חברות כמו מג'יקו ו Tidal (ראה המאמר שפורסם כאן שלשום) קודם יוצרות את הרמקול ורק אח"כ מתמחרות את הרמקול.
ולתמחור אין קשר לעלויות ומקדם רווח אלא לכמה אנשים יהיו מוכנים לשלם.
חברות כמו מג'יקו ו Tidal (ראה המאמר שפורסם כאן שלשום) קודם יוצרות את הרמקול ורק אח"כ מתמחרות את הרמקול.
ולתמחור אין קשר לעלויות ומקדם רווח אלא לכמה אנשים יהיו מוכנים לשלם.
זה היה כך עד הסידרה S (שמענו את זה מיאיר תמם אצל ערן בזמנו...)חברות כמו מג'יקו ו Tidal (ראה המאמר שפורסם כאן שלשום) קודם יוצרות את הרמקול ורק אח"כ מתמחרות את הרמקול.
זה היה כך עד הסידרה S (שמענו את זה מיאיר תמם אצל ערן בזמנו...)
כשיצאה הסידרה A, פורסם כבר מפיו של אלון וולף שבנו רמקול ל 10K TARGET PRICE
סיפור אחר זה שאחרי לא הרבה זמן גם את המחיר הזה העלו
יחסית לפורשה דגמי 911 gts, דגם הטורבו נראה נגיש והבוקסטר רכב לכל פועלהווימברג טונדה הזה עולה בארה"ב איזה 40 אלף דולר. הביאו אותה בהנגשה הנגשה
מה שצריך לקחת בחשבון בפורשה שהמחיר ה״זול״ של דגמי הכניסה ממש לא מבטיח שגם התחזוקה תהייה זולה.
מזל שברמקולים גם היקרים אין עלות תחזוקה
מה שצריך לקחת בחשבון בפורשה שהמחיר ה״זול״ של דגמי הכניסה ממש לא מבטיח שגם התחזוקה תהייה זולה.
מזל שברמקולים גם היקרים אין עלות תחזוקה
מלבד דגמי ה SUV אין לפורשה מנועים משותפים עם שאר חברות הקבוצה, לא מכיר עוד חברה שעושה שימוש במנועי הבוקסטר של פורשהברור. כי זה מנועים של אודי. אחזקה יקרה וביצועים של a4.
כש BMW תחזיק חברה כמו למבורג׳ני, אז תוכל לרדת על המנועים של אודי... (-:ברור. כי זה מנועים של אודי. אחזקה יקרה וביצועים של a4.
מלבד דגמי ה SUV אין לפורשה מנועים משותפים עם שאר חברות הקבוצה, לא מכיר עוד חברה שעושה שימוש במנועי הבוקסטר של פורשה
כש BMW תחזיק חברה כמו למבורג׳ני, אז תוכל לרדת על המנועים של אודי... (-:
אריה