין בביצועיה לכוונות היוצר.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,667
מעורבות
1,164
נקודות
113
אני בהחלט מסכים עם הפילוסופיה של מקסום התחביב. אלא שהשימוש במילים ״חוויית האזנה אופטימלית, כזו המאפשרת לנו לשמוע בדיוק כפי שהתכוונו היוצרים״ לא ברור לי. אף אחד מאיתנו לא היה באולפן ההקלטות בעת שהוקלטו האלבומים האהובים עלינו ואין לנו שום מושג למה התכוונו היוצרים. הייתי משלם המון כדי להיות באולפני המון בהקלטות האלבומים של אריק איינשטיין, ובאולפני טריטון בעת שהוקלטו האלבומים של כוורת ומאות אלבומים ישראלים אחרים. אבל מכיוון שלא הייתי שם אני ממש לא יודע למה התכוונו היוצרים. ואין שום סיכוי שדני סנדרסון האליל יגיע אלי הביתה כדי לשמוע ולפסוק אם המערכת שלי חופפת לחלוטין בביצועיה לכוונות היוצר.
זו לא השאיפה שלך.
נאמן למקור= מה שנכנס לרמקול = מה שיוצא ממנו וזה מדיד באמצעות גרף.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,667
מעורבות
1,164
נקודות
113
דן,

להאזין למוזיקה ברמה סבירה או אפילו טובה ניתן גם בתקציבים נמוכים יחסית – לדוגמה, כבר יותר מ-20 שנה אני לא משקיע בשדרוג מערכות שמע ברכב שלי, וזה מספיק לי. אבל אודיופיליה, כמו שאני רואה אותה, היא סיפור שונה לגמרי.


אודיופיליה היא לא רק תחביב, אלא שאיפה מתמדת להגיע לחוויית האזנה אופטימלית, כזו המאפשרת לנו לשמוע את המוזיקה בדיוק כפי שהתכוונו היוצרים. תחום זה דורש ציוד שמע מתקדם שמותאם לסביבת ההאזנה, החל ממקור איכותי, דרך מגברים ורמקולים, ועד לחדר מטופל אקוסטית.

לדוגמה, רמקולי DSP אמנם זמינים גם בטווח מחירים נגיש, אבל הם אינם משתווים לרמה שיכולים להציע רמקולים מוגברים ברמת היי-אנד כמו Dutch & Dutch או Kii, שלא לדבר על מה שניתן להשיג משילוב בין מקור איכותי, רמקולים פסיביים, מגברים ייעודיים וחדר מטופל. ההבדל כאן הוא לא רק טכני, אלא פילוסופיה של מקסום התחביב – הבנה שאין קיצורי דרך להשגת איכות שמע ברמה גבוהה באמת. בסופו של דבר, אין דבר כזה "ארוחות חינם" בתחום הזה.

לכן, אם אתה שואף למצות את התחביב ולמקסם את חוויית ההאזנה, חשוב להבין שהשקעה בציוד ובסביבה הנכונה היא חלק בלתי נפרד מהתהליך.
פסיבי זה קיצור דרך.
למה אתה חושב שפסיבי זה נאמן למקור?
בהגדרתו פאסיבי הוא מתפשר -קרוס אנלוגי הוא פשרה ויש דברים שלא ניתן לעשות בקרוס פאסיבי.בטח לא 2 או 3 WAY.
הסיבה שלא כל החברות מציעות רק רמקולים אקטיבים כי זה מסרס את התחביב - ניסוי וטעיה ,התעסקות וכו.
אם רק איכות ונאמנות למקרו היה הסיפור מזמן הכל היה אקטיבי.כל מהנדס הגון יגידלך את זה בדלת סגורה.

KII, DD הם דוגמא אחת - יש לך הרבה יותר זולים ומעולים.
אני יכול לספור על כף יד אחת ואם נגזים על 2 - את מספר החברות שמייצרות רמקולים פאסיביים שניתן להחשיבם לציוד מתקדם.
עבורי - אם לרמקול יש סטיה גדולה בגרף שלו -זאת אומרת מה שנכנס -הוא לא מה שיוצא ובסטיה גבוהה-אז הוא לא נאמן למקור .נקודה.

