מהו ה COST בדולרים?Cost no object - בהחלט לא מבטיח ביצועים.
ברוב המקרים כן .אבל בהחלט לא תמיד .
יש מוצרים גם שהם לא cost no object שמנגנים מופלא .זה גם חייב להגיד
מהו ה COST בדולרים?Cost no object - בהחלט לא מבטיח ביצועים.
ברוב המקרים כן .אבל בהחלט לא תמיד .
יש מוצרים גם שהם לא cost no object שמנגנים מופלא .זה גם חייב להגיד
אהההה הבנתי אותך !מהו ה COST בדולרים?
ברור שחייב להיות חיבור רגשי. זה א"ב של ג"ד. ברגע שיש חיבור רגשי, אני מנסה ככל האפשר לוודא שהחיבור הזה הוא משהו ארוך טווח שתלוי במוזיקה ולא בארטיפקט.
Cost no object זו סיסמה שיווקית שמטרתה האחת היא לומר שהשתמשו בחומרים הכי טובים והכי מתאימים לתכנון לדעת היצרן ולא העדיפו חלקים או חומרים זולים יותר שגם היו יכולים להתאים לתכנון.
לעלות החלקים והחומרים צריך להוסיף את עלויות העבודה השונות (תכנון, פיתוח, ייצור, הנהלה) , תקורות , מימון וכל השאר.
לכן אין שום טעם להתייחס ברצינות למונח cost no object, כמו שאין ממש טעם להתעסק במינוחים שיווקים אחרים שקיימים בתחום.
מחיר המכירה שכל יצרן קובע הוא נגזרת של משתנים רבים כאשר העלות היא רק אחת מהן לכן הניסיון לייצר דירוג של מחיר מכירה שמשקף cost no object הוא בלתי אפשרי.
ארז
Cost no object זו סיסמה שיווקית שמטרתה האחת היא לומר שהשתמשו בחומרים הכי טובים והכי מתאימים לתכנון לדעת היצרן ולא העדיפו חלקים או חומרים זולים יותר שגם היו יכולים להתאים לתכנון.
לעלות החלקים והחומרים צריך להוסיף את עלויות העבודה השונות (תכנון, פיתוח, ייצור, הנהלה) , תקורות , מימון וכל השאר.
לכן אין שום טעם להתייחס ברצינות למונח cost no object, כמו שאין ממש טעם להתעסק במינוחים שיווקים אחרים שקיימים בתחום.
מחיר המכירה שכל יצרן קובע הוא נגזרת של משתנים רבים כאשר העלות היא רק אחת מהן לכן הניסיון לייצר דירוג של מחיר מכירה שמשקף cost no object הוא בלתי אפשרי.
ארז
מחיר קיצון אולי מבטיח את שאיפת היצרן. לא מבטיח יכולות הנדסה או גישה לחומרים/רצון וכו.
מחיר קיצון גם משפיע פסיכולוגית על הטובים ו"הבלתי משוחדים" ביותר.
מחיר קיצון לא מבטיח מוצר טוב אוביקטיבית (לא נכנס כרגע לטעם)
בזה אני מסכים - במה שהוא שואף- רק אל תצא מנקודת הנחה שכל יצרן יודע מה הוא עושה ללא קשר למחירואמרת יפה בכל הנושא של מחיר, ואוסיף גם טעם ועיצוב.
לגבי רמת ביצועים בפועל,
מאמין שרמת קיצון ברמה של קוסט נו אובג'קט,
לפחות על הניר,
צריך לקבל את המיטב שהיצרן שואף.
בזה אני מסכים - במה שהוא שואף- רק אל תצא מנקודת הנחה שכל יצרן יודע מה הוא עושה ללא קשר למחירו
זה דיון ארוך שלא קשור לבקרת איכות- אין ספק שהמוצר בנוי פצצה ויחזיק אחרי שלא נהיה פה כבר.
זה קשור - למה הם חושבים(על סמך הידע שלהם) שחשוב לקהל היעד שלהם ,לרצון לחפור מחוזות חדשים,האם הם בכלל צריכים את זה - במידה והמוצר כבר נמכר בצורה מוצלחת וכו'.
אנחנו חיים בעידן שבו כל יצרן עומד למבחן,יש לנו כלים אינסופיים נגישים לבדוק את זה - מעולם זה לא היה ככה ואני כבר מזהה שינוי מגמה שלדעתי רק ימשיך
בוקר טוב.
השאלה אם זה א"ב של ג'ד, או אפילו יותר מזה..
אז אנחנו מדברים על משהו דו שלבי, ברמת המאקרו כמובן:
אימות הביצועים ולאחר מכן חיבור רגשי.
אם אני מחזיר אותך לטענה של נמר (שהיא טענה מעניינת בעיניי) , לפיה רמקולים מצוינים, יהיו זהים בביצועים שלהם וכל מה שמפריד בינהם הוא וויסינג ובלשון אחר:
לא תהיה בעיה ל YG, או אוטופיה של פוקאל, לשכנע אותך באמיתות היצירות שאתה בודק, היות והביצועים של שתי החברות הן ברמות הכי גבוהות ולכן, כל מה שנותר לך, זה להתמקד בוויסינג שלהם.
העניין הוא, שאין רק YG, או אוטופיה של פוקאל , יש עוד 50 חברות כאלה שהן חברות מעולות, עם ביצועים מצוינים וגם להן, אותה מכשלה של אמיתות היצירה היא מכשלה קלילה, הרי אם ווילסון לא מסוגלים לשכנע אותך באמיתות הפסנתר, אז אנחנו באמת נמצאים בבעיה חמורה.
פועל יוצא מכך שבפרקטיקה, כמעט כל החברות שאנחנו נתקלים בהן, מדברים עליהן, יש להן את היכולות והביצועים להעביר לך בצורה משכנעת ואמיתית את אותה יצירה שאתה בודק ולכן, שלב האמיתות הוא שלב תיאורתי בלבד והלכה למעשה, כל מה שנשאר לך, זה לבחור בין וויסינג שונה וכבר הסכמנו שוויסינג=טעם אישי.
אז איזה חלק מקבל הרגש עכשיו?
רן
אידאלית- למצוא את הרמקול שתומך באלו ומתאים לטעם שלך(טעם = ההפרשים והשוני בין הפרמטרים השונים כל עוד הם בציון גבוה יחסית)
קר קר -אבל זה מה יש.
חשוב לזכור : זה לא קיים רק ב COST NO OBJECT.
שושו אני כבר הלכתי לאיבוד איש יקר .זה מה כתבתי 80 עמודים קודם ולא הסכמת איתי... לא דיברנו על טעם אישי בקונטקסט של רמקולים מעפנים... אלא טעם אישי הקשור להבדלים בין רמקולים שונים, כולם בעלי ביצועים גבוהים ביחס למחירם.