arye.gur
חבר משקיען
- הודעות
- 2,592
- מעורבות
- 882
- נקודות
- 113
ניים אחד אני מחזיק ממנו מכוון שגם שומע אותו הרבה פעמים אצל חבר CD-1+יחידת ספק הכוח שלו
עם מגבר לייק 20 פרה פסיבי אלגרי ורמקולים ESL 57
שלפני כן היה לו רק ניים 72 פרה וספק כח ומגבר 250 הכל ניים
עבר למגבר פשוט מנורות הנל
הסאונד השתנה מקצה לקצה לטובת הלייק לפני 50 שנה
מאז יצאו דורות טובים ורבים מניים -אמרתי בעבר סיבכו הרבה את החיבורים אבל היום כנראה ישרו קו
חברה מכובדת ללא ספק
בעניין עיצוב ויופי
ראיתי שבוע שעבר אצל חבר הפורום מערכת ניים קומפלט
המראה יפה ביותר ורמוקלים של ניים.
הדבר היחיד שונה שקלטתי היה מכשיר של טדי פרדו יפה
לא מתיימר לומר מה טוב ממה -רק מה אני משווה שומע בעצמי
אבל מנסיוני האישי
מכשירים של העבר עומדים יפה מאד אם כל ממיר חדש -למשל CD סוני לעומת ממיר ריגה ועוד ועוד
בקטנה.
הרי בסופו של דבר הרב תלוי בהקלטה. השידוך עצמו מאד חשוב -כי יש כאלה עובדים מצויין עם אחרים ויש אותו מכשיר לא עובד טוב עם המשודך לו -וחוזר חלילה .
התאמה מאד מאד חשובה .
ואופי המכשיר עצמו .מולטי ביט /ההיברד או 1BIT דלתא סיגמה כל אחד יתרונות וחסרונות שלו
אני אישית מאד אוהב ממרים משנות 80 מולטי ביט
לאחר שהתנסתי בטופש הליין של חברות האלה
מעדיף אותן על הצליל המלא לכאורה של ה 1 ביט העגול
או ממרים חדשים
פרט חשוב לא חשוב איזה ממיר באמת שמים אלא אם כן בונים סביבו ואחריו
את השרשרת עד ליצאת האודיו
מרנץ HDAM-SA2 למשל -
ואיש איש מה שהוא אוהב
אחרת ככה נוכל להתווכח עד פסח הבא
אתה מזכיר את רגה (REGA). לדעתי בשנות ה 90, המגבר הכי זול שלהם עם רמקולים רצפתיים קטנים וזולים, נשמעה כמו 1,000,000$. אני מדבר אתך על סדר גודל של כ 6,000 ש"ח עד כמה שאני יכול לזכור, וצליל שלקח בהליכה מוצרים בסכומי עתק כולל בריטים. הרמקולים הם רמקולים המגבר היה מכוער גם כשלעצמו וגם בהשוואה לציוד היפני בשרשור הזה. אבל אם רצית להאזין למוסיקה, המוצרים הבריטים הפשוטים והמכוערים, היו לדעתי משכמם ומעלה בהשוואה לציוד יפני. ועוד בהשוואה לציוד היפני, ציוד של יצרנים אמריקאים שלא אהבתי את הצליל שלהם עדיין יכולתי להבין מה הם רוצים להציג: פירוט רב ובמה מדהימה. היפנים? לא בטוח שהיה להם חותם על איזו תפיסה בהקשר של איך מערכת סטריאו צריכה להישמע. זו היתה ההתרשמות שלי.
אריה