לכל אדם, חייה ועצם במציאות יש את הגודל שלו, ובכל זאת אתה יכול לצפות בצילומים שלהם באמצעות מסך "20 או מסך "80, ולא תאמר על זה שב-"80 זה מעוות.
עדיין מחכה לפירוש/פירוט שלך על אשר כתבת בעצמך...... וכאמור אני מסכים עמו.
לכל אדם, חייה ועצם במציאות יש את הגודל שלו, ובכל זאת אתה יכול לצפות בצילומים שלהם באמצעות מסך "20 או מסך "80, ולא תאמר על זה שב-"80 זה מעוות.
יש הקלטות חדשות מצויינות עם צליל רחב ועמוק, גדול כשצריך מדוייק ורזולטיבי, במה תלת מימדית...יש המון שפחות אבל תמיד היה ככה. יש המון הקלטות ישנות פח כמו שיש המון הקלטות ישנות מדהימות...עוד פעם רבים !!!!! למה חג היום
כן אני אוהב סאונד גדול
ודווקא ההקלטות הישנות יש להם את זה הצליל הענק הרחב ועמוק
מהקלטות חדשות עגומות
יש ויש. והראיה, זה אצל חבר שלך שניצל. משעמם זה לא.צליל גדול מאד נדיר אם יש בו רגש ,אינטימיות ופינסס שהם כולם בונים תוצאה של קסם.
לכן לדעתי צליל גדול לפעמים מסוכן שיגלוש ל משעמם.
אכן, לעתים משתמשים בזה כתיאור שיווקי. השאלה היא האם נכון למכור משאית עם מנוע של וספה? מי רוצה את זה?צליל גדול זה תיאור שיווקי לסאונדסטייג׳, תלת מימד ופרזנטציה.
פשוט יותר קל למכור עם הגודל כי יש מוסכמה כזאת שהגודל קובע.
צליל גדול זה בדיוק מה שזה !
במה ענקית לכל הכיוונים.
לדוגמה אצל אלדר בזמנו לאונרד כהן נשמע גדול מהחיים כמו משהו שיכול לבלוע אותך imax.
זה צליל גדול
יש הבדל גדול בין צליל גדול לבמה גדולה.
"צליל גדול" - פשוט גדול ופחות טבעי.
"במה גדולה" - במה המכילה את כל האינסטרומנטים שהוקלטו בגודל טבעי, מהכלי הנמוך ביותר והאמביאנס סביבו לגבוה ביותר והאמביאנס סביבו.
לא מדוייק איתי. יש מערכות שלוקחות סולו של חלילית וזמר מכוך קטן במרתף ג’אז אינטימי למשהו ענקי באצטדיון כדורגל.
התגעגתי לחברים שלידוד,
לשניצל יש צליל גדול מאד , ושאני חוזר ממנו אני לא מפעיל את המערכת שלי
פרק זמן לשכוח מה ששמעתי אצלו. כי שלי נשמעת כמו טרנזיסטור.
אבל חלק מהעניין הוא הרגלי השמיעה למה שיש לך. וכדי לעבור לפורמט אחר
אתה צריך תקופת גמילה ואז לדעת מה אתה באמת מעדיף.
סגור לגמרי , חוץ מעזרה ראשונה !שניצל, אני מחנטרש 4 שורות ואתה הספקת להקדים אותי
עם דף פוליו מלא .
מה קורה איתך ? עובד ? או סגור פלומבה.
יכול להיות שצליל גדול זה מרשים, תאורים כמו "כל הקיר מנגן" אבל אין מצב שסקסופון ישמע כמו הצפצפה של משאית או אוניה, פסנתר שישמע מנגן מלמטה מהריצפה ועד התקרה!צליל גדול זה בדיוק מה שזה !
במה ענקית לכל הכיוונים.
לדוגמה אצל אלדר בזמנו לאונרד כהן נשמע גדול מהחיים כמו משהו שיכול לבלוע אותך imax.
זה צליל גדול
עניין של טעם נטו.יכול להיות שצליל גדול זה מרשים, תאורים כמו "כל הקיר מנגן" אבל אין מצב שסקסופון ישמע כמו הצפצפה של משאית או אוניה, פסנתר שישמע מנגן מלמטה מהריצפה ועד התקרה!
תנסו פעם להקשיב לצלו בלי הגברה.
בגדול הצליל מתפשט מטר לכל צד לא יותר. אז שוב אם מחפשים את המרשים אז כן, אם מחפשים את הנכון
אז זה בפירוש לא נכון.
מסכים שכל אחד מעצב את החוויה שלו איך שהוא רוצה , אבל סקסופון הוא סקסופון ולא יכול להשמע כמו אוניה, פה זה כבר לא עניין של טעם.עניין של טעם נטו.
יש כאלה שאוהבים לשבת בשורה שלישית בקולנוע ויש כאלה בשורה 20.
אין נכון לא נכון. כל אחד מעצב לו את החוויה שהוא מעדיף.
משה, אחד רוצה מגה רזולוציה ואחד רוצה מגה במה ואחד רוצה מגה גודל.מסכים שכל אחד מעצב את החוויה שלו איך שהוא רוצה , אבל סקסופון הוא סקסופון ולא יכול להשמע כמו אוניה, פה זה כבר לא עניין של טעם.
אריק אתה לא צריך להתנצל. נכון שאצל שניצל יש גודל וסאונד "גדול"דוד,
לשניצל יש צליל גדול מאד , ושאני חוזר ממנו אני לא מפעיל את המערכת שלי
פרק זמן לשכוח מה ששמעתי אצלו. כי שלי נשמעת כמו טרנזיסטור.
אבל חלק מהעניין הוא הרגלי השמיעה למה שיש לך. וכדי לעבור לפורמט אחר
אתה צריך תקופת גמילה ואז לדעת מה אתה באמת מעדיף.
אז גם אני מסכים עם שניכם.אין שום בעיה. אמרתי לך שכל אחד יעשה מה שטוב לו.
אבל פותח השירשור טען בצדק שזה נשמע גדול מהחיים זה לא נכון ועם זה אני מסכים אתו.