exupgh12
חבר משקיען
- הודעות
- 5,105
- מעורבות
- 3,114
- נקודות
- 113
גילוי נאות, איני מרבה "לקפוץ" ליבואנים, בטח לא למטרת האזנה סקרנית בלבד, היות ואני מכבד את הזמן שלהם.
אתמול בערב שברתי מסורת, האשם המיידי רמקול Zellaton Klassik Stage.
את השם Zellaton אני מכיר לפחות עשור, אולי קצת יותר, לרמקולים של החברה נחשפתי פנים מול פנים לראשונה אצל ידידי רן מויאל שהוא בעליו הגאה של רמקול מסדרת EVO של החברה – רמקול מדהים המוכיח שגם ללא "טכנולוגיית חומרי על חלל" כגון: קרמיקה, קרבון, יהלומים וכו..ניתן לייצר רמקול שגורם ל 99% מהרמקולים הדינמיים להתבייש בצד.
לאכזבתי סדרת ה Klassik לא הוצגה השנה בתערוכת האודיו של מינכן, היצרן, כך נראה מעדיף לקדם את סדרת ה EVO החדשה, ואני נשארתי עם סקרנות שלא באה על סיפוקה.
אתמול בערב הגענו (חבר ואני) לגיא רג'ואן שאירח אותנו בסבר פנים על אף השעה הקצת מאוחרת.
אחרי קפה ושיחה קלילה ירדנו לחדר האזנה של גיא, מדובר בחלל האזנה לא גדול ומטופל היטב באמצעים אקוסטיים פאסיביים.
הסט אפ שהאזנו לו הורכב מהגברה ופרה של אבסולור, מקור דיגיטלי: ממיר MSB Premier ושרת של Request.
הרמקולים שחוברו לסטאפ היו ה Zellatone Klassik Stage וכבילה של חברת Shunyata Research כמדומני.
הרמקול עצמו אינו גדול במיוחד (גובה 118 ס"מ, עומק 64 ס"מ ורוחב של 45 ס"מ) ויכנס בקלות בסלון ישראלי ממוצע - קחו בחשבון את הפתחים בגב הרמקול המצריכים ריחוק מקיר אחורי.
לרמקול 3 דרייברים כסופים (פיתוח טכנולוגי של החברה), המקנים לרמקול את המראה הכה מזוהה עם מוצרי החברה - בכלל, קשה להישאר אדיש למראה והגימור המצודדים (עיצוב גרמני במיטבו).
הרמקול בעל גימור צבע ולכה שלא יבייש רולס רוייס (וסליחה עם תעשיית המכוניות הגרמנית, אבל לאלה אין 64 ק"ג של לכה שנמרחים על הרכב, גם לא למאייבאך).
התיישבנו על הספה להאזין ליצירת המופת. כבר בטראק הראשון שמים לב לחיות והנטרליות של הסטאפ (על אף האלקטרוניקה שבשל המנורות המבצבצות נחשדה כחמימה).
שמעתי מספר מערכות ניטרליות בחיי, אבל הזלטון אשכרה מצליח להביא את הצליל הטבעי של הכלי (טימבר) בצורה שלא שמעתי קודם באף רמקול דינמי אחר. אם זאת גם אני וגם החבר שמנו לב שמשהו בדינמיות ותחום התחתון חסר לנו, בטח כשמדובר בסטאפ כזה.
נקודת הישיבה קודמה כחצי מטר קדימה ו... עולם חדש ומופלא, סאונד גדול, רמקולים שנעלמו לחלוטין, התחום התחתון התמלא בעוצמה ושידר רבדים שמעטים הרמקולים שיודעים לייצר כמוהו.
בעוד הסאונד הפך ליותר דינמי, הניקיון והפירוט (שלא מציק באוזן) נשמרו, וכך גם הנאמנות לטימר הצליל של הכלים – חוויה.
לסיכום, מדובר באחד הסטאפים המהנים ביותר ששמעתי עד היום, כזה שהייתי מוכן לחתום עליו מעכשיו ועד סוף הימים – וזה אומר המון על הסט.
ה Stage אינו רמקול זול, ויקר בהפרש לא קטן מה EVO, אבל גם לא קשה להבין למה – ה Stage פשוט מצליח ליצור יותר מוזיקה ומהסוג שכולנו חולמים עליה.
שאפו לגיא שבזמן קצר הצליח להביא לכאן חברות מהשורה הראשונה.
