רמקולים RIBBON tweeter ברמקולים יתרונות וחסרונות


gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
חברות כמו מג'יקו ו Tidal (ראה המאמר שפורסם כאן שלשום) קודם יוצרות את הרמקול ורק אח"כ מתמחרות את הרמקול.

ולתמחור אין קשר לעלויות ומקדם רווח אלא לכמה אנשים יהיו מוכנים לשלם.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,105
מעורבות
3,114
נקודות
113
ולתמחור אין קשר לעלויות ומקדם רווח אלא לכמה אנשים יהיו מוכנים לשלם.

איפה בדיוק פספסת, דיברתי על דוגמאות ספציפיות.
מקדם רווח ושאר הבלבלה נכנסים לאחר שהחברות יצרו את הרמקול ומודעות לעלות החומרים והעבודה - קרא את הראיון שהועלה עם המייסד והבעלים של TIDAL. מדובר בחשיבה שונה מרוב היצרנים, שם בד"כ נקבע מחיר מטרה וא"כ שוברים את הראש איך מיישמים את הפרוייקט במסגרת שנקבעה.
אגב, התנהלות של TIDAL, MAGICO נורמלית לחלוטין בשוק מוצרי היוקרה הגבוה.
 

web

חבר משקיען
הודעות
775
מעורבות
492
נקודות
63
חברות כמו מג'יקו ו Tidal (ראה המאמר שפורסם כאן שלשום) קודם יוצרות את הרמקול ורק אח"כ מתמחרות את הרמקול.
זה היה כך עד הסידרה S (שמענו את זה מיאיר תמם אצל ערן בזמנו...)
כשיצאה הסידרה A, פורסם כבר מפיו של אלון וולף שבנו רמקול ל 10K TARGET PRICE
סיפור אחר זה שאחרי לא הרבה זמן גם את המחיר הזה העלו :D
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,105
מעורבות
3,114
נקודות
113
זה היה כך עד הסידרה S (שמענו את זה מיאיר תמם אצל ערן בזמנו...)
כשיצאה הסידרה A, פורסם כבר מפיו של אלון וולף שבנו רמקול ל 10K TARGET PRICE
סיפור אחר זה שאחרי לא הרבה זמן גם את המחיר הזה העלו :D

נכון מאוד, סדרה A באה להנגיש את מג'יקו לקהל הרחב.
ב TIDAL בחרו באופציה אחרת, את ההנגשה ביצעו דרך המותג VIMBERG
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,344
מעורבות
854
נקודות
113
הווימברג טונדה הזה עולה בארה"ב איזה 40 אלף דולר. הביאו אותה בהנגשה הנגשה :)
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,105
מעורבות
3,114
נקודות
113
הווימברג טונדה הזה עולה בארה"ב איזה 40 אלף דולר. הביאו אותה בהנגשה הנגשה :)
יחסית לפורשה דגמי 911 gts, דגם הטורבו נראה נגיש והבוקסטר רכב לכל פועל ;)
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
מה שצריך לקחת בחשבון בפורשה שהמחיר ה״זול״ של דגמי הכניסה ממש לא מבטיח שגם התחזוקה תהייה זולה.

מזל שברמקולים גם היקרים אין עלות תחזוקה :)
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
מה שצריך לקחת בחשבון בפורשה שהמחיר ה״זול״ של דגמי הכניסה ממש לא מבטיח שגם התחזוקה תהייה זולה.

מזל שברמקולים גם היקרים אין עלות תחזוקה :)

ברור. כי זה מנועים של אודי. אחזקה יקרה וביצועים של a4.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,105
מעורבות
3,114
נקודות
113
מה שצריך לקחת בחשבון בפורשה שהמחיר ה״זול״ של דגמי הכניסה ממש לא מבטיח שגם התחזוקה תהייה זולה.

מזל שברמקולים גם היקרים אין עלות תחזוקה :)

ברוב רכבי היוקרה האירופאיים התחזוקה יקרה, זה חלק מהתחושה שנותנים ללקוח עם מוצר יוקרה.
תראה, טיפול ברולקס/אומגה לא מורכב יותר מטיפול בשעון טיסו או המילטון, ההפרש בעלות כמה מאות אחוזים. מזל שלא מדובר בזניט, AP ושרון או ייגר, שם כל טיפול השעון מוטס אחר כבוד לשוויץ.... המחיר נועד להמשיך את תחושת היוקרה של הלקוח.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,105
מעורבות
3,114
נקודות
113
ברור. כי זה מנועים של אודי. אחזקה יקרה וביצועים של a4.
מלבד דגמי ה SUV אין לפורשה מנועים משותפים עם שאר חברות הקבוצה, לא מכיר עוד חברה שעושה שימוש במנועי הבוקסטר של פורשה
 
