אנחנו טוחנים כאן מים
אין ביננו שום מחלוקת עקרונית. הרי ברור שמהות העניין היא הרכבת הסט-אפ, וברור שסינרגיה בין החלקים היא העיקר, ושזו חוכמה קטנה לרכוש ציוד שלא "מתלבש" אחד על השני וכו' וכו' וכו'.....אין כאן שום חדש ואין שום ויכוח.
ברור גם שמי שעושה "רכישה בשלבים" ומשקיע הרבה במרכיב אחד על מנת לשדרג בעתיד את המרכיב האחר, בוחר בעצם לעשות פשרות רבות בדרך, על מנת להגיע לנחלה שלו בהמשך. אני חושב שזו דרך מצויינת לעשות קפיצות, למי שזה מתאים לו.
השאלה המקורית שלי אליך הייתה בעניין האוואטר, כי נדמה היה לי שאתה טוען שם דברים לא בדוקים בקשר לכוחותיו ביחס למתחרים. לי ברור שביחס למתחרים ברמות המחיר הוא נחשב למגבר די חזק. מהחזקים והאיכותיים שיש. זה לא אומר שאני חושב שהוא הכי מתאים מכולם או עדיף מכולם לסט-אפ כזה או אחר. זו כבר שאלה של טעם. אבל ברור לי שברמות המחיר שלו, ובקטגוריה שלו, הוא אחד האינטגריידים-מנורות החזקים והטובים שיש. זה הכל. מאחר ואין לי מגבר כזה ולצערי אין לי גם מניות ב- VAC ממש לא משנה לי מה ההתרשמויות של כל אחד אחר מהמגבר הזה.
ולגבי השאלה שלך על הקארי וביחס למה הוא נשמע -זה היה ביחס לברייסטון שישב שם קודם. אני בכלל לא בטוח שהבחור קפץ משמעותית במחיר, כי הברייסטון מתומחר בארץ הקודש במחירים גבוהים למדי והקארי במחירים די סבירים. אבל אין מה להשוות בסאונד ועובדה שרמקול תובעני יחסית מסתדר מצויין עם מגבר חלש יחסית.
ולכן אין חוקים. יש התנסויות.
ולסיום, תרשה לי להסתייג מדבריך לגבי ההמלצות של וון שוויקרט, או כל יצרן אחר. בכ"ז, בניגוד אליך, הם מכירים את הרמקול שהם מייצרים לפני ולפנים ומן הסתם בדקו אותו בעשרות שעות האזנה עם כל הגברה אפשרית המיוצרת בכדור הארץ. ואם הם ממליצים על מגוון מסויים של הגברות שלטעמם עבדו טוב עם הרמקול, הייתי מכבד ובודק את זה בעצמי ולא מתייחס כמוך בזלזול כזה, שלצערי כל כך אופייני לנו הישראלים, שיכולים ללמד את כולם.
עכשיו כדאי ללכת לשמוע קצת מוזיקה. שישי היום. צריך לנצל את זה.....
שבת שלום.