לי נשאר לחלום שאריאלה מהפייס תתקשר ותבשר שזכיתי ב Zellaton Klassik
אתמול בערב שברתי מסורת, האשם המיידי רמקול Zellaton Klassik Stage.
את השם Zellaton אני מכיר לפחות עשור, אולי קצת יותר, לרמקולים של החברה נחשפתי פנים מול פנים לראשונה אצל ידידי רן מויאל שהוא בעליו הגאה של רמקול מסדרת EVO של החברה – רמקול מדהים המוכיח שגם ללא "טכנולוגיית חומרי על חלל" כגון: קרמיקה, קרבון, יהלומים וכו..ניתן לייצר רמקול שגורם ל 99% מהרמקולים הדינמיים להתבייש בצד.
לאכזבתי סדרת ה Klassik לא הוצגה השנה בתערוכת האודיו של מינכן, היצרן, כך נראה מעדיף לקדם את סדרת ה EVO החדשה, ואני נשארתי עם סקרנות שלא באה על סיפוקה.
אתמול בערב הגענו (חבר ואני) לגיא רג'ואן שאירח אותנו בסבר פנים על אף השעה הקצת מאוחרת.
אחרי קפה ושיחה קלילה ירדנו לחדר האזנה של גיא, מדובר בחלל האזנה לא גדול ומטופל היטב באמצעים אקוסטיים פאסיביים.
הסט אפ שהאזנו לו הורכב מהגברה ופרה של אבסולור, מקור דיגיטלי: ממיר MSB Premier ושרת של Request.
הרמקולים שחוברו לסטאפ היו ה Zellatone Klassik Stage וכבילה של חברת Shunyata Research כמדומני.
הרמקול עצמו אינו גדול במיוחד (גובה 118 ס"מ, עומק 64 ס"מ ורוחב של 45 ס"מ) ויכנס בקלות בסלון ישראלי ממוצע - קחו בחשבון את הפתחים בגב הרמקול המצריכים ריחוק מקיר אחורי.
לרמקול 3 דרייברים כסופים (פיתוח טכנולוגי של החברה), המקנים לרמקול את המראה הכה מזוהה עם מוצרי החברה - בכלל, קשה להישאר אדיש למראה והגימור המצודדים (עיצוב גרמני במיטבו).
הרמקול בעל גימור צבע ולכה שלא יבייש רולס רוייס (וסליחה עם תעשיית המכוניות הגרמנית, אבל לאלה אין 64 ק"ג של לכה שנמרחים על הרכב, גם לא למאייבאך).
התיישבנו על הספה להאזין ליצירת המופת. כבר בטראק הראשון שמים לב לחיות והנטרליות של הסטאפ (על אף האלקטרוניקה שבשל המנורות המבצבצות נחשדה כחמימה).
שמעתי מספר מערכות ניטרליות בחיי, אבל הזלטון אשכרה מצליח להביא את הצליל הטבעי של הכלי (טימבר) בצורה שלא שמעתי קודם באף רמקול דינמי אחר. אם זאת גם אני וגם החבר שמנו לב שמשהו בדינמיות ותחום התחתון חסר לנו, בטח כשמדובר בסטאפ כזה.
נקודת הישיבה קודמה כחצי מטר קדימה ו... עולם חדש ומופלא, סאונד גדול, רמקולים שנעלמו לחלוטין, התחום התחתון התמלא בעוצמה ושידר רבדים שמעטים הרמקולים שיודעים לייצר כמוהו.
בעוד הסאונד הפך ליותר דינמי, הניקיון והפירוט (שלא מציק באוזן) נשמרו, וכך גם הנאמנות לטימר הצליל של הכלים – חוויה.
לסיכום, מדובר באחד הסטאפים המהנים ביותר ששמעתי עד היום, כזה שהייתי מוכן לחתום עליו מעכשיו ועד סוף הימים – וזה אומר המון על הסט.
ה Stage אינו רמקול זול, ויקר בהפרש לא קטן מה EVO, אבל גם לא קשה להבין למה – ה Stage פשוט מצליח ליצור יותר מוזיקה ומהסוג שכולנו חולמים עליה.
שאפו לגיא שבזמן קצר הצליח להביא לכאן חברות מהשורה הראשונה.
לי נשאר לחלום שאריאלה מהפייס תתקשר ותבשר שזכיתי ב Zellaton Klassik
תמונות מצורפות
נערך לאחרונה ב: