אתה לא מגדיר איך בודקים ביצועים,
חג שמייח לכולם!
אתי אני יותר ממבין מה שאתה אומר, ובכל זאת ברשותך אסיים בדברים הבאים שמופנים לחברנו RB68. אתה כמובן מוזמן להתעלם.
מה תתן לך הגדרה כלשהיא, ואת מי היא אמורה לשרת, אם מדובר מבחינתך אך ורק בטעם אישי ותו לא ( שאין לי אם זה שום בעיה ) כל שכן כאשר אין מודעות מינימלית להבדלים שמתקבלים משימוש בחומרים שונים. אשמח שתראה לי חברה אחת רצינית שעוסקת בתחום, שמבינה שלא מדובר באחד מאבני היסוד שלו.
חשוב לציין שאני ומדידות לא נמצאים בנתק על רקע רומנטי, כפי שלא רק אתה מתעקש לפרש לעצמך. זאת גם לאור העובדה שמדדתי אצלי את חדר האזנה, ולדוגמה גם התנהגות כבלים, ומאד נהנתי מההתעסקות בזה, מהסיבה הפשוטה שלא פעם הייתה קורלציה כללית בין התוצאה למדידה, שזה בלשון המעטה יותר מנותן תוקף מדעי לטענותי. אז מתחמק, ממי ממה.
מתרחק מכל דבר מדיד ונמנע מאימות העדפות סובייקטיביות (מבחנים עיוורים) - מה הפלא שתגיע לכל מסקנה שמתחשק לך?
בניגוד לפרספציה שלך, מסקנותי אינן קשורות למה מתחשק לי היום בבוקר, או מה יתחשק לי מחר, או לרצון לספק את הייצר בעוד מאותו הדבר. בקיצר כבר הסברתי זאת בעבר, שאני מחפש את הגם וגם (במגבלות הקיימות) שמגולם בהפקה של חברות שונות, שמשתנה מקצה לקצה, לא פחות ולא יותר.
אתה גם כורך יחד מושגים כמו חומר/ים, רכיבים אלקטרונים בדידים ומוצרים שלמים שבעגת התחום נקראים גם "רכיבים".
כורך ומערבב, ושוב בפעם המי יודע כמה, יש יותר דוגמאות ממה שאתה יכול לדמיין, אחל מרכיבים אלקטרוניים בדידים, וכלה במוצרים שלמים, שברגע שתבחן אותם בהשוואה לרכיב מקביל שעשוי מחומרים אחרים, יתקבלו הבדלים בפלט ולא בנקודות.
יש בהחלט מתוך כל הנ"ל "דברים" שאם יוחלפו לא יהיה כל הבדל שמיע (במבחן עיוור).
קביעה כללית וחסרת משמעות.
ליפול במבחן עיוור, במצבים שהפערים לא גדולים זה יותר מקיים. אם החזרת אותי לעניין ההבדלים, קח מגבר, תחליף לו את הליבה באותו הערך, לדוגמה קבלים מהסדרה הגבוהה של מונדורף, או סולן ונראה אם תשאר אדיש, כנל שפורפרות ( נכתב על כך לאחרונה בפורום ) שנאים ועד לרמת הבורג. זה אין סופי.
בנוגע לכישלון במבחנים עיוורים, אסיים בכך שזה עדיין לא משנה כהוא זה, בנוגע לעובדה שתוצאה של מצב X יכולה להישמע לאורך זמן הרבה יותר איכותית מ- Y ולהפך. ונחסוך כאן את עיניין הדוגמאות.
רגע אתה טוען שאני מזלזל "באמת" או בחוויה הסוביקטיבית, ומנגד עולה בבירור מדבריך ששיטות עבודה, שאפשר להניח שהן עבורך מחוץ לתחום, לא יובילו לדרך המלך, ולתוצאה המיוחלת. האומנם?
הכל טוב "עם כל אחד לשיטתו" - may the best
shitato win
אז מי מזלזל במה, ונעזוב בצד במי. העיקר האימוגי.
הזלזול הוא חוסר רצון ללמוד על היבט חשוב של הבנת חווית הסאונד. על הציר הזה, אתה נמצא "מזלזל".
זה שחווית סאונד יכולה להשתנות ממאזין למאזין מאלף ואחת סיבות, זה שוב לגיטימי. למרות זאת, אתה בוחר כבדרך קבע להתעלם מהעובדה הפשוטה שקיים מצב לקונצנזוס בנוגע לאיכויות הפלט במצב של השוואות ולא רק. האם עדיין זה יחשב בגדר סובייקטיבי, או שמא ניטרלי.
המשמעות הבולטת של התעלמות מקיום ההטיות היא.
אתה ממשיך להתלות "בהטיות" ומבחנים עיוורים, ככאלה שבסופו של יום אמורים לחרוץ את גורל האודיופיליה, כאשר אתה מודע לכך שאין כאן אמת אחת. מה שאתה בעיקר ממאן לקלוט, שלא מדובר במי צודק או מי יותר חכם, שכן מדובר בתחביב, והנאה אחת צרופה, שחשובה לכולנו.