שוב השיח חוזר =ציוד יקר =נאמן מקור =ציוד מתקדם.במציאות זה לא כך בכלל.
 

ilam

אוהב את התחום
הודעות
325
מעורבות
129
נקודות
43
פסיבי זה קיצור דרך.
למה אתה חושב שפסיבי זה נאמן למקור?
בהגדרתו פאסיבי הוא מתפשר -קרוס אנלוגי הוא פשרה ויש דברים שלא ניתן לעשות בקרוס פאסיבי.בטח לא 2 או 3 WAY.
הסיבה שלא כל החברות מציעות רק רמקולים אקטיבים כי זה מסרס את התחביב - ניסוי וטעיה ,התעסקות וכו.
אם רק איכות ונאמנות למקרו היה הסיפור מזמן הכל היה אקטיבי.כל מהנדס הגון יגידלך את זה בדלת סגורה.

KII, DD הם דוגמא אחת - יש לך הרבה יותר זולים ומעולים.
אני יכול לספור על כף יד אחת ואם נגזים על 2 - את מספר החברות שמייצרות רמקולים פאסיביים שניתן להחשיבם לציוד מתקדם.
עבורי - אם לרמקול יש סטיה גדולה בגרף שלו -זאת אומרת מה שנכנס -הוא לא מה שיוצא ובסטיה גבוהה-אז הוא לא נאמן למקור .נקודה.

שוב השיח חוזר =ציוד יקר =נאמן מקור =ציוד מתקדם.במציאות זה לא כך בכלל.
 

ilam

אוהב את התחום
הודעות
325
מעורבות
129
נקודות
43
שאלה : האם ציוד שהוא יותר נאמן למקור מבטיח יותר הנאה מהמוזיקה? האם נאמן למקור אומר שהסאונד יותר מרגש או מרגיש יותר חי? מגברי מנורות פחות נאמנים למקור, אבל לדעתי ולדעת רבים אחרים יוצרים סאונד יותר מרגש. כנ"ל לגבי רמקולים שופריים לעומת קרמיים (לדוגמא). אז אנשים כאלו הם פחות אודיופילים?
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,667
מעורבות
1,164
נקודות
113
שאלה : האם ציוד שהוא יותר נאמן למקור מבטיח יותר הנאה מהמוזיקה? האם נאמן למקור אומר שהסאונד יותר מרגש או מרגיש יותר חי? מגברי מנורות פחות נאמנים למקור, אבל לדעתי ולדעת רבים אחרים יוצרים סאונד יותר מרגש. כנ"ל לגבי רמקולים שופריים לעומת קרמיים (לדוגמא). אז אנשים כאלו הם פחות אודיופילים?
אין לי תשובה לשאלה הזו .
יש שפורים סופר נאמנים למקור וגם מרגשים .
למעשה , אני משתמש בכאלה כל הזמן ( מנחה תדר -שופרי )

יש קרמיים מעולים ויש לא טובים .
ככל שהרמקול עולה ונאמן למקור לרוב הוא גם יהיה יותר אכזרי בדרישה שלו להתאמת ציוד ( כמו קרמי ) .

אני רואה כנאמן למקור כנקודת פתיחה מינימאלית להמשך הדרך - לא כיעד סופי .
אתה ה voicing , מיקרו דנאמיקה ועוד הרבה דברים אחרים שמשפיעים על הרגש - אתה יכול לשחק איתם באלף דרכים ולהישאר נאמן למקור .

אבל אם הגרף שלך בחדר נראה כמו הרים ושפלים - אתה לא נאמן למקור . אם אתה נהנה מזה או לא - לא מתפקידי לשפוט . יש כאלה שנהנים מכל דבר . לא חסר
 

ilam

אוהב את התחום
הודעות
325
מעורבות
129
נקודות
43
אין לי תשובה לשאלה הזו .
יש שפורים סופר נאמנים למקור וגם מרגשים .
למעשה , אני משתמש בכאלה כל הזמן ( מנחה תדר -שופרי )

יש קרמיים מעולים ויש לא טובים .
ככל שהרמקול עולה ונאמן למקור לרוב הוא גם יהיה יותר אכזרי בדרישה שלו להתאמת ציוד ( כמו קרמי ) .

