נכון,אריה, אם אני מבין נכון לא מדובר בסופרנייט2,
או לסיכוי שמישהו יודה בטעות ברכישה שעשתה לו חור בכיס
קודם כל, נמר, הייה שירשור שלם על טעויות ברכישה שאנשים "הודו" בהן -- אתה פתחת אותו!!חזק! עם זה אני לא יכול להתווכח
היו לי מגבר Krell KSA-250 (מגבר ששוקל 64 קילו, מתוכם 38 קילו רק השנאי, מתחמם כמו תנור ונותן 250W ב-class A), פרה Sonic Frontiers Line 3 מנורתי ונגן מרידיאן 20 ביט.
אני לא זוכר מה הוחלף ראשון, המגבר (שהייה אז כבר בוגר בשנותיו, או הפרה, שכשהייו ברקים בחורף הוא הייה עובר פתאום ל-full volume, מה שסיכן את המערכת (ואת האזניים), ומכל מקום, החלטתי לעבור ל-סראונד/multichannel, מה שהשתלב עם החלפתם.
קודם להחלפתו, הפרה נסע למקום מולדתו בקנדה לכמה חודשים, אבל הייה להם במפעל קשה לשחזר את בעיית הברקים. בסוף הם החזירו אותו אחרי ביצוע כמה הלחמות חובבניות במקצת, אבל נראה שהבעייה נפתרה.
בכל זאת לא רציתי לקחת סיכון, ומכרתי אותו - לשניצל - שאמרתי לו מה שקרה ודומני שאחרי שהוא פתח את הפרה, כדרכו, לצורך שיפורים, לא האמין לי שהלחמות כאלה נעשו ע"י האנשים שתיכננו את המכשיר... (דרך אגב, הייחיד שאני מאפשר לו לגעת במכשירים שלי הוא סופר-טכנאי בכור, שבטוח לא הייה עושה הלחמות מפוקפקות).
הפרה הוחלף בפרה רב-ערוצי Bel Canto PRe6, שנשמע לי לא רע, וה-Krell בזוג מגברי Bel Canto eVo4, שבמצב bridged הייו אמורים לתת 400W ל-8 אוהם, אבל היו class D...
הנגן הוחלף ב-Bel Canto PLayer 1A, דגם רב-ערוצי שמחיר המחירון שלו אז הייה כ-$7500 (ובהמשך הגיע גם ל-$10500!), וכמובן הרמקולים (B&W) שהייו קידמיים עברו להיות אחוריים, ונוסף זוג חדש ועדכני של B&W -- לאחר התנגדות עזה של מוכר ה-Bel Canto, שטען שכל רמקול אחר עדיף.
וכל העסק לא נשמע כל כך טוב, חריפות בגבוהים, חסר באס -- לא כייף -- וכמובן שמוכר ב-Bel Canto טען שהאשם ב-B&W...
מחכים ל-break in, בודקים כל מה שזז, עדיין חריף.
לקיצור תהליך שלקח כמה שנים של בעייתיות:
וה-B&W מצויינים -- הם רק חשפו עד כמה הציוד של Bel Canto הייה גרוע, לפחות לטעמי/עבורי.
- ברגע שהוחלפו המגברים, בשלב ראשון למנורתיים (ASL Hurricane) נעלמו בעיות הבאס ורוב החריפות
- ברגע שהוחלף הנגן, בעיית החריפות נחלשה מאוד והצליל השתפר פלאים
- וברגע שהוחלף הפרה, אין יותר בעיית חריפות, זהו, נגמר, נעלם
יותר אני לא מתקרב לציוד של Bel Canto (ואפילו לא למגברי class D -- מי שנכווה ברותחין נזהר בצוננים)
עם סגנון ההלחנה/שירה שנקרא bel canto ("שירה יפה" באיטאלקית) אין לי שום בעייה...
עמיר
קודם כל, נמר, הייה שירשור שלם על טעויות ברכישה שאנשים "הודו" בהן -- אתה פתחת אותו!!
כך שכבר ידוע שהסיכוי ל"הודאה" כזו אינו זניח בכלל
והנה מתוכו "הודאה" מפורשת בטעויות (ברבים) ברכישות -- לא עיוורות -- שעשו לי חורים בכיס:
עמיר
רק כשאני רואה שטעיתי, וזה קורה, אם כי לא כל פוסט שני, אני מודה בלי בעייה, לא מציע כאילו בדרך אגב לרדת מהנושא, ו/או טוען שלא קראתי את דברי הצד האחר אבל הוא בטח צודק, וכאלה.ו
עמיר אני מוחה בכל תוקף, לא יתכן שאתה טועה!
