אני מסכים איתך שיש להם השפעה עצומה .מי כמוני יודע את זה . זה מגרש המשחקים שלי .
אבל העניין הוא שגם למגבר ולסורס.
המגבר חייב להתאים לרמקול בכל הפרמטרים והיום רוב הרמקולים אבל לא כולם דורשים מגבר רציני (לא חייב להיות יקר להחריד -רק יציב להחריד ).
הרמקולים הדינמיים של היום מאוד דורשניים - עכבות משתנות ונמוכות עם שינוי פאזה מהירים - צריך לבחור היטב.
התאמה בין פרה למגבר וכו - גם חשמלית וגם סונית - אם לא הולכים על אותו יצרן.
ולצערי -רוב המקורות הדיגטלים -עדיין נשמעים דיגטלים -אבל זה במגמת שיפור אדירה ובשנים האחרונות רואים השקעה והתקדמות רצנית בתחום.
יש דברים מאוד טובים היום .
אני באמת לא יודע להמליץ מאיפה להתחיל - אני מסתכל על זה כיחידה אחת .(שוב למי שבונה מאפס).
וכמובן -חדר,אקוסיטקה ,הצבה.
בוקר טוב ידידי.
למעשה אנחנו מדברים בדיוק על אותו דבר.
וזה בדיוק מה שדברתי
כאשר נתתי את הדוגמא
על התאמה עד כמה שניתן
כ "יישות אחת" בכל נושא ההתאמה של ההגברה (פרה+פאואר מבחינתי יחידה אחת ו/או משולב)
לרמקולים, וייחוס המקולים לחדר/מאזין.
לאחר מכן next in line או במקביל, תלוי אך מסתכלים על זה, המקור שכמובן ומן הסתם קריטי ביותר לביצוע והתוצאה, אך נושא ההיררכיה, עדיין מתפקד.
אכן קשה לתת המלצה של
א.
ב.
ג.
ד.
יחד עם זאת במיוחד למשתמשים מתחילים ואני רואה זאת גם אצל מתקדמים
מתחילים בכל זאת עם הרמקולים (וכל המשתמע מכך).
שבוע טוב ידידי.