נערך לאחרונה ב:

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
מעניינים הדיבורים על התחזוקה של מכוניות גרמניות.
בשלוש השנים האחרונות עד לפני כשלושה חודשים עבדתי כנהג מונית.
לפני שנה וחצי רכשתי מרצדס אי אלגנס סי די איי מודל 2014 עם כ 300 אלף קילומטר.
נהגתי כל חודש בין 8,000 קילומטרים מינימום ל 15 אלף קילומטרים (שלא תתבלבלו: בחודש!).
לפני שלושה חודשים הסבתי אותה לפרטית ואני עדיין נהנה ממנה כאשר כעת יש עליה 460 אלף קילומטר.
מדובר ברכב אמין ביותר - יחסית לנסיעות הקשות כמעט מידי יום ביומו מדובר ברכב עם אפס תקלות.
ההוצאה הכי גדולה שהייתה לי - החלפת בולמי זעזועים ומייצבים קדמיים ובעלות של כ 2,000 ₪.
תוסיפו לזה את הבודי הסופר שקט למרות כל התלאות, פנים הרכב שנראה כמו חדש למרות שהרכב שימש כמונית, הפאר, נוחות הישיבה, איכות הנסיעה המדהימה - מדובר ברכב מליגה שונה לחלוטין ממה שמוכר בדרך כלל.
היו לי הרבה מכוניות בחיי. בסוף שנות ה 70 החזקתי לסירוגין שלוש אודי 100, שתיים ls ואחת gl. אני מצהיר בפניכם בוודאות שלמרות שחלפו מאז כארבעים שנים, הרבה בני ישראל נוהגים היום במכוניות שלא מתקרבות ברמתן לאותן אודי משנות ה 70 בייחוד דגם ה gl שהייתה מכונית מדהימה. גיר ידני ארבעה הילוכים כשהראשון מושך עד 90 קמ״ש. מכונית ענקית וכבדה - ניסו להתחרות איתי אלפות גי טי 2000 שהייתה חצי גודל ומשקל מהאודי וכולם הסמיקו מבושה.
מרצדס, בי אמ וו ואודי אלה מכוניות פרימיום שנותנות את הטון לכל השוק העולמי ובכל העולם - כולל ביפן למרות הלקסוס שלהם. העליונות של היצרנים האלה בולטת בייחוד כשמדברים על דגמי ה 500, ה- 7 וה- 8. כל יצרן שמנסה לייצר מכונית פרמיום חייב לעבור את המכשול ששלוש אלה מציגות.

אריה
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
מלבד דגמי ה SUV אין לפורשה מנועים משותפים עם שאר חברות הקבוצה, לא מכיר עוד חברה שעושה שימוש במנועי הבוקסטר של פורשה

נכון. לפורשה אין מנועים משותפים עם מישהו אחר. לאודי כן. למשל בקאיין, בקיימן, בפנמרה (רציתי לקנות את הפנמרה). חוץ מדגמי ה-s וה-4.8, המנועים הם של אודי והגיר הוא dsg של פולסוואגן.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
כש BMW תחזיק חברה כמו למבורג׳ני, אז תוכל לרדת על המנועים של אודי... (-:

אריה

ב.מ.וו מחזיקה את המנועים של עצמה. כמו למשל מרצדס. להבדיל משתי החברות הללו, אודי זו חברה שאני לא סובל. ולא, אני לא מדבר על דגמי העל שלהם אם כי על הדגמים הנפוצים. מה שכן, היה סרטון ביוטיוב המשווה את מערכת ה-קוואטרו של אודי ביחס ל-xdrive של ב.מ.וו בשלג. הקוואטרו לקחה. אבל מי שישים לב, באודי היו צמיגי שלג בעוד ה-ב.מ.וו היתה עם צמיגי חורף. גם לדה ניבה היתה לוקחת במקרה הזה.

אגב. במנועים של ב.מ.וו משתמשות המכוניות מקלארן, וויסמן, רולס רוייס (גם לפני שנרכשה על ידה) ועוד כמה וכמה מכוניות על. לעניות דעתי, המנועים שלהם הם פשוט הטובים ביותר.
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
יש בהחלט כבוד ל BMW.

אריה
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור