לא ראו אישה בביקיני?
אולי לא היו בחוף ים מעורב או בבריכה מעורבת.
ארז
לא ראו אישה בביקיני?
מעניין כמה אנשים מתעקשים להכליל מעצמם לגבי אחרים, ומתעקשים על כך שגם האחרים כמותם.לגבי האסטטיקה ורמת החשיבות שלה.... האם באמת אין כאן חשיבות בכלל? בן אדם שרכש מגבר או רמקול למשל, בעלות של כמה עשרות אם לא מאות אלפים, אם אותו הפרטי יהיה מכוער בעיניו אני בספק אם אכן ירכוש אותו בסוף.
כלומר אני לא מכיר משהו שירכוש רמקול ב-200K בלי שהוא גם יראה בהתאם.
אני לא מכיר אודיופילים שרק שומעים את המערכות שלהם. לדעתי אולי 1% "עיוורים" למראה הציוד והם נטו נטו איך הוא נשמע.
אל נשכח שכולנו פה ישראלים, בין אם אני מודים בזאת ובין אם לא, אנחנו קודם כל בוחנים (כל דבר) עם העיניים.
שטויות.
הוא יעודי כי לזה הוא נבנה
מסכים חלקית.
מסכים שמעמדים רציניים שעושים את העבודה ובו בזמן גם אסטטיים כמעט ולא קיימים וגם אלו שנראים לא רע עולים כמו רכב חדש.
לגבי האסטטיקה ורמת החשיבות שלה.... האם באמת אין כאן חשיבות בכלל? בן אדם שרכש מגבר או רמקול למשל, בעלות של כמה עשרות אם לא מאות אלפים, אם אותו הפרטי יהיה מכוער בעיניו אני בספק אם אכן ירכוש אותו בסוף.
כלומר אני לא מכיר משהו שירכוש רמקול ב-200K בלי שהוא גם יראה בהתאם.
אני לא מכיר אודיופילים שרק שומעים את המערכות שלהם. לדעתי אולי 1% "עיוורים" למראה הציוד והם נטו נטו איך הוא נשמע.
אל נשכח שכולנו פה ישראלים, בין אם אני מודים בזאת ובין אם לא, אנחנו קודם כל בוחנים (כל דבר) עם העיניים.
מעניין כמה אנשים מתעקשים להכליל מעצמם לגבי אחרים, ומתעקשים על כך שגם האחרים כמותם.
וגם למה זה קשור לכסף? ציוד ב-20K, לא משנה אם בדולרים או בשקלים, שעומד לך מול הפרצוף כל פעם שאתה שומע ומוסיקה, כן אפשר לקנות, רק ב-200K לא?
חוצמזה, היום רוב הייצרנים מקדישים תשומת לב ניכרת לעיצוב, כך שלא תמצא ציוד יקר שממש מכוער בעיני רוב האנשים.
לפני הרבה שנים רכשתי זוג B&W 801 Matrix 2, שבעיני הייו מגעילים, מכוערים, "תעשייתיים", מגושמים, וגדולים על החדר, פיסית. בנוסף, עוד העמדתי אותם על סטנדים ייעודיים של Arcici (שממלאים בחול), מה שגרם להם להיות עוד יותר גבוהים ומפלצתיים, שלא לדבר על כך שהם לא עמדו צמודים לקיר אלא בשליש החדר, עם הרבה "נוכחות", לא רק בסאונד.
זה לא עלה 200K, אולי אז כ-20K ש"ח, אבל זה הייה עבורי הרבה מאוד כסף, הרבה יותר ממה שהייה נותר לי ממשכורת חודשית או שתיים ויותר, לא זוכר, וכן, קניתי, וחייתי איתם הרבה זמן, ואפילו החלפתי אותם ב-Matrix 3 שחורים -- עוד יותר מגעילים.
לא הייה לי איכפת במיל מהכיעור. פשוט לא. אהבתי מאוד את איך שהם נשמעו, ולעזאזל החמישי עם כל האסתטיקה.
כיום B&W סידרה 800 נראים די יפה, אבל גם מזה לא איכפת לי. פשוט לא משנה לי, לכאן או לכאן.
עמיר
יש מעמדים איכותיים ומעוצבים שמחירם מצויין ולא במחיר של אוטו חדש .
סבבה לך. רק איך הגעת ממה שאני אמרתי על דעתי למה שאתה ענית....???
לא משנה, לא נכנס לויכוח מי הבין מה. העיקר שכל אחד עושה מה שטוב לו.
לגבי האסטטיקה ורמת החשיבות שלה.... האם באמת אין כאן חשיבות בכלל? בן אדם שרכש מגבר או רמקול למשל, בעלות של כמה עשרות אם לא מאות אלפים, אם אותו הפרטי יהיה מכוער בעיניו אני בספק אם אכן ירכוש אותו בסוף.
כלומר אני לא מכיר משהו שירכוש רמקול ב-200K בלי שהוא גם יראה בהתאם
סלח לי, כמה צינורות ממתכת מוברשת כלשהי עם כמה פלטות עץ צבועות היטב בעיני זה נחמד, אבל זאת לא פסגת האסטטיקה. בסלון ביתי טיפוסי זה לא יושב טבעי. זאת דעתי.