אני רואה כנאמן למקור כנקודת פתיחה מינימאלית להמשך הדרך - לא כיעד סופי .
אתה ה voicing , מיקרו דנאמיקה ועוד הרבה דברים אחרים שמשפיעים על הרגש - אתה יכול לשחק איתם באלף דרכים ולהישאר נאמן למקור .

אבל אם הגרף שלך בחדר נראה כמו הרים ושפלים - אתה לא נאמן למקור . אם אתה נהנה מזה או לא - לא מתפקידי לשפוט . יש כאלה שנהנים מכל דבר . לא חסר
לא התייחסת למנורות ששם יש יותר עיוותים ממגברי טרנזיסטורים. שמעתי ציוד וחדרים שנמדדים מעולה אבל נשמעים ככה.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,667
מעורבות
1,164
נקודות
113
לא התייחסת למנורות ששם יש יותר עיוותים ממגברי טרנזיסטורים. שמעתי ציוד וחדרים שנמדדים מעולה אבל נשמעים ככה.
תלוי אפה המנורות בשרשרת . בגדול .

לגבי עיווותים של מנורות - כן . יש כאלה לא מעט .
לא יודע מה זה חדרים שנמדדים מעולה ונשמעים לא משהו - לרוב המדידה חובבנית ואם תחפש מספיק תמצא את הבעיה למה שאתה שומע .

אם שמעתי מערכות שמובססות מנורות ויש את אפקט הבאס המלווה - איך שהוא תמיד תמיד הבאס עם עננה על כל הסאונד .שמיע מאוד .

בגרף אתה רואה בירור שהבאס מאחר ב 50 מילי שניות משאר התדרים .

לידי ישבו כאלה שאמרו שזה מצוין . יש בשר .
עבורי זה היה סיוט ומשעמם , מאפיל על הפרטים והכל נשמע דומה .

מי צודק ?
אוביקטיבית - אני .לפחות ברמה שזה לא נאמן למקור .התדרים צריכים להגיע לאוזן באותו זמן - בדיוק כמו בטבע או כלי נגינה .

סובייקטיבית - יש כאלה שמתחברים לסאונד לא נאמן למקור . אי אפשר להתווכח עם מה שבן אדם אוהב ומתחבר .

אבל כן וראוי להגיד - זה לא נאמן למקור.
 

ilam

אוהב את התחום
הודעות
325
מעורבות
129
נקודות
43
תלוי אפה המנורות בשרשרת . בגדול .

לגבי עיווותים של מנורות - כן . יש כאלה לא מעט .
לא יודע מה זה חדרים שנמדדים מעולה ונשמעים לא משהו - לרוב המדידה חובבנית ואם תחפש מספיק תמצא את הבעיה למה שאתה שומע .

אם שמעתי מערכות שמובססות מנורות ויש את אפקט הבאס המלווה - איך שהוא תמיד תמיד הבאס עם עננה על כל הסאונד .שמיע מאוד .

בגרף אתה רואה בירור שהבאס מאחר ב 50 מילי שניות משאר התדרים .

לידי ישבו כאלה שאמרו שזה מצוין . יש בשר .
עבורי זה היה סיוט ומשעמם , מאפיל על הפרטים והכל נשמע דומה .

מי צודק ?
אוביקטיבית - אני .לפחות ברמה שזה לא נאמן למקור .התדרים צריכים להגיע לאוזן באותו זמן - בדיוק כמו בטבע או כלי נגינה .

סובייקטיבית - יש כאלה שמתחברים לסאונד לא נאמן למקור . אי אפשר להתווכח עם מה שבן אדם אוהב ומתחבר .

אבל כן וראוי להגיד - זה לא נאמן למקור.
יש לך יותר נתונים עם הdelay הזה של 50 ms? באיזה מגברים זה קיים והאם תמיד?
 

ilam

אוהב את התחום
הודעות
325
מעורבות
129
נקודות
43
יש לך יותר נתונים עם הdelay הזה של 50 ms? באיזה מגברים זה קיים והאם תמיד?
חיפשתי על זה באינטרנט ולא מצאתי, לכל היותר מדובר על הפרש של 5 מילישניות במגברי מנורות לא טובים. הפרש שלא ניתן להבחין בו.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור