לסיכום ,לאחר כמה שעות האזנה , נוצר איזה מצב מגוחך שבו האלבדו הענק שנמצא בצד הפנימי של הפרליסון כמו קיר מפריע קשות לפרליסון להיות במיטבו ,מוסיף קצת משקל של הדהוד ומחיצה עצומה בין הרמקולים , מצד שני גם הפרליסון שנמצא לצידי הרמקול שלי די מעצבן אותו (דיברתי איתו ) ,
ולמרות הכל דן התעקש למדוד החדר עם הפרליסון ללא הרום קורקשיין ואמר לי שמעולם לא נתקל בחדר כל כך טוב והעריך שלהביא חדר לרמה הזו עולה לא פחות מ100000שקל של אביזרים אקוסטים , כנראה עניין של מזל ועבודה קשה שלי ושל מיכאל 123 , זכיתי גם להראות לו מה זה רזונטור אמיתי ששוקל 25 קג , יש לי איזה דיפ קטן ב40 50 הרץ שנפתר כשפותחים טיפה החלון ,
שמענו בלי רום קורקשיין להתעקשותו של דן , אבל אני מהכרות של הרמקול שלי שעומד בדד בחדר מוכרח לומר שלא מסכים עם דן שטוען שהמצב פרפקט בלי כלום ,
בכל מקרה עומדים לי עכשיו בחדר 2 זוגות של רמקולים שלכל אחד יתרון במקום אחר ,ואני לא האמנתי שזה בכלל אפשרי , אני חשבתי שהרמקול שלי לא רואה ממטר את שאר המפונפנים , ומסתבר שלא כך המצב לאכזבתי , הפרליסון הוא רמקול על באם הוא מצליח להתחרות ראש בראש עם האלבדו למרות שמגיע לו עד הביצים , הגודל של הבמה כמעט זהה וגם הצליל אחרי כמה נסיונות עם כבלים קרוב מאוד , בכדי לעשות זאת נאלצנו לפרק הכבל פחם של VDH ולהוכיח סוף סוך לדן שלא הכיר בכלל כבל פחם כמה הוא טוב לעומת כבלים יקרים מאוד,
בגלל המיקום של הפרליסון ששני ממותות עומדים מצידו הפנימי קיבלנו פוקוס לא פין פויננט אלא "GLOBAL " שזהו למי שלא יודע מצב שמאפשר לכמה אנשים לקבל פוקוס טיפה יותר מורחב שמתאים בדיוק למצב שכמה חברים מוזמנים ,
לסיכום , כולם מוזמנים בתאום עם דן , גם אלה שלא סובלים את שניצל שישתדל להיות פסיבי ככל שהשגעון שלו מאפשר , מדובר בסאונד על לדעתי ,
ואולי כדאי לבוא לכייל האוזניים בחדר כמעט מושלם אקוסטית בעיקר בגלל הפרליסון שמחיר שווה לכל נפש שנותן צליל שמעולם לא שמעתי מרמקול בגודל הזה , קחו בחשבון שהרמקול לא יהיה אצלי לנצח כי יש רוכשים למכביר שצריכים לבוא לשמוע אצלי בכדי להחליט סופית , באותה הזדמנות מבקש לא לבקש להפעיל הרמקול שלי מכיוון שמנותק ועצבני שהפרליסון עומד לידו , כולם מוזמנים ! (נמר !!!!!!!)