לעניין עצמו: חיישן קרופ הוא פשרה. אלא שכדרכן של פשרות הוא מקבל חיים משלו ובהרבה מקרים יכול להציע פתרונות משובחים. ומה שהכי חשוב, אפשר לסדר מהירות מנוע גבוהה יחסית למסגרת המלאה. וכן יש כמה כאלה שהאיכות שלהם ממש מעולה, ואני מכיר כמה צלמים שמתעלים עם הציוד המוגבל הזה (הם מתעלים כבר הרבה שנים, אבל זה סיפור אחר).
צילום מקצועי, עם כל הכבוד, ובעיקר הדרישות שלו, הוא מעבר לצילומי אירועים בגן אירועים או משחק כדורגל בליגת ילדים.
צילום מגזיני של כלים בתנועה, של ספורט, של חיות בטבע, יחד עם רמה גבוה של אבחנה עבור מי שלא צריך תמיד מהירות גבוהה אלא לפעמים חדות גבוהה במיוחד, זה המפתח.
מתישהו, וזה לא ממש רחוק, הפשרה הזאת לא תהיה הכרח עבור הצלמים המקצועיים, ואם תרצו היא כבר לא הכרח, החל מהדור הנוכחי של מצלמות הקו הראשון והשני של קנון וניקון.