וגם אלו שלא "עולים כמו רכב חדש" עדיין נושאים עימן עלות מופרחת.
בחיית, כבר פרקתי לגורמים כמה מעמדים כאלו.
כולה כמה מוטות אלומיניום מוברש עם טיפה עבודת cnc, כמה פלטות "עץ אודיופילים" ובמקרה הטוב שילבו שם כמה גולות ברזל של שקל וחצי. וזה במקרה וקצת השקיעו בהדנסה ומכניקה.
בעיני לזה אין הצדקה של 10-15 או 20k.
מצטער!
הרמת להנחתה.אני מצטער להגיד לך שאתה טועה בגדול , לא סתם משלמים כסף על מעמדים אודיופילים . חברות משקיעות בהנדסה ותכנון מתוך הבנה לנושא הזה ולא סתם בונים ארגז חול ואומרים שזה עובד נפלאות .
לידיעתך אנשים שרכשו ממני את המעמד עם הלקה ואלומניום מאוד מרוצים ולא שהוא יפה אלא בגלל שזה משפיע בצורה נכונה , וזו דעתי לכל מעמד אודיופילי מכל חברה אחרת גם .
תודה
אני מצטער להגיד לך שאתה טועה בגדול , לא סתם משלמים כסף על מעמדים אודיופילים . חברות משקיעות בהנדסה ותכנון מתוך הבנה לנושא הזה ולא סתם בונים ארגז חול ואומרים שזה עובד נפלאות .
לידיעתך אנשים שרכשו ממני את המעמד עם הלקה ואלומניום מאוד מרוצים ולא שהוא יפה אלא בגלל שזה משפיע בצורה נכונה , וזו דעתי לכל מעמד אודיופילי מכל חברה אחרת גם .
תודה
סלח לי, כמה צינורות ממתכת מוברשת כלשהי עם כמה פלטות עץ צבועות היטב בעיני זה נחמד, אבל זאת לא פסגת האסטטיקה. בסלון ביתי טיפוסי זה לא יושב טבעי. זאת דעתי.
וגם אלו שלא "עולים כמו רכב חדש" עדיין נושאים עימן עלות מופרחת.
בחיית, כבר פרקתי לגורמים כמה מעמדים כאלו.
כולה כמה מוטות אלומיניום מוברש עם טיפה עבודת cnc, כמה פלטות "עץ אודיופילים" ובמקרה הטוב שילבו שם כמה גולות ברזל של שקל וחצי. וזה במקרה וקצת השקיעו בהדנסה ומכניקה.
בעיני לזה אין הצדקה של 10-15 או 20k.
מצטער!
נמר תשיג לי את הרמקול שאני רוצה במחיר שפוי ואפילו הוא יהיה סרוט אני חוטף מה דעתך?? אני מוכן לתת רמקול מדגם חדש תמורת ישן ומכוער . נכון דגם אחר שהיה אז יוקרתי והיום נימכר במחיר כמו שלי פחות או יותר שהיה עם פגיעות לא מעניין אתה משיג לי ??!!
תגיד, איפה אמרתי שמעמד כזה או אחר לא נותנים תוצאה ומשפרים??
למה אתה לוקח אישית ומשליך על המוצרים שלך?
הרי גם ממך קניתי משכחים ואני סופר מרוצה.
אני לרגע לא זלזלתי בתוצאה.
............
.
שטויות.
הוא יעודי כי לזה הוא נבנה
רק קח בחשבון, כפרות, שהידע שלך בתחום - לאו דווקא ההנדסי אלא ביכולת הבניה - ובנוסף, הרצון והיכולת שלך להשקיע בבניית מעמד, הוא מעבר לזה של אודיופיל ממוצע.
אני לא הייתי נכנס להרפתקאות שלך כי לי אין את הקשרים לעשות את מה שעשית, במחיר שעשית, ועם בקרת האיכות שעשית.
גושי המתכת והכדוריות שהראית לי, למשל, זה משהו שהוא מעבר להשגתי כשהוא בבחינת DIY ולא כמוצר מדף.
לגופו של DIY -
אחת הסיבות העיקריות שאני לא אוהב DIY, בייחוד באלקטרוניקה, היא - שגם בהינתן הידע והיכולת לתכנן ולבנות - לרוב מכשיר כזה בסכנה גדולה של להיות מותאם ספציפית לסיטואציה שבה הוא נבנה, ולפיכך לא יוכיח את עצמו בסט-אפים אחרים. ניסיוני רלוונטי בעיקר לאלקטרוניקה אבל היו לי התנסויות דומות עם DIY גם במוצרים אקוסטיים.
לכן אני לא מתקרב לזה. מעדיף מוצר שמכיל פשרות ברמת החומר, אבל לפחות תוכנן ע"י מהנדסים ולאחר מכן נוסה על ידי קהל לקוחות. זה עדיף בעיני על אקספרימנטים קפריזיים של אלקטרונאי או מעצב תעשייתי כזה או אחר, בעלי ניסיון של מכשיר אחד.