רק כשאני רואה שטעיתי, וזה קורה, אם כי לא כל פוסט שני, אני מודה בלי בעייה, לא מציע כאילו בדרך אגב לרדת מהנושא, ו/או טוען שלא קראתי את דברי הצד האחר אבל הוא בטח צודק, וכאלה.
עמיר
גם אני לא
זה לא שהמדיניות היא להתחיל ישר בעיוור. להיפך. יש סדר פעולות, שתואר לעיל, כשקנייה עיוורת היא האחרונה.
שכחתי להזכיר שלב חשוב באמצע -- אם אין גישה למודל שרוצים לקנות, אבל יש גישה למודל נמוך יותר (לשמיעה בביית או אצל היבואן/חברים), אפשר לנסות להתרשם ממודל נמוך יותר, אבל זהירות: לא להניח ולא להתפתות להאמין שכל מה שחסר או לא אופטימאלי במודל הנמוך בהכרח יסתדר כמו שאנחנו רוצים במודל הגבוה!
עמיר
גם כאן אתה טועה (הרמת להנחתה )
@ZEEV78 ?
- אין הכרח בחדר ייעודי
- אמנם טיפול אקוסטי יכול כמעט תמיד לשפר (ולפעמים להרוס), אבל אינו דרישת-קדם להפקת תוצאות מעולות.
עמיר
הרסת אותי כי אני מחזיק ממך. נשמע טוב בתערוכה וגם לא עשית לו ברייק אין ? הפעם אני ממש חייב לצדד בAK1 !עמיר, הניתוחים הפסיכולוגיים שלך גם לא שווים פרוטה וגם מיותרים. קניתי את המגבר כי בתערוכה הוא נשמע מצויין, אצלי בבית לא.
אריה
סורי, לא רואה את הפרדוקס. בטח לא לפי התוצאות שהתקבלו, אצל נמר, אצלי ואצל אחרים שאינם מגבילים עצמם למה שהם יכולים לשמוע מראש.ואחרי מה שכתבת פה אתה קונה על עיוור, פרדוקס.
טוב שהגעת לאמת העמוקה והחודרת חדרי בטן.אתה יודע מה? עליתי עליך, אתה סתם פרובוקטור שמחפש ויכוחים כנראה משעמום או אופי, אבל לא הייתי קורא לך טרול כי יש לך ידע בתחום, אתה פשוט אוהב לשחוט כל פרה קדושה בין אם אתה מאמין בה או לא, העיקר הפרובוקציה.
המסך סובל גם חוש הומור גרוע
וההבדל בין לפני/אחרי ברייק אין יכול להיות בין לרצות לברוח מהחדר לבין לא לרצות לצאת, בלי קשר ליומרות לדעת בחדר של מי מדובר ו/או מה שייש בראש של מי שיושב בתוכו.
עמיר
המחשבות שלך הן פשוט חוסר ניסיון, וטעויות חשיבה, החל בהנחה שהכל רק "התאהבות" ללא שינוי אמיתי בצליל, וגם כאילו שהנושא הוא הפיכת מכשיר זול למכשיר יקר על ידי ליטופים שלוש פעמים ביום.אני חושב שזו אגדה - אין מצב שתרצה לברוח מהחדש כשהמכשיר חדש ותתאהב בצליל אחרי ברייק אין. סיפורי סבתא, לטעמי. יש שיפור, כמובן.
אפשר להציע לקנות מכשיר ב 2000 שקל ולערוך לו ברייק אין מספיק ארוך שיהפוך אותו למכשיר ששווה 20,000 ש"ח. הכל אפשרי.
כדי למתן מעט את סיפורי ההצלחה של הרכישות בחו"ל, הינה סיפור משלי
אבל מה היה קורה אם הייתי מתלהב מהמגבר באיזו תערוכה בחו"ל וקונה אותו שם???
מה, כשהוא קנה את המגבר, לא הייתה למאסטר בבית את ה"הגברה של 82 + שני ספקים + 250" שהוא מכיר מזה הרבה שנים?עמיר, אני יודע מה זה ברייק אין ואין סיכוי שה סופר נייט דגם קודם, גם אחרי ברייק אין וליטופים שלוש פעמים ביום, ישמע טוב יותר מהגברה של 82 + שני ספקים + 250. פשוט כך.
הוא לא מתבייש לכתובאין ספק בכלל שהמערכת סבתא שלי עדיפה בהרבה על הג'וניור החדש
אמת בפירסום.מדובר בסופרנייט 1 שאגב, לפי התרשמותי בתערוכה היה מגבר מצויין.
אודה לכל מי שיגיד שהוא מאמין לאריה שהוא לא קוראאודה למי שמוכן לתמצת עבורי את המונולוגים הארוכים.
בשבילך אריה, הכל. אני מוכן לתמצת:אודה למי שמוכן לתמצת עבורי את המונולוגים הארוכים.
אריה