יותר ממירים לכל ערוץ לא מבטיחים המרה טובה יותר.
כנ"ל גם לא יותר ספקים ו/או יותר קבלים ו/או דברים כמותיים אחרים.
גם מכשיר "ייעודי" לא מבטיח סאונד עדיף על "אוניברסאלי".
גם מיתוג "גבוה" לא מבטיח סאונד עדיף על מיתוג "עממי"-כבייכול.
בתחום הדיגיטאלי החומרה לא יקרה, ולא היא שמשפיעה הכי הרבה, אלא התיכנון והתוכנה+קושחה, שגם הם לא חייבים לעלות הרבה, ואיזה מהנדס/תוכניתן הודי שעובד בפרוטות יכול להשיג תוצאות לאו דווקא פחות טובות ממהנדס/תוכניתן אמריקאי שמרוויח סכומים של חמש ספרות בדולארים לשנה.
ואשר להשוואות, תוצאותיהן תלויות במי עושה אותן, על איזה דיסקים, ובאיזה תנאים, כולל למשל האם משווים ווליום, עד כמה המערכת חושפנית, עד כמה האוזניים רגישות ומיומנות וכו', ולא כמה שיותר השוואות עדיף כי זה מבלבל ועם הזמן מטה את התוצאה.
בכל מקרה, הגורם שהכי משפיע על ההשוואות הוא טעמו של המשווה. למשל יהייו מי שיעדיפו צליל חם ונעים על פני בהיר ומפורט, וכאלה שלהיפך.
אז למעט מקרים של נוק-אאוט מוחלט, שזה לא המקרה הנפוץ במכשירים דיגיטאליים טובים ומעלה, אפשר להתווכח לאין סוף, כשכולם צודקים במידה דומה, ולמשמע/מקרא הוויכוח, אף צד ג' לא יוכל לדעת מי "צודק" מבחינתו, עד שיישמע בעצמו, ולפעמים בכלל אין הכרעה לכאן ולכאן.
עמיר