עמיר,
אני לא נכנס למיקרופונים או מקור עלום.זה מעולם לא עניין אותי גם.
אני מדבר הרבה הרבה אחרי זה - אל תפרש את דברי כרצון להתחקות אחרי מקור עלום כלשהוא .
מה שאני טוען רשום- ונרשם שוב ושוב בעקביות בכל פוסט .
המחקרים מראים - תמונה אחידה .שהיא גלובלית להרבה אנשים - לרוב האנשים .זה לא אפס או מאה למרות שאתה מנסה להציג את זה כך.
זה שיש אחוז מסוים שלא מסתדר עם התמונה הזו - זה לא אומר שהיא לא קיימת.
הנסיון שלי גם בשטח מוכיח לי שוב ושוב שהחוקים האלה תקפים. האם יש יוצאי דופן - יש .האם הם התמונה הכללית - לא.
אני רואה גם איך שופטים רמקולים או לדוגמא חדרים - קח לדוגמא רמקול מדהים בחלל לא טוב /הצבה לא טובה - הנה נהיה רמקול חרא.
לעומת זאת - קח רמקול בינוני בחלל מדהים - הנה -הרמקול מדהים.
בגרות שמיעה,נסיון,הבנה של חדרים,רמקולים והאינטרקציה בניהם - הופכת מאזין לבוגר ומנוסה שיודע מתי צבעו לו את ההקלטה ולא מוכן לקבל את זה .(הוא פשוט לא נהנה מזה גם )קרא לזה חוש,קרא לזה אינטואציה קרא לזה בשלות ונסיון.
רק אל תחזיר אותי לאותו מקור עלום ודיון תיאורטי על ארבע או 17 מיקרופנים כי אני מתחיל לתלוש את הזקן