נכון. אחת הבעיות שלי עם ה 906 זה שבחלק מההקלטות הסאונד פשוט מדהים ולא מעייף כלל, ובחלק אחר, אני מרגיש צורך לדלג על השיר. זה לא היה כך עם הרמקולים הקודמים שלי JBL ARENA 130 שנשמעו מאד חמים עם גוון צליל זהה לא משנה מאיזו הקלטה. בהצלחה לאחר שחיברתי את ה 906 בפעם הראשונה הייתה לי נפילה רצינית. ממש הרגשתי ירידה באיכות הסאונד ביחס ל JBL. הבאב היה בומי מידי, ואכן לפי בדיקה עי REW ראיתי שיש להם פיק ב 100 הרץ. אבל לאחר שינוי מיקום, הרחקה שלהם מהקירות (על חשבון הקטנת רוחב הבמה), ולאחר הרצת RUN IN וכיול אודיסי ברסיבר וכיול DIRAC בקדם מגבר סטריאו, הם נשמעו בהקלטות מסויימיות הרבה יותר טוב מה JBL, ובאחרות, הרבה פחות. הם מאד חושפים כל פרט לטוב ולרע. לפי ה CURVE של DIRAC, הם אכן הרבה יותר בהירים מה JBL, ה EQ היה צריך לרסן להם את הגבוהים. אבל אז שמתי לב שאם אני מבטל את ה TUE IN, מתקבלת עקומה פחות אגרסיבית. זה אומר שאסור לכוון אותם למרכז.
כעקרון הציעו לי לשדרג ל 936 ב 8500 שח לזוג, אבל בגלל שהם גדולים מידי עבור החדר, חששתי לקחת.
לא פעם ראשונה שאני נתקל במרקולים שמאד משובחים עי הסוקרים המקצועיים, אבל בפועל הם לא באמת מושלמים. דוגמה בולטת לכך זה ה KEF LS50 שהיו אצלי לבדיקה, ונשמעו ממש גרוע. ממש כמו מערכת מיני משנות ה 80. לא מסוגלים לרדת מתחת ל 90 הרץ, ולאחר כיול DIRAC והאשנה לקטע עם באסים בעוצמה גבוהה, נשמע רעש נוראי מהדריבר שלהם, כאילו הגיע לגבול קצה יכולת התנועה. עם ה 906 זה לא קורה. הם מחזיקים יפה עם הגברה של 400 וואט לערוץ, 200 ב 8 אוהם.
תכלס, המבנה של ה 906 מאד פשוט. תיבה מלאה בחומר בידוד אקוסטי, ללא תעלות או WAVE GUIDES או מבנה אסוסטי אסימטרי למניעת גלים עומדים. זה לא בדיוק רמקול הי אנד. אחרי הכל, אמנם אני שלמתי 4000 שח לזוג BACK GLOSS, אבל בצרפת, זוג 906 עולה 2000 שח כיום (לפני מיסים, אני מתכוון תרגום אירו לשח).
אם הם נמכרו ב 2500 שח כאן, זה היה ממש המרקול הכי טוב למחיר.