ככה זה בתחום הזה, ככל שהרמקול יקר יותר (אבל יקר אמיתי לא רק תג מחיר כמו רוב מה שנמכר היום/סוג של אופנה שחולפת לה), כך יהיה קשה יותר להוציא ממנו, וכך הוא יהיה מצומצם יותר לסגנונות מסויימים ורגיש מאוד לציוד שמתחבר אליו כמובן, בהחלט סוג של מזוכיזם.אם אתה מוכן להסתפק בכמה עשרות הקלטות טובות שקיימות, אז יתאימו.
נסה לנגן בהם זוהר ארגוב שאני עוד לא נתקלתי בהקלטות טובות שלו, אתה תרצה לשבור את המערכת.
וזה מניסיון, חייתי עם שני דגמים של ווילסון, כמה חודשים כל אחד, עד שהבנתי ש 95% מהמוסיקה שלי כמעט לא מנוגנת כי נשמעת עליהם רע.
החלפתי בזמן הזה 4 מגברים ולא יודע כמה כבלים.
אגב בהקלטות מושלמות הם נשמעים טוב מאוד...ואם מישהו שומע רק מוסיקה אודיופילית הם בהחלט יתנו תוצאה טובה מאוד, מאוזנת, מפורטת, דינמית וכולי.
אבל מי שרוצה להיות חופשי בבחירת המוסיקה, מאוד מאוד ממליץ לא להתקרב לרמקולים האלו.
אז בסה"כ על הרוב אנחנו מסכימים, זה יפה, לא טריוויאלי.ככה זה בתחום הזה, ככל שהרמקול יקר יותר (אבל יקר אמיתי לא רק תג מחיר כמו רוב מה שנמכר היום/סוג של אופנה שחולפת לה), כך יהיה קשה יותר להוציא ממנו, וכך הוא יהיה מצומצם יותר לסגנונות מסויימים ורגיש מאוד לציוד שמתחבר אליו כמובן, בהחלט סוג של מזוכיזם.
לא מסכים בכללככה זה בתחום הזה, ככל שהרמקול יקר יותר (אבל יקר אמיתי לא רק תג מחיר כמו רוב מה שנמכר היום/סוג של אופנה שחולפת לה), כך יהיה קשה יותר להוציא ממנו, וכך הוא יהיה מצומצם יותר לסגנונות מסויימים ורגיש מאוד לציוד שמתחבר אליו כמובן, בהחלט סוג של מזוכיזם.
התגובה שלך ״תגובות יצריות״ ״אגשות קיצוניים״ כאילו יש רגשות ויצרים קיצוניים שמונעים שיפוט מהימן או התגובה הבלתי ראויה של שוני ״יש לציין תגובות ברמה גבוהה״ הן אמירות שמנסות לבטל את האחר והן בלתי ראויות.בסופו של יום,ווילסון מעורר רגשות קיצוניים ,בדיוק כמו ניים,
לא בטוח שההתייחסות לחברה אינה מנותקת מהזיהוי של ווילסון כחברה יקרה מאוד ביצור סידרתי.
זה מעורר יצרים,והתייחסות יצרית.
לטעמי,סידרת הפאפי,ובעיקר הדגמים האחרונים,היו רמקולים מצויינים,ודיי נטראלים.
בעברי,חיברתי פאפי 8 לסט קרנזילה,
נשמע חלום.
עידון עם משקל,פשוט היה נפלא.
לאחרונה באמת יש קצת אינפלצייה בדגמים,כנראה שהבן והאב ז״ל לא ראו את הפיתוח העיסקי עין בעין.
סידרת הפאפי היתה מצויינת במיוחד ה 6.לטעמי,סידרת הפאפי,ובעיקר הדגמים האחרונים,היו רמקולים מצויינים,ודיי נטראלים.
בעברי,חיברתי פאפי 8 לסט קרנזילה,
נשמע חלום.
עידון עם משקל,פשוט היה נפלא.
רמקול טוב יישמע שהוא טוב גם במקלט או בבית שימוש ובכל מקום שהוא, לא חשוב איפה, מה כל שכן בחלל האזנה של יבואן. אצלך בבית תעשה אחר כך FINE TUNING למה שתרצה. אבל "רמקול טוב תחילה" הוא הבסיס למערכת. כל השאר בקטנה.
פשוט לא נכון.רמקול טוב יישמע שהוא טוב גם במקלט או בבית שימוש ובכל מקום שהוא, לא חשוב איפה, מה כל שכן בחלל האזנה של יבואן. אצלך בבית תעשה אחר כך FINE TUNING למה שתרצה. אבל "רמקול טוב תחילה" הוא הבסיס למערכת. כל השאר בקטנה.
פשוט לא נכון.
בחלל גרוע אקוסטית שום רמקול בעולם לא ישמע טוב
אלו רמקולים ספציפיים ששמעת עונים על התיאור המוזכר לעיל ?אז בסה"כ על הרוב אנחנו מסכימים, זה יפה, לא טריוויאלי.
כן רוצה לסייג ולומר ששמעתי לא מעט רמקולים ברמות הכי גבוהות שיודעים להיות חושפניים כשצריך ואפשר, אבל עדיין מאפשרים לנגן בהם הקלטות פחות טובות והם ישמעו טוב, אתה תשמע שזו הקלטה פחות טובה ואפילו תהנה מהאופן המחוספס שבו היא הוקלטה, שהרבה פעמים זה חלק מהמאפיינים המהותיים שלה. למשל הקלטת במכוון בטייפ ביתי של 4 ערוצים, או הקלטת לייב במועדון ג'ז עם אקוסטיקה קשוחה שהופכת להיות חלק מהדיאנאיי של אותה הקלטה ועם יכולת טיפול נכונה של רמקול בעניין, אתה תוכל תוכל להנות מהמוסיקה ומההקלטה המחורבנת כי זה מה שזה.
זה מה שהיה חסר לי בווילסונים, את זה בעיני הם לא יודעים לעשות, שם הם מתחילים להכאיב לאוזניים באופן שגרם לי לרצות לזרוק אותם מהחלון, אבל התקמצנתי וגילגלתי אותם הלאה לשוק יד 2.
אני לא כולל בהתרשמות הזו שלי את הרמקולים הכי בכירים שלהם, לא שמעתי אותם, אני מניח שהם מצויינים, אבל זה קצת פחות רלוונטי לנו...
אתה בטוח שהטוויטר של פוקאל היה הבעיה ולא תכנון הרמקול ו/או הציוד שחובר לו?
היו לי כמה פוקאל והטוויטר שלהם אינו בעיה מבחינתי. אני יודע שלרבים כן.
הרבה מדברים על הפוקאל טויטרים ויש לי כאלו אלקטרה 1008 BE ברליוםאין שום בעיה עם הטוויטרים של פוקאל.
ווילסון הפסיקו עם פוקאל
ועברו ל scan
בשל סיום חוזה והפסקת עבודה עם פוקאל.
הרמקול האחרון של Wilson בשיתוף פעולה עם פוקאל היה ה XLF
אחד הרמקולים הטובים בעולם,
מימיי לא שמעתי מישהו או כתבה שקראתי או תגובות ברשת הטוענים משהו (שלילי) על הוויסינג והאיכות הטונאליות והרמה של ה xlf.
כן זה נכון שהקטנים של ווילסון ו-הגדולים של ווילסון
נשמעים completely different.